Trollen TV

Sommigen van u hadden het al opgepikt, het stuk op Anarchiel waar men(weer eens) meende naar Barracuda te moeten uithalen. De lol zat hem echter niet in het artikel zelf, maar in de commentaren waarin zowel de oppersoerverein Luca van Dinter zijn burpje moest laten, maar ook Johan Oldenkamp. Terwijl van Dinter mij en Urubin er met de haren bij moest slepen, kwam het mooiste commentaar van mr Wholly bullshit himself, namelijk:

jokDoor Johan Oldenkamp op 10-04-2015 om 13:13 | #165810quote dit commentaar

Beste allemaal, het lijkt mij een goed idee om een live video-uitzending te doen waarin we trollen als Libbenga eens lekker in het zonnetje zetten. Daarvoor wil ik best Pateo TV gebruiken:
Pateo TV

Willen jullie me helpen door zoveel mogelijk foto’s en informatie over de bekende (en eventueel ook minder bekende) trollen naar mij te emailen?

Samen maken we het verschil!”

Uiteraard kregen beide gekkies van mij een paar vegen uit de pan, en spendeerde ik er ook een paar regels tekst aan op Urubin, wat wederom zijn uitwerking niet miste. Hoewel Luca eieren voor zijn geld koos en zwijgt als het graf, kon Oldenkamp zijn vingers weer niet van het ramplankje afhouden en postte:

Lachertje-van-de-week-SOPNDoor Johan Oldenkamp op 14-04-2015 om 09:50 | #165911quote dit commentaar

Iedereen die meent telkens maar weer met mij of mijn werk de confrontatie aan moeten te gaan is op woensdagavond 6 mei a.s. tussen 20:00 en 21:00 uur welkom om zijn/haar zegje te doen in een rechtstreeks-uitgezonden aflevering van Pateo Radio. Stuur me daartoe even een e-mailbericht en maak ook even contact via skype. Mijn gegevens staan bij Contact op Pateo.nl.”

Uiteraard ga ik op 6 mei deze uitdaging aan en heb hem nog wel het een en ander live te melden. Gezien het feit dat ik hier in de reactiepanelen ook regelmatig opmerkingen aan Johan’s adres lees, leek het mij goed de uitnodiging hier te verspreiden. Wellicht dat er hier meer gegadigden zijn die iets te melden hebben aan mr Wholly Bullshit?

Enfin, de link die hij postte werkt en alle info staat er om hem even te laten weten dat u present zult zijn bij het evenement. Het is dan wel niet de beloofde trollen TV die Johan ons had voorgesteld, maar niet minder live en een goed moment om een dosis realiteit te injecteren in zijn show.

Dus, heeft u vragen over bijvoorbeeld de dood van Johan, zijn medeplichtigheid bij de Niburu coup, zijn verraad bij de SOPN, of gewoon wat vragen over Wholly Bullshit, dit is uw kans: Woensdag 6 mei tussen 20:00 en 21:00 uur, be there!

Graag lees ik hier in de reacties wie er ook van plan is de show van Johan met een bezoekje te vereren. Want, om maar even met een lijn van meneer Oldenkamp zelf af te sluiten: Samen maken we het verschil! 😛

2 thoughts on “Trollen TV

  1. Hoi @Kraven,
    6 mei ga ik eens luisteren naar Pateo Radio, ik ben benieuwd of ik niet in slaap val tijdens de uitzending.
    Ik kan mij herinneren dat ik weleens een paar keer ervoor ben gaan zitten toen Argusoog de Vaatstra uitzendingen had, geen enkele hield ik vol tot het einde. 😉

Reacties zijn gesloten.