Hollandse Hits vrijmibeau

Het is toch altijd wat hè, er gaat geen week voorbij zonder dat een van onze zeer gewaardeerde reaguurders weer eens loopt te zemelen over onze artikelen. Gaat het eens niet over Micha of Wim–> F O U T we want Micha, we want Wim . En help je Micha eens een keertje, krijg je dit –> O N D A N K B A R E proleet . Een foto uit het geliefde Israël van Ziva –> W A A R  I S  D I E in godsnaam M E E  B E Z I G. Liggen mijn artikelen te zwaar op de maag waardoor mensen last krijgen van oprispingen waarvan ik (hoe kan het anders?), de schuldige ben –> B E N  J I J      H E L E M A A L  L E K K E R. Deze week het uiterst –> A A N M A T I G E N D E 🙂 artikel van Ziva ’s hand, mensen met mieren vergelijken..Poeh hé, waar haal jij het lef vandaan.

Er is altijd genoeg gespreksstof, ik had het zoveelste artikeltje kunnen schrijven over de boerkini (hier barst het van op het net), over de doorlopende stompzinnigheden op het blog van Niemöller . Over hoe wij ons zo gemakkelijk laten gekmaken door kwaadwillenden. Nee, ik ga het niet doen want te warm en geen zin in.
Genoeg is genoeg, wij gaan het weekend in met deze keer uitsluitend Hollandse hits, Wie het er niet mee eens is –> daar is de uitgang.

We vieren de tropische temperaturen met bier dat schuimt en onvervalste Hollandse kroegknallers. Ik zet als eerste in met een van mijn favoriete nummers:

Proost- Santé!

31 thoughts on “Hollandse Hits vrijmibeau

  1. De vriendin die Kat niet wil noemen is Caroly van Oostende, die volgens mij ook die slappe Margarita columns schrijft en Micha helemaal de Bom vindt. Nog iemand van Kats leeftijd ook, als ik het LinkedIn profiel zo inschat.

    Toch merkwaardig dat die zich zo plotseling opdringt aan Kat. Je zou er bijna iets achter gaan zoeken.

    • Echt, na 1 minute heb ik het filmpje weggeklikt. Wat een ongelofelijke idiote zelfingenomen mafkees is Nico.

      “je hebt na een maand helemaal niet gereageerd Willem Alexander”.

      Serieus?

      Geen zin om naar dat megalomane gepruttel van mislukte ‘burgers’ met een gratis youtube-account te luisteren. #mafketels

      • Wat een eikel, die Nico.
        Begon net een pietsie waardering voor die ouwe te krijgen.
        Nu moet de koning (omdat Nico dat zo nodig wil) de hele rechterlijke macht ontslaan en alle ontvoerde kindertjes bij hun moeder weg sleuren en terug brengen naar hun knettergekke vaders.

        Als onderdaan van deze schurkenstaat, waar hij nota bene al veertig jaar van te vreten krijgt, mag Opa van der Ham zich wel eens wat onderdaniger opstellen.

  2. De trieste filmpjes van Nico van den Ham zijn inderdaad intens gênant. Wat een domme tragische man is dat toch.
    Hij lijkt zo langzamerhand nog wel de enige medestander van Micha Mafkat, die is inmiddels ook afgegleden tot onder rioolniveau.
    Tragisch, ze zullen beiden eindigen in een inrichting, dit ziekteproces is onomkeerbaar.

Reacties zijn gesloten.