VrijMiBeau: Plezier machen

true love - IDF - love, marriage and babies

true love – IDF – love, marriage and babies

Houzee het is weer vrijdag. De tijd is weer voor onszelf. Lekker dingen doen die wel leuk zijn. Dat extra glas wijn toch inschenken, of gewoon keihard nietes roepen tegen de wekker. Gewoon doen waar we zin in hebben en nadenken over zaken die ons echt bezig houden.

We houden het deze week wederom kort qua plotterlachen. Er is ook niet zoveel te zeggen. Micha Kat maakt zich nog steeds onsterfelijk belachelijk bij secretaresses, en Martin zit nog iedere dag te haatmasturberen op zijn zolderkamer. Retesaai allemaal. Dat pakken we volgende week wel weer op wanneer we er ook gewoon voor betaald krijgen.

Wat wel echt heel erg grappig is, is natuurlijk het dating forum dat opperpolderneo-nazi Boodschapper a.k.a. Professor heeft bedacht voor zijn geestverwanten. Het idee is briljant simpel; blanke blauwogige blonde meisjes koppelen aan blanke blauwogige blonde jongens en ze dan heel veel kinderen laten krijgen. Vet goed idee! Alleen het loopt niet echt. Zelfs de meest blonde bolle internetnazi laat zich niet zien op het forum van Feldwebel Boodschapper. En da’s kut, of nou ja, die zijn er dus niet te vinden. Andere types ook niet btw. Zelfs geen pedonazi.

Persoonlijk lijkt het me wel leuk om te registreren. Mag natuurlijk niet, want dat is nou net genetisch technisch niet de bedoeling. Maar een beetje zo’n wannabe Führer trollen en opzadelen met een setje Joods nageslacht lijkt me echt lachen. Of gewoon net als Carice van Houten in de film Zwartboek een hedonistisch nazi-feestje verpesten: blonde pruik is zo besteld en schaamhaar heb ik niet dus dat blonderen zoals zij moet is niet nodig. Gelukkig maar, want dat is een heel gedoe.

Maar goed, zover is het nog niet, ik moet eerst nog maar eens langs die zuurpruim van een Boodschapper zien binnen te sluipen. Als hij mijn pruik ontwaart gaat hij meteen met de banhamer zwaaien, want nicht fucken met mijn pure reproductie-base. Dus daar hebben we vandaag aan de bar niets aan. Wat we wel kunnen doen is de traditionele potentials van Boodschapper tips en truuks geven, want het is natuurlijk zwaar frustrerend wanneer we straks alleen KnowTooMuch tegenkomen in die broeierige ‘Boys from Brazil’-bar. Die Nazi-tokkie is elke avond stomdronken, en we weten allemaal wat dat met de ‘Liebschwanz macht’.

Dus, laten we de bar maar opengooien. Vanavond zijn we een Bierstube, dus bier is van het huis. In ruil daarvoor geile opzwepende sexmuziek, sexy openingszinnen, tips over briljant lekkere standjes, combinaties of handelingen. Ideeën voor rolspellen zijn ook heel welkom, voorstellen voor outfits en speeltjes idem, en het beste alcoholische recept waar je zo opgewonden van wordt dat je zelfs Micha Kat overweegt te fucken is de held. We gaan ze helpen die preutse introverte jongens en meisjes van Frissekijk. Een neo-nazi heeft ook recht op een fijn en opwindend liefdesleven.

Als opwarmertje voor onze frissekijk vrindjes een inspirerend filmpje. Jetzt plezier machen.

44 thoughts on “VrijMiBeau: Plezier machen

  1. Opzwepend is het niet, maar ik heb er wel goede sex herinneringen aan. Spaans hotel en – je gelooft het niet – een erg mooie blonde Duitse jongen.

  2. *PLOP* Gut Shabos.

    Kunnen ze wel raszuiver willen zijn, maar vooralsnog zitten er alleen nog mannen op dat dating forum!

    • shabbat shalom Jeroen!

      Ja, er dart wel een Sophia rond, maar die is zo eigenwijs dat je volgens mij de hele Mein Kampf moet citeren voor je haar uit haar BH krijgt.

  3. Ik had van de week een 50 shades of grey date met XTC erbij, die de hele nacht duurde. Bij een internist/ kunsthistoricus…..

    Godver wat was dat geil, was ook meer dan tien jaar geleden dat ik voor het laatst X deed. In geen tijden zo bruut aangerand.

    • LoL dat was een Blitzkrieg ban..

      Hmm, ja daar hoor ik wel meer betere verhalen over. Beetje onmogelijk experiment voor mij, maar wie weet…

      En een 50 shades of Grey date. Wat moet ik mij dan voorstellen? Vastbinden en zo?

      • Ja, vastbinden, hij had echt een hele collectie met speelgoed: collars, enkel- en polsboeien, zwepen, tepelklemmen, was verbaal heel vernederend maar toch teder, en dan ervaar je het ook nog eens veel positiever op x

        • ha, vastbinden. Ja dat heb ik ook wel eens gedaan. Was leuk. Maar verbaal vernederen is niet zo mijn ding. Dan ga ik lachen of denken ‘wtf, wil je dood jongen?”

          • Nou ja, hij was wel ‘commanderend’ en liet me niet de keus om het ongemerkt te doen.
            Maar klopt, die opmerkingen en die ‘dwang’ was wel opwindend, maar eigenlijk ook wel heel erg dat iedereen het kon zien. hahahaha…

          • Hij ging ook zeggen dat hij me op het bed gebonden liet liggen en allemaal mannen ging uitnodigen om me om beurten uit te wonen. deed hij helaas niet, maar dat triggert wel wat als je toch al helemaal wappie bent.

          • hahaha.., dat gaat mij dan weer wat te ver denk ik. Hoewel, ik weet niet, nooit geprobeerd. Misschien toch maar eens naar een swinger feestje gaan, of hopelijk wordt het wat bij de Professor, althans als zijn date-materiaal niet alleen bestaat uit veel te dikke domme lelijk witte pukkelige kale goedkoop bierdrinkende prutsers.

          • Inderdaad opvallend wat een inteeltkoppen die neonazi’s hebben. Ik wil niet vervelend doen over rassenleer enzo hoor, maar ik zie toch wel het een en ander aan genetische afwijkingen in zo’n rotkop. Dat kan toch nooit goed zitten met de chromosomen?

          • De ‘Röhm-Putz’ rings a koe-bel? Ernst Röhm overigens een homo.

            Maar dit simpele tuig is de nieuwe SA, en de Professor laat hun zaad echt niet hechten in de baarmoeders van zijn ideale blondines. Deze jongens zijn de ‘walking dead’ van de Reich-planners. Leuk om een neger, homo of Jood in elkaar te slaan of erger, maar een plekje in het ‘Vaterland’ krijgen ze echt niet.

            Dus, zie je enige gelijkenis met jezelf en de bovenstaande domme reutelaar, registreer je dan niet op het dating-forum van Frissekijk.info. Maak dat je wegkomt, vlucht, want je bent een menselijk schild, een vervangbaar bomgekkie, de suicide jihadi van het Reich.

          • Las je “Daar is hij weer” van Timur Vermes al? Op enig moment komt de weder opgestane Hitler op bezoek bij het hoofdkwartier van de NPD en is zwaar teleurgesteld als hij dat minderwaardige zooitje ongeregeld daar bij elkaar ziet.

        • Ha, nee ken ik niet.

          Ben niet zo bezig met Hitler en neo-nazi vlunkies. Hoewel, deze foto hangt wel in mijn huis. Fly pass door de IAF over Auschwitz.

          Maar goed, daar worden de Neo-Nazi vrijgezellen niet broeds van vrees ik..

          • Wel jammer, want dan hadden ze zich mooi verzameld en samengetrokken in groepjes. Betekent minder mensen, minder data analyse, minder vlieguren met drones, en veel meer efficiëntie in de ‘close file’-fase.

            Dus eigenlijk hoop ik wel dat er een massale toestroom is van hitsige broedse en Reich-ras stevige ‘onsmensen’ bij de Professor.

            Dan moeten die kale domkippies maar even door de piercings, hangtieten en dikke billen van hun blondines heenkijken en er gewoon een ideale Heidi bij fantaseren.

            Samendrijven naar één plek is gewoon een goede zet van de Professor. Dat steun ik graag.

          • Maar die hipster Hitler dinges vind ik wel grappig. Zou ook veel beter aanslaan bij een breder publiek dan dat frissekijk geleuter.

          • Het Frissekijk-volk zijn ook gewoon ‘plotters’. Ze zijn wat éénkennig maar volgen verder exact dezelfde lijn van delusion en het idee een soort van gezonden discipel te zijn waarbij ze ook nog eens dezelfde plotter-techniek gebruiken om mensen ‘wakker’ te maken.

            Useless eaters die vrijwel altijd een traceerbaar persoonlijk fittie hebben met iets of iemand van de groep waar ze zo hartstochtelijk strijdbaar tegen zijn. Bijv zo’n Aart van Wijngaarden aka Aart Liberty, een mopperende bejaarde die ergens in de Filippijnen een hutje heeft en van daaruit de hele dag tegen joden moppert. Waarom? Omdat Aart ooit – toen hij nog in Thailand woonde – dacht dat hij handig kon instappen op een internet-scam. Aart moest van de scam-owners eerst 3500 euro storten op een rekening. Die rekening was geopend bij een Israelische Internetbank (de scam-owners waren overigens Amerikanen).

            Aart werd dus gescamd, en dacht dat hij wel even zijn geld kon terugeisen van de bank. Die dacht van niet, en sindsdien is Aart multi-boos op Israel, Joden, zionisten, banken, en zo.

            Treurige, eenzame mannen en vrouwen die al hun eigen falen projecteren op de buurman, de supermarkt, de zorgverzekeraar, de overheid, de Russen, de kerk, de moslims/joden, de communisten.

            typical useless.

    • Ik heb me overigens wel eens in een publieke plek live uit mijn ondergoed laten praten, en mijn ondergoed vervolgens op tafel neergelegd. Dat was wel opwindend 😉

      Telt dat ook als 50 shades of Grey?

  4. BTW, het is freaking koud waar ik ben. Dikke sneeuwstormen en dat soort ongein, dus ik kan wel wat gebruiken dat me opwarmt.

    Swap, een bloody mary graag…

    • De echtgenoot van mijn 50 shades date zat vast in Istanboel vanwege de sneeuw, dus ik kan er niet over klagen 🙂

      • hahaha.. het is echt vet crisis hoor met veel sneeuw, veel wind, veel regen.
        Vorige week hadden we zelfs een zandstorm in TLV.

        plaatje zandstorm. zandstormen zijn niet opwindend btw.

  5. Okay, een muziekje voor onze FrisseKijk.info vrijgezellen. Helaas weer van die onreine Bowie…, maar met veel lange blonde haren.

    Sorrow:

  6. Alex kom er maar in… we gaan dansen, en je mag onder mijn rok kijken, maar dan moet je wel vet coole John Travolta Saturday Night Fever moves maken.

    Outkast – Bombs over Baghdad. Altijd opwindend.

  7. I’m the kind of john closet dudes want to go steady on
    Toss my gems up, raise the bar. Yung phenomenon.
    I make a neo-nazi kamikaze wanna firebomb
    I’m da bomb diggity. Got ya moms feelin me.
    Tell ya man chill on me. Hang loose like literally.

  8. *edit by ziva – tssk pas op je burpjes Alex – * XXXXXXX Kat en Vrijland. Zeg Ziva ik heb nog nooit iets van SM willen weten maar er komen beelden door in mijn gedachten waar ik jouw achterwerk bewerk met een zweep. Wat the fuck is dit nou weer.

    *edit by ziva*
    geen idee Alex, maar go, zoek je zweep..

Reacties zijn gesloten.