Maxima debetur puero reverentia

Deze titel komt uit een artikel van de  Grijze Duif.
Hij/zij is één van de nieuwe sekteleden van Dankbaar, die het gewoon slikt dat deze uitspraak komt op dezelfde avond dat de uitspraak kwam dat het de heren Dankbaar/ Mauritz niet gaat om het oplossen van de zaak Vaatstra maar om het afrekenen met een corrupt en zelfs crimineel justitie apparaat.
Gewoon lekker uitbuiten die emotionele hap, er wordt verder toch niet over nagedacht.
Ondertussen blijft het verder media stil rondom het koppel.
Niet getreurd, Micha Kat heeft er al wat op gevonden: PRIMEUR:
http://www.geweigerdecommentaren.nl/  , de site waar u uw verhaal kwijt kunt omdat de MSM niet luisteren wil: ik zou zeggen ga je gang mw. Hoekema, Myra, Bou en wie al niet meer.

En, omdat het kan..dit filmpje:

15 thoughts on “Maxima debetur puero reverentia

  1. I write a letter every day
    I don’t believe a word I say.
    Curare Ball points in my hand
    I like to shock my fellow man.

    I often like to yell abuse.
    At helpless strangers on the tubes.
    I’ve got a weakness for the arts.
    I like to study private parts.

    I’ve got a right to be obscene
    Because the people are so mean
    They walk straight by me in the street
    They’ve got no to time to speak to freaks.

    So I take pleasure when they squirm
    some stupid people never learn
    I hope they think of me in bed
    cos’ I’ll be lovely till I’m dead.
    Lonely…….Loneleeeeeeeeeeeeeeey

    Op youtube is de live uitvoering van Fisher Z, alleen John Watts is zijn stem kwijt, dus daarom maar de text.

  2. Ik kan dat soort video’s echt niet begrijpen. Vind het zonde van alle moeite die er in is gegaan en heb gewoon echt medelijden met mensen die dit soort dingen serieus nemen. Dat zullen veel mensen misschien ook van mijn video’s zeggen, maar die gaan volgens mij tenminste nog ergens over.

    • @JDTVHQ

      Deze specifieke video vind ik juist weer fascinerend omdat het een expressievorm heeft die je ook terugziet in vaak eeuwenoude voorstellingen bij bijv natuurvolken. De setting en de props zijn van deze tijd en maatschappij, maar de expressievorm, concept en context zijn (bijna) archaïsch. Dat fascineert me wel.

      Maar ik geef toe, ook ik heb vaak in een theater gezeten waarbij ik dacht WTF??

    • Die snapt het niet, de vrouw met de baard heeft dit personage gecreëerd om de schimmels onder de hersenpannen actief te krijgen. Ze zegt hier: Wurst/Neuwirth reageerde onaangedaan op deze uithaal. “We leven in de 21 ste eeuw”, zei hij deze week tegen journalisten. “Voor mij is het onbegrijpelijk dat iemand zoiets kan zeggen. Seksualiteit en nationaliteit zijn onbelangrijk en het maakt ook niet uit hoe je eruit ziet. Daarom heb ik dit personage gecreëerd.”

      Ook de keuze voor de naam Wurst komt voort uit deze gedachte. Die verwijst naar het Duitse ‘Das ist wurst’ (‘Dat maakt niet uit’).
      Bron: http://nos.nl/artikel/645363-vrouw-met-baard-naar-finale-esf.html

      Nou, bij Martin zijn de schimmels weer volledig losgeweekt en kunnen weer verder tot ontwikkeling komen.

    • Ik zat net naar de eerste aflevering van een mooie nieuwe serie te kijken:
      http://www.ntr.nl/nieuws/791278/Seks%20en%20de%20Zonde:%20nieuwe%20docu-serie
      Mooi en interessant.
      Moet die Vrijland ook eens wat meer lezen en kijken, positieve dingen die tolerantie en begrip voor elkaar bevorderen. Vrijland slaat de plank volledig mis en zal wel geïnspireerd zijn door Olympic Zion.
      Heb toevallig net een tweet op ons nieuw account gezet, zie je de baardtravo zonder baard.

      • De Oostenrijkse inzending viel bij mij overigens niet in de smaak, muzikaal gezien. 😉
        Ilse de Lange is steengoed en een vrolijke positieve meid, ik hoop dat ze nu eindelijk eens wat meer erkenning krijgt in het buitenland.

    • Martin Vrijland doet alleen maar een luie vertaling van David Icke. Lees Icke’s boeken: ja plottertjes I read them all – en je ziet Vrijland’s MO.

      But, hoe ga je dan symbology-wise om met deze clip – een center piece voor Icke’s “Human Race get off your Knees” campagne:

      lekker NWO toch??? Of niet?

      • David Icke trek ik niet, ga denk ik wel dat boek van Ton Derksen lezen over Baybassin.
        Komt trouwens nu een special over op Ned 2, Brandpunt. Kan ieder moment beginnen.

        • 😉 @Teigertje/Brandpunt – Ik doe alleen herhalingen 😉

          Maar vwb David Icke. Hij is goed. Ik zag hem in New York en Amsterdam. De man praat 8 uur zonder een slok water te nemen. Fascinerend. Hij neemt alleen pauze omdat zijn publiek afhaakt.

          Fascinerend spreker, maar als je echt iets wilt meemaken zonder plottergedoe dan raad ik je David Whyte aan. Beter!!

Reacties zijn gesloten.