Demmink Squads

the_devil

Wat Martin Vrijland aan intelligentie, integriteit en normale debatvaardigheden tekortkomt, probeert hij te compenseren met doorzichtige leugens, list, bedrog, vals slachtofferschap en achterbakse spelletjes. Net zoals hij zich met behulp van een ziek spelletje in the picture probeerde te werken in de Anass zaak (backgrounds), waarin hij onder veelal Marokkaaanse pseudoniemen  een sfeer van verdachtheid rond de dramatische dood van een jongetje creëerde, diens nabestaanden gewetenloos exploiteerde en zelfs chanteerde, schrijft hij nu weer dreigbrieven aan zichzelf, zodat hij het medelijden op kan wekken van mede complottertjes, in de hoop dat ze hem dan wél financieel gaan steunen. De modus operandi is exact hetzelfde, want van creativiteit kan hij niet beschuldigd worden.

Koren op Micha Kat’s molen natuurlijk, die vervolgens helemaal in  de hem zo eigen hysterische overdrive gaat en zich inmiddels wentelt in zijn eigen gefingeerde slachtofferschap. Die beschuldigt een ex vriendin van Martin en mij ervan deel uit te maken van de “Demmink squads”, een aan het koortsige brein van Micha ontsproten fictie, die zogenaamd iedereen die kritiek zou hebben op deze gepensioneerde ambtenaar om het leven zou brengen. Niet dat die brieven van ons afkomstig zijn of Micha zelfs maar een haar gekrenkt werd, maar de relatie werd weer gelegd.

Om mij volstrekt onduidelijke redenen verzocht Martin Boudine van Boublog overigens om mijn telefoonnummer, dat ik haar direct gaf. Ik ben altijd te porren voor een dialoog en als hij direct de discussie met me wil aangaan, sta ik daar zeker voor open. Maar wat blijkt: Vrijland denkt nu dat er een “spelletje” met hem gespeeld wordt, omdat er drie zessen in mijn telefoonnummer voorkomen! Onze “waarheidsvinder” neemt niet de moeite om het nummer te draaien om te verifiëren of dit een juist nummer is, maar hij herkent er een symboliek in en dan is het in zijn koortsige brein natuurlijk een uitgemaakte zaak. Hoeft hij niet te controleren, want hij is natuurlijk “wakker”. Hij schreef Boudine:

“Jammer dat u in de spelletjes van Jeroen Hoogeweij stinkt. Het nummer dat Jeroen mij door gaf was: 010 7X66XX6 (666)”

Boudine nam overigens wel de moeite om mijn nummer te draaien en we voerden zojuist een genoeglijk gesprek.

99 thoughts on “Demmink Squads

  1. Het komt allemaal stevig manipulatief over van Martin Vrijland. Niet dat het een verrassing is. Martin heeft de ‘aanvallen op zijn persoon’ wel eerder gebruikt om donatie’s los te peuteren. Op zijn Facebook pagina plaatste hij maanden geleden dat door alle ‘valse informatie’ die over hem werd gepubliceerd hij geen werk meer kon vinden, want werkgevers gebruiken ook Google.

    Beetje onzin bleek later, want Martin zat vervolgens bij Arend Zeevat’s Frontier radioprogramma zelfingenomen uit te leggen dat hij zo weer een goedbetaalde baan incl mooie auto had kunnen accepteren, maar er voor gekozen had, de staat van de mensheid in beschouwing nemende, de nobele taak op zich te nemen om het volk wakker te schrijven.

    Dat conflicteert toch wel wat met zijn vermeende integriteit. En maakt hem voor mij een ongeloofwaardige en leugenachtige idioot, die de werkelijkheid verdraait zoals het hem uitkomt of dient.

    Nu weer met het insinueren dat anonieme mailtjes door Jeroen verstuurd zouden zijn. Natuurlijk weet Martin Vrijland wel dat deze niet van Jeroen afkomstig zijn. Als er iets niet past binnen het profiel Jeroen is het wel het anoniem versturen van mailtjes in tenenkrommend slecht Engels. Martin is dus bewust bezig om Jeroen te beschadigen om zelf zielig gevonden te worden en hopelijk wat centjes naar zich toe te schuiven. En dan zeveren bij Frontier over spirituele echtheid en waardigheid.

    Natuurlijk is het niet fijn als je dit soort fanmail ontvangt, maar get a life… De verzameling verwensingen, doodsbedreigingen, en beloftes mij door een dozijn Palestijnen, varkens of ander vervelend volk te laten gangrapen die ik van de plotdebieltjes ontvang gaat vele stappen verder.

    En #zielepiet Micha Kat moet al helemaal niet zeuren met zijn steeds meer op psychotisch gedrag lijkende gehuilebalk. Kat die in iedere zin die hij uitkotst op het web wel iemand beschuldigt een moordenaar, baby-eter, verkrachter of pedo-crimineel te zijn kan een koekje van eigen deeg verwachten. Al heb ik liever dat het niet in de vorm van een anoniem mailtje wordt geserveerd, maar in de vorm van een dagvaarding.

    Karma is a bitch…

  2. haha, en de “X” in jouw telefoonnummer is natuurlijk een “9” (naambellen). Kortom er staan ook 3 “negens” in. Hoe je het nummer ook bekijkt….. de devil is onder ons? ;-)))

    Ik ga lunchen.

    • En dan hadden we nog niet eens opgeteld, afgetrokken en vermenigvuldigd.
      Kun je er ook nog staartdeling mee doen? 😉

  3. Persoonlijk heb ik helemaal geen problemen met de donatieknop op de site van Vrijland. Prima als hij denkt dat hij in zijn eigen onderhoud kan voorzien als blogger of schrijver. Bloggers die lezers vragen om te doneren of zich betaald te abonneren op een site of twitter stream zie ik als een onvermijdelijke en aantrekkelijke toekomst. Customizen van nieuwsgaring zie ik wel zitten, en het is belachelijk om te denken dat dit allemaal gratis kan.

    Komt natuurlijk wel het labeltje ‘kwaliteit’ om de hoek kijken, en dan denk ik dat Martin nog een lange weg te gaan heeft. Want met wat broddelvertaalwerk van meningen van anderen kom je er natuurlijk niet.

  4. Waarom zouden mensen die flapdrol eigenlijk moeten betalen. Voor tostie nieuws wat ie brengt. Je kunt beter een krant uit de vuilnisbak trekken, hebbie meer aan.

    • Ik ben niet je zuster of zo Alex. Ik vind je niet knap, lief of medestrijder. Ik vind je een dronken idioot die ik liever niet wil kennen. Ik vind die video’s die je voor me post ook niet grappig.

      Wat mij betreft hou je op mij je ‘zuster’ te noemen. Dat ben ik niet, en dat wil ik ook niet zijn. Rot op, mafketel!

  5. Wauw, kijk hier eens naar:

    Anthony Migchels / March 21, 2014

    Wat een geneuzel. Typisch iets voor de metro mannetjes om te denken dat prive gezeik met totaal doorgeslagen feministische exen die lekker kinderen roven je geloofwaardigheid aan zou tasten.

    Ik heb een ex ook wel eens een dreun verkocht. Geen pretje, maar of ze het verdiende!

    Ga lekker door met bezemen Martin! Allemaal kleine meisjes die alleen maar in de weg lopen!

  6. Haha, die Martijn, wat een laffe hond. Hij belde me net om me te bedreigen. Ik herkende zijn stem, maar hij durfde zijn naam niet te geven en gooide de hoorn weer op de haak. Ik zou “mensen lastigvallen” en “kom er nog wel achter”. we gaan het meemaken 🙂

    Hopen maar dat hij op zijn uitkerinkje niet te snel zijn beltegoed er doorheen jast.

    Consequences will never be the same!

    Wel moedig van hem dat hij een cijfercombinatie met drie zessen erin durfde in te toetsen, moet toch als een kleine overwinning voor hem voelen 😉

    *Gaap*

    • @jeroen,
      jeetje, het zit hem hoog.. sinds jij in zijn leven bent verschenen (ook al weer een jaar…) gaat alles nog slechter met hem. Alles loopt in het honderd, en lekker anoniem bloggen was er ook al niet meer bij doordat jij hem ontmaskerd hebt.

      Hij is gewoon een alfa-mannetje die niet kan / wil accepteren dat ie in jou zijn meerdere moet erkennen.

      Maarrrrr hij is nog niet zo ver heen als Micha, hij kan misschien nog gered worden? Nederland zit niet te wachten op nog zo’n stuiterbal.

      Wat me ook opvalt, in zijn stukje staat al weer meer dan dat ik wist. Gewoon een beetje zijn ex bekendmaken (zielig). (wel grappig dat twee exen van hem elkaar gevonden hebben en zelfs vrienden zijn geworden). Ik heb dat Anass gedoe een beetje gevolgd van de zijlijn, maar jullie hier bij Swapichou wisten prima de privacy-lijn te respecteren.

      • Dit begint toch een beetje zielig te worden. Martijn mompelt nu alleen nog maar in zichzelf op zijn blog, vroeg duidelijk onder valse voorwendselen mijn telefoonnummer aan Boudine en belt me dan alleen maar om te bedreigen. Ik sta heus wel open voor een normaal gesprek met hem hoor, maar hij is nog te laf om zijn naam te zeggen als hij belt en komt niet verder dan dreigementen waar ik verder totaal niet van onder de indruk ben (Nieuwsbreker snapt denk ik wel waarom, als mede Rotterdammert: he’s fucking with the wrooong people en mag God op zijn blote knietjes danken dat ik zo vreedzaam ben). Dan gaat hij vervolgens met zijn halfgare David Icke filmpjes net doen of hij “spiritueel” is en “boven” een situatie staat, terwijl hijzelf belde met een van haat verwrongen stem. Dat pseudospirituele gereutel is natuurlijk een schaamlapje voor alle woede en onmacht waar hij nu doorheen gaat.

        Hij doet het zelf. Toen ik gisteren in de trein las dat hij me wilde spreken bedacht ik dat zijn schrijfkwaliteiten het afgelopen jaar best vooruit zijn gegaan los van zijn onderwerpkeuze en analytische vaardigheden (LOL @”666″). Als hij wil leren copywriten kan ik hem best een eindje op weg helpen en zelfs nog wel klusjes voor hem organiseren, want hij houdt van schrijven en dat vind ik mooi. Maar hij zal nooit in staat zijn om over zijn eigen schaduw heen te stappen. dat toonde hij vandaag overtuigend aan.

        Had trouwens een erg leuk gesprek met Boudine. We zijn het erover eens dat we het waarschijnlijk nooit eens gaan worden over bepaalde onderwerpen, maar dat dat helemaal niet erg is. Polemiek is leuk, is iets anders dan vijandigheid. Het grote probleem van de “plottertjes” is hun zelfreinigend vermogen. Neem nou de dood van die Panorama journalist; ik denk dat het legitiem is om daar wat vraagtekens bij te hebben als ik sommige getuigenverklaringen belees, maar met Micha’s gereutel over “Demmink Squads”, waar Andrea en ik dan ook ineens deel van uitmaken, neemt niemand die vraagtekens meer serieus. En dat zal zo blijven zolang ze niet in staat zijn om hun eigen groepje niet te zuiveren van figuren als Don, Micha of Martijn.

        Anyway:

  7. heb net even mijn foonlogs bekeken toen ik thuis kwam. Ja, ook anonieme voicemails en telefoontjes. Ook wat dreigementen in de mail. Het gaat helemaal niet meer over de sites van Martin, Barra, KLOL, Swap etc.. Er zijn gewoon trollen bezig die lekker de boel afleiden, of ben ik nu ook een complotdenker aan het worden? Maar ik weet zeker dat het niet van de “twee kampen” afkomstig is.

    We worden allemaal vermoord denk ik dit weekend!
    Wel jammer.. We zouden eigenlijk nu beter een VrijMiBo kunnen hebben met zijn allen, hebben we nog iets :).

  8. ik gooi er maar even een VrijMibo muziekje in, ondanks dat het niet een officiële VrijMibo is.

    Let op: het is een andere clip dan vorig jaar, kuikentjes worden groot en stoer, geen kippen! 🙂

    • en zeker geen kippen zonder kop. Veel steun vandaag.. het is te zielig wat Martijn en zijn nog meer zielige handlanger proberen te doen.

      Komt binnenkort wel uit. Tegen mij wordt geen aangifte aangenomen, ook niet tegen Martijn. Wel tegen die kut, anonieme, zwakke mensen die steeds er tussen zitten. Onthoudt dit en sla het op.

    • Leuke muziek @Alex, maar je moet stoppen met je ‘trolling’. @Jeroen wordt nu met jouw gedrag verveeld. En @jeroen is IDF weet je. Dus niet doen. Snappie homie… drankdinges?

      • @Nieuwsbreker, je bent toch geen laffe hond, dat je anoniem dreigmailtjes gaat sturen? Inderdaad zeg ik Micha gewoon in zijn gezicht wat ik hem te zeggen heb, of schrijf er een stukje over. Ik wíl juist dat er geen enkele twijfel over bestaat dat een boodschap van mij afkomstig is, als ik die heb. Zulke achterbaksheid is toch alleen voor Amsterdammers en boeren uit Limburg? Kom op zeg, Rotterdammers zijn geen backstabbers. die slaan je gewoon recht in je gezicht met een looie pijp voor je muil. Ben je import ofzo?

        • Het slaat idd nergens op om laffe mailtjes te sturen en in slecht Engels allerlei onzin uit te kramen, koren op de molen van Martin en zijn hulpje want zo hadden de heren weer een excuus om los te gaan middels telefoon/mail stalking.
          Ik zie geen ontkenning hier van Alex dan meer ontwijking middels lomp dronkenmans- gebral van hetgeen Ziva kwam melden maar ik ben dan ook geen vriendinnetje van Alex Komkommer dus dat mag ik dan ook wel eens zeggen.

          Het is jammer Alex, soms heb je leuke humor maar meestal toch niet.

          Hoe dan ook: Schijnbaar is er genoeg tijd in de leventjes van Martin&Co om zich met deze stalk-roddel activiteiten bezig te houden.
          Dat zien degene waar hij gisteren in cc op hypocriete wijze zijn beklag deed ook wel.
          En zo ontmasker je jezelf Martin en laat je zelf zien wie je bent, een mekkerend manneke die het nodig heeft om tot dit soort acties over te gaan want incasseringsvermogen 0,0
          Stelletje kleuters!!.

        • ik vond het eigenlijk wel leuk deze week.

          Ik als saaie doos, die alleen maar loopt te werken, is blijkbaar nog wel interessant genoeg om als Fuik te fingeren.

          Ik kom blijkbaar boven het maaiveld, ik voel me vereerd. Ik heb zelfs een liefdesrelatie. Damn….

          En ja, Wim kan wel gewoon normaal doen en wij hebben hele leuke gesprekken, we hadden het gisteren nog over de verkiezingen. Niets mis mee, en dat geldt ook voor de overige mensen hier. Je kunt gewoon met elkaar omgaan. Een liefdesrelatie is heel wat anders.

          Martijn zijn loop jongetje mailde me ineens 5! berichten vandaag, terwijl je aan het werk bent., dat ik excuses moest maken, weet niet waarvoor.. want anders aangifte tegen mij. Nou, doe maar. Ik zie het wel tegemoet. Ik heb zelfs nog even overwogen om vandaag bij het werk weg te gaan om een aangifte tegen mijzelf te doen, omdat ik blijkbaar fout ben, maar dat mag geloof ik niet. Ik denk dat ze me zo weer weg zouden sturen. Bovendien was ik gewoon druk aan het werk.

          Maar wil ik best doen hoor.. Ik heb smaad en laster gepleegd volgens hen.. Volgens mij heeft Martijn dat meer tegen mij gepleegd nu.. maar ik maal er niet om.. Hij moet zich niet zo laten opnaaien door die Don, want hij is degene die loopt te stoken en daar loopt aangifte tegen. En als hij zo door gaat wordt dat alleen maar erger.

          Ik denk eerder dat Martin e.c. gefrustreerd zijn dat ze niet de echte namen kunnen achterhalen van Swap, en nog wat andere sites. Dus dan denken ze de zwakkere te kunnen pakken, alleen dat geldt niet meer. Niet omdat ik het wilde maar omdat het OM het ineens zag… dus ja…. Eerlijkheid wint altijd!

          Ik ben niet meer bang.. kom maar op! Ik ben al te lang bedreigd door dit soort zieke mensen.

  9. @Alex wat je denkt. Alleen je laat @jeroen opdraaien voor jouw gedrag. Dat laat ik niet gebeuren.

    Voor de rest. Wat jij wil.

  10. Boudine stelde de terechte vraag naar “ons” zelfreinigend vermogen. Nieuwsbreker maakt die vraag wel actueel.

    • Boudine is oké, Ze noemde mij Kuikentje achter mijn rug om in de mails (mag ze zelf even uitleggen :)), maar geef ik niet zoveel om. Ik ga meer met haar de oorlog winnen dan met al die stokers die Martijn, Micha, ons en anderen belasteren. Dus ik houd dat nog even open.

      • En rein zijn we nooit, al zouden we willen. Dat heeft de mensheid zichzelf aan gedaan.

        Mijn katten likken zichzelf alleen maar, vragen om eten, af en toe een kopje, en dan gaan ze slapen.

        Prachtig!

        Van de mensheid worden of moeten andere dingen verwacht worden.. Niet altijd terecht misschien. Maar dat is hoe het is.

      • Als we verwachten dat de plottertjes hun halve zolen in hun hok schoppen, moeten we dat zelf natuurlijk ook doen. Ik ben tegen bedreigingen en zeker anonieme.

        Boudine en ik gaan het inhoudelijk nergens over eens worden, maar dat maakt niet uit. Maar de tiefuslijers moet eindelijk eens teruggeschopt worden in hun hok. Die doen dus niet meer mee.

  11. @Jeroen

    Slowly, slowly, catch the monkeys…

    Die zogenaamde massagraven zijn niet geopend en zullen nooit geopend worden! Wonderbaarlijk? Nou nee. Want, ziet u, “Halachidische wetten verbieden het aanraken en verplaatsen van joodse lijken”, zegt men.

    Ik zag je mail…

    • en: quote uit het NRC:

      Vrakking spreekt zich voor het eerst uit over de zaak, aldus NRC Handelsblad, omdat er nu mensen worden verhoord naar aanleiding van beschuldigingen van pedofilie van Demmink. Het interview van toenmalig OM-baas Ficq aan de Volkskrant was voor Vrakking reden om zich niet langer aan het ambtseed te houden en ‘opheldering te verschaffen’.

      In het interview verzekerde Fiqc dat de naam van Demmink niet in het onderzoek voorkwam. ‘Ik heb mijn aantekeningenboekje er speciaal op nagezocht’, zei Ficq. ‘Kijk, hier op 2 december 1998, schrijf ik: ik word gebeld door Vrakking, omdat hij is gebeld door secretaris-generaal Borghouts. Deze was aangesproken door Demmink. Hij had vernomen dat hij voorwerp van onderzoek zou zijn in Amsterdam, als mede een hoofdofficier van justitie. Ik heb daarbij geschreven: hoe kan dat? Er loopt helemaal geen onderzoek tegen Demmink.’

  12. En ook de NOS
    Het is me toch wat met die MSM.
    http://nos.nl/artikel/626548-demmink-wel-in-beeld-rolodex.html

    Maar om Vrakking kun je toch echt niet heen.
    Borghouts komt niet veel verder dan dat hij het zich niet kan herinneren en dat is weer zo slap als wat want eigenlijk ontken je het dan ook niet wat Vrakking zegt maar laat je het in het midden.
    En dat bedoel ik nu: als ik dit soort taal lees krijg ik argwaan, een man die zo intelligent is en die een selectief geheugen heeft, tja.

  13. Overigens voor alle duidelijkheid: de Engelse teksten (die trouwens geen werkelijke bedreiging bevatten) die Martijn op zijn site publiceerde zijn gewoon van hemzelf afkomstig om het medelijden van andere complottertjes op te wekken en die werkelijke bedreigingen op de site van Kat lijken van “Nieuwsbreker” te komen, die in ieder geval niet “Rob Caffa” is, zoals hij nou weer stelt. . Net als ten tijde van de grap die door “Kate Lans” met hem uitgehaald werd, pakt Vrijland weer een volkomen willekeurig iemand die hij als schuldige benoemt en gooit dan alle privé gegevens online. Dat deed die sukkel ook bij mij, terwijl ik hem verder niets misdeed. Daarna had hij natuurlijk wel een probleem met me, want ik sta er niet om bekend me de kaas van het brood te laten eten. Als ik die Caffa was, zou ik daar zeker aangifte van doen.

    Carla wordt natuurlijk weer voluit op haar email gespamd, maar is daar gelukkig beter tegen bestand dan eerder. Het stelt ook allemaal niets voor: loze kreten van nietszeggende figuren, tegen wie inmiddels een strafrechtelijk onderzoek loopt.

    Face it: Martijn is gewoon een totale randdebiel, zoals hij gisteren weer demonstreerde, toen hij mijn telefoonnummer kreeg en dacht dat er een spelletje met hem gespeeld werd, omdat er drie zessen in voorkwamen. Het probleem met hem is vooral dat hij de onderzoekskwaliteiten van een hondedrol heeft, gecombineerd met het denkvermogen van een zwakzinnige amoebe, maar op basis van zijn “conclusies” wel volkomen onschuldige mensen agressief gaat aanvallen. En dat hij ontzettend zielig gaat zitten janken als zulke acties een boemerang effect blijken te hebben, waar hij totaal niet tegen bestand is. want aan het eind van de dag is hij gewoon een “soft target”. Zo af en toe vind ik het bijna zielig.

    Gelukkig dat hij nu ook in het complotterkamp door het ijs begint te zakken, nu weer met zijn gestoorde berichten aan Dankbaar op zijn facebookpagina. Het mag duidelijk zijn dat Wim en ik bepaald niet de beste maatjes zijn, maar mensen moeten toch echt zelf weten met wie ze wel of niet omgaan. Martijn staat daar anders in en probeert Wim zelfs te dwingen om het contact met Xaar te verbreken. Wie denkt hij precies dat hij is? Vooralsnog een bijstandstrekkende loser die nabestaanden van dode kinderen chanteert.

    • Tja, ik weet niet met die berichtjes.
      Het lijkt er idd wel op omdat Alex gisteren om de hete brij liep toen er wat vraagjes in zijn richting kwamen.
      Hoe dan ook, Alex is in ieder geval een Rotterdammer met een hele grote mond, zeker als er wat alcohol in het spel is. We zijn het er hier wel over eens dat het verhaal Caffa niet klopt.
      Het boeit mij verder niet.
      Al dat gedreig en zogenaamde exposen heeft niks met het schrijven van leuke artikeltjes van doen, stelletje kleuters. Dat zien die cc-tjes ook wel.
      Kijk eens naar de artikelen over Demmink van vandaag, kijk eens vooruit en maak van jezelf geen slachtoffer..En als je moet gaan werken voor je centjes is daar niks mee mis, het brengt structuur in je leven en je knapt er geestelijk van op, je komt onder de mensen.

      Ik zou verder niet weten verder wat ik moet doen om Carla te weerhouden haar eigen beslissingen te maken. Aan de ketting leggen 😉 of in een dwangbuis?? en waarom moeten wij ons excuus maken? Omdat we een andere mening hebben?
      Aan het eind van de dag gaat Carla over haar eigen geluk en bepaalt zij zelf met wie zij omgaat.
      Dat heet beschaving.
      Voor een dictator moet je in Rusland zijn..

      • Thanx Teigertje, en Wim Dankbaar is echt zo slecht niet, ik ben het niet altijd met hem eens, maar ook dat accepteert hij. We hebben hele leuke gesprekken. Hij is ook gewoon een mens van vlees en bloed en heeft ook heel veel leuke kanten. Echt! Dat maakt mij niet meteen een Mata Hari denk ik.

        Zou wel weer spannend zijn!

      • Inderdaad, volgens mij heeft Martijn niet helemaal door dat mensen in dit land helemaal zelf moeten weten met wie ze wel en niet omgaan. Ik werd kotsmisselijk van het mailtje dat hij Wim verstuurde. Het laat zien hoe sektarisch dat figuur denkt. Ik zou Wim ook niet direct op de koffie hoeven als ik bijvoorbeeld zie hoe hij nou weer een foto en andere teksten van maaike gebruikt op zijn blog, maar respecteer altijd de omgang die mensen met elkaar hebben. Daar ga ik niet over.

        ook hilarisch hoe hij lijkt te denken dat Wim zit te wachten op zijn steun, terwijl je met sommige vrienden natuurlijk geen vijanden meer nodig hebt. Martijn is daar een goed voorbeeld van.

    • Jeroen die bedreigingen richting Kat komen niet van mij. Jij kent me als ik hem bedreig doe ik dat openlijk op mijn site. Trouwens waarom zou ik hem bedreigen, ik heb hem kapot geschreven met de waarheid.

  14. nou dan kan hij toch gewoon aangifte doen? Blijkbaar hebben ze dat niet in acht genomen,ik wacht nog steeds..

    Laat hem dat maar doen. Ik zie het bezwaar niet hoor, behalve dat hij mijn echte naam onder de loep neemt..Hij denkt nog dat ik daarmee zit.. NOT!

    Levert me alleen maar meer werk op,iets dat hij ook zou moeten doen. Als ik zou willen zou ik zelfs tegen hem smaad en laster kunnen aan geven. Maar doe ik niet.. Die foto van mij van 12 jaar geleden (hij kon een betere krijgen!). soit..

    Martijn laat het wel zitten nu denk ik.. maar hij mag het best doen. Maar hij heeft de verkeerde dan..

    • @Xaar

      Is alleen maar goed voor je image, als een halve zool als Martijn je negatief noemt. Het heeft me eerlijk gezegd geen windeieren gelegd.

        • Eigenlijk is hij onze PR man, zo moet je het maar zien. En hij werkt op commando, helemaal gratis! Staat altijd voor ons klaar, de lieverd.

  15. Het meest irritante aspect binnen de oplichterspraktijken van deze zelfbenoemde ‘thought leaders’ van de ‘nieuwe media’ vind ik zelf toch het ongegeneerde liegen dat aan vrijwel alle artikelen van Micha Kat, Martin Vrijland, en die troela van Niburu.co ten grondslag ligt.

    Dit zijn de mensen die nota bene een alternatieve NVJ willen opzetten. Een initiatief dat ik overigens van harte toejuich. Het navelstaren van de NVJ past m.i. inderdaad niet meer bij deze tijd. Maar wanneer de kern van een dergelijke nieuwe belangenorganisatie wordt gevormd door obscure types als Vrijland en Kat dan lijkt mij hier niet het juiste antwoord te worden gegeven.

    Martin Vrijland die tegen beter in Jeroen, Carla en zelfs zijn ex gebruikt om zijn aanhang dieper de haat-curve in te duwen, terwijl hij zich ijdel (maar extreem lui) vergelijkt met David Icke portretteert juist waar hij zijn ‘wakkere volgers’ toe oproept zich af te zetten.

    Micha Kat die zo verliefd op zichzelf is geworden dat hij het liefst alleen nog maar linked naar artikelen die zijn naam noemen, en zelfs met zijn cameraatje voor zijn neus ons door zijn babyboekje rondleidt. Dan ben je wel heel gelukkig met jezelf. Komt er dan eindelijk weer een ‘toespraak’ (Kat noemt zijn gereutel op camera tegenwoordig ‘toespraken’) dan komt er weer een volstrekt onsamenhangend abstract gepruttel uit dat op alle terreinen onvoldoende is.

    Niburu.co maakt het nog bonter. Die analyseren, of beter spinnen, of nog beter liegen, de verdwijning van de MH370 maar weer eens in een false flag stokpaardje bekokstoofd uiteraard in Israel met als doel een unilaterale aanval op Iran te rechtvaardigen. Nou hou ik best van goede analyses die alternatieve scenario’s uitwerken, maar wanneer deze worden beargumenteerd met leugenachtige verwijzingen naar conclusie’s die nooit zo werden gesteld, dan verandert de context van dit soort analyses in oplichting.

    Hier zie je dus de ‘thought leaders’ van de alternatieve media bewust de vaak wat wereldvreemde en niet al te snuggere useless eaters met leugens en bedrog ‘wakker maken’.

    ‘Blind ontwaken’ noem ik dat.

    • @Ziva

      Compleet mee eens en niets aan toe te voegen. Dat is ook de reden waarom al hun “morele verontwaardiging” volstrekt ongeloofwaardig is en ze nooit wat teweeg zullen brengen in de samenleving als geheel. Hoe durf je het over “perceptiemanagement” te hebben als je eigen verhaal aan elkaar hangt van de doorzichtige leugens en mismaakte haatcampagnes? Iedereen prikt daar doorheen, behalve mensen uit hun eigen kleine cirkeltje.

  16. Anyways, Polder-Icke Martijn zwengelt vanuit zijn rancuneuze koppie maar weer eens de volgende fittie in plotterland aan.

    Nu treft de Roestige Spijker, en specifiek haar secretaris Ben Ottens, het ongeluk getarget te worden door de scherpe analytische vermogens van Martijn Vrijland; conclusie – De Roestige Spijker is het OM… LoL

    Want, die gekke Ottens – een Justitie-veteraan met een fraaie carriere – draagt een ‘lintje’. Ja, en dat kan dus niet, want dan ben je zeker één van die anderen. Ook de voormalige functie’s van de man, die echt een fraaie carriere heeft gehad bij het Rijk, zijn vrijwel allemaal verdacht.

    Nou is het inderdaad vrij vaag waarom een man als Ottens uiteindelijk neervalt als secretaris van de Roestige Spijker, maar ja, wraak en bitterheid doen vreemde dingen met het koppie. Toch, Martijn? Micha?

    OK, het is wel duidelijk dat de Roestige Spijker een zeer dubieuze club is, en dat de verzameling aan vraagtekens bijna de roep om strafrechtelijk onderzoek naar deze stichting rechtvaardigt, maar de analyse OM (“want ze willen ook niet met me praten” (Martijn)) is wel weer zo mager en krom dat ik er weer een bult van op mijn voorhoofd heb dankzij de ringen aan mijn vingers en de herhaalde facepalms.

    Al moet ik zeggen, het levert ook wel wat nuttigs op… de kronkeltjes van Martijn en zijn guppie’s. Zo bracht dat antivries-bekertje een leuke foto van Robert J. Rubinstein boven water waar Rubinstein samen met boef Abramoff keuvelt. Weten we ook weer waar die tea-party hoorzitting vandaan komt. Altijd goed om te weten wie willens en wetens de Nederlandse overheid en Staat probeert te beschadigen.

    Nou is het wachten op de ontspoorde reactie van Micha Kat. Martijn plaatste het bericht zonder goedkeuring van de baas, en dat gaat niet zo makkelijk in dat koppie van Kat. Daarmee riskeert Martijn volgende week als pedo-prutser weggezet te worden.

    Het is daarom maar te hopen voor Martijn Vrijland dat Micha Kat de rest van de week zo occupied is met de uitspraken van zijn Hoger Beroep in het KG Pedograaf, en die van de wrakingskamer in het Hoger Beroep in de strafzaak ‘doodsbedreiging’ Bart Mos die beide deze week worden uitgesproken. De laatste zaak krijgt overigens meer en meer een vager karakter: Maffe Micha bestookt (stalkt) Bart Mos bijna wekelijks met irritante telefoontjes, en presteerde het afgelopen week zelfs om een heuse afdreiging naar Bart Mos te SMS-en.

    “Je moet met een verklaring komen dat je aangifte tegen mij vals is. Zolang je dat niet doet ga ik door”.

    Man, man… wat een verzameling head cases…

        • Martin’s mailtje aan Wim Dankbaar sprak wat dat betreft boekdelen: Als hij zich niet gesteund voelt door een mede complottertje, bijvoorbeeld omdat hij geen zeggenschap krijgt over de vriendschappen die mensen hebben (dat ziet hij als disloyaliteit aan hem), of ze hem geen geld wil geven (dat zegt hij in feite in zijn gesprek met Micha met betrekking tot Poot), dan gaat hij je meteen zo hard mogelijk trappen. Zelfs Micha kwam in dat gesprek naar voren als de redelijkheid zelve.

          Ook zijn rol in de complotterscene is uitgespeeld en hij weet het. Hij probeert nu zoveel mogelijk mensen in zijn val mee te trekken, zoals het een psychopate, vrouwen mishandelende oplichter met paranoïde schizofrene trekjes betaamt. die zag ik eerlijk gezegd wel aankomen, was een kwestie van tijd.

          De laatste tijd lijkt zijn persoonlijke hygiëne ook te verslonzen. Een veeg teken

          • Ik vond dat mailtje aan WIm Dankbaar eigenlijk meer ‘mijn eigen hand overspelen’ van Martijn. Iets met arrogant denken dat je een leiderschap positie inneemt in de plotterkliniek.

            Wel natuurlijk tekenend voor dat koppie van Martijn. Iets te blij met zichzelf, maar dat zag je wel aankomen met dat patronizing toontje van hem, en zijn general view over vrouwen.

            Yep, hij ziet er erg onverzorgd en ongezond uit de laatste tijd. Past wel bij hem. Kan niet voor zichzelf zorgen dit soort type mannen. Teveel bezig met zichzelf belangrijk vinden om te onthouden dat ze hun tanden moeten poetsen.

          • “Leiderschap”? Hij probeert Dankbaar op een manier te dwingen met wie hij wel of niet om mag gaan, die een sekteleider nog niet eens zo direct aan zou durven. Geen enkel realiteitsbesef, of gevoel voor verhoudingen.

      • Yep, vandaar ook mijn keuze voor ‘rancuneuze’ in de eerste zin van mijn reactie. Martijn heeft gehengeld bij de Pootjes voor een #michapiet vergoeding, maar is niet aangenomen in Kamp Oplichting Pee.

        Wel leuk overigens om de comments bij Martijn te lezen van zijn guppie’s. Heerlijk; Agenda 21, The Art of War, Don Q met zijn magazijnmedewerker analyses, ontwakende Oma’s, Koos Dinges die weer een plug-momentje uitvent, en meer van dat soort volgend gehandicapped response.

        Rammel wat aan een steen, en het er scharrelt van allerlei soort geleedpotigen onderuit in een fascinerend chaotische dans vol zelfbelang en vals sentiment.

        De term/naam ‘Troebelwater’ stijgt wat dat betreft enorm in context voor mij.

    • Dat dreigement is in principe strafbaar. Heet onrechtmatige dwang en dat doet hij door zijn smaad en laster voort te zetten. dubbel strafbaar dus. Als ik Mos was, zou ik er meteen nog een aangifte bijdoen.

      • Ja, dat geloof ik graag. Als je #zielepiet searched bij twitter zie je het logboek van Bart Mos over zijn ongewenste Micha-intimiteiten. Bart Mos zal ongetwijfeld wat gewend zijn als misdaadjournalist, maar de terreur die hij ontvangt van Micha Kat lijkt me ook voor hem zeer vermoeiend.

        Lijkt me ook niet echt een voordeel opleveren voor Micha Kat tijdens de behandeling van zijn Hoger Beroep. Hij wordt er niet geloofwaardiger op.

        Daarnaast is de veroordeling van Micha Kat in de eerste zaak mbt zijn doodsbedreiging aan Bart Mos de opgegeven reden van de NVJ waarom Kat is geroyeerd en daarmee zijn perskaart ‘nulled’. Tja, en dan raak je Kat heel diep, and so will be his revenge… EN is een vrijspraak essentieel, want er is hem zo ongeveer toegezegd zijn royement te herzien wanneer hij vrijgesproken wordt. Niet dat het ooit gaat gebeuren dat hij weer volwaardig lid gaat worden van de NVJ, maar toch….

        Maar goed, daar hebben Bart Mos, Gerlof Leistra, die Laroes (oid) en al die andere journalisten die #michapiet iedere week door het slijk haalt helemaal niets aan. Waar ze wel wat aan hebben is een rechter met weinig geduld en een wetboek op tafel die zegt: opsluiten en/of dwangverpleging, want vonnissen van de Rechtbank legt uw #michapiet gewoon naast u neer en u recidiveert bewust en met opzet. /endgame.

        Maar dat is kennelijk allemaal heel erg ingewikkeld.

  17. Ook mooi hoe die stotterende USB-stick RMStock altijd onbedoeld zijn wiki als IED in de Plot-Madrasah werpt:

    Want wat zegt Stockie RM over Kaaks (de RS-consigliere):

    Kaaks heeft z’n eigen Law Firm Boekx advocaten sinds 2005 en is mede oprichter en hoofdredacteur van `Amice’, het eerste glossy magazine van eigen bodem voor de advocatuur.

    Aha, dus zo zijn Kaaks en Micha Kat getrouwd:

    Kats handel lijdt er niet onder. Zijn juridisch human interestblad ‘Amice’ mislukte al jaren geleden, maar als gevolg van de NRC-serie is Kat geen enkele opdrachtgever kwijtgeraakt. De hoofdredacties van De Accountant, Management Team, Intermediair, FEM Business en het Algemeen Dagblad ondervonden, op een uitzondering na, geen problemen met de betrouwbaarheid van Micha Kat. Ze kenschetsen hem als een ‘vastbijtertje’ die vlot vermoedens en verdenkingen uit, maar deze ook natrekt. Zijn stukken in eigen beheer over NRC bestempelen ze als ‘privé’ en ‘columns’. Hoi Micha, alinea “wrok” .

    Mooi man, die onafhankelijke en objectieve journalisten van de nieuwe alternatieve media. Liggen helemaal niet in bed met advocaten, magistraten, corporate money, of zoiets anders gewoons…

    • Kat en Kaaks waren dispuutgenoten en zeer goede vrienden. Kaaks was Micha’s advocaat in een door Westenberg aangespannen geding, maar weigerde later Kat bij te staan in zijn schadeclaim tegen Westenberg (Kaaks begrootte de schade op 75.000 euro, Kat maakte daar later een miljoen van.) Dat viel verkeerd bij Kat, waarna hij op de van hem bekende wijze zijn oude vriend voor ‘psychopaat’ uitmaakte. Het ironische lot heeft het zo beschikt dat de vermeende psychopaat nu namens De Roestige Spijker optreedt.

  18. Pingback: De Demmink-verhoren dag 6: Bart Molenkamp

  19. Gezellig, die klokkenluiders ga ik niet schrijven, kan ik net zo goed parels naar de zwijnen gooien. Het dreigverhaal komt me nu wel weer bekend voor, gelukkig is het hier weer rustig, Maar ik heb begrepen dat er weer een uitspraak was vandaag, dat de rechter niet zo blij was met bepaalde maitjes en dat juist de stapel mails en stukken op de site’s er zorg voor hebben gedragen dat mijn grote vriend, weer veroordeeld is. En nu gaat hij in hoger beroep? WTF denkt hij wel niet dat hij is? Een veroordelingkje en wat centjes. President kan hij toch niet meer worden. Alle klepels verzamelen.

Reacties zijn gesloten.