Bloemen


Krampus

Vrijdagavond, en ben een beetje moe aan het worden van sommige discussies, wanneer is het in godsnaam 6 december? Ik wil dat het verdomme 6 december is!

Inmiddels zijn er al vele artikelen getypt over het hulpje van Sinterklaas op Swapichou. We hebben getypt over de cultuur en de hele discussie rondom Zwarte Piet (net als vele andere bloggers), tot onze vingers blauw werden van het typen.
En Piet is aan het veranderen, ik leg mij er bij neer.
Op veel basisscholen is er vandaag Sinterklaas gevierd met Minionpieten, Roetveegpieten, en ja, ook nog Zwarte Pieten. Bij Paul de Leeuw zijn er dit jaar Pieten met Blote Tieten!

Het zal echter nooit maar dan ook nooit genoeg zijn daar kwam Humberto Tan deze week ook achter!
Volgens wat “vriendelijke” Anti Piet Activisten had Humberto niet genoeg afstand genomen. Lees maar eens deze kotsmisselijke brief van een vertegenwoordigster van een of andere Anti Zwarte Piet Club.
Het was dat ik nog niet ontbeten had toen ik hem deze ochtend las, maar man o man waar gaat het naartoe.
Naar welke kliniek moeten de bloemen gestuurd worden mevrouw? Een terechte vraag.
Hier is overigens de fraaie reactie van Humberto te lezen, die weer veel fanmail gaat ontvangen want *kuch* iets met huisneger enzo.

Over bloemen gesproken,
Naar welke afzichtelijke B&B kliniek moeten de verwelkte  bloemen voor Kat gestuurd worden?
Het is niet te geloven, het ziet ernaar uit dat Micha Kat een nieuwe familie van een meisje dat dood gevonden is, op het oog heeft om kapot te gaan stalken en te treiteren vanachter zijn ruftende en ronkende pc.
Toen hij hoorde dat Peter R zich met deze zaak ging bemoeien, kon Micha natuurlijk niet achterblijven.
Afijn, het komt er weer op neer dat het een pedofiel complot is, gewoon omdat het kan.

Kleine update..en dat dit nog

Help!!!

8 thoughts on “Bloemen

    • Ik heb er het geduld niet meer voor om het aan te moeten horen Naomi. 😉
      Rijvaardigheidsbewijs..proest!

    • In Australië zitten ook best wat Nederlanders, zelf had ik ook tante en oom die al zo’n zestig jaar terug daar een gezin gingen stichten.
      De Nederlanders in Australië zoeken elkaar ook wel op voor het vieren van Nederlandse tradities, net als in the USA.
      Zo heb je ook daar ook stamppot-avonden, folklore met Hollandse muziek etc.
      Mensen houden toch contact met hun roots en dan krijg je dit soort grappige mix van een Sint met een watjes baard en wat enthousiaste ouders met hun kids, tweede en derde generatie.
      Als je maar lol hebt met elkaar, dat is de kern waar het om hoort te draaien. Sint heeft niets met racisme van doen, het is een traditie die mensen hoort te verbinden zoals je op jouw filmpje ziet.

  1. Die brief naar Humberto Tan was nog redelijk vergeleken met een twitter die ik voorbij zag komen. Daarn werd Tan gesommeerd om op te rotten naar Suriname, weg uit ‘ons’ land. Dat was dus een pvv-erd.

    Alleen gisteren toen ik met een vriendin van mij nog wat boodschapjes deed zag ik wel een enge Piet hoor. Bijna 2 meter groot en breed en duidelijk de pest er in. Hij groette ons nog wel even maar blij naar de kindertjes in de supermarkt ging ie duidelijk niet.

    En ja Micha moet toch wat te doen hebben, Nico wordt de straat op gegooid dus zijn trouwste fan raakt ie kwijt.

    Pakjes avond is geweest en morgen zijn de kerstbomen te koop. Nu nog een paar weken lang het kerstgekweel aanhoren dat is pas je reinste marteling.

Reacties zijn gesloten.