Plotter FaalHaas Awards 2013: OM is #faalhaas13!

Goedendag,

@Beowulf meldt zich weer, na een lang weekend. Nog bedankt voor het stemmen!

U heeft in totaal 116 keer gestemd, op 1 of 2 genomineerden. U heeft 10 vrije keuzes opgegeven. De jury heeft de shortlist en vrije keuzes bekeken en vervolgens een lang beraad gehouden. Unaniem is besloten om het Openbaar Ministerie uit te roepen tot dé FaalHaas van 2013. Jan Poot Sr. verdient een bijzondere vermelding als Sugar Daddy.

Het Juryrapport met de motivaties volgt als het embargo eraf mag. De winnaars van de categorieën worden dan ook bekendgemaakt. Er komen aparte prijzen en muziekjes voor de 10 grootste FaalHazen, zodat er op een gepaste manier bij de winnaars kan worden stilgestaan.

Hieronder de uitslag van de Twijfelachtige Top Tien van grootste FaalHazen onder plotters en aanverwanten. Volgens U, volgens Swapichou. Uw reactie is welkom in de comments.

Swapichou Twijfelachtige Top Tien
01 Openbaar Ministerie
02 Wim Dankbaar
03 Martin Vrijland
04 Micha Kat
05 Swapichou
06 André Vergeer
07 Arend Zeevat
08 Boudine Berkenbosch
09 Myra de Weerdt
10 Frides Laméris

Bijzondere vermelding:
Jan Poot als Sugar Daddy. De grote plotter financier achter de schermen.

@Beowulf

171 thoughts on “Plotter FaalHaas Awards 2013: OM is #faalhaas13!

  1. Goed.
    De zon doorbreekt morgen weer de drie-daagse-cyclus van zijn ‘dood’ in de onderwereld omdat het leek alsof de hij niet meer zou stijgen.
    Op de 25-e is er de zonnewende. De dagen gaan weer lengen, de zon is herboren.
    Sirius, de ster uit het oosten wordt gevolgd door de drie sterren uit Orion, die wijzen naar Virgo, de maagd, het huis van het brood, Bethlehem. Daar word de zon opnieuw ‘geboren’.
    Horus is weer Heer.
    Nu weer wachten op pasen. Dan overwint Horus Set pas goed en kunnen we weer genieten van de langere dag.

    Veel licht en warmte (ook respect en aandacht, dat is) gewenst. En bedankt voor de mooie teksten hier.
    Gegroet,

      • Teigertje, Ik zie dat je gelijk hebt. Nu is het wel zo dat onze kalender niet helemaal meer klopt (eigenlijk zouden we beter in maanden kunnen tellen, en dan bedoel ik maanden volgens de naan, maar dit terzijde) omdat er gerommeld is met de kalender.
        Het zou ook zo kunnen zijn dat Wiki in principe gelijk heeft maar dat de winterzonnewende drie dagen duurt en dus geen punt in de tijd is maar een periode. Maar, ik zoek dat nog uit en laat je weten als ik wat meer te weten kom. Want, ik praat ook enkel maar na en dan het liefst wat nog klopt ook.
        Nog een prettige dag gewenst.

    • Lucifer old serpent , beast & dragon real son of sun god horus ra ancient & modern message

      Weet je wel wie je aanbid met jouw horus?
      Onderzoek het maar.

        • ik ga meer voor het nummer van Teigertje. Meer waarheid.. dit maakt niet eens moe wat je post, maar gewoon iets dat ik naast me neer gooi.

      • Natuurlijk.
        Maar ja, er zijn meer mensen die lezen en wel eens willen weten waar al die valse religie vandaan komt.

      • IDD.
        They eye of the sky. The all seeying eye of satan,big brother,AIVD,NSA,vatican,Mossad,KGB,CIA,FBI,Illuminati,skull&bones freemasons,jesuits,talmud zio jews.
        Ze kunnen niet er tegen dat weldenkende mensen hun aan het ontmaskeren zijn.

        • zo dat zijn nogal wat namen.. Je denkt echt dat ze nu al bezig zijn om jou te ontmaskeren?.. *kuch*.. Ze hebben wel wat beters te doen denk ik.

      • Zeg waterman, laat dat idd maar weg als je er deze interpretatie aangeeft.
        Denk dat ze bij Alan Parsons er ook niet blij mee zullen zijn, gewoon een gokje hoor.

        Van mij mag iedereen er zijn,(heb hier ook niks over te vertellen natuurlijk), hoe je wordt geboren daar kun je niks aan doen, wel wat je er zelf van maakt. Narrow minded thinking kent vele zijden, ik hou er in ieder geval niet van.
        Het alziend oog komt uit de oudheid van Egyptische mythologie…dat wist je al maar begrijp je wel wat van de mythologie en de betekenis ervan? Ik weet er bij lange na niet genoeg van maar wel dat het niets te maken heeft met wat jij hier uitkraamt.

        Vriendelijke groet, een teigerT

      • De ontwakende mens Xara.
        Hadden ze het in Den Haag ook weer druk mee vandaag waardoor het geboefte elders in de stad weer wat meer zijn gang kon gaan maar dit geheel terzijde, het gaat immers om de wakkere zieltjes.

      • Zoek het maar op.Toets illuminati en the eye in the sky maar in bij welke zoekmachine dan ook.
        Het is algemeen bekend bij de weldenkende mens dat de muziekindustrie al jaren lang grotendeels in handen is van de illuminati. Ook bekend bij de weldenkende geschiedenis studenten is dat deze illuminati de zonnegod lucifer aanbidden net zoals de farao’s deden in de tijd voor de jaartelling begon.(v.Cr.)
        Maar ja,iedereen is uiteraard altijd welkom bij de duivel vermomd als engels des lichts. Juist omdat de duivel zich goed vermomd hebben de mensen dit niet in de gaten.

      • allicht, als je eerst illuminatie intoetst.
        Heb niks met die denkwijze, ik geloof niet in een duivel.
        Wel in spreekwoordelijke zin, dat geloof ik wel.
        Ach denk jij er het jouwe van, ik geloof in de mens en wat je er zelf van maakt.
        Religie is idd wat FeeX zegt door de mens bedacht.
        Ik heb thuis zowat alles van Alan Parsons, zo ook The Raven van Edgar Allan Poe, wederom een verhaal, een sage, een mythe of hoe je het ook noemen wilt.
        Zo zie ik ook de bijbel of de Koran.

      • @ Teigert. White man’s trail.
        We zijn geen kinderen meer, puur van natuur,
        Volgens de bijbel werd je minstens 10 x ouder dan nu…

        Maar goed, mocht ik doodgaan…
        Vraag ik me af welke religie mij beter verzekerd..
        als vrouw is het eigenlik zwaar KuDt.
        *Eeuwige grafrustreligie op sterfbed kiest in testament zet, ( op gemeentekosten, uiteraard)*

      • Zons op en ondergang.
        Dat is eigenlijk waar ieder en (oprecht) in geloven kan.
        Ook zonder dat ik ervoor bidden moet, zijn er seizoenen.
        Planten buigen naar het prille zonne en levenslichtlicht.
        In het land van Allah, Boeddha en Christus en niemandsland,.
        Tussen zon op en ondergang.
        Al eeuwenlang.
        Moeder natuur.
        Zo puur,

      • Begrijp me niet verkeerd.Muzikaal vind ik alan parson project ook een technisch hoogstandje.Zeker als je luisterd naar de klanken uit een professionle geluidsinstallatie.Maar waar het mij om gaat zijn de geselecteerde songteksten en ook de videoclips. Hier vind je altijd maar weer hun mindfuck boodschap in.

  2. @ AntiSoof
    Jij ook de beste wensen voor 2014 Hoop dat je ‘eigen’ wijze goden (Horus) je ook nog gaat begrijpen als je opnieuw herboren wordt.!

  3. Killer cop demonstratie te Den Haag a.s. zaterdag.

    http://www.klokkenluideronline.is/2013/12/massale-killer-cop-demonstratie-in-den-haag/

    Teigert heeft ff wat profielen bekeken van de betrokken mensen:
    Profiel: Anti- zwart piet, pro Karl MarX, Lenin en Mao. Gewoon omdat ik nieuwsgierig was.
    Welk type mensen zegt daar nu op af te komen, niet veul tot nog toe.
    Aangekondigd tot heden zo’ n 130 man
    Zou Koos er ook heen tuffen?:

    http://koosgaatdoor.wordpress.com/2013/12/26/de-donkere-kamers-van-nathalie-kramers/

    • Kat mag al blij zijn dat hij in Nederland woont met vriendelijke politie, in menig ander land was hij allang de cel of een psychiatrische inrichting ingevlogen alleen al voor het beledigen van de politie met zo’n artikel. Maar dat dringt niet tot hem door, zijn “vete” met zowat heel Nederland maakt hem knettergek!! Zijn weinig mensen die hij vertrouwt, zoveel is duidelijk.

  4. Crimesite Misdaad Quiz 2013

    Vraag 15 *
    Jasper S. werd veroordeeld voor de moord op Marianne Vaatstra, maar volgens burgerjournalist Micha Kat is hij ‘just a patsy’. Een klein gewillig radertje in een vuil spelletje van Joris, Friso en Ivo. Wat gelooft deze complotdenker eigenlijk niet?

    0 Dat belangrijke Nazi’s met UFO’s zijn ontsnapt
    0 Dat 6 miljoen holocaust-doden een verzinsel is
    0 Dat de NOS een corrupte nieuwsbron is
    0 Dat hij medicijnen nodig heeft tegen zijn paranoïde waan

    😉

    • Geweldig!!! En uiteraard is het 4…;-) Vraag voor ons, haalt hij 2015 thuis of verdwijnt hij in de gevangenis en/of instelling??

    • LOL
      nummer 1 is ook erg amusant, ik weet dat hem dat in de “schoot” is geworpen, diegene zit nu denk ik met een lachje achter zijn beeldscherm. Was echt absurd dat Kat dat ook echt overnam :).

      Ik zou ook voor nummer 4 gaan, maar: hij heeft dat wel gebruikt om niet voor de rechtbank te verschijnen. En heeft die pilletjes toen ook genomen. Dus ik ga toch voor 2.

    • Van hetzelfde FeeX,
      Heb wat legaal spul gekocht wat ik ik ga opstoken, fonteinen voor op straat, wat knallers en pijlen. Nu maar hopen dat het weer redelijk is.

    • En om het compleet te maken, een recept voor the day after.
      Gejat uit het kookboek Snert en Zo van Dirk-Jan, te koop bij o.a. het stripmuseum te Grun.

      Grog bij hoofdpijn:
      5 dl water
      1 citroen, uitgeperst
      citroenrasp van een schoongemaakte citroen
      2 el honing
      1 kaneelstokje en
      ha ha het belangrijkste 1,5 dl rum

      Breng het water aan de kook in een steelpannetje, ingrediënten erbij, behalve de rum, 30 seconden laten koken, rum erbij en gelijk afgieten boven een zeef.

  5. Ja hoor, Kat in overdrive; politie-horrorstaat in wording op KLOL. Familie van mij was toeschouwer van die demonstratie; de ongeveer 50 demonstranten waren gekleed in hoodies en gezichtsbedekkende kleding en ze hadden stokken bij zich waarbij de politie constant uitgescholden werd voor o.a. nazi’s, nsb-ers, cop-killers, moordenaars van de democratie enz. . Volgens mijn familie sloeg de vlam in de pan toen de politie, zich keurig inhoudend op die constante spreekkoren, vriendelijk vroeg of men door wilde lopen. Dit leek als een rode lap op een stier (of afgesproken teken om te gaan meppen) en ineens werd het zeer onvriendelijk. Er werd met stokken op de politie ingeslagen, de spreekkoren werden harder en de politie vroeg (terecht) de hulp van de ME. Kat spreekt dus weer voor zijn beurt…maar jij hij heeft toch al een hekel aan de overheid in het algemeen dus nog een beetje geweld aanwakkeren TEGEN de politie is voor hem geen probleem. Mafkees!!! Oppakken en nooit meer loslaten!!

    • Die lui zijn gewoon uit op een confrontatie met de politie. Op 6.28 min zie je een gast met een petje andere demonstranten tegen de agenten aanduwen om zo een reactie uit te lokken……. En maar zeiken over politiegeweld.

      • Gewoon een paar beroepsdemonstranten, haalt niet eens de vijftig met Palestijnse sjaaltjes om en misschien een enkeling uit het KLOL kamp. Niet de moeite waard en over tot de orde van de dag.
        Was wel interessant geweest als ze stuk voor stuk moesten uitleggen waarom ze daar stonden. Kuch.

  6. Vind het trouwens ook wel kudT dat er geen prijsuitreiking is geweest.
    *Faalhazen!*
    Of een medewerker van de maand in 2013, etc.
    *Ik hoopte toch wel azijnpisserTaward te mogen hebben dit jaar..*
    Maar goed–
    …..
    *Zucht*

  7. Barra weet e.e.a. voortreffelijk weer te geven in zijn jaaroverzicht 2013 (deel 1 en 2).
    Verplicht leesvoer……..

  8. Pingback: Propaganda – Duel | Swap I. Chou

Reacties zijn gesloten.