Soeverein ambassadeursschap in your face

 

Oh oh oh, wat een treurnis weer bij de rechtbank. Soeverein Mensch Karel Bagchus heeft huurachterstand.
De drie musketiers: Nico v.d. Ham (ook nogal diep in de problemen), Micha Kat met een brede grijns om zijn tronie en stoere Steve Brown waren ook aanwezig om steun te verlenen.
Toch fijn hoor, Soeverein Mensch zijn. Bijna dagelijks leuke brieven, 1e herinnering/ tweede/ laatste en dan aanmaning en dan met een beetje pech moet je voor de rechter komen. Ook een vorm van werkverschaffing, zo kun je het natuurlijk ook zien.
Maar wie houden er hier zich nog meer mee bezig? Is het een business?  Bekijk deze link van Eurostate dan maar eens goed en u zult ontwaren dat onze liebling Gretha Muller van KLOL en Nel de Best en Henk Niggebrugge  hier respectievelijk ambassadrices en ambassadeur van zijn..De laatste twee kennen we van de site Het Echte Nieuws.
Klein wereldje nietwaar.. Je zou dan op zijn minst wel een comment van fraulein Muller onder het aandoenlijke artikel dat o.a. over Bagchus ging verwachten. Maar helaas…pindakaas.
Het viel mij gewoon even op, en wat ik mij nu wederom afvraag: Waarom helpen deze musketiers zo’ n arme stumper als Bagchus niet echt..met geld!!

update:

En deze rechtszaak wordt dus ook door ons allen betaald!!

13 thoughts on “Soeverein ambassadeursschap in your face

  1. Wat een verzameling volk zeg.

    “Micha Kat, de grootste complot-strijders van Nederland”.

    Om over die muts van vitalifeiten nog maar te zwijgen.

    Iedereen is er op uit om “het system” zogezegd “aan te pakken” en zo helpen ze elkaar steeds dieper de problemen in… Je moet er maar voor willen kiezen.

    • Had er net een update van gemaakt Kate, wat een vrijheid hebben we toch in dit land.
      Rechtszaken kosten veel geld, door ons allen betaald maar daar hoor je die oelewappers niet over. Misschien dat soeverein mensch Karel Baghus dan ook alle uitkeringen en dergelijke terug wil storten. Zou een mooi begin zijn en wel zo transparant qua consequent zijn e.d.!

        • Die zit wel vaker opgescheept met van die oelewappers, maar daar krijgt ze dan ook goed voor betaald.

          • En ze gaan 1-1-2 bellen ook nog. En de rechter kan volgens die mafkees de zaak niet eindigen, want ze is de zaak ook niet gestart… en dus willen ze eindeloos in de zaal blijven ofzo?

            “Het was heel spannend”. Nee, idioot, het was helemaal niet spannend. Je bent een eikel die is gaan geloven in zijn eigen wanen en je hebt een nog debieler groepje mensen om je heen dat dat nog eens versterkt.

            Een recept voor ellende.

  2. Dat is het he. Prima als je soeverein wilt zijn en er na wil leven. We kunnen als samenleving dan nog wel een stuk grond op de Veluwe beschikbaar stellen.

    We zetten dan wel alle uitkeringen stop, schrijven je uit alle administraties. Formeel ben je dan ook geen nederlander meer. En dan zoek je het maar uit. Ga je lekker poepen achter een boom, en maak je boomhutten of zo. en dan teel je je eigen groenten maar.

    We leggen dus geen voorzieningen aan naar dat stuk grond. Dus geen water / elektra / gas / riolering. Nee natuurlijk niet, je wilt toch geen deel uitmaken van de Samenleving? Regel die nutsvoorzieningen ook maar zelf. Een waterpomp kun je zelf ook slaan.

    He, ik zie een tv-format…. even John de Mol bellen 😉 ik heb ook al een naam: “Real Utopia”. Helaas kan dat niet met camera-s gevolgd worden. Ze zouden de stroom maar aftakken voor eigen gebruik….. 😉

    • Het is alleen maar tijd rekken. Ik heb de filmpjes gezien maar Steve Brown kijkt steeds enger uit zijn ogen. Karel lijkt me wel een aardige man maar niet al te snugger. Maar ja, Brown, Kat en Vrijland hebben nu eenmaal niet al te snuggere volgertjes. En voor de aardigheid heeft Micha het nog eens dunnetjes op zijn site overgedaan.

    • Drent: We leven in een post moderne tijd. Dit betekent dat waarheid geen universele waarheid meer is, maar een waarheid van een bepaalde groep mensen. Deze bepaalde groep mensen krijgt een podium, onder andere vorm gegeven door de media. Door de wisselwerking van de media met deze groep ontstaat een waarheid waar je als individuele burger niet op kunt reageren.

  3. Zeg jongens ik wou even wat kwijt tegenover Ziva. Mag ik, ik ken jullie al jaren? Zoals ik al zei mijn Iraanse ex haalde de meest vreemde trucen uit en kwam haar naam ook overal tegen terwijl dat in feite onmogelijk was. Sinds ik achter Ziva aanzit zie ik haar naam ineens opduiken net als destijds bij mijn Iraanse ex. In NCIS zie ik Ziva en net weer in cash op zolder. Kijk maar bij uitzending gemist. Wat the fuck is er gaande? Ik wil uitleg Ziva!

Reacties zijn gesloten.