Bloedmaan

blood-moonJaha het einde is nabij volgens pastor John Hagee. De bloedmaan die tijdens Pasen is voorspeld , komt in de bijbel voor dus bereidt u zich er maar op voor dat er zware tijden op komst zijn. Dat niet iedereen blij is met de voorspelling van de pastor blijkt wel; het is vooral een stukje modern goochelen volgens critici. Niet zo goed voor onzekere types en ongetwijfeld zal de wakkere complotter het met deze onheilsprofeet eens zijn; die voorspellen al sinds internet bestaat -gelijk jehova’s- dat de wereld vergaat en geloven niet in de bijbel, maar dat de NWO komt. Mocht er dus met Pasen een maanmannetje voor de deur staan in plaats van de Paashaas, u bent gewaarschuwd! Gelukkig zijn met de paasdagen in het vooruitzicht de koelkast/vriezer en kasten vol met eten, dus we maken nog best een kans het te overleven.

Als ik de voorbereidingen maak voor mijn cappuccino ( ik heb nu eenmaal niet zo’n superdeluxe  automatische machine) dan vraag ik me af of het nou zo erg is of de wereld vergaat? Elke dag worden we vergast op wreedheden, terreur, dood en verderf. Imagine that. Stel je voor dat kinderen niet meer in angst te hoeven leven  of dat er geen hongersnood of ziekte is. Dat vrouwen geen slachtoffer meer zijn. Als dat de verandering zou zijn, dan is het een vooruitgang.

Vooruitgang is ook als er een goede discussie op gang komt, want zo cool is het allemaal niet, dat gedrag van zolderkamerterroristjes. Met het vooruitzicht op Pasen, waar de zoon van de timmerman aan het kruis genageld werd het overdenken waard.

Vrolijk Pasen.

6 thoughts on “Bloedmaan

Reacties zijn gesloten.