Anti Valentijn


Als rasechte dwarsligger vier ik geen Valentijn. Liefde is namelijk het medicijn voor alle dagen van het jaar, en dus niet speciaal op deze dag! In plotland is er chronisch tekort aan dit medicijn, dat blijkt wel uit de steeds moeilijkere situaties waarin onze sufkoppies belanden. En dan heb ik het niet over Micha Kat die aan het droge infuus hangt bij Victoria, zijn aantal idiote artikeltjes groeit met de dag. Last van achtervolgingswaanzin, Micha?

Het ging dezer dagen over verwarde mannen, teigertje kent ook een heel verward en eenzaam vrouwtje. Afgelopen week kwam ik dit artikeltje tegen op internet en dat ziet er niet goed uit:


Op de site van Hendrik Jan Korterink, misdaadjournalist stond te lezen:

“De politie en gemeente Haarlemmermeer hebben mij klem. Door proceskosten, o.a. kort geding nationale politie (3000 euro) en boetes voor wildplassen gaat er voor de komende tien jaar beslag op mijn WAO/WAZ gelegd worden. Ik heb dus onvoldoende middelen om mij een dak boven mij hoofd te kunnen permitteren of te verzekeren. Ook zullen de operaties aan mijn benen niet kunnen plaats vinden. Het bezwaarschrift op verbod van 3 juli 2014 voor politiebureau Hoofddorp is ongegrond verklaard en ik mag daar niet meer zitten. Wat ik wel ga doen.  Dumpt de politie mij weer ergens, zoals afgelopen zomer op parkeerplaats Haarlemmermeerse bos Paviljoenlaan. Mijn leven is nu 55, in rolstoel, dus over. Ben niet suïcidaal, maar zie toch ook geen overlevingsmogelijkheden meer.”

Triest toch om zo te eindigen? In het verleden heeft Gepke hier ook wel eens gereageerd op haar typische zure wijze maar dit gun je toch niemand? Zo ’n vrouwtje moeten ze toch met de nodige liefde kunnen opvangen in een tehuis, of zie ik dat nu verkeerd?

*Extra*
Er is nu een nieuwe pagina aangemaakt met de naam Nieuwe Muziek Doos, deze is te vinden links bovenin onze site.
Dit is het vervolg op de Oude Muziek Doos.

8 thoughts on “Anti Valentijn

  1. Ja triest om te zien hoe iemand zichzelf zo diep in de problemen werkt. Dit gun je niemand. Maar ja, zorgmijders hebben een vreemde positie in Nederland las ik ook tijdens mijn rondje (nee Ruud H. niet lui aan het strand: te koud) NL-dagbladen in het Algemeen Dagblad.

    Er valt erg weinig te doen. Het is gewoon lijdzaam aan de zijkant toekijken hoe mensen zoals Gepke of Nico van den Ham in het ravijn storten. Dieptriest. En het wordt kwalijk wanneer de gekkie-club dit soort mensen op een voetstuk gaat plaatsen en hun situatie misbruiken om hun eigen frustratie of woede tegen de overheid te kanaliseren of voeden.

    • Zucht…
      Die zittingen hebben dus als insteek of hij wel of niet zijn huis uitgezet wordt, en of hij blijft vastzitten aan die voor hem onmogelijk hoge verbeurde dwangsom.

      Het lijkt mij dan niet echt verstandig om je energie te gaan verkwisten aan discussies met rechters of je wel of niet mag filmen. Dat bizarre denken dat je journalist bent is sowieso een trend geworden bij de gekkies.

Reacties zijn gesloten.