Lebensborn projectje

BdM-00aAltijd al zin gehad om gegangbangd en bevrucht te worden door zeven nazidwergen en een botergeile Knowtoomuch? Nu kan het, op het nieuwe Nazi dating forum van frissekijk.info! Wel jammer dat ze niet aan hun eigen IQ eisen voldoen en hun lichaamsbouw ook te wensen overlaat. Zo wordt het Noordische ras natuurlijk ook niet verbeterd! Er zijn wel wat regeltjes waar je je aan moet houden:

Dit Datingforum is alleen bedoelt (sic) voor heteroseksueel daten tussen blanke mensen. Het gaat hier enkel om serieuze relaties. Bent u op zoek naar een one-night-stand, zoek dan ergens anders. De typen relaties die wij hier willen faciliteren zijn:
1. Relaties met het oog op huwelijk/ langdurig samenleven, bij voorkeur ook met kinderen.
2. Lebensborn relaties. Voor het versterken en verbeteren van het ras. Beschikt u over en of meerdere bovengemiddelde raciale kwaliteiten (Noordisch voorkomen/ dolichocephalische schedelvorm/ blond haar/ blauwe ogen/ hoog I.Q./ atletische bouw), overweeg dan deel te nemen aan een lebensborn relatie. Een toekomst met meer mensen zoals u is oneindig veel beter dan een toekomst vol gewelddadige, suffe en lelijke untermenschen. Eugenetica, hoe verwaarloosd dit tegenwoordig ook is, is nog steeds belangrijker dan wat dan ook.
Bedenk dat de kinderbijslag beter aan u is besteed, dan aan de hordes.

32 thoughts on “Lebensborn projectje

  1. Niet gek.
    Sommige heteroseksuele blanke mannen zouden wellicht wat meer moeten daten in plaats van Rome te verwoesten.

  2. @douwer, wie zegt dat het (alleen maar) hetero’s waren in Rome? Misschien liepen er ook wel “relnichten” rond….. 😉

  3. Het is niet Sturm der Liebe bij de hollandse neo-nazi zemelaars. Echt geil word je kennelijk niet van die Duitse marsliederen.

  4. Is trouwens niet zomaar een gerucht, dat Hitler een nicht als een kathedraal was:

    In his youth, Hitler had several homosexual relationships, some with male prostitutes. Hitler lived in Vienna – the most daring and European capital of the day. He shared an apartment for four months with his close friend August Kubizek in a known homosexual area of Vienna. Both delighted in wearing the same clothes. ‘People take us for brothers. That’s what we would like to be,’ Kubizek wrote in a letter produced by Machtan. Vice police even compiled a dossier on Hitler. It contained reports from rent boys picked up by Hitler. One of them claimed: ‘I spent the entire night with him.’ Another, who needed money for food, went to Hitler’s home ‘and left in the morning

    Gaan we het binnenkort eens hebben over de anale Jihad, want ook dat onderwerp interesseert me bovenmatig.

    Not only did the original “underwear bomber” Abdullah Hassan al-Asiri hide explosives in his rectum to assassinate Saudi Prince Muhammad bin Nayef—they met in 2009 after the 22-year-old Asiri “feigned repentance for his jihadi views“—but this “holy-warrior” apparently had fellow jihadists repeatedly sodomize him to “widen” his anus to fit the explosives—and all in accordance with the fatwas of Islamic clerics.

    • fellow jihadists repeatedly sodomize him to “widen” his anus to fit the explosives

      Je kan ze ook alles wijsmaken die bomgekkies.

        • Ja die haatkippen zitten ook regelmatig in dure hotels in één of andere Golfstaat. Officieel om te jihadplotteren, maar in werkelijkheid om schandknaapjes te nemen. Gelukkig zijn ze niet allemaal zo heel erg gezond en sterft er regelmatig eentje aan een hartaanval of zoiets. Waar de mossad naar goed plottergebruik dan weer de schuld van krijgt. Dat dan weer wel.

    • Sure.
      Daarnaast was Hitlers vader een Rothschild, is hij zelf de vader van Angela Merkel, slijt hij zijn oude dag op zijn rancho in Argentinië, en leest nog zonder bril.
      Staat allemaal op internet.

      • Dat Hitler in zijn Weense periode homorelaties had is gewoon a “matter of public record” hoor, die politieverslagen bestaan nog.

      • @Jeroen,
        het zal mij eerlijk gezegd een rotzorg zijn of Hitler gay was of niet, hoor, of dat hij liever spruitjes at dan karbonade.
        Maar als af en toe kritische lezer struikel ik over proza als dit Michakattiaanse circumstantial evidence:
        Hitler lived in Vienna – the most daring and European capital of the day. He shared an apartment for four months with his close friend August Kubizek in a known homosexual area of Vienna.
        En als de weense politie echt een dossier over Adolf H. had, dan had Adolf H. er als dictator zijnde wel voor gezorgd, dat dat rücksichtlos door de Schredder ging.

          • Douwer, je gaat een beetje irriteren, gisteren ook al. Even een korte “heads up”, want zoals je weet laten we hier alleen maar reacties toe die we leuk vinden en zijn we erg intolerant. Ook met jou. Dit heeft niks met onderbouwde scepsis te maken, want je weet echt te weinig af van de biografie van Hitler om dat te kunnen beoordelen. Lees de link van Teigertje erop na, waarin uitgelegd wordt waarom zijn seksuele oriëntatie wel degelijk van belang is voor een beter begrip van hem, dat zeker het vroege nazi milieu een compleet homo erotisch gebeuren was en dit overigens in kaart gebracht werd door een keurige Duitse historicus, Lothar Machtan.

            http://en.wikipedia.org/wiki/The_Hidden_Hitler

          • Ik zat me tijdens het boodschappen doen even af te vragen wat me nou zo ergerde aan je reactie douwer. Waar het me vooral om ging, is je stelling dat iemands seksuele oriëntatie ongeveer hetzelfde is als een voorkeur voor spruitjes in plaats van karbonade. Wat een stompzinnige opmerking! Natuurlijk zijn mensen gelijkwaardig ongeacht hun seksuele oriëntatie, maar dat neemt niet weg dat het nogal bepalend is voor je persoonlijkheid. Het kan iemands gedrag in verschillende opzichten verklaren.

            Uit dat VK artikel waarnaar Teigertje linkte:

            Als redenaar was Hitler een toneelspeler en een leugenaar. Dit acteren, en het verhullen van de werkelijkheid waren vaardigheden die hij zich als man die zijn homoseksuele geaardheid moest verbergen, had eigengemaakt. Nadat Hitler rijkskanselier was geworden en de absolute macht in Duitsland had veroverd, groeide de vrees voor onthullingen uit zijn privé-leven.

          • Beste Jeroen,
            ik ben/was me er niet van bewust dat ik mensen irriteer.
            Dat is ook niet mijn bedoeling, want zo zit ik helemaal niet in elkaar.
            Verder lees je dingen, die er niet zijn, wat wellicht aan mijn manier van schrijven ligt. Ik schrijf, in de veronderstelling, dat een goed verstaander (jij dus) maar een half woord nodig heeft.

            Om een voorbeeld te noemen.
            Bij geruchte was Hitler vegetariër. Daar zijn talloze artikelen over geschreven.
            Ik zal mijzelf even vertalen in begrijpelijk Nederlands.
            Waar ik zeg: Het zal mij eerlijk gezegd een rotzorg zijn of Hitler gay was of dat hij liever spruitjes at dan karbonade.
            Bedoel ik doodgewoon te zeggen: het zal mij eerlijk gezegd een rotzorg zijn of Hitler gay was of dat hij vegetariër was.

            De stelling dat iemands seksuele oriëntatie ongeveer hetzelfde is als een voorkeur voor spruitjes in plaats van karbonade heb ik nooit geponeerd.
            Dat lees jij.

            Verder ben ik niet van de polemiek of van de welles-nietes op internet.
            Ik heb aangegeven, dat de seksuele oriëntatie van Hitler mij niet interesseert, maar als mensen daar op dit blog wel belangstelling voor hebben, respecteer ik dat.

            Bovendien, om een mogelijke verdenking van homofobie weg te nemen, wil ik wel verklappen, dat ik al ruim vijftig jaar een trotse homo ben.
            Niet iets, wat ik normaal gesproken op Swapichou rondbazuin, maar ik voel me gedwongen, dat ik dat ter verdediging moet vermelden.

            Tenslotte wil ik zeggen, dat ik hier niet op mijn tenen wens te lopen, omdat ik wellicht mensen irriteer, dus ik blijf hier maar weg.
            No big deal: naast homo ben ik ook nog eens geheelonthouder, dus die vrijmibo hoefde van mij toch al niet.

          • Nou, gisteren met dat gedoe over Israel in reactie op een stukje van Ziva en dan nu weer van die zinloze kritiek over Hitler, het wegzettend alsof het een raar, slecht onderbouwd conspiracyverhaaltje is, terwijl het gewoon van een keurig nette historicus komt.

            Dat ik je verkeerd belees als je schrijft: “het zal mij eerlijk gezegd een rotzorg zijn of Hitler gay was of niet, hoor, of dat hij liever spruitjes at dan karbonade. lijkt me toch niet. Zoiets is je toch alleen een rotzorg als het niet relevant is voor een begrip van Hitler? Wat voeg je anders toe aan de discussie met die opmerking ? wat kan het ons schelen of iets jou al dan iet een rotzorg zal zijn? Als klap op de vuurpijl schakel je daarna voorkeuren voor voedsel alweer gelijk aan seksuele voorkeuren met je opmerking over vegetarisme, terwijl die toch echt een heel andere impact op je identiteit hebben.

            Overigens viel ik je niet aan op je seksuele oriëntatie, had daar geen aanleiding toe, maar leuk om te weten dat je ook bij de “familie” hoort. Zal me zeker geen rotzorg zijn. Neemt niet weg dat ik vandaag en gisteren het gevoel had dat je een beetje contrair zat te zuigen. Misschien is het jouw manier van omgaan met andermans identiteit die me ergert.

          • @Douwer
            Ik irriteer mij helemaal niet aan je, integendeel je voegt heel vaak interessante linkjes en ideetjes toe zoals bijv. dat filmpje uit Ierland over die verkoper..LOL!
            Ik zou het erg jammer vinden voor wat het waard is, maar goed..daar ga jij zelf over.
            Het is overigens niet zo dat ik heel veel van Hitler weet maar ik heb wel al eerder gehoord dat er is veel van zijn pre-Führer periode was weggemoffeld door hem omdat het allemaal niet meer zo uitkwam. Het valt allemaal moeilijk hard te maken doordat er weinig bewijs is maar ik vind het wel een interessant verschijnsel dat je zo met jezelf in de knoop zit dat je een stuk van jezelf wil vermoorden als het ware.

            Als ik die rare stukjes van Kat lees dan zie ik dat verschijnsel bij hem ook, aantrappen tegen dat wat je lief is. Kat was graag een gerespecteerd journalist geworden en eerlijk gezegd interesseert zijn seksuele geaardheid mij verder niet maar het zou zomaar kunnen zijn dat hij in ieder geval bi is.

            @Jeroen, degene die gisteren met die debiele reactie kwam was Demink en niet Douwer.

          • @douwer

            Dat je homo bent is tot daar aan toe maar geheelonthouder…daar ligt bij mij de grens 😉
            Overigens krijg ik nu wel bepaalde associaties bij je nickname maar dat neemt niet weg dat je bijdragen hier en bij Barracuda voor mij persoonlijk zeker geen negatieve bijdrage leveren aan het feit dat ik doorgaans toch al last heb van een goed humeur.
            Cheers mate!

  5. Haha, zat even tijdens een kopje koffie (niet slim want weer knoeien), de forumregels te lezen van de datingsite.
    Ik had er wel het medisch zakwoordenboek bij nodig om ff te achterhalen wat voor schedel je moest hebben om mee te kunnen doen.
    Op sites over honden is meer te vinden over dit schedeltype.

    Er zijn bij de gedomesticeerde hond drie schedelvormen te onderscheiden (Turner 1994):

    Mesocephalisch: deze schedelvorm lijkt het meest op die van de wolf, maar is iets smaller. De middellange snuit is kenmerkend voor de Duitse Herder, Labrador en voor Terriërs. Dit type wordt gezien bij 75% van de honden.
    Brachycephalisch: een korte, brede snuit, waarbij de ogen duidelijk aan de voorkant zitten. Dit type schedel zie je bij Bulldogs, Boxers, Pekinezen en Mopshonden.
    Dolichocephalisch: een lange, smalle snuit met de ogen aan de zijkant van de kop. Dit zie je bij windhonden.

    Wij van Swapichou vallen natuurlijk onder het Mesocephalische type, gezien onze link met de wolf, Swapichou.
    Wij mogen dus helaas niet meedoen…jammer!! Proest.

Reacties zijn gesloten.