Out on a Limb

die4you

streetart – TLV – 1408

Het wil bij de plotgekkies maar niet lukken een betere, liefdevolle compleetdenk-wereld te scheppen. Zij zijn te dom, te bezopen, of hallucineren maar wat in het rond om enig effect te genereren. Ieder initiatief dat opgezet wordt faalt door een totaal gebrek aan organisatie-talent, loyaliteit of holle woorden. Successen worden nergens behaald, en voorspellingen komen nooit uit. De compleetdenk-wereld bestaat louter uit flapdrollen, klaplopers, verwarde bejaarden, dakloze werklozen, of psychische wrakken met slechts één ding gemeen: mopperen.

Micha Kat moppert op alles en iedereen. Martin Vrijland moppert over Micha Kat. Nico van den Ham moppert op de woningbouwvereniging. Wim Dankbaar moppert over zijn critici. Francis Capelle moppert tegen zichzelf, en het handvol reageerders bij de blogs van de oppermopperplotters moppert op banken, buurmannen, justitie, Joden, condensstrepen, virologen, de maan, you name it. Het moppert zich dagelijks ‘out on a limb’ voor een betere, meer liefdevolle samenleving waar je ongestraft bankiers, zionisten, rechters, advocaten, main-stream journalisten, en blonde yuppie vrouwen met pek en veren de Noordzee in mag jagen. Een ‘liefdevolle’ wetteloze maatschappij gedomineerd door de onderkant van de samenleving. Kan het erger?

Kan het nog erger, nog smeriger, nog schaamtelozer? Ja, dat kan altijd!

13 thoughts on “Out on a Limb

  1. Vrijland lijkt niet echt goed in staat te zijn om zijn parasitaire spelletjes nog langer te spelen. Zie je toch dat het goed werkt dat informatie over hem op het internet beschikbaar is, want hij kreeg geen enkele grip meer op die Irme (met dat jeugdzorg verhaal). Heerlijk, dat gejank op zijn site. Over mopperen gesproken.

    Overigens vind ik de plottertjes opvallend stil over het allernieuwste mindcontrol instrument, dat je kan aansluiten op Google Glass. De MindRDR. Kan je alle hersengolf patronen van de mensen om je heen meten, waarvan de verslagjes verschijnen op je bril. Hun geestelijke toestand wordt dan met “fun emojis” weergegeven, hoewel ik denk dat ze er een paar bij zouden moeten verzinnen als je de plottertjes in je directe omgeving op gaat meten. Nu nog alleen de attention en meditation levels, maar wordt binnenkort uitgebreid ! Misschien kan ik die meenemen naar het volgende jubileumfeestje van KLOL.

    The current version of MindRDR uses commercially available brain monitor Neurosky MindWave Mobile to extract core metrics from the mind. These are expressed as Meditation and Attention levels.

    • De pliesie heeft het maar weer druk met al de aangiftes, we hebben Maud Oortwijn met een in elkaar gefrutselde aangifte zonder naam verbalisant (idd. opmerkelijk Barracuda), en dan hebben we Koos werkeloos die (gaap) druk aan het twieten is over zijn aanstaande acties tegen Demmink, en LOL Martin Vrijland dus.
      Persoonlijk gok ik erop dat er nul komma nul nada aangiftes de deur uit zijn gegaan maar ik kan mij vergissen.
      @Jeroen, het is weer eens een kostelijk artikel van Martin.

    • Hmmm,..maar goed, hij bekijkt het maar lekker.
      Het is allemaal triest genoeg, dat soort van mannetjes.

  2. Het is bizar. Ik geloof het ook niet echt. Als het wel zo is mag hij wel eens wat aan JDTV gaan doneren, want op deze manier is het gebruik van mijn beeldmateriaal natuurlijk gewoon commercieel gebruik!

  3. Hehe ongelofelijk. Misschien moet ik hem toch maar in gaan huren om JDTV merchandise te verkopen. Iemand interesse in een Ivo en Onno ontbijtset?

    Marti(j)n als je meeleest, je bent natuurlijk altijd welkom om ook eens wat aan JDTV te doneren!

  4. Kat blijft me ook steeds verbazen. Zie zijn laatste stukje waarin hij eigenlijk zegt dat hij gewoon iedereen haat behalve zichzelf. Vandaar dat meneer geen vrienden meer overhoudt. Ik neem aan Eric dat je never nooit meer met hem gaat samenwerken?? Al was het maar omdat je ergens toch wel enigszins menslievend moet zijn en dus Kat enorm links moet laat liggen….Kat is iemand die je zelfs door recht aan te kijken alsnog een mes in de rug steekt…..

  5. Tja het is echt ongelofelijk helaas. Op zich heb ik wel respect voor mensen die overal schijt aan hebben, maar dan moet het natuurlijk wel echt ergens over gaan als ze een grote mond geven. Ik heb de beschuldigingen van Kat op de radio gehoord en ben de zaak sindsdien gaan volgen. Misschien ben ik iets te fanatiek geweest, maar daar heb ik zo mijn redenen voor en achteraf ben ik blij dat alles op beeld staat.

    Ook het laatste hoofdstuk uit het verhaal achter de schermen rond de graffiti zaak, heb ik heel mooi vast kunnen leggen. Hierin is haarfijn te horen, hoe er alles aan gedaan is om er een dag voor de zitting in het hoger beroep mijn verdediging te saboteren. Ik moet nog eventjes wat dingetjes afhandelen maar ik zal dit in de nabije toekomst zeker publiceren. Het geeft een heel duidelijk beeld van het spel dat gespeeld wordt door onze grote vriend.

    Gelukkig was de rechter het met me eens dat er nog altijd een gezamenlijk belang speelt in onze strafzaak en deze daarom ook bij het vervolg van dit verhaal samen behandelt zullen gaan worden. Ik ben benieuwd wie hij mee gaat nemen, aangezien Mr. vd Meer zijn verdediging, tegen zijn verwachting in, nu volledig heeft moeten neerleggen.

    Zelf neem ik maar geen advocaat meer mee denk ik, aangezien mijn vertrouwen in de advocatuur nu echt definitief vernietigd is. Ik hoop dat mijn beelden voor zich zullen spreken….als ik die tenminste nog een keer terug krijg van de officier en de rechter. Ik snap natuurlijk dat het niet leuk is als er een video online komt waarin te zien is dat je kantoor beklad wordt. Maar volgens mij is mijn belang hierin wel even een stukje groter, dan het imago van de rechtbank en het O.M. dat wel een stootje moet kunnen hebben. Op de in beslag genomen video is te zien dat ik Kat niet assisteer, aanmoedig of op wat voor manier dan ook bijdraag aan zijn actie. Dat ik deze video nog altijd niet in mijn bezit heb, is net zo laf als de actie die Kat een dag voor ons hoger beroep uithaalde.

    Bovendien mis ik hierdoor ook enorm veel inkomsten. De onterechte inbeslagname kost me geld omdat dit gewoon nieuwswaardige beelden zijn.Met Kat was er trouwens ook gewoon een harde afspraak over betaling voor het gebruik van materiaal van JDTV. Deze zijn ooit gemaakt tijdens een meeting in Amsterdam, waar ik binnenkort ook eens een video over uit zal brengen. Tijdens deze bijeenkomst heeft Kat uit naam van zijn werkgever toegezegd, dat er financiële steun en juridische ondersteuning zou komen in het geval er ooit problemen zouden ontstaan bij het filmen van zijn acties. Dit was dus al geruime tijd voor zijn echt activistische periode een belofte die hij ons had toegezegd. Desondanks kon ik mooi zwartrijden naar de recente zitting, waar dus eigenlijk niets meer te melden of te behalen viel. Ik heb de boete om het te bewijzen. Allemaal eigen schuld dikke bult natuurlijk, maar je moet er ook wat voor over hebben om achter de waarheid te komen.

    Voor ik weer helemaal afgeleid wordt. ik werk al sinds 2011 eigenlijk al niet meer samen met Kat. Wel ben ik hem blijven volgen en me gewoon altijd redelijk netjes blijven gedragen. De beschuldigingen tegen Demmink zijn niet mis en Micha heeft daar een belangrijke rol in gespeeld. Ik had echt gehoopt dat ik hem en deze zaak tot aan de afronding kon blijven volgen om het verhaal compleet en goed in beeld te brengen.

    Volgens mij was hij gewoon echt te laf om te komen opdagen voor de zitting, pissig dat ik zijn speech tijdens de boekpresentatie van het verboden dagboek niet heb uitgezonden en jaloers omdat ik een rechtsgeldige copyrightclaim heb op de Telegraaf Media Groep, die me straks hopelijk weer een beetje uit de lastige manoeuvre waarin ik me begeven heb kan trekken. Wat dat betreft heb ik er gelukkig nog alle vertrouwen in!

    Die copyrightclaim hebben ze trouwens ook echt aan zichzelf te danken. Een van de redenen waarom ik met JDTV ben begonnen, is omdat ik op geenstijl weggejorist werd toen ik daar over Demmink begon. Pas toen de zaak niet meer stil te houden was, besteden ze er weer aandacht aan. Alleen beetje jammer voor ze dat ze daar nou net mijn filmpjes voor hebben gebruikt, terwijl ik kort daarvoor nog afspraken heb gemaakt over betalingen voor oneigenlijk gebruik van ons beeldmateriaal. Ook dit is uiteraard allemaal netjes vastgelegd. Karma is hard!

    …uhm waar hadden we het ook alweer over…oh ja. Nee na dit alles zal ik zeker nooit meer op de oude manier met hem samenwerken. Op zich hebben we echt wel hele leuke tijden gehad. Ik zal o.a. nooit vergeten, dat we door de diplomatieke politie met 2 auto’s achtervolgd werden en we ze drie rondjes door de straat van Pieter Kalbfleisch hebben laten rijden, voordat ze door hadden dat we nergens heen gingen en konden en ze net zo goed stil konden blijven staan. Op dat soort momenten is het allemaal gewoon echt pure humor, hoe triest het in werkelijkheid allemaal eigenlijk ook is. Ergens mis ik dat natuurlijk wel een beetje, maar Kat heeft het zelf allemaal welbewust onmogelijk gemaakt.

    Ook zijn laatste actie was wat dat betreft te triest voor woorden. Eerst een advocaat op me af sturen i.v.m. copyrights die ik hem zou moeten betalen en vervolgens mijn publicatie hierover aanhalen en dit als argument gebruiken, dat ik hem hiermee zou benadelen in onze strafzaak en Mr. vd Meer om deze reden mijn verdediging zou moeten neerleggen. Het kan gek lopen allemaal.

    Ik zal de Demmink zaak zeker tot het einde blijven volgen en ook de rol van Kat hierin blijven vastleggen. Om zijn zoon niet verder in verlegenheid te brengen, zal ik hem absoluut niet meer aandacht geven dan het volgen van het verloop van onze strafzaak en de ontwikkelingen in de andere zaken die tegen hem lopen. Ik denk er echt aan om naast de Demmink docu die ik al die jaren al wil afmaken, ook een docu te maken over mijn ervaringen met Kat. Wat kan ik tenslotte anders doen met al die beelden!?

    Het enige filmpje wat ik eigenlijk nog eens met hem zou willen maken, is om hem te vragen waarom hij me o.a. een verrader, dief en een junk noemt. Terwijl ik hem nog nooit iets heb aangedaan en hij juist degene is die mij eigenlijk bestolen heeft door zijn beloftes niet na te komen. Hij weet al vanaf dag 1 dat ik dit doe omdat ik een goed onderzoek wil zien naar de beschuldigingen tegen Joris Demmink en daarbij alles wat ik in mijn vizier krijg film. Dit omdat ik wil proberen de waarheid en hoe hier mee omgegaan wordt op beeld te vangen. Ik heb helaas zo’n vermoeden dat en dergelijk interview met Micha er wel niet meer van zal komen.

    Ik beschouw Kat op zich als een redelijk slimme man. Maar hij die slim is is meestal dom. Ik denk dat dit alles daarvan weer een duidelijk voorbeeld is. De opzet toont aan dat er geen sprake is van emoties, maar van goed doordachte planning en timing. Dit is ook niet de eerste keer dat er sprake is van deze handelswijze. Iedere keer als er echt oprechte mensen waren die samenkwamen om iets te proberen te bereiken, nota bene naar aanleiding van oproepen van Kat zelf, was hij opeens geestelijk zwak ziek en misselijk. Hiermee saboteerde en demotiveerde hij de boel bewust en ontliep iedere keer de verantwoordelijkheden die hij zelf op zijn schouders had genomen. Wel de lusten, niet de lasten. Op zich mooi gespeeld natuurlijk alleen niet zo slim om het voor de camera te doen.

    De docu die ik hier over ga maken zal dit alles ook zeer duidelijk in beeld brengen. Ik ben nog bezig met een beetje achtergrondresearch voor dit project. Zoals jullie weten ben ik meer van het filmen en monteren en is mijn redactie niet zo groot. Als er daarom nog vrijwilligers zijn die o.a. willen uitzoeken wat Micha Kat tijdens zijn geheime gesprek met Fred Teeven over Demmink besproken heeft, wat er nou precies is gebeurt met dat fonds voor onderzoeksjournalistiek dat hij van Arend Zeevat heeft overgenomen en wat al die exen, die hem de laatste jaren hebben onderhouden, eigenlijk van hem denken. Zou dat mooi kunnen bijdragen aan het voltooien van deze documentaire over onze hardcore onderzoeksjournalist. Voor de plottertjes zit er ook nog een leuk vraagstukje in, want wat deed Kat eigenlijk een jaar lang in Astana de hoofdstad van de New World Order? Kan nog best leuk worden allemaal voor doorgewinterde amateurjournalisten.

    Uiteraard geef ik hem net zoals Demmink kans op weerwoord voor de camera tegen de tijd dat de docu klaar is. Maar zoals het er nu voor staat zit hij tegen die tijd waarschijnlijk al in een met donatiegelden opgeknapte fuhrerbunker om dit te voorkomen. Met de verhalen van klokkenluiders en mensen die hulp zoeken, heb ik hem nog nooit daadwerkelijk iets nuttigs zien doen voor deze mensen. Kat is ook op geen enkele demonstratie die door JDTV is georganiseerd op komen dagen. Ik neem hem dit alles niet eens kwalijk, maar ben blij dat ik met verloop van tijd zijn ware gezicht en intenties heb gezien. Op beeld zal dit straks ook zeer goed te zien zijn.

    http://jdtvnieuwsbullet.blogspot.nl/2014/06/hoger-beroep-micha-kat-en-jdtv-in-de.html

    het intro van dit filmpje en zijn afwezigheid in de zittingszaal in het daarop volgende fragment, zijn wat dat betreft alles zeggend.Het is allemaal zwaar teleurstellend, maar het is nu eenmaal niet anders. Het leven zit vol keuzes en gedane zaken nemen geen keer. Na al mijn ervaringen van de afgelopen jaren, ben ik er achter gekomen dat karma inderdaad een ernstige bitch is. Ik kan daarom ook niet wachten om te zien hoe dit alles gaat af lopen.

    Soms kom ik zelf ook bijna niet uit al die levenskeuzes. Daarom zit ik er serieus over te denken om een poll op de site te zetten, waarop mensen straks kunnen stemmen op de twee titels die ik in gedachten heb. Ik kom er namelijk echt niet uit welke titel beter zou zijn voor deze docu “Je bent een lafbek!!!” of “Profeet of proleet?”.

    Eerst maar eens kijken of het nog lukt om de afloop van dit avontuur vast te leggen. Als jullie dit ook willen zien, raad ik jullie aan de mensen op te roepen om voor een keer niet te doneren aan de rondreizende proleet….Een kleine donatie aan JDTV doet immers al wonderen! 😉

    Voor micha zelf vind ik het menselijk gezien allemaal heel triest. Ik weet niet of hij stiekem een mooie deal heeft gesloten met Teeven, of op reis is van het geld dat hij mij volgens de afspraken eigenlijk had moeten betalen. Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat hij op reis is van het geld van de donateurs, of het geld van de bosman stichting en om die reden ook die achterlijke filmpjes maakt. Als hij hiervoor ooit nog aangepakt gaat worden, zal hij deze wel aanvoeren als argument dat hij daadwerkelijk aan onderzoeksjournalistiek heeft gedaan…..lol. Helaas heb ik geen contact meer gehad met Arend Zeevat, nadat deze zich had aangesloten bij de mening van Kat dat ik een verrader was en hij dit ook nog eens verkondigde in een radioshow waarvan ik de jingle had geproduceerd. Stank voor dank zeg maar!

    Wat dat betreft heeft deze man later ook wel een mooi portie karma in zijn gezicht gehad. Hoewel ik niet vergeet en vergeef hoe hij op zijn radiozender over me heeft gesproken, ben ik niet echt superwraakzuchtig en stiekem toch ook benieuwd naar zijn kant van het verhaal. Ik hoop dat hij dit ooit nog eens voor de camera wil vertellen. In de documentaire komt hij tenslotte ook een paar keer prominent in beeld. Dus arend als je stiekem meeleest laat eens een keer wat horen!

    Waarschijnlijk zal Kat zelf ook wel stiekem meelezen en ziet hij aan de hand van deze tekst misschien dat ik ernstig in de war ben en er blijkbaar een paar flinke misverstanden zijn ontstaan. In dat geval staat het hem natuurlijk vrij om hier eens gezellig langs te komen en al deze misverstanden eens goed uit te leggen voor de camera van JDTV.

    pfff wat een verhaal weer. Misschien zou ik het ook allemaal maar voor me moeten houden. Maar aangezien ons gezamelijk belang qua verdediging hier wel zo’n beetje begint op te houden, is er voor mij verder eigenlijk ook geen reden om hier verder moeilijk over te doen. Volgens mij is er een goed verhaal te vertellen!

    Ik ben trots op wat ik gefilmd heb en ik zou het morgen zo weer doen, of het nu de graffiti is of het aanspreken van de moeder van een vriendin van Marianne Vaatstra. Sommige dingen verdienen dan misschien geen schoonheidsprijs, maar ze zijn wel echt gebeurt en alles is vastgelegd zoals het heeft plaats gevonden waardoor jullie dit nu zelf kunnen zien. Ik weet dat er ook op deze site mensen zitten die het me kwalijk nemen dat ik hier aan heb meegewerkt. Ik hoop maar dat zij ooit zullen beseffen, dat ik dit niet gedaan heb met de intentie om hier rijk of beroemd mee te worden.

    Ik heb geen idee of en wat voor effect de Vaatstra filmpjes die ik gemaakt heb allemaal precies teweeg hebben gebracht, maar stiekem hoop ik wel dat al het rumoer de zaak een beetje in beweging heeft gebracht. Wat daar in dat weiland heeft plaatsgevonden is gruwelijk. Hoewel het natuurlijk wel een teken is van een liefhebbende vader is, is walgelijk dat de man die hier nu voor veroordeeld is eerst de tijd heeft genomen om zijn eigen kinderen op te zien groeien voor hij zichzelf aangaf.

    Ik ben natuurlijk bekend met de “complottheorie” dat deze man door justitie als zondebok zou worden gebruikt om een groter schandaal te verhullen. Ik heb vernomen dat hij nog voor hij zijn DNA afstond de moord al zou hebben bekent. Wat dat betreft heb ik natuurlijk ook genoeg vraagtekens bij de huidige ontwikkelingen in het verhaal en blijf deze ook op afstand volgen. Ook omdat ik overal open voor wil blijven staan en deze ontwikkelingen toch nog altijd nieuwswaardig zijn. Recent hebben we dit weer kunnen zien, toen het boek in het dorp verspreid werd. Ik ben echt niet uit op rellen en sensatie, maar wil natuurlijk wel graag in beeld brengen wat er speelt. Wat dat betreft vind ik het echt heel jammer dat ik er niet bij ben geweest om de confrontatie met de broer van Marianne vast te leggen, zodat we nu hier hadden kunnen zien hoe het er daar echt aan toe gegaan is. Daarvoor had ik desnoods echt een paar bakstenen willen ontwijken.

    De filmpjes die ik gemaakt heb, zullen wat mij betreft gewoon altijd online blijven staan. Ik heb geen verdere plannen om dit verder te promoten of iets te doen met dit verhaal. Het enige dat dit nog een soort van interessant zou kunnen maken, is als de familie zou willen vertellen over wat voor impact dit alles op hun leven gehad heeft en hoe ze er nu tegenaan kijken. Het is tenslotte niet niks wat er al die jaren heeft plaatsgevonden. Maar na al deze shit, heb ik er natuurlijk ook alle begrip voor dat ze gewoon rust willen en nodig hebben. Voor het geval er ooit behoefte is vanuit die kant om het verhaal te doen of te verduidelijken, wil ik in ieder geval even duidelijk maken dat de camera van JDTV hiervoor altijd klaar staat

    Het is echt mijn bedoeling om, voor zover het binnen mijn mogelijkheden ligt, een zo compleet mogelijk beeld van een verhaal te krijgen. Zodat iedereen zelf kan zien wat er plaats vind en wat voor effecten dat heeft. Dat ik daarin in het verleden heel ver ben gegaan, zal straks hopelijk niet alleen een mooie docu over o.a de demmink opleveren, maar ook een goed beeld geven van de waarheid, voor zover dat natuurlijk mogelijk is.

    Ik ben natuurlijk zwaar teleurgesteld door het gedrag van Kat, hoewel het inmiddels heel verleidelijk is, zal ik me niet schuldig maken aan openlijke geweldpleging als ik hem weer zie. Hij kan hiervoor blijven wegrennen, maar dat maakt het hele gedoe natuurlijk alleen maar triester. Ik ben inmiddels zelfs bijna in staat om Joris Demmink in te huren, om Kat met een megafoon door Italië te gaan achtervolgen!

Reacties zijn gesloten.