Wie gelaufft Micha en Wim nog!!

Wederom een heerlijk kort filmpje van de Kat met meer levens dan mijn kat.
Momenteel verblijft de heer Kat dus ergens in bella Italia en liet dat zien met een shot van een politiebureau, want de heer Kat is weer eens op “onderzoek” uit naar eigen zeggen. Het is maar dat je het weet!
Na het kattegejank over het tekort aan aandacht voor de grote rol die Kat zichzelf had bedacht bij het tot stand komen van de oplossing in de zaak Vaatstra, het proberen te negeren van zijn wetenschap van de satanische krachten hierachter door Wim, is Kat weer met andere zaakjes bezig. Gelauff van de NOS heeft namelijk aangifte gedaan tegen Kat wegens smaad en laster, en als een bange straatkat was de eerste impuls natuurlijk vluchten, maar psst dit is verder geheim hoor!

Wim Dankbaar begint inmiddels een beetje genoeg te krijgen van zijn trouwe volgers van het eerste uur die hun bestelde boek nog steeds niet hebben en mikte de zakelijke gegevens van Hans Mauritz nu op de site:

wdankbaar zegt:
26 mei 2014 om 09:30
Jongens ik doe de boekverzending niet. Spreek AUB Hans aan als je je boek nog niet hebt. Ik word er een beetje moe van. Hans zegt dat hij alle voorbestellers heeft verstuurd,

Novio Media Uitgevers
Paul van Ostayenstraat 36
5103 PS – Dongen

KvK: Tilburg 18080147
BTW-nr.: 990.39485 B01

De site novio-media.nl  staat er ook bij, eenmaal aangeklikt zie je dat deze in remissie is. Het telefoonnummer hier vermelden ging mij te ver. Wim heeft al enkele kritieke reacties geweerd van  deze voorbestellers op zijn site omdat de plotters steeds ongeduldiger worden.  Ook op Boublog wordt momenteel weer heftig gecensureerd door Boudine omdat ook daar van alle hoeken kritiek komt momenteel, het IP bans groeit met de dag. Nadat ze een aantal mensen beschuldigd had van zijnde een troll, en deze mensen kwamen reageren kon ze nog verder censureren. Dus ook paniek in de tent bij Boudine. Gelukkig had Vonne weer een mooi liedje gevonden in een poging de rust terug te laten keren in het kippenhokje van Boudine. Vraagje: is dit ook roddel en achterklap Boudine ?

 

5 thoughts on “Wie gelaufft Micha en Wim nog!!

  1. Klopt het dat Katmans om de zoveel tijd ons land een poosje moet verlaten omdat hij anders belastingplichtig is in Nederland? Ziva weet daar vast meer over te vertellen.

    Intussen wens ik de heer Gelauff alle succes. Het wordt tijd dat de recidiverende lasteraar Kat weer een poosje achter de tralies verdwijnt.

  2. Ach mafkees Kat is weer bezig. Die denkt dat hij in zijn eentje de hele wereld kan bevechten. Oftewel hij wil ZELF de nieuwe NWO worden….

  3. Daarbij, alles op KLOL draait om Micha Kat en niemand anders. Hij spint alles zo dat hij overal slachtoffer van is dan wel de ontdekker van het probleem/ scoop of wat dan ook. Dat er ook nog mensen in trappen in de grote Kat-show is nog het ergste.
    Bij Wim geld hetzelfde. Alles staat in het teken van Wim, maar hij durft tenminste nog te delen ( al is het met failure Hans).

  4. Kreeg een mailtje van Wim D. naar aanleiding van een aantal reacties die ik gepost had op zijn site. Hij wil mijn posts toch plaatsen als ik me identificeer. Hij meent dat hij overheid of agent is, want alleen aan die 2 hoef je je te identificeren. Aangezien hij altijd heel goed *kuch* met prive-gegevens omgaat en noooooooit je naam en toenaam te grabbel gooit op zijn site heb ik vriendelijk toch beleefd nee gezegd. Als je echt zeker van je zaak bent geef je iedereen antwoord en weerleg je elke post, anoniem of niet. Aangezien hij dit niet kan zegt het mij genoeg. Hij heeft niks, staat niet sterk genoeg in zijn schoenen en durft niemand aan die hem eens aan de tand voelt. Zoals eerder gezegd. Wim, bedankt dat je je laat kennen als volwaardige loser. Deed Micha Kat je ook al voor. Daag je ze uit geven ze niet thuis. Dus ze hebben geen splintertje bewijs om mij, of welke criticus dan ook, weg te blazen.

Reacties zijn gesloten.