Dazed and Confused

Found MH370! kopte de meest recente post over de vermiste Boeing 777 – MH370 van Malaysia Airlines vanochtend op Godlikeproductions.com. Dit bij de plotgekkie’s enorm populaire Amerikaanse conspiracy forum verwerkte maar liefst 413 posts over de MH370 sinds het contact met de Boeing is verloren.

GLPsearch

Niemand die er binnen de GLP community overigens nog van wakkerligt. De wildste theorieën en verklaringen zijn nachtenlang doorgesponnen of uitgerafeld. Vaak met flinke doses Otrivin of bewuste onthouding van noodzakelijke medicatie. Zonder succes. Het toestel blijft kwijt.

Van gebrek aan creativiteit met betrekking tot het lot van de MH370 kan je de internationale plotter-community, in tegenstelling tot de kopieerplotters in Nederland, echter niet beschuldigen. Zo is er een spaceplottertje die zeker weet dat MH370 ABOUT TO DOCK WITH THE ISS gevolgd door de overtuiging van een graanplottertje die het logo van Malaysia Airways meent te herkennen in een graancirkel, of zitten speurplotters net zo lang te staren naar een wolk op een satelietfoto tot ze overtuigd zijn de contouren van het vermiste toestel te herkennen, wat dan weer het bovenstaand FOUND MH370 als post oplevert.

Anderen ontzeggen zich doelbewust medicatie en slaan aan het rekenen en anagrammen om zo snel mogelijk de kabbalistische MH370-geheimen bloot te leggen die – absoluut zeker weten – door ‘the powers that be’ (lees: Rothschildt c.s.) zijn verstopt. Zo wordt MH370 snel ELOHIM, en als de ELOHIM meedoen, nou dan weet je het wel.

elohim

Met zoveel vrije fantasiestromen in de plotter-ether is het een kwestie van tijd tot de Nederlandse sub-blogplotters aan het copy-paste vertalen gaan om dit mysterie in hun eigen koekoekstrommel te punniken.

Voor dit type wakkere onderzoeksjournalistiek moeten we niet bij Martin Vrijland zijn, want die heeft het te druk met zichzelf. Ook bij KLOL zal je, behoudens in de reactiepanelen, weinig vinden. KLOL voorziet via het huismerk OlympicZion de wakkere wereld van dit soort onderwerpen, en uiteraard via het – inmiddels met KLOL gebrouilleerde – zweefplotter-blog Niburu.co.

Teleurstellend is het dat deze lokale sufferdjes ondanks de overvloed aan geboden MH370 inspiratie meteen weer vastlopen in hun metastasis: Zionisten – Israel – Joden: in iedere willekeurige volgorde. Een versimpelde wereldbeeld formule die garant staat voor archieven vol met nonsens waarbij uiteraard rijkelijk wordt gehengeld in de diepe vijvers van Godlikeproductions.

Zo punnikt Niburu.co een staking onder personeel van het Israelische Ministerie van Buitenlandse Zaken (verdacht), veiligheidsscenario’s van de IDF (false flag alert), en een selectief gelezen bericht over de 2014 defensie-budgetallocatie’s voor de IDF (war) moeiteloos tot een Israelisch complot met de MH370, want ‘verdacht’ + ‘false flag alert’ + “war” = BINGO!-plotterdeplot.

OlympicZion kiest voor dezelfde Israel-route. Hier struikelen de reli-plotters over een opgescharreld filmpje van een webcam-plotter waar een tweede Malaysia Airways Boeing 777 is gespot in een hangar op -jawel – de luchthaven Ben Gurion, Tel Aviv. En dan blijkt dat toestel ook nog eens verkocht aan een bedrijf met lijnen naar Soros. Dan weet je het wel: Israel (war) Soros (false flag), Rothschild (verdacht) = BINGO!-plotterdeplot.

Het is allemaal erg simpel zoals het in de koppies van de Nederlandse plotters is georganiseerd. Er geldt eigenlijk maar één regel; alles waarvan we geen idee hebben hoe het in elkaar steekt, gooien we in de back-log Israel-Zionisten-Joden; in willekeurig elke volgorde. Lekker makkelijk en wel zo overzichtelijk. Voor al het overige geldt: satanisch pedonetwerk.

Teleurstellend slaapverwekkend. Dan zie ik liever een filmplotter die zich een scene uit de film Dazed and Confused uit 1993 weet te herinneren, en daarmee feilloos de vindplaats van de MH370 weet aan te geven.

dazedandconfused

Kijk, dan ben je pas echt wakker!

WAARSCHUWING De links naar Godlikeproductions in dit artikel kunnen mogelijk leiden naar een IP-ban pagina. Dit betekent niet dat Martin Vrijland een trojan op uw systeem heeft geplaatst. Helaas heeft Godlikeproductions door de staking van ambassadepersoneel tijdelijk de toegang van niet-visa houders moeten blokkeren. Klikverzoeken voor Godlikeproductions graag in de reactie’s onder dit artikel. Als “Zionist – Israeli – Jood” beschik ik uiteraard over vrije toegang tot dit forum.

Advertenties

22 thoughts on “Dazed and Confused

  1. yupz, ik heb een ban op GodLikeProductions vanaf mijn ip adres. Verzocht al om een unban.

  2. *snif*

    Your unban request was denied.
    We’re sorry but the IP address you are using to access this website has been banned. If you wish to immediately bypass this ban, you can choose to become an upgraded member. Follow the instructions and links for this option on the “banned page” you receive when trying to view godlikeproductions.com. If you are already an upgraded member, you can log into your account from the ban page and you will be able to access the site immediately. If you choose not to become an upgraded member of GLP you will have to wait for the ban to be lifted before you will be able to view this website. Please check back later.

  3. Wat betreft de link: idem teigertje.

    Heb even gekeken bij Olympic Zion, brrrrrrrrrrr.
    Ik doe dat niet veel omdat ik er naar van ga dromen ’s nachts.

    Zag laatst een hele technische berekening in de krant staan. Het vliegtuig ligt ergens op de bodem in de oceaan grofweg in de buurt van Australië, alles moet nu eigenlijk meezitten willen ze de zwarte doos nog vinden.
    Iedereen zoekt mee:
    http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/article/detail/3626950/2014/04/02/Hobbit-regisseur-Jackson-en-Uri-Geller-zoeken-mee-naar-vermiste-Boeing.dhtml

    Uri Geller–jawel, de man van de kromme theelepeltjes:
    Timeline
    Uri Geller
    Entertainer · 9,387 Likes

    I have been asked to help. I believe in remote viewing. Can you help me? Can you please try to ‘see’ where YOU believe the plane went down? How and why, what are your own feelings, what does your intuitive sense tell you. THANKYOU. http://www.urigeller.com

    Hier nog een interessant linkje:
    http://www.elsevier.nl/Buitenland/nieuws/2014/3/Waarom-stelt-niemand-deze-vijf-vragen-over-vermiste-Boeing-1492708W/

    Heb hier eigenlijk een gevoel bij dat er niet meer achter gaan komen en dit in een zeker illustere rijtje terecht gaat komen van onopgeloste mysteries.

    • Er is een paar dagen geleden een brandblusser uit een vliegtuig op de Malediven gevonden. Volgens mij drijven er daar niet zoveel van in de zee. Als ze het serienummer checken weten ze genoeg. Opnmerkelijk genoeg niks meer van gehoord verder. http://www.maldivesfinest.com/mh370-evidence

      Al die mooie theorieën zijn wel cool bedacht natuurlijk, maar ik vrees dat de crew gewoon niks meer te zeggen heeft gehad over het toestel. Brand lijkt mij hier de meest voor de hand liggende oorzaak te zijn. Er is nog steeds geen betrouwbare tijdlijn beschikbaar over het uitvallen/ uitschakelen van systemen zoals de transponder. Maar er zou nog wel gecommuniceerd zijn nadat deze is uitgeschakeld als ik het goed begrijp. Ook dit zou kunnen wijzen op een brand. In dit soortgelijke toestel is er iets misgegaan met de zuurstofvoorziening van de vliegers.

      In 1998 was ik aan boord van een vrachtvlucht naar New York. Toen wij net voorbij Halifax waren, hoorden we Swissair111 over de radio. Ook dit toestel had brand aan boord. Nadat het toestel uit zee gevist was, bleken er gewoon druppels gesmolten aluminium in de stoelbekleding van de captain te zitten. Ik denk dat de crew ook in dit geval de cockpit wellicht heeft verlaten. De avionics bay zit recht onder de cockpit. Als daar een flinke brand uitbreekt, kun je ook echt niet lang in de cockpit blijven zitten vrees ik.

      Ik ben heel benieuwd of we hier nog iets van gaan horen.

      • Maar het schijnt dat het een en ander wel handmatig uitgeschakeld moet zijn, wellicht voor de vlucht.

        • Volgens mij gaat dat alleen maar om die route die schijnbaar was voorgeprogrammeerd. Iets wat ik overigens niet echt vreemd vindt. Je kan best een alternatieve route invoeren, maar dat betekent natuurlijk niet dat je van plan bent om het ook daadwerkelijk uit te voeren.

          Ik mountain bike vrij fanatiek, en heb in mijn GPS standaard de mijn thuislocatie, met als opdracht de kortste route te kiezen, ingevoerd, zodat ik wanneer ik dat nodig vindt met 1 druk op een knop de route kan activeren. Handig in noodgevallen.

          Zo moet je volgens mij ook die plotselinge activering van die alternatieve route van deze 777 zien.

          Maar ja, who knows 😉

      • Yep met je eens @JDTV. Denk ook dat ze brand hebben gehad. Naar wat ik begrepen heb zijn ze onder erg hoge temperaturen opgestegen met een max load. Wellicht heeft het neuswiel teveel warmte ontwikkeld en heeft die na het intrekken van het landingsgestel een electronic fire veroorzaakt in de avionics bay.

        Dat zou kunnen verklaren waarom de crew verschillende systemen heeft uitgezet. Misschien probeerden ze zo te ontdekken waar de brand zat. Het verklaart ook de plotselinge duik (snel willen landen) en tegelijkertijd het stijgen tot 45,000 ft (geen zuurstof blust ook brand, en is de plek om te blussen als je alleen maar water onder je hebt).

        Dat ze nadat de communicatie was verbroken nog allerlei ‘dingen’ hebben gedaan lijkt ook logisch. In extreme nood valt een crew terug op het ‘activate – navigate – communicate’-protocol en in die volgorde.

        De alternatieve route past ook in een dergelijk scenario. Of het was al voorgeprogrammeerd als back-up scenario, of ze hebben het in allerijl proberen in te voeren, en halverwege toch maar op execute gedrukt, omdat ze simpelweg zelf zwaar in de problemen zaten. Dan blijft het allemaal tenminste nog een tijd op autopilot vliegen.

        Maar goed, dit is ook allemaal speculeren. Ik weet het uiteraard ook niet. Het zal in ieder geval enorme paniek zijn geweest, en dan is zo’n 777 maar een kleine kast waar je reddeloos in opgesloten zit.

        • @Ziva
          Jij kunt zo naast die luchtleiding specialist aanschuiven die nu regelmatig bij P&W op de borrel komt. Nu snap ik het ook weer wat beter. 🙂

          • Nou ja, er staat wel een fout in mijn speculatie.

            Het is “aviate – navigate – communicate”. Niet activate dus.. 😉

  4. Ik ben aardig bezopen heb niks gevreten. Ja over godlikkoek wat is het godlikedoek, ze hebben me al 8 keer gebannen maar kom er elke keer op. Ok game al 7 jaar tussen die Amerikanen en ken ze. Hoe harder je ze beledigt des te meer ze je mogen. En ik heb pils ogen haha.

    • De Tao truuk van de Babyloniers is door lokken, gesprek, en discussie, je te zuigen naar je linkerhersenhelft, en dan vooral je angstmodus, en je te blah blah reptielenbrein.

      Zucht, wat een chaos in de hersenpan van Martijn..

      Prutser

      • Klopt het dat hij in die uitzending de valse beschuldiging deed dat hij door swapichanen met de dood bedreigd zou zijn? Bizar, want hij was degene die mij belde en bedreigde, nadat hij mijn nummer van Boudine gekregen had. Die gast kan echt alleen maar liegen hè.

Reacties zijn gesloten.