Hello Swapichou, congrats!

Stil feestje

Op 10 december 2015 had Swapichou een stil feestje, bijna niemand had in de gaten dat op die dag 3 jaren terug het allereerste artikel van Swapichou verscheen. Slik..snif..snif..
Toch willen wij deze datum niet helemaal onopgemerkt voorbijgaan, vandaar dit artikel.
Wordpress stuurt altijd een overzichtje van wat jouw blog gedaan heeft in het afgelopen jaar, dit zag er in 2012 dus zo uit. Hello world was het allereerste artikel, als je de eerste artikelen herleest dan zie je dat dit blog begonnen is als reactie op de artikelen van Wim Dankbaar.

Ultieme dubbele agente

Nu, drie jaren later komt Wimp nog steeds aan bod, ook zijn mede kompanen in plotter de plot koek Micha Kat, Vrijland enz enz. worden tegenwoordig onder handen genomen door Ziva, de ultieme dubbel Mossad agente van Swapichou.
Er staan er ook diverse andere soort artikeltjes op Swapichou, omdat schrijven op Swapichou gewoon een hobby is en wij lekker doen waar wij zin in hebben.

Speeltuintje

Zo werkt dat hier, maar klagen kun je ook als het je allemaal niet bevalt en er is zelfs een speeltuintje waar je terecht kunt met al je plotkoekjes van over de datum waar wij op dat moment geen zin an hebben. Ga in dat geval maar lekker op de wi(m)pkip of dromen in de schommel maar val ons er niet mee lastig. In de loop van de jaren is het er stil geworden maar hij is nog altijd open.

AIVD stam café

We hebben ook een AIVD stam café, want het kan niet anders of wij zijn werkzaam voor het AIVD waar wij flink zuipen en ranzige of nutteloze  filmpjes bekijken bedorven als wij zijn. Kijk er gerust rond, het café zit stampvol dus het is wel even laden!! Ter gelegenheid van het driejarig bestaan en uiteraard ook onze uitstekende contacten bieden wij jullie bij deze als klap op de vuurpijl een grote AIVD puzzel aan die je nog tot 16 januari 2016 kunt invullen. Ieder jaar weer een groot succes!!

Door..omdat het kan

Als anti complot blog blijven wij dus systematisch en logisch denken promoten, door plottertjes omschreven als troll gedrag. Hebben wij maling aan.
Swapichou gaat gewoon door..omdat het kan.
Wij wensen jullie alvast hele prettige feestdagen en kom gerust vaker langs als je wilt.

34 thoughts on “Hello Swapichou, congrats!

  1. Nou ja @swap, ik vind eigenlijk zo’n kat met keppeltje natuurlijk helemaal ‘metsuyan’. Maar om dan een paar fluffy oortjes aan dat keppeltje te naaien: puur anti-zionistisch.

    Echt ongebrijpelijk dat een verder zo leuk stuk over swapichou op deze manier wordt weggezet. Een keppeltje met oortjes afbeelden; hoe diep kan je zinken.

    Cheers @teigertje 😉

    Voor jou, en op jou! Het beste biertje van de wereld: Malka – “koningin”, (met rozensmaak)

  2. Ho, dat ziet er lekker uit. Proost.

    Kan mij wat schelen, dat keppeltje. Moet wel een sheeple voorstellen hoor.
    Heb zelf lopen frutselen met breinaalden en wol..
    Nooit maar dan ook nooit is het goed. 😉

    • Aha, ik snap het. Geen koshere breinaalden gebruikt. Tja, dan gaat het mis. Hoe goed je ook je best doet, dan krijg je gewoon gekke oortjes.

      Malka is een kibbutz bier, niet echt groot, en deze adom ‘red’ (met rozensmaak dus) is (nog) niet op een flesje beschikbaar. Als het er is – het is namelijk echt superlekker – zal ik je wat sturen.

      • Lijkt mij in ieder geval wel heel apart.
        Over rozensmaak gesproken, had laatst ergens appeltaart gegeten met een vleugje rozenwater, zat ook een beetje abrikoos in. Was echt heel lekker, je moet alleen oppassen dat je niet uitschiet met het rozenwater, het moet subtiel zijn.

  3. Gefeliciteerd met jullie driejarig bestaan! De eerste jaren zijn het moeilijkst, daarna kun je bloggen met je ogen dicht, of gewoon terwijl je staat te koken!
    Verder Fijne feestdagen! En vergeet niet om meneer Baybasin een kerstkaartje te sturen!!

  4. Overigens wens ook ik @Swapichou plezierige feestdagen en en al het geluk van de wereld. Keep on the good work. En laten we blij zijn met de @Jeroens van deze wereld!!

  5. Ach de staat heeft mijn moedertje belast met 300 euro belasting per maand voor een jaar. Mag blij zijn als we Kerst kunnen vieren. Maar geen zorgen hoor ik ben bezig met wraak. Ik gaat Coca cola, KFC en Mcdonalds platleggen. Dit gaat hun ruim 1500 miljard euro kosten per 10 jaar waarvan de winst niet naar hun gaat maar naar de armen.

  6. Kijk dit doet pijn al sinds 2011 https://www.woonnetrijnmond.nl/detail/rotterdam/kralingen-crooswijk/ketenstraat-62/100008567 ik kan niet terug omdat ik geen werk heb en de huur te duur is of de woningen zijn te koop. Ik ben de alternatieve media zat en wil gewoon terug naar huis. Terug naar mijn buurt en ghetto. Dus ik gaat een andere richting op. Het wordt tijd om de dingen te repareren die mij hebben vernietigd. Waarom denken jullie dat ik zo tekeer ging tegen de staat? Wel het nieuwe beleid was huizen te koop zetten in mijn straat. Sinds ik daar weg ben ben ik kapot en alcolist. Mij maakte het niet uit of ik dood ging. Geeft niet ik geef niet op.

  7. Gefeliciteerd met het blog swap, ziva, teigertje en Naomi en wie ik nog in de gauwigheid vergeet.

    @Nieuwsbreker ja dat is schering en inslag geworden. Maar je hebt toch wel vervangende woonruimte aangeboden gekregen? Mijn buurt wordt ook gesloopt maar wer zijn er allemaal redelijk mee weggekomen maar ik woon in een dorp. Kfc en de Mac lijken mij nou niet bepaald een feestje maar wie ben ik?

    Natuurlijk wens ik iedereen prettige feestdagen.

    • Hahaha, wij vonden het wel eigenlijk aandoenlijk. 😉
      Mag het misschien niet zeggen, maar ik doe het toch.

  8. Dat allereerste artikel, waar @teigertje naar verwees, werd u aangeboden door Rachid. alias @vrouwentong. Toen nog ongecensureerd, onbekommerd en onverdroten.

    Iedereen (plotters en anti-plotters) prettige feestdagen gewenst. In het bijzonder mijn oude matties @xaar en @swap.

    • Jij begrijpt het helemaal Mike :).
      Het is ook om over te lachen, hopelijk heb jij dat toch gedaan.
      Welkom op Swapichou (als we jou al niet kennen?), en nog fijne dagen .

  9. Volgens @mike moet je de lach en de humor vermijden, tis immers een teken van valse emotie volgens de geijkte digitaal geschifte borderliner. Goed gezien @Teigertje.

Reacties zijn gesloten.