En Oldenkamp vertrekt weer met de stille trom…

conflitoWeet u het nog? Een Martin Vrijland die met zijn webstek in “ruste” ging om zich te kunnen richten op dat nieuwe samenwerkings projectje The Avengers, Beyond the Matrix samen met andere superhelden,  alto scene gekkies de wereld gaan redden ons bewustzijn even te komen verruimen, waarvan Tony Stark Oldenkamp zo’n beetje de eerste was en daar weer eens zijn bekende uitgekauwde onzin uitstortte alsof het een Pateo archief voor Wholly Bullshit betrof? Daar heb ik in vorige artikelen al het nodige over geschreven dus ga ik daar nu niet meer over uitweiden. In plaats daarvan wil ik van de gelegenheid gebruik maken om weer eens te wijzen op het opportunisme van deze alto parasiet, want (U voelt het vast al wel aankomen) nu de donaties ver achterblijven is Johan uiteraard weer als een haas er vandoor, en zelfs zijn archief heeft hij meegenomen. Alle referenties naar zijn meuk zijn van de site verdwenen en hij is niet alleen ook onze eigen gekkie mascotte Don Quijotte is uit het lijstje schrijvers verdwenen.

de_johan_oldenkamp_almightyIntussen is het ook alweer een dag of tien geleden dat Johan de almachtige  weer even hard van de toren moest blazen en even lekker hypocriet te keer moest gaan over het ego van de webmaster van WijZijnKlaar.nl die de webstek sluit en verder gaat op Feestbook. Johan kon het zelfs niet laten een sneer te geven naar de vrouw van de webmaster “Nu is hij niet alleen volkomen de weg kwijt, zijn vrouw is ook nog eens achter hem aangelopen.” Tja, daar druipt de jaloezie echt vanaf en is dat nou niet juist dat ego waar Oldenkamp zogenaamd zo tegenaan schopt?

Enfin, voor Johan is al het bovenstaande reden om weer een nieuwe webstek aan te kondigen en dus het start signaal voor ons om de pool voor weddenschappen te openen omtrent hoe lang deze leven zal voordat Johan er weer eens de stekker uit trekt, want nu ik er over nadenk, er is voor zover ik me kan herinneren nog nooit een project geweest waar Johan aan is begonnen wat hij ook daadwerkelijk heeft afgemaakt. kijkt u maar even mee:

SOPN – Hier was Johan lijstduwer en zodra het verkiezingsresultaat wat tegenviel draaide hij zich om en liet de rest keihard stikken.

Pateo Center – Sloot na een paar maanden al haar deuren wegens gebrek aan belangstelling en geld. Dat had uiteraard niets te maken met de waanzinnige voorwaarden die Johan stelde om het te mogen bezoeken…

Niburu/Nine For News – Na samen met Albert Toby en Maurice Wasbauer de site van Anton Teuben te hebben gejat in ruil voor exposure via columns op de site, koos Johan ook hier het hazenpad nadat ondergetekende hem wees op de illegaliteit van zijn acties. Toen Wasbauer ook nog eens werd gedwongen de naam Niburu te laten vallen zag Oldenkamp de bui al hangen en verbrak hij alle banden.

Beyond The Matrix – Na enkele maanden geen moer te hebben bijgedragen, anders dan zijn uitgekauwde onzin wat al klaar stond op Pateo, nam Oldenkamp ook hier weer de benen.

Ik ben er vast nog wel een paar vergeten maar dit zijn in mijn beleving toch wel de hoofnoten uit de bijna wapenfeiten van deze beroeps roeptoeteraar, die met elke vreemde kwinkslag ongeloofwaardiger wordt. Inmiddels is hij ook zo’n beetje overal uitgekotst en denk ik dat we hem met recht een paria op het web mogen noemen die inmiddels bij alle grote alto sites wel is uitgekakt.

Place your bets now!

36 thoughts on “En Oldenkamp vertrekt weer met de stille trom…

    • Misschien ben jij wel aan de beurt om op te tieven wijsneus dat je der bent . Je hebt vijanden genoeg gemaakt met je gelieg en bedrieg. Kijk wel goed achter je de komende tijd. Ik ken mensen die kunnen je bloed wel drinken .

      *edit* Kijk eens aan, nog een bedreiging van ons drentse psychopaatje

      • Wat ben jij een sneue jongen, Donkieshot, met je loze kreten. Ben je gefrustreerd, zit je niet lekker in je vel, of ben je gewoon nog een puber, die niets beters te doen heeft dan zijn gal te spuwen op het net? Het kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon dom bent…..ik hou het op het laatste.

      • Ik tril als een espenblad Donny boy, ow wacht dat zijn de lachspieren 🙂

        Als de tijd komt dat ik bang wordt voor jouw soort nietsnutten dat is de tijd dat varkens aan bomen groeien.

        Dus voor wat betreft die vijanden Don kan ik slechts vragen in hoeveel delen ze weer denken te vertrekken.

        Maar je bent zelf dus niet mans genoeg begrijp ik? 🙂

    • Als ik klaar ben met jeroentje dan kun je alle aandacht krijgen Everzwijn.

      *edit* de vraag is vooral wanneer ik klaar ben met jou, mismaakt figuur. Het net is zich toch heus om je aan het sluiten.

  1. Ik zie nu pas dat Freddy een slotje heeft moeten zetten op z’n twitteraccount.
    TRIEST!!!!

    Freddy Vaatstra ‏@FreddyVaatstra · 28 mrt.
    Voor wie is het trouwens stigmatiserend dat je ’s nachts na 2-en een hoor en wederhoor mailtje krijgt van Novio Media? #ziekelijk #stalkend

  2. @geen01, Freddy heeft al een hoop ellende meegemaakt en nu moeten ze hem – na alles wat er gebeurd is- ook nog via twitter lastig vallen onder het mom van hoor en wederhoor. Duidelijk zo?

    • Er is wel een uitzending geweest, Kraven wilde graag meedoen maar heeft volgens mij niks meer gehoord. Ik doe sowieso niet mee aan die nonsens. ga niet om met leipe figuren want tijdverspilling.

      • Bedankt teigertje, ik was al bang dat mij iets was ontgaan tijdens de vakantie. Niet dat ik zin heb om zelf met die lui te gaan leuteren.

    • de Fransen hebben daar een mooi gezegde voor: “les extremes se touchent” …… straks gaan ze elkaar nog lief vinden ;-))

Reacties zijn gesloten.