Wij Sluiten de Tent

aaarghhh - TLV - 1413

Liefde voor gekkies – TLV – 1413

Hahaha, nee wij niet. Het is Micha Kat die dreigt de stekker uit de professioneel journalistiek heersende site Klokkenluideronline.IS te trekken wanneer zijn – uit duizenden in zichzelf pratende wakkere mensen – geformeerde legioen niet onmiddellijk geld stort op zijn vakantie-rekening. Kat, de razende NWO-omduw Calimero is door zijn Italiaanse houdbaarheidsdatum heen en herpakt zijn rugzakje: op zoek naar nieuwe avonturen en interessante strandjes. Lees: een bezoek aan een verre Australische vriend. En daar is geld voor nodig. Geld van de plotterkudde, want een inkomen heeft Kat niet meer: reislust des te meer.

Schulden, verbeurde dwangsommen, juridische verplichtingen, zakelijke verplichtingen, beslagen, oproepen van politie, en nog zo’n stapeltje lastige post dat in Schiedam geduldig op hem ligt te wachten, en wordt gesorteerd door Theo & Bea – hai Beatrix ♡ ♡ liefde ♡ ♡, is allemaal ‘pervers NWO-stom onbelangrijk’. Reden dus om er maar weer eens – bepakt met pillen en een nieuw paspoort – vandoor te gaan. Met jullie hulp graag, dus storten mensen! Bankrekening op aanvraag. LoL, ROFL, ♡ ♡ Liefde ♡ en Hahaha.

Nu zijn we bij Swapichou natuurlijk totaal tegen de sluiting van Klokkenluideronline – בתחבולות תעשה לך מלחמה
– zeker wanneer het gebeurt door zoiets banaals als gebrekkige besteding van vakantiegeld. Stel je voor?! Grenswetenschap.nl foetsie, anarchiel.com aan de rand van het hoedje, Francis Capelle in permanente interne slaapverwekking, Arend Zeevat met pensioen, Myra terug naar Afrika, en dan? Dan blijft Martin Vrijland als een soort van polder ISIL over.

En dat, beste plotters, moeten we niet willen. Jihadi-wannabee “Martijn Al-Uithoorn” wordt al voldoende gesubsidieerd door de Staat en haar NWO-lakeien om hem ook nog eens jullie spaarpot te laten onthoofden. Laten we de plotterstrijd om de euro niet gekker maken dan het al is. Kortom, stort op de vakantierekening van Micha beste mensen! Stort voor jullie geen cent meer over hebben en het te laat is. Er gaan regelmatig vluchten van Rome naar Sydney maar – je weet het niet – er kan zo maar een onbekende planeet je internetbankieren ‘hacken’. Stort daarom vandaag nog!!!

Mocht je toch nog twijfelen? Overweeg dan een aangenaam alternatief. Wij sluiten de tent namelijk zeker niet.

63 thoughts on “Wij Sluiten de Tent

  1. Als ik het vitale duo zie op you tube, dan heb ik de indruk dat ze aardig aan de space-cake zijn geweest. En de wakkere lezers van KLOL storten natuurlijk zodat straks uit Australië de NWO alsnog kan worden gevolgd.

    • Yep, en in het Schiedamse appartement van Micha. Mooi toch die gedeelde liefde en vrije woonruimte.

      Australië staat nog dieper in de NWO dan Londen, Bilderberg of Washington. Wacht maar af, over een week praat Micha met een aboriginal die de zon vanachter de maan in tweevoud heeft zien opkomen.

  2. Die martijn, nu heb ik hem door. Als een plotter betaamt, draait hij alles om.

    Als er een vliegtuig neerstort, is er geen vliegtuig neergestort en als Obama isis aan wil pakken, dan is dat het teken dat hij ze steunt.

    Je hebt toch wel in de gaten dat je gebruik maakt van het systeem, met je uitkering. Het is misschien verstandiger om daar geen gebruik van te maken en naar Rusland te vertrekken, om van daaruit te “bloggen”. Of meld je aan bij isis en ga strijden tegen het westen. Zal je goed doen, je hoofd op een hekje, als voorbeeld.

  3. Haha
    Moest even slikken, zijn we gesloten..had ik iets gemist??
    Uitstekend en ook humoristisch artikel Ziva,

    Zo mooi om te lezen dat stukje van Kat:
    ‘ Bij velen is het rekeningnummer bekend’ en
    ‘Daarenboven is dit de enige site die is geconfronteerd met ongekende terreur en dwangmiddelen vanuit de Staat ‘
    LOL..
    maar: Als dit werkelijk zo is weledelgeleerde drs. M.Kat., waarom zit u dan nog steeds niet achter slot en grendel??

  4. @Ruud

    No, niet door mij in ieder geval. Ten eerste is het zonder uitgebreide context en uitleg niet meer dan een walgelijk liedje dat voor veel Israeli de bittere realiteit is. Hier een animated map met iedere raketinslag in Israel sinds 15 juli.

    Ten tweede vind ik het een artikel door iemand geschreven die niets van het dagelijks leven in Israel of de Israëlische mentaliteit begrijpt. Dit is namelijk helemaal niet bijzonder, we maken grappen over alles, en met name wanneer we onder druk staan of gezet worden:

    Hier is een soortgelijk voorbeeld gemaakt tijdens de ellende rond die Turkse boot die zo nodig stoer wilde doen:

    En dit is een voorbeeld van het verbasteren/aanpassen van een rap gemixed met een typisch Israelisch motto: “leef van dag tot dag”.

    Kortom niet echt iets bijzonders, en meer een vorm van uiten van saamhorigheid, eenheid van een land dat van het leven houdt en graag lacht en plezier maakt.

    Kijk dit voorbeeld: hier zie je de President (inmiddels ex overigens), de Minister President, de Minister van Defensie en de Opperbevelhebber van de IDF die spontaan zingen en de laatste zelfs een duet aangaat met een soldate. Vertel me, waar zie je dit anders dan in Israel?

    Dan als derde en laatste. Van jouw voorbeeld een artikel maken zou me ‘dwingen’ uit te leggen hoe ik (wij) over de huidige crisis denken, en daar heb ik eerlijk gezegd op het moment helemaal geen zin in, want het interesseert me op dit moment helemaal niets hoe mensen over mij (ons) denken.

    Maar thanks voor de tip. Ik pass deze keer. Wellicht een andere keer.

  5. Geen zin in? Valt het wel uit te leggen dan?

    Volgens mij is het gewoon waanzin en is iedereen die hier aan meedoet echt zwaar gestoord. Nog gekker dan 10.000 complotters bij elkaar zouden kunnen verzinnen zelfs. Niet echt iets om trots op te zijn, maar eerder iets om je generaties lang over te schamen. Het is gewoon een kwestie van centjes willen verdienen of het nou van IDF, HAMAs of welk hobbyclubje dan ook komt, volgens mij gaan jullie allemaal branden voor dit soort gedrag en dan ben ik zelf nog niet eens gelovig. Stiekem hoop ik echt dat er een hel is voor iedereen die hier aan mee gedaan heeft.

    Lijkt me ook wel humor als al die idioten straks voor eeuwig met elkaar samen in een ruimte zitten opgesloten, karma is a bitch! Helaas zullen we wel weer niet zoveel geluk hebben vrees ik.

    …..Stumpers

    • Dat bedoel ik. Weer zo’n betweter die het allemaal van 3000 km afstand weet te duiden.
      Misschien helpt dit. Open deze link, het is een ander realtime color red-kaart. Zoom out en drag de kaart naar Nederland, en zoom in. Nou wacht tot de terreur weer begint (volgens schema zou dat binnen 30 minuten en een uur moeten gebeuren) en kijk waar die raket in Nederland zou zijn terecht gekomen. Misschien heb je geluk en raakt het Haarlem/Hoofddorp net niet. Wellicht dringt er dan iets wat dieper in dat koppie van je.

    • Nice video btw @JDTV (ik keek het nu pas) en Bowie maakt het natuurlijk helemaal af.

      […]suspended in a lightbeam[…] prachtig om het ‘klein van de mensheid’ te omschrijven en de absurditeit van het vernietigen van leven. Het zou bijna een Jood kunnen zijn geweest die de video heeft gemaakt/bedacht. Want is er een andere religie die het ‘leven zelf’ zo centraal stelt?

      chai

      l’chayim @JDTV “op het leven” proost!

      • Tja mensen, het zijn net joden he! 😉

        Ik heb geen idee of carl sagan joodse roots had en het interesseert me ook echt niks. Zijn idee heb ik echter wel echt respect en bewondering voor omdat het simpel en doeltreffend is. Alle oorlogspraatjes, propaganda, enge gedachtenstromingen enz. hebben bij mij geen effect meer gehad na het zien van deze foto. Zoals ik al zei zijn het een stelletje stumpertjes die zich druk maken om een stukje land. Ik kies geen partij want ze zijn allemaal gewoon echt heel dom bezig als je er echt even over nadenkt.

        Als iemand een raket op mijn familie zou laten landen zou ik waarschijnlijk ook dezelfde domme fouten maken, want ik ben ook erg wraakzuchtig en ik laat je echt niet gaan als ik je in mijn vizier heb. Ik ben dus helaas ook niet de vredelievende hippie die ik graag zou zijn. Als bijvoorbeeld iemand probeert mijn camera af te pakken of slopen, breek ik zijn neus met de accu die achterop de camera zit. Ik heb mijn moves al geoefend dus bij deze is iedereen gewaarschuwd!!!

        Verder wens ik jullie natuurlijk allemaal een mooi verblijf op deze planeet en hoop ik inderdaad dat we het leven een beetje kunnen vieren met zijn allen. Het journaal zou er in ieder geval een stuk leuker op worden zonder al die nutteloze slachtpartijen. Ik zag net nog een filmpje over een 16 jarig turks meisje, dat zelf een proces ontwikkeld heeft om bioplastic te maken van bananenschillen. Is toch wel even een stukje cooler dan al dat trieste gedoe.

  6. Je kan zelfs vanaf een miljoen kilometer afstand zien dat dit helemaal nergens over gaat. gewoon weer een stelletje gestoorde machtswellustelingen die onschuldige mensen het slachtoffer laten worden van hun zieke hobby’s! Ik heb al mijn hele leven niets anders dan conflicten gezien in dat gebied en ben er eerlijk gezegd helemaal gevoelloos voor geworden.

    Als zij dit zo willen doen met zijn allen wens ik ze veel plezier en hoop dat ze minstens net zoveel ellende over zich heen krijgen als ze de ander bezorgen. Misschien ben ik gewoon te simpel hoor, maar samen spelen is samen delen!

    Dansje doen trouwens?

    • Ach, je kan zemelen wat je wilt en oeverloos ‘gelijk knikken’ met je vrienden tijdens leuke avondjes over die stomme Israeli en die anderen, maar als ik deze beelden zie dan kan je beter wakker worden en aan de slag gaan: Nederland, o Nederland waar ga je heen?

      En om het maar ‘in thema’ te houden: Bowie!!!!

      “Ground control to Major Tom. Take your proteins and put your helmets on”.

      Funny shit is in jullie straten. Deal er maar mee.

      • Je denkt toch niet echt dat ik een hele avond naar dat soort flauwekul ga zitten luisteren, zodra iemand daar over begint ben ik pleitte. Ik heb wel wat anders te doen met mijn leven zeg maar en ik heb nou ook niet echt het gevoel dat mijn mening ook maar enige invloed heeft op het verdere verloop van het conflict. Ik maak me er echt niet druk om, als ze elkaars hoofd willen inslaan moeten ze het vooral doen.

        Mijn opa heeft me eens verteld hoe hij als dwangarbeider in Duitsland zat. Op een dag was de FLAK lekker op Amerikaanse bommenwerpers aan het schieten. Een van de fragmenten van zo’n granaat, raakte de ballen van de kerel die vlak naast hem stond te kijken, waardoor hij bijna direct doodbloedde. Mijn opa heeft een paar jaar lang gedwongen kruit staan scheppen in een munitiefabriek. een vonkje en het was klaar geweest. Volgens mij is hij daarna nooit meer ergens zenuwachtig over geweest. Ze hebben trouwens gewoon gewacht tot hij dood was met allerlei procedures, zodat ze hem geen schadevergoeding hoefden uit te keren.

        Hij vertelde me ooi ook eens hoe na het bombardement Rotterdam de foto’s en persoonlijke papieren van de bewoners uit de lucht omlaag dwarrelden. Zo ver weg is het dus allemaal ook weer niet als je begrijpt wat ik bedoel, alleen iets langer geleden.

  7. Maar het is je vergeven @JDTV. Al was het maar omdat de meest stompzinnige betweterigheid dit weekend weer bij Martin Vrijland vandaan komt.

    Martin is op zijn Facebook-pagina druk aan het canvassen onder de moslim-doelgroep. Die willen namelijk nog weleens gul zijn met doneren/schenken. Daarvoor trekt hij natuurlijk primair de zionisten/free palestine/pro-Islam kaartenbak open. Zijn laatste troef was een artikel over de achtergrond van ISIS, en dat het allemaal de schuld is van de CIA oid. In dat artikel wordt een image gebruikt van een gemanipuleerde al-raya (de zwarte vlag van ISIS), waar in het zegel van de Profeet het woord ‘allah’ is vervangen door CIA. Een aantal van zijn moslim-volgers reageert daar beledigd over. Martin’s reactie is hilarisch. Die gaat eigenwijs ontkennen dat de woorden in de vlag-image arabisch zijn. *zucht*

    martin vrijland is heel erg dom

    • Zucht. Martin Vrijland weet dus niet dat Arabische letters aparte vormen hebben voor los en verbonden. Geeft niet, maar ga dan niet eigenwijs lopen doen over dingen die je niet snapt.

      En dan nog, ik na niet eens kijken, maar dit zal in de Wikipedia en bij Omniglot toch wel omstandig uitgelegd staan, dacht je niet? Vroeger in mijn tijd (1976) moest je daar nog voor naar een bibliotheek.

  8. @JDTV

    Sure, ik hou van dansen 😉 Het is hoog zomer hier, en Tel Aviv en Eilat zijn nu nog (relatief) veilig, en de stranden elke dag vol feest. Ook nu. Je bent welkom.

    • Gek eigenlijk, embedded mag iedereen dat filmpje zo zien, maar doorgeklikt naar Youtube moet je eerst je leeftijd bewijzen door in te loggen. Sterke beveiliging, Youtube!

  9. @JDTV wij wonen niet in Israël, zijn er niet geboren en moeten het doen met de beelden op tv en de verhalen in kranten en het internet. Wees blij dat niet dagelijks er een raket op je afkomt. Natuurlijk is het verschrikkelijk om de beelden te zien van gestorven of zwaargewonde kinderen in het Palestijns gebied. Het is van grootste belang dat dit voorkomen wordt zonder dat dit slachtoffers eist aan Israëlische zijde.

    Toch ligt het niet zo eenvoudig, het “hobbyclubje” Hamas met zijn ophitsende leiders in het veilige Qatar heeft het geld geschonken door de wereld aan Palestina gebruikt om wapens en terrortunnels te bouwen. Hamas wil iedere Israëliër dood, dus ook inclusief kinderen.. Dat dit niet gebeurt komt door de levenslust en vermogen tot verdedigen van de Israëliërs.

    De Palestijnen hebben nog steeds een keuze, kies je voor een opbouw van je land of een leven vol onmin en oorlog. Zij moeten die Hamas terroristen uit hun land schoppen en het gesprek aan blijven gaan met Israël.

    Je hebt kwaadwillende egotrippende mensen onder iedere bevolkingsgroep, dus ook bij de Israëliërs, deze mensen moeten door hun eigen bevolking aangepakt worden.
    Het zal niet eenvoudig zijn vanwege de lange duur van het conflict, toch zal onder eventuele leiding van een ander land/ organisatie het gesprek moeten komen.

    Vanmiddag was er bijv. btw een anti ISIS demo in de Schilderswijk te Den Haag, ook daar liepen weer autochtone rechts rioolratten rond van het ergste soort, net zo erg als in de ISIS demo van een paar weken terug de zogenaamde sharia aanhangers waar trouwens veel kinderen van 15-16 jaar bij zaten die met die vlaggen aan het sjouwen waren.
    Extreem zijn is nooit goed.en is de makkelijkste weg, het moeilijkste is om elkaar in de waarde te laten ongeacht cultuur, religie etc. Je moet elkaar ook wat gunnen. Dat is de enige weg.

    Ondertussen spelen er elders op de aardkloot net zo’ n verschrikkelijke zaken, zie laatste stukje Disputax van vandaag.

  10. Het zou mooier zijn als met hetzelfde fanatisme vrede werd gezocht, in plaats van elkaar de hersens in te slaan om land of religie. En in plaats van elkaar verrot te schelden de persoon an sich eens aan te kijken. Maar ja ik ben oud.

  11. Frontaal Naakt @FrontaalNaakt

    Dit krijg je als je een bevolkingsgroep, die blootstaat aan haat en racisme, in de steek laat. Radicalisering. Meer haat.
    Geretweet door Swapichou

    Ja die jezidi’s hadden hun mond moeten houden. Nu eigen schuld , dikke bult. Kritiek word al snel haat genoemd. beide zijde moeten eens beseffen, dat ze er zo niet uitkomen. Jodenhater Peter niet en de moslimhater Wilders niet. Ondertussen worden mensen opgehits.

    • @gladstone
      Jij begrijpt dus niet wat Frontaal Naakt hier probeert te zeggen.
      Ik weet dat jij kritiek hebt op Frontaal Naakt en je bent niet de enige.

      Niet alle Marokkanen zijn hetzelfde, niet alle autochtone Nederlanders zijn hetzelfde, niet alle Israëliërs zijn hetzelfde, etc. etc. Niet generaliseren en respect hebben voor elkaars mening. Peter is geen jodenhater en dat weet jij heel goed, uitstekend stukje van Hassnae laatst nog over dit thema maar je leest hoe je het wil lezen, dat kan ik niet veranderen en daar heb ik ook geen behoefte aan..

    • klopt @Ruud, dit was overigens wel meegenomen in de eerste berichtgevingen, maar geeft weer eens duidelijk aan dat ieder verhaal meerdere kanten heeft.

  12. Rudhar en teigertje, is die niet ook een bevolkings groep wegzetten doormiddel van een voorbeeld ? “Overigens zijn die Jezidi’s zelf onderling ook niet altijd even aardig tegen elkaar. ” Dit is dus niet generaliserend? En dat de Jezidi’s onderling ook niet zo aardig voor elkaar zijn, is dat nog geen rechtvaardiging om ze uit te roeien.
    Het gebruiken als argument, terwijl en vrouwen en kinderen levend begraven worden, vrouwen verkocht op een slavenmarkt, is zelfs ongepast. Het hunnie zijn ook niet lief, kan nooit een excuus zijn voor genocide.

  13. Ik geloof niet niet dat er ergens hier gezegd is dat het goed is dat Jezidi’ s worden uitgemoord, zo interpreteer jij dat omdat je dat schijnbaar interessant vindt o.i.d.
    Het heeft overigens geen zin om met iemand te discussiëren die woorden in andermans mond legt die helegaar niet zo geschreven of bedoeld zijn,
    Je zit complete onzin uit te kramen en ik ben er nu wel klaar mee @gladstone

    • Oops, heb je nou die jongen zijn facebook-pagina afgepakt? Dat zal hij niet leuk vinden, want er was flink geïnvesteerd in die pagina door onze media-ondernemer.

      Persoonlijk vond ik het overigens juist wel goed dat Martin lekker aan het facebooken was geslagen. Mooi besloten tussen zijn eigen groep gekkies, en buiten de Google bots fantaseer plotteren vind ik een stuk aangenamer dan dat hij zijn onzin op het open web zet.

      Daarnaast was ik best wel tevreden over hem de laatste weken. Gewoon lekker plotteren tegen instituten en geo-politieke zaken in plaats van individuele mensen lastig vallen is toch net een stukje beschaafder. Hoewel, ik zag net dat hij al weer begonnen is een case te bouwen rond het polder-hamas meisje. Wat heeft die jongen toch met kwetsbare vrouwen?

      • Ik denk, dat er ook een flink stelletje gelovigen heeft geprotesteerd bij FB wegens belediging van de Profeet, hoor.

        Onder ons gezegd en gezwegen, ik mag hopen, dat iemand in dit geval weer eens een Kate Lansje met hem heeft uitgehaald.
        Kan me niet voorstellen, dat mevrouw Haifi ook nog eens zo’n uilskuiken is om naar Martijn Alberda te stappen met haar
        – En er zit nog veel meer achter waar ik mij (nog) niet over kan uitlaten.
        – Ik kan nog veel meer onthullen maar ik denk dat jij met jouw scherpte en kritische geest al een heel eind komt.

        Het is een lose-lose situatie: een van de twee gaat nat.

    • Leuk dat je dat komt melden Amber, maar volgens mij zijn wij bij Swapichou niet zo van het klagen om twitters, facebooks of websites af te sluiten. We laten onze onvrede over plottergedrag via dit blog horen, en zien de grootste idioten in dat wereldje het liefst in een besloten kliniek of gewoon achter de tralies. Of in het geval van Martin Vrijland: aan het werk. Afsluiten van accounts helpt namelijk niets. Sterker, het maakt alleen maar dat je het niet meer ziet, en het dus ook niet kan weerleggen. Struisvogelgedrag dus.

      Bovendien vind ik persoonlijk je beschuldiging van antisemitisme naar Martijn te ver gaan. Martin Vrijland is geen antisemiet. Goed, om wat aandacht (zakat) vanuit specifieke groepen te krijgen speelt hij de ‘zionisten zijn allemaal stom’ – kaart, maar dat maakt hem eerder lui dan antisemitisch. Wel is hij nogal behoorlijk slordig met het modereren van zijn commenters waarvan enkele zeer zeker van antisemitisme beschuldigd kunnen worden. Maar dat maakt Martin niet een antisemiet. Het benadrukt alleen maar verder zijn luiheid.

      Daarnaast heb ik ook het gevoel dat je met je ‘2-0 voor mij’ bezig bent met een persoonlijke hetze tegen Martin Vrijland. Begrijpelijk, want hij rolde je stevig door de modder, maar dat is voor jou niet het domein waar je iemand zo maar van antisemitisme kan beschuldigen. Wat mij betreft krijg je daar hier op Swapichou dan ook geen ruimte voor.

        • Ben nooit anders geweest dan mijzelf @Don.

          Maar als ik lees dat kinderen van Joodse vaders worden bedreigd, uitgescholden of geïntimideerd: in Nederland, en zonder dat ze ook maar enige affiniteit hebben met Israel anders dan dat hun vader daar gewoond heeft en Joods is: dan word ik nogal kortzichtig.

          Dan hoor ik heel graag een langdurig en diep gegrom dat dit niet iets is dat past bij Nederland. Dan wil ik zien dat al die anti-zionisten hun blogs volschrijven met steunbetuigingen, dan wil ik zien en horen dat in ieder geval in Nederland dit soort gedrag niet thuishoort.

          Dan wil ik geen huilverhalen lezen over zogenaamde betrokkenen die anti-semitisme gebruiken voor hun eigen agenda. Dan wil ik uitgesproken support voor deze Nederlandse (Joodse) kinderen die geconfronteerd worden met dit onrecht.

          En als mensen zoals jij, vanuit een hobby, maar blijven roeptoeteren dat Zionisten het slijk van de aarde zijn en daar volstrekt geen verschil bij aangeven dan voed je haat niet alleen tegen Israel, maar ook tegen alles wat zij vertegenwoordigt, en dat zijn dus ook Nederlandse kinderen waarvan de vader Israeli of Joods is. Dat is volstrekt onaanvaardbaar.

          Dus, zo lang mensen zoals jij geen uitgesproken standpunt innemen dat de veiligheid van deze kinderen garandeert zullen wij klaar staan om in te grijpen. Dat betekent dat we niet alleen met al onze macht ons land zullen verdedigen, maar ook bereid zijn om je waar dan ook ter wereld te komen ophalen wanneer je bedreigd wordt.

          Mensen die me hier iets beter kennen weten dat ik een paar maanden geleden ergens naar toeging. Wij legden een ‘luchtbrug’ aan, jullie vertrokken na 2 weken.

          Am Yisrael chai

          • Ach Ziva ik heb niets tegen Joden maar alleen alles tegen het zionisme. De Joden zijn net zo goed door de zionisten misbruikt. Ik zal nu snel een artikeltje schrijven op mijn eigen blog waarom ik zo.n afkeer van het zionisme heb. Het staat je vrij kritiek te leveren bij mij.

        • Dat artikeltje kan je je wat mij betreft wel besparen hoor @Don. Ik ga er in ieder geval geen kritiek op leveren of zo. Ken dat verhaaltje inmiddels wel, en het kan me werkelijk niet boeien.

          Het is alleen wel een beetje jammer dat je je niet uitspreekt over mijn verontwaardiging dat Nederlandse kinderen met een Israeli/Joodse vader worden bedreigd in Nederland, terwijl ze zich helemaal niet identificeren met Israel of überhaupt het Jodendom.

          In plaats daarvan ga je weer los, of nat, op het “ik zal je de zionisten even uitleggen dus “puh-aha-lol-die ik ben-niet gek of zo” standaard plotterlesje: “Als je het niet meer weet, geef de zio’s de schuld”.

          Dus, laat maar. Ga je varkens melken of zo, maar bespaar me je lesjes. Not interested.

          • Bedreigd? Gepest? Beide wil en kan ik niet goedpraten. Kinderen laat je erbuiten. Zionisme is een politiek ideaal ontstaan vanuit een antiek boek. Kinderen horen niet bij politiek betrokken te worden. Maar je hebt ook vervelende Joodse kinderen die af en toe een schop onder hun kont verdienen. Net als atheïstische kindertjes.
            Ik heb alleen de schurft eraan dat sommigen altijd weer in de slachtofferrol kruipen.

          • LoL

            Ik heb alleen de schurft eraan dat sommigen altijd weer in de slachtofferrol kruipen.

            wees gerust. we schieten met scherp.

          • Ben je ooit in Israel geweest @Don? Nee, heh, nooit geweest, maar je hebt alles van de Internets, en da’s helemaal yoffi. LoL.

          • Ja hoor Ziva. Er stonden verkeerde stempels in mijn paspoort waardoor ik wat vertraging opliep de eerste keer. Ik was nog wat naïef en had nog niet een tweede paspoort. Die instelling van onverdraagzaamheid verziekte mijn trip. Vanaf die tijd sprak ik altijd af op Schiphol. Mijn idee over zionisme staat er overigens. Nog niet gecheckt op taalfouten echter. Wat zionisme betreft zullen we wel nooit vrienden worden.

          • Oh, en los van al dat pruttelende gestotter van je: kinderen moet je wel degelijk bij politiek betrekken.

            Wat een ultra domme gedachte is het om kinderen buiten politiek te houden?

          • Nah, ik vind het niet overtuigend @Don. Noem me 1 plaats of plek waar je was, en waar je een herinnering aan hebt. Dat verhaal over ‘verkeerde stempels in mijn paspoort’ kennen we nu wel.

            Waar was je nadat de shin bet je helemaal uit- en aangekleed heeft? Wat vond je mega-kut of juist super tov in Israel?

            Ik bedoel, mij maakt het niet uit. Grenscontrole is voor mij ook lastig soms, maar daarna…

          • Wat was het eerste dat je zag toen je uit Ben Gurion kwam @Don.

            BTW: 3 rocket attacks op 3 verschillende plaatsen in zuid-israel terwijl ik dit typ.

      • Nee, Vrijland is geen antisemiet. Hij lult vaak maar wat en is idd lui, doet vaak geen onderzoek naar het waarheidsgehalte maar is gek op sensatie.
        Bovendien is hij homofoob, vrouwonvrindelijk en valt hij te vaak mensen lastig in zijn zucht naar story verhaaltjes.
        Er is geen ruimte voor antisemitische beschuldigingen omdat je iemand niet mag, scheldpartijen of het kleineren van reageerders in de reactiepanelen. Dan ga je op de moderatie. Dit is ons stekkie!!

Reacties zijn gesloten.