Hoe gaat het nu met Koos ?

Alweer een tijdje terug verscheen er een artikel over kindermisbruik te Sexbierum op deze site.
Het was een heftig item..want waarom zou iemand over zichzelf zo’ n heftig verhaal vertellen, een verhaal over kindermisbruik op school.
Stel je voor dat het waar is, dat is natuurlijk heel erg en traumatiserend.
Maar de reden dat wij toch dit artikel hebben geplaatst was en is dat je in een beschaafde wereld de slachtoffers van dit soort misbruik moet proberen te helpen en ze serieus te nemen en dat je het dus niet moet willen dat er een loopje wordt genomen over zulke zaken. Bij navraag door mensen uit het team van Swapichou bleek het verhaal van Koos dus te rammelen en niet zo’ n beetje ook. Dit is dus niet zo fraai ten aanzien van de geloofwaardigheid van de echte slachtoffers en het riekt naar een gevalletje aandachtstekort van Koos. Het was niet zo moeilijk om het verhaal te checken, Sexbierum is immers een kleine gemeenschap en altijd zijn er wel mensen die nog actief zijn en die in de tijd van het misbruik ook op de betreffende school zaten. Dan wel als leerkracht of als leerling of door tips van betrokkenen.

Toen Koos dus ons verhaal hier las als antwoord op zijn gemaakte video met Myra, kwam er ineens een foto op zowel Myra’ s als Koos zijn site bovendrijven die na enig speurwerk van onze kant in het holst van de nacht bleek te zijn gehaald van schoolbank.nl.
Wij hadden toen en nu nog de volgende vragen:

  • Wanneer werd deze foto genomen? Welk jaar is dit en in welke klas zat Koos toen?
  • Hoe kwam Myra aan deze foto? Ontving ze hem van Koos zelf, of haalde ze iets van het web? Rechts onderaan staat namelijk een “Schoolbank” logootje, dus we hebben hier niet te maken met een scan uit het foto album van Koos.
  • Wie op deze foto zou de misbruikende meester zijn? Ook hierover tasten wij nog steeds in het duister. Gaarne met een zwart balkje afplakken.
  • Heeft Myra geverifieerd dat deze foto inderdaad een klassenfoto van “De Trochfeart” is? De foto werd namelijk geplaatst onder de naam “Barraboech.jpg” en zo heette die school vroeger niet.

De afgelopen dagen is er een stevige aanwijzing gekomen dat het verhaal van Koos op zijn zachtst gezegd rammelt. Deze aanwijzing kwam naar boven drijven en wel op het blog van Boudine, waar Myra een uithaal maakte naar Koos van Woudenberg. Tante Boudine heeft inmiddels alles braaf gewist maar de aanwijzing staat op twitter.
Nu probeert Koos het probleem gewoon terug te leggen bij Myra, maar Koos weet natuurlijk heel goed dat de bewijslast bij hem zit. Dus kom op Koos met een rapport, een inschrijvingsbewijs van De Trochfeart. Kom eens met een echt bewijs. Myra denkt namelijk dat je je verhaal uit het boek over deze bekende misbruikzaak heb gehaald, wij bij Swapichou denken ook dat je ergens de inspiratie vandaan heb gehaald om het zo maar eens te zeggen.
Denk jij dat jij hiermee een dienst bewijst aan de echte slachtoffers?

Als je dan toch bezig bent, heb je al aangifte gedaan tegen Demmink, toevallig ook een redelijk bekende zaak. Kuch.
Hoe zit het nu Koos?
En Myra, goed dat je eindelijk wat deze kwestie betreft wakker bent geworden, beter laat dan nooit!

 

 

39 thoughts on “Hoe gaat het nu met Koos ?

  1. Natuurlijk heb ik boekje van Van Engelen gelezen jongens. Verlies niet uit het oog dat de leraar, ik bedoel meester De Groot die ik mijn artikel beschrijf, niet wordt genoemd in het boekje van Van Engelen. Hij heeft in 1974 maar een paar maanden op de school gewerkt.

    Tja wie moet je geloven? Myra of mij? Het maakt mij niet uit. Wat vast staat dat Myra de video in het artikel in opdracht heeft gemaakt en ervoor betaald kreeg. Ze heeft de video verwijderd. Het boekje geeft ze niet terug. Deze dame heeft lange vingers.

    En, ik wil jullie best een aanbod doen. Regel een camera met microfoon voorzien van windkapje en we gaan naar Sexbierum. Gaan we info fastchecken.

    Vraag 1: hoe heten de zoons van de oud-koster van de NH-kerk?
    Antwoord 1: Willem en Sietse Vliet….

    Vraag 2: Wat was de naam van het confectieatelier naast de school?
    Antwoord 2: Engel.

    Vraag 3: Waar woonden jullie in Sexbierum?
    Antwoord 3: Buorfinneleane 24

    • Koos, in wiens opdracht is het filmpje dan gemaakt en wat is de reden dat Myra jou niet meer serieus neemt?
      Het gaat er overigens om dat je kunt aantonen dat je in die periode op de bewuste school zat dus niet je adres of wie de zoons van de oud koster waren,
      De foto roept vragen op, de antwoorden heb ik ook nog nergens gezien.

  2. Ach, Koos en zijn Joris verhaal. God, dacht Koos, hoe kan ik al die rotzakken die mijn leven kapot maken nog een hak zetten? Door te beweren dat hij Joris Demmink had ontmoet in een flat in Amsterdam Noord, waar jongere kinderen zouden worden gebruikt. Vervolgens hing Koos op camera een vaag verhaal op, vergiste hij zich in de leeftijd van de jonge ‘heer Joris’ en beweerde hij ook nog dat hij allang over de DG had gepubliceerd op zijn oude blog. Dat was makkelijker te controleren en bleek de zoveelste leugen. En wat werd Koos boos toen iemand daar een opmerking over maakte. Intussen begrijpt Koos maar niet dat hij met het voortdurend publiekelijk afbranden van allerlei lieden waar hij ooit een conflict mee had geen steek verder komt. Hoe dom ben je dan eigenlijk?

  3. Koos kan je geen kamer huren bij Maud?? Kunnen jullie samen nieuwe verhalen beluisteren van elkaar of beter nog, verzinnen!! Weet je zeker dat je Mark Rutte nooit bent tegengekomen ergens?? Of Micha Kat?? Of Koningin Elizabeth?? Dan wel goeie feiten erbij verzinnen he, zodat ze enigszins kloppen…

  4. De video is gemaakt in opdracht van de heer A. van der Voort van de STIDAG in Zwolle. Hij gaf opdracht aan Eric Donk, maar Myra kreeg met ruzie met hem en besloot het toen te doen met Maarten van G. Het grootste gedeelte van het budget ging op aan een nacht met hem in een pension.

    Myra heeft een conflict met Martin Vrijland. Ik ben er door haar van beschuldigd dat ik opnames van telefoongesprekken van Nico van den Ham met de broer van die in Thailand overreden De Brouwer aan Vrijland heb gelekt. Dat is onjuist. Nico heeft ze in the cloud gezet en de links aan heel veel mensen gestuurd.

    Myra heeft mij niet verteld waarom ze niet meer serieus neemt. Ze heeft mijn telefoonnummer, e-mailadres, weet waar ik woon maar, ze heeft me niet om wederhoor gevraagd.

    Ik heb op 9 april jl. in een 2,5 uur durend verhoor bij mij thuis mijn Demmink-verklaring afgelegd t.o.v. de Rijksrecherche. Deze is auditief vastgelegd.

    • Heb inmiddels een hoop info binnen gekregen Koos en ik ga aan de hand van deze gegevens later nog wat vragen aan je stellen.
      Maar misschien is dat wel zinloos daar je op de belangrijkste vragen geen antwoord hebt/geeft te weten: toon nu eens aan met rapport of inschrijving van de school dat je er gezeten hebt. Over de foto hebben we al eerder vragen gesteld.

    • “Myra heeft mij niet verteld waarom ze niet meer serieus neemt.”

      Misschien vanwege het feit dat je een complete idioot bent die geestelijke hulp nodig heeft?

      Van de andere kant, dat past eigenlijk wel bij Myra. OK, ik weet het ook niet.

  5. Teigertje, de foto van de school in Sexbierum is van groep 6 en gemaakt in 1975. Geert Jan van Aarsen staat linksboven op de foto (hij kijkt omlaag). We zijn op 9 december 1974 ingeschreven in het GBA van de toenmalige gemeente Barradeel.
    Ik zat bij hem in de klas. Hij gaf les aan groep 5 en 6 in het lokaal links naast de voordeur.

    Het zal wel loslopen met “die hoop info”. Je jaagt mij niet op de kast en daar komt bij: ik ben er al heel lang uit.

    En Kate: vast staat dat Myra Mbye niet integer is. Ze roept van alles maar onderbouwt niets. Ze is een intrigante en er een ster in om mensen tegen elkaar op te zetten. Als je een bewering kunt onderbouwen heb je geen beledigende kwalificaties nodig. Satire daarentegen, kan geen kwaad.

  6. Kate: ik heb dat gelezen maar, ik weet niet of het waar is. Ik heb er geen bewijzen voor. Overigens, hetzelfde wordt gezegd over Kat en die mevrouw Bou.

    • Dat van Kat is inmiddels publiek geheim en tante Bou doet het vrijwillig naast het piepers jassen, je moet niet overal een complotje achter zoeken Koos en dat weet jij ook wel denk ik.
      Myra hebben we hier ook wel eens op de thee gehad met een zogenaamde pedojaagster, en daar was ik snel klaar mee, dus de achterbaksheid en het intrigantje spelen daar heb ik al kennis mee gemaakt.
      Maar jij deed er ook vrolijk aan mee Koos en dat komt je geloofwaardigheid niet ten goede want waarom aanpappen met al deze mafkezen, je kunt ook je eigen koers varen.
      Het zijn allemaal keuzes Koos, allemaal keuzes.

      • Ik zoek geen complot ergens achter hoor. Ik deed niet mee aan hun achterbaksigheid. Ik was en ben een onafhankelijk denker, en dat zal ook de actie van Myra cs verklaren denk ik.

    • Ik zou zeggen, voor straf aan de euroshopper kattenvoer in ieder geval minimaal 4 weken exclusief voorarrest!!

  7. Ach 1 voor 1 vallen ze allemaal van hun voetstuk; Kat die blijkt met bewezen pedo’s samen te werken, dus niks pedojager; Dankbaar die denkt door “ervaren” schrijver Hans Mauritz media aandacht te genereren (wat dus tot op de dag van vandaag niet lukt). Een goed spraakmakend boek verkoopt zichzelf Wim, daar hoef je geen extra media-aandacht voor te krijgen. Maud die in Thailand niks vind, huurders gewoon vertrouwt maar de rest van de straat is FBI, CIA enz. Koos die geen bewijs kan aanleveren…who’s next??? De alternatieve was toch nog waarder als de waarheid?? Het blijkt 1 grote leugen te zijn, die elke dag de ineenstorting van de media, koningshuis, justitie, regering en wat al diens meer zij beloven maar die draaien gewoon lekker door, terwijl de alternatieve media en soevereinen al rollebollend en vechtend over straat gaan en elkaar de hersens inslaan op elkaars mediakanaal…Heerlijk toch???

  8. Poot stopt….dat wordt dus waarschijnlijk al 1 “compleetdenker” minder…Of wil hij die 2 miljard die hij gaat vangen nog besteden aan Mafkat??

  9. Wel gierig van de Pootjes, hun trouwe medewerker die alles uit de kast halen om Joris te beschadigen. Zelfs het fabeltje dat Joris baby’s verorberde met een fles goede wijn. Die geven ze niet eens een fooi. Arme, arme, arme Micha zijn vijanden staan nu voor de deur. Dat wordt wat voor de rechtbank zonder steun.

    Vrijdag de 13e gaat als een mooie dag te boek, ik lach me helemaal suf.

  10. Uit het artikel over Poot

    []De door Jan Poot financieel gesteunde stichting De Roestige Spijker zet de strijd tegen voormalig secretaris-generaal Joris Demmink van het ministerie van justitie voort. Op 2 november staat er weer een zitting op de rol.

    Hoewel het in de rechtszaken draait om de vraag of Demmink een pedofiel is, wil de Chipshol directeur zo vooral aantonen dat Demmink de hand boven het hoofd wordt gehouden en dat er dus sprake is van machtsmisbruik aan de top. Eerder heeft Poot vergeefs proberen aan te tonen dat Demmink verantwoordelijk is voor de rechterswisseling in Haarlem waardoor hij in een rechtszaak over bouwgronden rond Schiphol een veel lagere schadevergoeding kreeg. Door rechterlijke uitspraken is hij in het verleden ook al tweederde van zijn bouwgrond kwijtgeraakt.

    Kortom waarom zou Kat dan werkloos worden?

  11. Pa Poot heeft gezegd dat ‘de krachten’ afnemen. Waarschijnlijk heeft hij met al zijn geld zich verslikt in Ivo Opstelten die geen van wijken wist voor het parvenu Poot.
    Ik denk dat Micha de bui al zag aankomen, gezien zijn meer hysterisch wordende posts op KLOL. Joris die Baby’s eet, ongeloofwaardiger kan het niet.
    Misschien dat Micha naar het klein orkest had geluisterd en dacht dat ie op KLOL nog beter kon doen, je weet nooit wat in het koppie van Micha omgaat.
    Ik weet niet hoe het in Schiedam staat als je een bijstandsuitkering aanvraagt, maar hier moet je er wat voor doen. Tuintjes harken bijvoorbeeld, post rondbrengen al voorzie ik dat Micha nadat zijn beschermheren zijn afgehaakt, in ieder geval nog een paar maandjes rondbrengt in de rechtbank.
    Of een strafkorting krijgt als hij zich niet aan de regels houdt. Maar ja dat is allemaal de schuld van de NWO.

  12. Met een hilarische marge van 1.5 MILJARD, m.b.t. de waarde van het 150 ha restantje Chipshol (pedoland)bouwgrond, zou het leven van iedere grondspeculant in een oneindige natte droom laten veranderen. Suske en Wiske verhalen verbleken hierbij. Dream on!

  13. Spanje-Nederland
    Ik zeg als lid van de NWO: 0-1

    De alternatieve windhappende fals flag journalistiek: 6-6.
    Wat jij @Jeroen?

  14. Verdomme de Illuminati van Carlos zocht zojuist nog contact met mij, ten koste van een doelpunt. Helaas gaan ze toch verliezen vanwege hun tactisch onbenul, en 1 punt verschil.

  15. Vanavond heb ik je al tien keer uit de spambox gevist @Geen, over censuur gesproken.
    Groeten

  16. Het Kattengejank is begonnen; Hij maakt zich drukker om een Twitteraarster die (enorm terecht) heel veel kritiek op hem heeft dan om de “pedo-elite”. How low kan Katje go???

  17. Gisteren heeft er iemand een aantal malen deze pagina bekeken!!
    Vandaag deze tweet:

    Corrumpere ‏@corrumpere

    Mijn #Demmink aangifte zal ook gericht zijn tegen een hoge ambtenaar die later minister werd en ook aan “achterbank-seks” deed.
    Winsum, Groningen

    23:17 – 10 jul. 2014

    Toeval??

Reacties zijn gesloten.