Heksenjacht

Een gastbijdrage van Dorothy Parker.

Met interesse las ik een paar jaar geleden in Vrij Nederland een artikel over Joris Demmink.” Wat is er aan de hand als een hoge ambtenaar van justitie het zo bont maakt dat VN erover schrijft”,  dacht ik. Ik surfde die tijd wel over het net, maar in de duistere krochten van plotters had ik me nog niet begeven. Ik was meestal op fora waar ik zelf schreef of een leuke discussie aanging met o.a. PVV aanhanger,s omdat ik hun vreemdelingenhaat weerzinwekkend vond. Maar goed, nadat ik online de bagger over Joris had gelezen, kwam ik dus in de wereld van de waanzinnigen terecht.

Wat in het echte leven nog gerelativeerd kon worden, dat kon dus niet op het internet. Was de vreemdelingenhaat al weerzinwekkend, de plotters met hun onfrisse ideeën over main stream media en democratie waren nog een tandje erger. Ik ben 51 en heb de alternatieve tijd nog meegemaakt, maar daar werd ontiegelijk geouwehoerd, was er plaats voor een mening die zoveel kantjes beschreef dat je er hoofdpijn van kreeg bij het lezen. De plottertjes in hun waan maken het er niet beter op. Democratie is volgens plottertjes dus zo. Dat je in die waan dus de oppositie wilt kasttijden klopt van geen kanten. En gelukkig bij de plottertjes is de politieke kleur overbodig, dus het gaat niet om rechts of links. Wel om homofobie, vrouwen-en-vreemdelingenhaat. Daar ben ik tegen.
Toen Dorothy nog klein was, had ze 2 buurjongens die allebei later -zo bleek- een voorliefde voor jongens in plaats van meisjes hadden. Kan, maar in mijn tijd was het homo zijn nog lang niet zo geaccepteerd als nu. Een lesbienne, daar bleef je uit de buurt met je kinderen, want dat was gelijk aan iemand die schizofreen was. Gezond was het niet, dat vonden ook de ouders van mijn buurjongens. Eentje daarvan heeft onder druk van zijn zwaar christelijke vader gekozen voor het hetero zijn en is elke dag diep ongelukkig, maar heeft wel een gezin. De andere is weggelopen en leeft dieper landinwaarts met zijn man.

Toen ik in de 20 was en verloofd, maakte ik kennis mannelijke collega. Hij was 1.90 en zo breed als hij groot was. We werden bevriend omdat we ons in dezelfde kring bewogen, samen met nog wat anderen. Het was een aardige intelligente man, die meer een uitstraling had van een vriendelijke beer dan van een macho. Op een dag hoorde we dat hij zwaar overspannen was en een paar weken later werden we uitgenodigd op een avond in zijn huis. Hij vertelde dat hij op het punt had gestaan om zelfmoord te plegen omdat hij niet langer kon leven met zichzelf. Hij was geen man, maar een vrouw. Dat was al moedig dat hij het vertelde, maar hij was overgestapt van het zakenleven naar de sociale sector in de hoop dat ze hem konden accepteren. Dat gebeurde niet, hij raakte zijn baan kwijt, zijn collega’s toonden weinig begrip en zijn clientèle stond ook niet te springen. Uiteindelijk heeft hij doorgezet en werd een vrouw na de nodige pijnlijke operaties. Van haar heb ik geleerd dat je in discussie moet gaan, zelfs met je tegenstanders. Dat deed ze ook altijd en met haar in debat gaan was heel leerzaam. Helaas is ze gestorven aan een hart aandoening en ik denk nog aan haar als ik de bagger van de fuckwits lees.

De hypocrisie van de plotters kent geen grenzen dat blijkt. Joris houdt van jong en dat mag, want heteroseksuele mannen houden daar ook van. Dus als een heteroseksuele man van middelbare leeftijd in bed duikt met een jong neukertje is er niets aan de hand. Als hij naar de kroeg gaat en het verteld aan zijn vriendenkring, dan wordt hij op zijn schouders geslagen en krijgt een bier aangeboden. Dan volgt nog de kroegbabbel over het verschil van jonge vrouwen, want die zijn nog strak van onder en een vrouw die al kinderen heeft niet. De enige die dan weer de middelbare man een viespeuk vindt is natuurlijk de oudere vrouw, maar dat is niet erg want dat zijn zure visgleuven die aan de chardonnay zijn. Sterker nog de kudde losgeslagen fuckwits zullen thuisblijven want dat is normaal gedrag. Maar schrijven wel in de telegrof dat een homo in de klas niet kan, want een kind kan ook wel zo worden. En gaan vervolgens los op de Islamieten want volgens die zijn homo’s net zo erg als varkens. Kan iemand mij het verschil uitleggen? Het is net zoiets als je naar een voetbal wedstrijd gaat en ziet dat de scheids een doodschop goedkeurt van een voetballer omdat de tegenstander voor het doel stond.

Dat de waanzin van de leipjes geen grenzen ken,t dat is elke dag duidelijk. Net als je denkt dat er een grens bereikt is, dan stapt een ander wel weer over die grens om het nog gestoorder te maken. Als ik een sigaartje opsteek en een cappuccino drink zie het hoofdschuddend aan. Maar ik word dus ook in de bagger betrokken. Nadat Erwin –de waxinelichtjes gooier- Lensink mij eergister attaqueerde, omdat hij de zaak op tot die bodum wilde uitzoeken en mijn identiteit vroeg. Hij kreeg dus een afwijzing die hij de volgende ochtend niet verwerkt had. Hij begreep niet dat ik iets had met principes en vrijheid en hij is geblockt nadat ik vandaag ontdekt had dat hij mijn halve twitteraccount op zijn site had neergeplempt. Dus vandaar dat ik Swap maar even aantikte en vroeg om een plekje.

Dus op een mooie zomerdag met een nieuw account kwam dit stukje tot stand. Misschien tot wederzien op dit blog.

Liever dan een god,

zou ik proberen

echt een mens te zijn.

Kenkabo.

12 thoughts on “Heksenjacht

  1. Erwin gaat er vanuit dat ik Jean Fransman ben, daar heb ik de spot mee gedreven. Kreeg ik hem op m’n dak. Hij moest mijn identiteit hebben, dan kon hij het uitzoeken.
    De volgende ochtend ging hij verder. Dus een kleine discussie gehad met hem en heb de reden uitgelegd waarom ik nooit aan een idioot zoals hem mijn identiteit zou geven. Hij vroeg het ook aan Berenice. En toen begon hij te zeiken dat hij aangifte zou doen. Wij waren lasterlijk. Huis, tuin en keuken aangifte volgens hem. Hij doet maar.

    Dus vandaag snuffelde ik even rond op zijn blog, Barra heeft de link en kom tot de ontdekking dat hij in m’n twitteraccount heeft gesnuffeld en alles van een paar dagen er heeft neergegooid. Maar we blijven verdacht, samen met justitie het leugen bolwerk.

    • En daarbij..Lensink is niet eens origineel. Hij heeft het bij JDTV vandaan geplukt.
      En zo trappen ze maar door tegen dezelfde overheid als die hen beschermt wanneer jij of ik er wat tegen willen ondernemen @Dorothy.
      Wat je zei over aangifte doen bij Barracuda klopt natuurlijk helemaal en dat weten deze loserts dus ook heel goed.

  2. o.t.
    Die Nico van den Ham.
    Ned. Regering blij met ramp vliegtuig! Aandacht schurkenstreken tegen Nederlandse bevolking nu op nul!

    Staat op twitter..
    Dan spoor je toch echt niet..grenzeloos en smakeloos!!

    • Geloof dat daar wel een soort van privacy protocol voor is, tenzij de mensen zelf ingaan op interviews of de media opzoeken. Is helaas nodig.

  3. Eigenlijk is de zin die ik las, typerend voor veel van die plottertjes. ‘Werkschuw en Labiel’.

    Voor het digitale tijdperk werden deze personen uitstekend verzorgd en vertroeteld. Hedendaags, met de uitholling van de zorg, zijn deze personen (non grata) met een internet verbinding, roeptoeterend om water in een snikhete woestijn.

    Negeren van hun “waarheid” laat je weten wat de juiste kennis is.

    Freddy Vaatstra

  4. Dat is het dus: Lensink leest ergens iets en denkt dat het waar is. Typisch plottergedrag: als het maar ergens staat, waarbij het echt niet uitmaakt wie of wat het heeft geschreven, is het al goed. Dit willen ze immers geloven, dus is het zo.

  5. Tuurlijk misselijkmakende Kat. Het is in scene gezet, het is allemaal om Demmink te beschermen of de NWO agenda uit te voeren. Vertel dat de families en vrienden van de omgekomen mensen in dat vliegtuig. Had het kunnen weten maar de plottertjes moeten er weer meteen HUN project van maken…misselijkmakend, getuigend van een gebrek aan gevoel en medemenselijkheid, enz. Ik denk aan de slachtoffers en hun nabestaanden…

Reacties zijn gesloten.