Klaar voor de vrijmidbo

Tjonge jonge, het was me een weekje wel.
Er is veel gaande op de wereld, er is veel gaande in Nederland, er is veel gaande geweest in Schiedam gisteren.

Boudine kwam met een voorstel om maandag aanstaande maar een dagje ziek te melden, wel makkelijk praten natuurlijk voor iemand die zelf niet werkt. Ik zat even naar de stichting te kijken, bleek weer een vrindje van onze welbekende Anthony vrouwenvriendmigchels in te zitten, dus die uitdraai flikkerde ik gelijk de kliko weer in. Terusten Bou, ik zeg het maar alvast nu want over enkele uurtjes lig jij alweer op bed.

Gisterenavond zat ik naar een goede documentaire te kijken op npo 3, special 9/11 van BNN, wat beweegt zo’n jihadganger nu en dan die beelden uit Allepo.  Ze waren verschrikkelijk, wat hebben wij het goed hier in Nederland.
Ik weet ook niet hoe we dingen beter kunnen maken, wat het goede medicijn is tegen de onvrede die huist in veel mensen om ons heen alsook de plotters.
Vrede begint wel bij jezelf denk ik..zoiets.

Ach, tijd voor een neut, een flinke neut. Slik.

13 thoughts on “Klaar voor de vrijmidbo

    • Ha die Swap?
      Alles goed?
      Het leek mij wel leuk, even een borrel of in mijn geval..je weet wel
      Ik neem aan dat jij voor een lekker koud biertje gaat..

      • Nee. Ik ga voor een driedubbele whiskey zonder ijs. Ben de komende twee maanden non-stop op zakenreis (gaaf!), en begin maandag a.s. och laten we er ook een pilsje naast zetten. Hoe is het met jou/jullie? Al een tijdje niets meer gehoord van Ziva en Jeroen.

        • De OMD zit een beetje vol, komen ook niet veel reacties meer op.
          Moeten we eens een keertje naar kijken.

          Met teigert is alles goed,
          Twee maanden op zakenreis, poeh hé..waar ga je allemaal naar toe?

          (neemt nog een paar slokken)

          • *gulp, gulp, gulp*

            Goed te horen dat het allemaal goed gaat.

            🙂 Dat is goed nieuws. Als je begrijpt wat ik bedoel.

            Ik. Jeetje. Moet naar Groot-Brittannië 3x, Canada 2x, Denemarken, Zweden, Duitsland, de Verenigde Staten, Japan, Slovenië, en Rusland 2x. Pittig. Maar goed. Het is leuk en ik heb er zin in.

            Wel gaaf trouwens. We hebben de hele plek voor ons zelf.

            Ik ga nog eventjes een leuk nummer uitzoeken.

  1. Gerlof Leistra ‏@GerlofLeistra 3 min.

    Sprak net voormalige Russische legerofficier: ‘Uitgesloten dat uitvoerders en directe opdrachtgevers van aanslag MH17 nog leven.’
    Amsterdam, Noord-Holland

    Toeval: dit stond net op twitter.

    • Voor de complottertjes, een half uurtje daarna:
      Gerlof Leistra @GerlofLeistra · 7 min

      Kan de bestuurder van het busje met kenteken 01 VPX 6 uitkijken: hij reed door rood en schepte mij op een haar na achter Haarlem CS. #idioot

      #demminksquads

Reacties zijn gesloten.