Vrijmibeau: Agent Provocateur

justice08

Partijen doen geen verdere mededelingen en zijn blij dat er een einde is gekomen aan een vervelende periode. Mooi, dat was het dan. Hier zullen de plotgekkies het mee moeten doen. En wij ook. Daarom geen vrijmibeau over een manke feeks, dom geleuter, ultra saaie advertorials of agent provocateurs.

Wel over sex. Dierensex. Hebben we visueel wat te fantaseren tijdens het wegdrinken van de week. Dierensex dus. Ergens in een donkere grot in Brazilië hebben mensen met een vreemde hobby een insectensoort ontdekt waarbij de vrouwtjes een penis hebben en de mannetjes een soort vagina. Echt!

Het lichaam van de vrouwtjes heeft een penisvormige structuur die het mannetjeslichaam binnendringt en sperma verzamelt. De vrouwtjes weten precies hoe ze met hun penis moeten omgaan. Zo zet de penis pas uit na dat het de vagina van het mannetje is binnengedrongen zodat het goed strak in elkaar steekt. Tijdens de sekssessies waar het vrouwtje uitgebreid de tijd voor neemt, gemiddeld zo’n 70 uur, gebruikt ze haar penis heel intensief. Jaja..dus.

Het is weekend. Een extra lang weekend. Neem ruim de tijd voor elkaar. Maak intensief plezier. Kruip tussen de lakens wat dichter naar elkaar toe. Bak een eitje en eet een beschuitje. De bar is open. Passion!

42 thoughts on “Vrijmibeau: Agent Provocateur

  1. In Thailand hebben de mooiste meisjes ook een penis zo heb ik me laten vertellen. *proost* vanuit een regenachtige locatie ergens nabij de Oekraïne.

  2. @Jeroen ik zit al aan het bier maar echt fatsoenlijk bier hebben ze hier niet. Ben maar overgegaan op het sterkere spul, hoe het heet weet ik niet want zelfgestookte meuk, maar ik neem er eentje voor je!

    Naztrovija o.i.d.

    *proost*

  3. Proost Swap en Jeroen… voor mij een witte wijn graag. Sauvignon als je dat hebt.

    Volgende week ga ik werkelijk naar Oekraïne. Ben benieuwd naar de gastvrijheid, al zou die wat tegen kunnen vallen wanneer ik dit lees.

    In a chilling echo of the Holocaust, Jews are ‘ordered to register and list property’ in east Ukraine after pro-Russian militants take over government buildings

    Altijd wat met die dronken slaven

    • @Ziva

      Slaven zijn hartelijk, gastvrij en lusten graag een borrel. Maar het zijn vaak ook antisemitisme domme mensen. Is niet hun schuld want echte jodenhaat is er eigenlijk niet meer een aversie getekend door afgunst, misinformatie en vooral onwetendheid. Ik zat laatst nog in een bar een neo-nazi hartelijk uit te lachen met heftige ondersteuning van de lokale populatie (lees: zullen we hem in elkaar meppen?). Maar toegegeven het is op het platteland beter om niet al te trots op je ‘roots’ te zijn. Zijn die gasten meestal te onwetend voor.

      *borrel voor Ziva in slok wegtikt*

      *proost*

  4. Ben trouwens half bj deze vrijmibeau, want heb nog niet echt weekend. Ben een lang essay over twintigste eeuws occultisme aan het vertalen, dat ik hier morgen ga plaatsen. Van mijn teerbeminde vriend en broeder Carl Abrahamsson, die trouwens deel uitmaakte van psychic TV.

    http://www.carlabrahamsson.com/about-2/

  5. Oei, Martin Vrijland zet een filmpje van Micha Kat online waar Kat extreem te keer gaat tegen Mark Rutte. Kat haalde het filmpje destijds razendsnel op verzoek van zijn advocaat off line, want het is behoorlijk onbeschoft en bedreigend.

      • Ja, dat is wel grensoverschrijdend. Maar als Micha het fluks offline haalde, is het toch echt Martijn die van zijn bedje gelicht moet worden.

      • Toch blijft die Martijn een enorme mongool, he just can’t help himself. Zo te lezen denkt hij dat een “litigation fund” een bedrijfsnaam is. Argh!

        Al in 2012 verkocht de familie Poot haar claim aan het zogeheten Litigation Fund. Het lijkt er sterk op dat de veroordeeld afperser en de man die kinderen drogeerde om ze voor de camera te laten misbruiken ten bate van afpersing van hooggeplaatsten, Jack Abramoff nu samen met Robert Rubinstein de druk op BV Nederland hoog moet houden om de miljarden binnen te hengelen.

        Het is prima dat Martijn uit mijn koektrommel jat en dat dan opleukt met wat extra psychotica over kindermisbruik die hij dan weer van veterans today jatte, maar onderzoeken wat zo’n litigation fund eigenlijk is doet hij verder niet.

  6. Internet connecties zijn hier ook fantastisch, maar niet heus, wat een ellende. Gelukkig zijn ze buiten bezig een party tent op te zetten voor de barbecue zodat ik hier gemiddeld tien minuten lang kan wachten om mijn comments kan plaatsen.

    *shot lokale bocht voor Dorothea naar binnen werkt*

    *hips wips opzet*

    Proost!

    Overigens is het internet hier zo brak dat ik filmpje van Vrijland niet kan zien. Wil iemand zo vriendelijk zijn een transcriptie te posten over wat gezegd wordt? Mijn dank is groot!

    • @Dorothy

      Slivovice, ja dat spul is prima te pruimen (pun intended), maar de bocht die ik hier zuip lijkt me toch wat meer van de ‘moonshine’ categorie. Hoe wel ik wel steeds vrolijker word. Het warmer krijg en er over denk om te gaan zwemmen in het riviertje. Schijnt min twee te worden straks dus daar ga ik spijt van krijgen.

  7. Argh… Kan nog steeds dat filmpje van Martijn niet zien.

    Transcriptie bitte ik smeek u, ik ga nederig op mijn knietjes om mijn nieuwsgierigheid te stillen.

    • Bina negen minuten wartaal en dreigementen uitschrijven omdat jij een kutverbinding hebt? Lijkt me toch van niet. Probeer je het toch morgen toch nog een keertje?

      • Meh, dat wordt dan maandag. 😥

        Maar geef je groot gelijk, inderdaad niet iets wat zinvol is als je aan vrijmibeau zit.

        Geduld is een schone zaak denk ik dan maar.

        Proost kerel, op je gezondheid!

      • Aan de andere kant Micha Kat kennende zal hij het over zichzelf hebben. Micha heeft het namelijk altijd *stiekem* over zichzelf zoals alle homo- en pedojagers. Die man is niet goed snik. Zo is het en niet anders.

          • Och Micha Kat. Het verbaast me niets. Gokje hij beticht Rutte en nog een aantal anderen van pedofilie. Say it ain’t so… Wat Micha doet is spiegelen volgens mij. Naar pedo-heaven Laos en Thailand verhuizen om vervolgens vanuit deze locaties heel Nederland van pedofilie te betichten is in mijn nederige mening tenminste ‘verdacht’ te noemen. Een beetje zoals die (geloof ik) ultra rechtse senator die een gay-bar kwam uitwandelen daags nadat hij homoseksualiteit een doodszonde noemde. Ja ja ja het zal wel. De grootste schreeuwers zijn meestal mensen die zelf kampen met de ‘afwijkende gedragingen’ waar ze zo hard tegen schreeuwen.

          • Toevoeging: gelijkwaardige mensen mogen van mij doen wat ze willen. Zolang het niet gaat om moord, doodslag, misbruik en andere grensoverschrijdende gedragingen.

            Hop eten staat klaar @Swap gaat eten!

            Enjoy!

        • @Swap: Laatste zinnen: “ik zeg niet dat je in de gevangenis moet gaan zitten Mark, hoeft van mij niet.. en je mag best ergens op Aruba gaan zitten, mag best in een villaatje met je corrupte vriendjes, mag je jongetjes gaan lopen naaien, vind ik niet erg”

          (beetje tegenstrijdig van het Katje?).

          “als je maar oprot uit het binnenhof!!! Wegwezen!!! Genoeg!!! Fuck you!!! *Micha Kat signing off…*”

          Dat dus.. Micha was hier volgens of heel dronken of kon het sleuteltje van zijn medicijnenkastje even niet vinden…

          Neem nog maar gewoon een borrel Swap, geniet van het eten en de ontspanning :). Morgen is er weer een dag!

  8. @Swapichou eet smakelijk, misschien heb je het al op 🙂

    We waren vanmiddag wel heel druk aan het werk.. maar ja.. goede vrijdag he? Moet je goed vieren. We hebben ook met zijn alles lekkere snacks gehaald. Dat resulteerde wel weer even in een “after-lunch-dip” maar in de middag gingen we helemaal los. Muziek lekker hard: https://www.youtube.com/watch?v=CAMWdvo71ls.

    Geweldige artiest, chansons.. we zijn er allemaal gek op!! 🙂 (Martijn waarschijnlijk wat minder… tunnelvisie nog he?)

  9. @Alex Nieuwsbreker

    Met dreigementen kom je echt niet onder de banhammer vandaan. Misschien moet je wat minder drinken, of niet achter je conputer gaan zitten wanneer je teveel drinkt.

    Ga lekker naar bed, en kom morgen nog maar eens terug boefie. Hier een muziekje voor het slapen gaan:

    Shabbat Shalom

    • The Stark Fist of Removal is the name given to 69230 Hermes, a siliceous Apollo-class asteroid, by the Subgenii colonizers/sculptors who settled on it in 2013. This small asteroid (it is less than a quarter the size of the Grover’s Corners) has been radically re-engineered in the short time it has been occupied; its tumbling revolution has been halted and the beginnings of a ship conversion have been noted, with engines visible on its “stern”. Most noteworthy though is the physical change it has undergone — like some outer space Mount Rushmore, it has been blasted and carved into a recognizable shape — that of a clenched fist on a short length of arm. As time has passed the sculpture has grown more refined — by the beginning of Operation Great Justice the surface had been smoothed to a skin-like texture, and the beginnings of wrinkles and fingernails had been noted.

Reacties zijn gesloten.