Technische Problemen. (UPDATE)

Kennelijk ging er behoorlijk wat verkeerd de laatste dagen. Ongewenste gasten mochten ‘kennelijk in de Kerstgeest’ weer binnen, maar dat willen we helemaal niet. Daar komt alleen maar ellende van. Als jezelf als gast niet gedraagt in een andermans huis ben je niet alleen 1-maal niet meer welkom, dan ben je nooit meer welkom. En als je dan ook nog de andere gasten terroriseert zelfs tot buiten de kroeg, zelfs in hun privéleven!?!? Dan ben nooit en nimmer meer welkom.

Helaas is terreur en stalking een pijnlijk iets. Iets wat mensen vreselijk veel pijn doet dus. Dus. Bij deze. Voor jou (je weet wie je bent).

http://www.youtube.com/watch?v=dR0_ybFC53s

En voor jou lafbek. Heb ik ook iets.

http://www.youtube.com/watch?v=3Fn36l_z3WY

🙂

All shall fall also you my friend, I know you are reading with me…

http://www.youtube.com/watch?v=sOOebk_dKFo

Happy new year.

17 thoughts on “Technische Problemen. (UPDATE)

  1. Wat zijn het toch ook een randmongolen. Bij Olympiczion kreeg ik niet alleen een ban, maar mijn ip adres werd zelfs geblokkeerd terwijl ik niks verkeers schreef, bij Don is het niet mogelijk om te reageren als je niet met z’n debiele verhaaltjes meelult, totaalloser Martin Vrijland (die schijnbaar niet zo goed ligt bij de vrouwtjes) censureert erop los, op KLOL word je eruitgegooid als je andersdenkend bent, maar dan zouden ze hier wel kunnen stalken? Zo zit de wereld niet in elkaar. Blij dat het menselijk puin weer geruimd is.

    En verder alvast de beste wensen aan iedereen.

  2. @Jeroen: ja, het blijft een vreemd wereldje. Ik moet ook zeggen dat 2013 me heel veel nieuwe dingen heeft geleerd in het “wereldje”. Vallen en opstaan. Jij kent dat langer, ik nog niet.

    Fijn nieuw jaar iedereen, en met veel wijsheid en veel leermomenten! 🙂

  3. Goedemorgen laatste dag van 2013.
    Eventjes artikeltje van Barracuda gelezen over de demonstratie (kuch..oproer) in Den Haag afgelopen zaterdag. Ja, het CPN bloed is nog aanwezig onder de voornamelijk jeugdigen van Nederland.
    Ach, ik ben positief, Ina Brouwer heeft zich uiteindelijk nog bekeerd tot de PvdA en is nog lang werkzaam geweest voor de één of andere ministerie. Er kan nog van alles, en daarna kunnen ze altijd nog terecht bij de verheerlijkingsartikeltjes van good old Boudina over Cuba en meer van dat soort oorden. In het allerergste geval komen ze in het afvoerputje van de PAAZ afdeling KLOL terecht waar dan voor eeuwig dezelfde echo weerklinkt…
    Vanavond een paar mooie straatfonteintjes aansteken, en het nieuwe jaar in.
    Maak er een goed jaar van met zijn allen!!

    • mrsFeeX? Moet ik jou nu voortaan ook meesteres noemen als nieuw voornemen?
      Het allerbeste voor jou in het nieuwe jaar!!

Reacties zijn gesloten.