Tongue Tied

Eigenlijk zou dit een stukje zijn over Krokodil. Een levensgevaarlijk brouwsel dat Russische gekkies zichzelf inspuiten: de rush is cool, maar het lichaam begint wel spontaan uit elkaar te vallen. Het leek me een leuke analogie om de soevereine gekkies te beschrijven, want het ‘vrije mens van vlees en bloed’ brouwsel van meesteroplichter Luca van Dinter is wel de meest destructieve dope die in de labiele koppies van de plotters wordt gegoten. Maar goed dat wordt het dus niet. Na het zien van het theater van Bagchus ben ik even ‘mijn tongetje verloren’, zoals Micha Kat zou zeggen.

Ook wordt het niet een stukje over het verval van Martin Vrijland, die na zijn paleisrevolutie steeds meer onzichtbaar raakt. Wie heeft het nou nog over Martin Vrijland? Wat heeft Martin Vrijland eigenlijk nog te melden? Niemand en niets. Vrijland’s stukjes worden bovendien steeds verwarder en mogelijk nog dommer:

Zelfs als u in uw nieuwe paspoort kijkt ziet u dat er bij geslacht niet meer staat M of V, nee er staat M/M of V/V. In de toekomst kan daar ook M/V komen te staan of V/M.

Sorry, dan ben ik even ‘mijn tongetje verloren’, zoals Micha Kat zou zeggen. Dus Martin negeren we verder ook maar. Bovendien het is vrijdag. Weekend. Vrij. Feestdingen doen. Naar het strand als het kan. Een terrasje. Een beetje romantiek. Zelfs de creepy creatures van OlympicZion zijn vrolijk en hebben deze dag officieel uitgeroepen tot: Chemtrail Topdag. Inclusief chemtrailfoto wedstrijd. Kijk, vooral dat laatste maakt blij, want nu komen de bleekneusjes van OlympicZion even buiten. Al is het maar voor het nemen van een foto vanaf hun balkonnetje.

Dus meer dan dit wordt het niet vandaag: Tongue Tied.

3 thoughts on “Tongue Tied

  1. Niet je allerbeste stukje @Ziva, Crocodile drugs, een equivalent van een aanstormende Holocaust Drug die zijn weerga niet kent! Mensen, kinderen, rotten letterlijk weg na eenmalig gebruik.Terwijl de zielige KLOL-angstjournalistiek mensen bewerkt met leugens en bedrog., idem dito. De prutser die zich Micha Kat laat noemen, ontpopt zich steeds meer als
    een pyromaan die brandmelders verkoopt. Ik lig trouwens af en toe in een deuk om @Nieuwsbreker , Jezus, wat een komiek.

  2. Terwijl -zoals altijd op de vrijdagavond- de overvolle terrasjes, uitgaansgelegenheden, feestjes en vrijdagmiddagborrels in Den Haag, Utrecht, Maastricht, Groningen, Amsterdam, Rotterdam -en noem nog eens een gehucht- garant staan voor gezelligheid, spontaniteit en ludieke gekkigheid, is er volgens de schuimbekkende -in het spookhotel van ‘groetjes Gretha’ eenzaam ondergedoken Kat- sprake van een waar volksoproer en blinde paniek bij de MSM en aanverwanten…
    Cheers Micha, neem nou van die ouwe Johan Kolderkamp aan dat jouw krankzinnige ‘berichtgeving’ per direct een dwangbuis waardig is.

  3. Wel Ziva de waarheid is dat je me beheerst geestelijk. Of ik de verleiding ooit zal overwinnen, ik hoop het. Love is a dangerous game baby!

Reacties zijn gesloten.