Vacature: Huistroll / Excuuscomplotter gezocht! (1 UPDATE)

Huistroll / Excuuscomplotter

Swapichou is een traag groeiend weblog op het gebied van anti-complotterij en ditjes en datjes en ander onnozel gedoe. Het blog bestaat uit een onbekend aantal reaguurders, reagluurders en de *kuch* redactie. Wegens het recentelijke verlies van onze aller eigen huistroll en excuuscomplotter hebben wij naarstige behoefte aan een doorgewinterde huistroll / excuuscomplotter die zijn of haar mannetje staat in een soms hectische omgeving met zeer waarschijnlijk regelmatig de ongezouten en keiharde meningen van Jeroen aan uw adres.

De functie 
In deze functie ben je verantwoordelijk om leuke gevatte edoch trollende opmerkingen te maken binnen het kader van het onderwerp of gewoon als ons ‘gekkie’, je fungeert als spin in het web van anti-complotters en jaagt de discussies op een unieke wijze aan. Jouw voornaamste doel is het verhogen van de werkdruk van het Swap-Team door ongefundeerde opmerkingen te maken die wij dan weer met logica (trachten te) debunken maar het wil maar niet tot je doordringen, daarnaast draag je zorg om af en toe gewoon lievvv gevonden te worden en je dus op te stellen als een aardig grappig persoon met gewoon een afwijkende mening.

Wij vragen 
Wij zoeken iemand die zich thuis voelt in een informele hectische omgeving en stressbestendig is. Ervaring in de complotscene is een pre, maar geen vereiste. Wel vragen wij, in verband met de zelfstandigheid van de functie, een brede ervaring als huistroll op andere weblogs.

Wij bieden 
Een leuke webstek waarin je jezelf kunt ontwikkelen met tal van doorgroeimogelijkheden (o.a. volwaardig anti-complotter worden of zelfs onderdeel uitmaken van de *kuch* redactie) en een gegarandeerd leuke tijd. Je werkt dan ook in een gezellig team van amateurs in een informele omgeving. Swapichou heeft ook prima secundaire voorwaarden alleen weten we nog niet wat die zijn en of deze er ooit komen, wel zijn we bezig met een ruim budget aan donaties te stelen voor een kek feest met geroosterde wilde zwijnen, wijn en bier enzo.

Jij biedt 
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal. Beheersing van de Engelse taal is een pré. Je beschikt daarnaast over uitstekende humor. We vragen voor deze functie minimaal 2 jaar troll ervaring en tenminste universitair denk-niveau.

Jouw talent 
Je vindt het een uitdaging om zelfstandig je taken te vervullen en je houdt overzicht in hectische situaties. Daarnaast blijf je doorgaans vriendelijk en vervalt niet in domme scheldpartijen ook niet als Jeroen jou onheus aanspreekt (dan negeer je hem gewoon).

Wie zijn wij 
Wij zijn een super-klein mini-blogje met weinig toekomstperspectief wel hebben we een hecht team van gelijkgestemden. Vriendelijkheid, humor en kennis van zaken zijn onze sleutelwoorden.

De arbeidsvoorwaarden 
Het betreft een fulltime functie van 08:00-02:00. We bieden je hiervoor toegang tot een prettige webstek en uitstekende andere ditjes en datjes maar wat die zijn weten we dus (nog) niet.

Solliciteren naar deze functie? 
Stuur je sollicitatiebrief z.s.m. naar swapwordpress@gmail.com  TAV Swap, Xaar & de rest of post hem hieronder in de comments. Succes!

UPDATE: Drs. Don says GoodBye: @Swap Ter afscheid wilde ik nog 1 reactie hier achterlaten. Om te beginnen kan ik je vertellen dat ik niet terug ga komen. Eens eruit altijd eruit. Die hele polls zijn dus ook van generlei waarde alhoewel ik de uitkomsten zie als een compliment. Ik zou het echter wel zeer op prijs stellen dat men mij ook niet langer lastig valt op mijn blog. Dit geld met name voor Jeroen Hoogeweij en een een of andere Grapjas. Het ga jullie goed.

148 thoughts on “Vacature: Huistroll / Excuuscomplotter gezocht! (1 UPDATE)

  1. ik heb ‘ergens’ gehoord dat Martin Vrijland nog werkloos is. Maar ja, helaas, hij heeft geen universitair denkniveau. Maar goed, hij moet ook 4 x per maand solliciteren, dus heeft hij toch weer eentje voor zijn consulent :).

      • ik kan nog ergere filmpjes plaatsen wat ik de laatste 2 weken heb mee moeten maken.. zeker qua dat lachje.. ben nog aan het bijkomen. Maar het is gelukkig voorbij, voor mij geen bipolaire, gestoorde mensen meer!! Nadat ik woensdag alle troep in een huis heb opgeruimd (mijn jasje stinkt nog steeds naar dat huis!) is het voor mij klaar.. en echt klaar… al doet het pijn, echt pijn… Maar sommige mensen zijn niet te helpen..

  2. @Swap Ter afscheid wilde ik nog 1 reactie hier achterlaten. Om te beginnen kan ik je vertellen dat ik niet terug ga komen. Eens eruit altijd eruit. Die hele polls zijn dus ook van generlei waarde alhoewel ik de uitkomsten zie als een compliment. Ik zou het echter wel zeer op prijs stellen dat men mij ook niet langer lastig valt op mijn blog. Dit geld met name voor Jeroen Hoogeweij en een een of andere Grapjas. Het ga jullie goed.

  3. Huh, nog steeds niemand!
    Het is stil hier.
    Komkommertijd………
    Trouwens, de avatars zijn veranderd, ik heb een groen smoeltje gekregen. Hahahaha.

    • Professor Don is een stuk afval en het is goed dat hij geruimd werd van dit blog. Het was alleen maar kwaadaardigheid en domheid en het was volstrekt humorloos. Zijn enige doelen waren verder mij persoonlijk schade berokkenen en discussies die complottertjes niet uitkwamen ontregelen, ik zag hem verder niets bijdragen. Hij faalde ook alleen maar in zijn nogal doorzichtige opzet en dat gaat vervelen.

      Maar er zijn zat complottertjes die ik wel respecteer. Bijvoorbeeld JDTV, Arminius, mensen met wie je normaal een discussie kan voeren en het mee oneens kan zijn zonder dat het meteen maar “nasty” wordt. Heb niks tegen vreemde opvattingen. Lijkt me dat ik er ook wel een paar heb, als gediplomeerd tovenaar en liefhebber van het buitenissige.

      Maar er zijn gewoon serieus wat complottertjes “on my case”. Het is persoonlijk. Op Sargasso had ik ene “Willem” achter me aan, die precies hetzelfde woordgebruik en kwalijke gedrag liet zien als Don hier, wat toch wel erg doet denken aan wat “Niccolo” op Barracuda doet en weer een andere op GeenStijl, waar ik sporadisch reaguur. Het grappige is ook dat die nicks zo af en toe verwijzen naar discussies die op heel andere blogs plaatsvonden.

      Trouwens ook interessant dat Martijn op zijn blog nu een samenvatting geeft van de informatie die ik “Willem” op Sargasso gaf over SIGINT, maar dat terzijde. Ik durf de stelling aan dat Martijn nooit van zelfs maar het bestaan daarvan had geweten, als hij de discussie op Sargasso niet met rode oortjes volgde of eraan deelnam.

      Maar ik ga hier geen aangifte van doen hoor, heeft verder toch geen zin. Ik ging van Martijn pas een “case” maken toen hij mijn zoontje ging pakken. Kan het allemaal wel hebben en neem zulk soort figuren niet serieus genoeg.

    • Ik zei wel dat ik zijn ‘humor’ niet begreep.
      Persoonlijk kon ik het niet indelen als ‘humor’
      Maar vermoedelijk dat hij er zelf (en als enige) hier, er wel om kon lachen?

      • Oh kijk… maar als ik reaguur bewerkt hij die reactie ook. Ik schreef alleen maar dat hij een lelijk kutblog heeft en dan gaat hij net doen of ik schreef dat ik een “gore flikker” ben die “kinderen misbruikt”. waarmee eens te meer werd aangetoond dat random beschuldigingen van pedofilie gaan over homofobie (net als bij Demmink), maar los daarvan kan hij hierop weer wel aangepakt worden. Dat zou een kansrijke aangifte zijn.

        Hoe heet Don eigenlijk? Joop toch? Als moderator van zijn eigen blog veranderde hij mijn woorden in iets smadelijks en lasterlijks. Dit is volgens mij weer wel te vervolgen en ga ik denk maar eens doen.

      • Oh kijk en ik zou volgens Don moeten “voorkomen” voor misbruik van een kind. Wow. Niet dus. Wat wel zo is, is dat een teringtokkie (kop groter dan ik) uit de buurt die mijn kind lastigviel, fiets en bal afpakte en sloeg aangifte tegen me deed, omdat ik zogenaamd een “kopstoot” uitgedeeld zou hebben. Niets van waar. Hij liep tegen mijn hoofd op. Vandaar dat de officier van justitie die ook seponeerde. Bij deze een dikke middelvinger naar lastertokkies hier in de buurt, die ook zoveel prive informatie over mij en mijn zoontje op het blog van Martijn zetten.

        “Geeft kennis aan de verdachte, dat deze terzake van bovenvermeld(e) feit(en), op grond van het feit dat er sprake is van medeschuld van de benadeelde(n), niet zal worden vervolgd”

        Volgende keer mijn zoontje met rust laten. Ik ben verder een normale burger die wil dat zijn kind normaal op straat kan spelen en jullie zijn sociaalzwakke tokkies. Snapt de pliesie ook wel. Jammer joh.

      • Kort nadat die hele toestand op het internet plaatsvond lag er inderdaad een dagvaarding op de mat, dat ik 18 juli as voor had moeten komen wegens het uitdelen van een kopstoot of whatever. Dat vond ik wel een interessante samenkomst van omstandigheden, want ik wist nog niet eens dat er aangifte tegen me gedaan was (het betrof een “altrication” uit 2011).

        Zeker als je bedenkt dat tijdens die bizarre internet aanval op mij ineens het verhaal boven kwam drijven, dat ik een arm kind zo gruwelijk mishandeld zou hebben. Ik was stomverbaasd en stuurde naar aanleiding van die bizarre dagvaarding een emailtje naar de officier van justitie, waarin ik mijn verhaal uit de doeken deed. Intervenieren op het gedrag van asociale teringgastjes die mijn zoon aan het huilen maken kan me natuurlijk niet kwalijk genomen worden. Ik zie dat zelfs als een burgerplicht. Veel normale ouders in de buurt durven hun kind niet eens meer buiten te laten spelen vanwege dit soort terreur, maar niet iedereen rolt zo natuurlijk.

        Ik zal het hieronder copypasten, want ik vermoed dat ik daarom voor “kindermisbruiker” word uitgemaakt. De officier vond in ieder geval van niet.


        van: ★ Jeroen Hoogeweij
        aan: ★ “…., ….. (AP Rotterdam)”
        datum: Thu, 13 Jun 2013 16:05:15 +0200
        onderwerp: verzoek uitstel zitting parketnummer 10-245376-11

        Geachte mevrouw …….,

        Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud zojuist het volgende:

        Vanochtend ontving ik een dagvaarding om op 18 juli ter zitting te
        verschijnen, omdat ik een kopstoot uitgedeeld zou hebben.. Daarvoor wist
        ik niet dat ik hiervoor aangeklaagd zou zijn en ik verbaasde me er dan
        ook bijzonder over. Graag zou ik u willen verzoeken de zitting naar een
        latere datum te verschuiven, zodat ik me iets beter kan voorbereiden op
        deze zaak. Volgens mij is een sepot zelfs aan de orde, maar dat is aan u
        om te beoordelen. Het volgende is aan de hand:

        * Ik ben niet schuldig aan het ten laste gelegde feit en heb ook
        verschillende ooggetuigen die dat kunnen verklaren. Die zal ik nu bij
        elkaar moeten zoeken, maar sommige daarvan zijn rond die tijd met
        vakantie. Vandaar dat het mijn zaak ten goede zou komen als deze over de
        zomervakantie getild zou worden.
        * Met uitgerekend deze jongen vindt er sinds dat voorval een patroon van
        stalking plaats. Elke keer als hij mijn zoontje en mij tegenkomt op
        straat achtervolgt hij ons, scheldt ons uit en probeert een gevecht te
        beginnen. Ook hiervan heb ik een getuige, want een bevriende winkelier
        heeft ons een keer van hem “ontzet”. Ik zou graag de gelegenheid willen
        hebben daar nog aangifte van te kunnen doen voor de zitting.
        * er ligt van dit voorval al een aantekening bij het stadstoezicht en
        volgens mij ook bij de politie, want deze zelfde jongen viel ons
        recentelijk ook aan op straat, toen probeerde hij mijn zoontje en mij
        zwaar letsel toe te brengen met een sleutelbos in zijn hand. Gelukkig
        dat er net twee stadswachten voorbijkwamen die hem tegenhielden en
        meenamen naar hun kantoor, zodat mijn zoontje en ik boodschappen konden
        doen. Ik ben zelf niet bijzonder “litigious”, dus ik zette die aangifte
        toen niet door. Maar ook hiervan wil ik nu aangifte doen, zodat de
        context van deze zaak wat duidelijker is dan nu. Ik vind het nu wel een
        erg omgekeerde wereld dat ik aangeklaagd blijk te zijn.

        Een situatieschets van wat er wel plaatsvond:

        Terwijl ik het avondeten stond te koken op 3 juni 2011 kwam mijn zoontje
        huilend binnen, dat zijn bal en fiets afgepakt waren door een grote
        jongen en dat hij ook een klap had gekregen. Ik liep met mijn zoontje
        mee naar buiten, waar ik de jongen die mij er nu vals van beschuldigt
        een kopstoot te hebben gegeven verzocht om bal en fiets terug te geven.
        Hierop ging hij mij zeer grof uitschelden en maakte mij onder meer uit
        voor “kankerhomo” en meer van dergelijke begrippen. Om mij te
        intimideren kwam hij schreeuwend met zijn neus tegen mijn neus en zette
        op enig moment een stapje naar voren. Ik deelde geen kopstoot uit, maar
        stapte niet opzij voor hem, waardoor hij zijn hoofd tegen mij stootte.
        Hierbij verwondde ik overigens mij hoofd, niet hij. Ik was dus degene
        met letsel, wat het verhaal dat ik een kopstoot uitgedeeld zou hebben al
        helemaal bizar maakt.

        Wel ging hij ineens heel hard te keer dat ik hem een kopstoot zou hebben
        gegeven en er verzamelde zich een mensenmenigte om ons heen. Zo’n drie
        kwartier bleef hij mij op de grofst denkbare wijze uitschelden (waarvan
        ik dan ook een tegenaangifte wil doen, want dat ging alle perken van
        smaad en laster te buiten). Toen kwam de politie en werd ik meegenomen.
        Op het bureau legde ik een korte verklaring af en ik dacht dat de kous
        daarmee af was. Niet dus.

        Vanaf dat moment heeft hij mij en mijn zoontje dus constant op straat
        belaagd en uiteindelijk zelfs geprobeerd zwaar te mishandelen, zoals ik
        hierboven al beschreef.

        Mijn zoontje en ik zijn geen daders, maar slachtoffers in deze zaak.
        Maar dat zal ik dus moeten aantonen. Dat blijkt enerzijds uit
        ooggetuigen (mijn zoontje en vriendjes van mijn zoontje) die ook gezien
        hebben dat ik hem helemaal geen kopstoot gaf en anderzijds uit zijn
        gedrag na dit voorval, waarin hij zelfs poogde ons zwaar te mishandelen.
        Om mijn zaak te kunnen maken, zal ik die getuigen moeten verzamelen en
        daar heb ik dus wat extra tijd voor nodig.

        Maar vanzelfsprekend hoop ik op een sepot, nu ik u de volledige context
        uiteenzette.

        Hoogachtend,

        Jeroen Hoogeweij

        Wat ik wel gezegd wil hebben, is dat ik een patroon van stalking in het “echte leven” en op het internet ontwaar, waarin bepaalde roddels die de werklozen, arbeidsongeschikten en beroepsalcoholisten uit de buurt met elkaar uitwisselen ineens op de website van Vrijland stonden, die jongen een bizar soort obsessie met mij en mijn zoontje heeft (zoals ik meldde in de brief aan de officier), er eerst ineens allemaal van dit soort beschuldigingen online stonden en ik kort daarna ineens een fokking dagvaarding krijg! Over iets uit 2011, waarin me geen enkele blaam treft.

        Ik vind het allemaal heel apart.

      • Nee, in Schiedam dus, vlakbij het station. Voor hij zijn eigen internetaansluiting had zat hij altijd beneden in de Shoarmatent met gratis wifi te internetten en zijn “urgent calls” op te nemen. Ik herkende het indertijd aan de opdruk die op het raam achter hem stond. Al sinds hij op Schiphol opgepakt en weer vrijgelaten werd woont hij daar weer. Wat trouwens bijzonder is, want dat appartement van hem kost met kale huur al rond de 1100.

      • Lachen.. geen internet betalen, maar wel vlieg en vakantiereisjes en huur waar gezinnen met kinderen een maand van moet leven …ophoesten?
        Jaagt hij de klanten niet weg?
        Of is hij de grootste ‘verteerder’ in die zaak?

        En blijven bedelen?
        De samenleving op kosten jagen.
        Lachen om de miljoenen verspild dankzij hem, en zijn drang om bij de rechter te komen.
        Serieuze zaken in het belachelijke en bespottelijke trekken om het in zijn straatje te laten passen.
        Wat TROK hem zo in Laos?
        En waarom schrijft hij daar nooit over zijn ervaringen met de corruptie in dat land?
        Vragen, vragen.

  4. Don heeft je zwakke plek gevonden en bijt zich er in vast.
    Hij denkt dat een misbruikt kind gewoon thuis blijft in afwachting van het proces.
    Ik ken wel een geval van (een tijd geleden) dat een misbruikt kind uit huis werd geplaatst.
    Het kind liep ook in de late avonduren op straat of bij ‘verkeerde vrienden’
    De dadergroep bleef thuis wonen.
    Een beetje een illegale thuiscafé..dagelijks.
    Hangplek voor alcoholisten.
    Geen plek voor een puber.
    Wel vertrouwd bleek, gezien haar latere partnerkeuze om ook daar weg te komen uit de internaat.
    Als ik Don lees…af en toe, dan maak ik op dat hij eigenlijk eenzaam is, en vol wrok zit.
    Angstbijtertje.

    Ook bij Blöw heeft hij niet veel aanzien.
    Ik heb ergens wel medelijden met hem, maar wil niet zeggen dat ik hem goedkeur.
    Wel nieuwsgierig ben waar het vandaan komt, hoe het zich zo ontwikkeld heeft etc.
    Maar goed.. mijn mening alweer, en nog geen feit.

  5. Tja, Ik vroeg me al af waarom de ‘neusholtereiniger’ zo gevaarlijk was.
    Ik dacht dat het te maken had met de neusvuller en snuif verwijzing combinatie.
    *Alhoewel ik dat nu nog niet uitsluit, ook nog*

    Vroeger (nu overleden) was er een jongen die veel waterpijpen rookte, (astma had) en voordat hij zijn longen vulde met rook, zijn luchtwegen beneveld had.
    Niet een slimme zet, hij werd ook paranoide..is nog geen 30 geworden.
    Vandaar.
    Ach, ja.

  6. Wat is Don trouwens ook een leugenaar. Schrijft hij in antwoord op een reactie van Feex:

    @Feex Ja die moet ook weg maar ik weet nog niet hoe. Ben nog niet zo thuis in dat WordPress gedoe.

    Terwijl hij genoeg van zijn systeem begreep om een eerdere reactie van me te wijzigen.

      • donquijotte July 13, 2013 at 10:38 am · · Reply →
        @jeroen Je loopt je aan de overkant behoorlijk te verdedigen echter met leugens ga je het niet redden. Je verdraait alles. Al is je grote leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel. Btw ik woon niet bij je in de buurt maar in het immer rustieke Laren. Je weet wel dat Laren waar ook eens ene Demmink woonde. Een vriendje van jouw als ik me niet vergis.

        Don is nog steeds fijn in gesprek en al zijn persoonlijkheden mogen meedoen! Grappig dat hij schrijft dat hij in Laren woont, want daar woonde ik zelf nog een tijdje (met mijn vriendje aan het Mauvezand). Klinkt lullig, maar dat kan Don zich natuurlijk niet veroorloven en het donkere naar pis stinkende complotterhol waar hij in vertoeft doet toch niets denken aan mijn gooise Hästens matrasje in het geboortedorp van Joris Demmink 🙂

        Of bedoelt hij het Laren in het hoge noorden? LOL. Wat zou hij eigenlijk graag in mijn schoenen willen staan! Eerst probeerde hij zich al helemaal te verplaatsen in mijn kastelenhobby, roofvogels mogen niet, toen ging hij net doen of hij mijn stedentrips deed (bijvoorbeeld naar Praag) en nu doet hij weer alsof hij in een van mijn voormalige woonplaatsen woont.

        Eigenlijk vind ik het zorgelijk. Het gaat hier over iemand door wie toch een behoorlijk streep loopt. Hij is volledig met me geobsedeerd als ik zie met hoeveel zorg hij al mijn vakanties in kaart bracht en evengoed de gangen van Swapichou en Xara natrekt en de manier waarop hij dan het leven van anderen probeert te ervaren is op z’n zachtst gezegd een beetje creepy.

      • Ik heb toch sterk de indruk dat de complottertjessekte me ziet als een suppressive person zoals ze dat dan in $cientology noemen. Ik word er ook van verdacht dat ik Barracuda zou zijn, wat dus niet zo is. Ik vind het natuurlijk wel grappig als mijn internet persona met een bepaalde mythos omgeven wordt, dus soms heb ik ook wel de neiging het nog een beetje aan te jagen.

        Wat wel apart is, is dat buurtgenoten van me niet weten dat ik voor ik naar het Rotterdamse/Schiedamse kwam in Laren woonde. Daaruit leid ik af dat het netwerk waaruit geput wordt om aan informatie over mij te komen wat breder is. Maar de opbrengst vind ik wat mager.

        The term is often applied to those whom the Church of Scientology perceives as its enemies, i.e., those whose “disastrous” and “suppressive” acts are said to impede the progress of individual Scientologists or the Scientology movement.

        One of the reasons Scientology doctrines portray Suppressive Persons as such a danger is that they are supposed to make people around them become Potential Trouble Sources (abbreviated PTS). Scientology defines a PTS as “a person who is in some way connected to and being adversely affected by a suppressive person. Such a person is called a potential trouble source because he can be a lot of trouble to himself and to others.”[3] PTSs are said to make up 17.5% of the population.

        Ik vind het bizar en denk dat de intentie erachter intimidatie is, maar voel me niet geïntimideerd, omdat het gevoel van minachting groter is en ik tot dusverre alleen maar losse flodders zag. Ze zoeken maar een eind weg. Want inderdaad, ik heb niets te verbergen. Zelfs bij de iets controversiëlere dingen die ik in mijn leven deed heb ik geen enkele gevoel van schaamte. Tot dusverre zeggen de dingen waar Don en anderen mee aan kwamen zetten alleen maar iets over henzelf: afgunst over mijn vakanties en levensstandaard, haat, onbegrip van tradities en symbolieken die ze demoniseren, oneerlijkheid, intense domheid en kwaadaardigheid. Dat is wat ze lieten zien.

      • Hij zal meelezen, hier is meer te doen dan op zijn eigen site.
        Zelfs zijn trouwe staat van verdienste als bedrijfspoedel de hakkenbijter van Jeroen is meer gewaardeerd dan bij Blöw..u know..ondankbare kliek, en zo..

        donquijotte July 13, 2013 at 11:52 am · · Reply →
        @Feex Ik doe al voorzichtig met Jeroen. Als je eens wist hoe gevaarlijk ziek hij werkelijk is zou je anders reageren.

        Ik reageer niet eensch..
        Maar wel ‘interessant’ dat ik er ben..
        Ergens.
        Onwetend aanwezig.

      • FeeX July 13, 2013 at 11:43 am · ·
        @Donnyboy Ik weet ook wel dat Jeroen een beetje vreemd is. Ik vertrouw hem ook niet helemaal. Dat hele satanische gedoe baart mij ook angst. Hij is volgens mij net zo eenzaam als jij. Probeer iets liever om te gaan met Jeroen. Hij heeft het moeilijk met zijn (pedofiele?) gevoelens en verdiend ieders steun ondanks zijn af te keuren praktijken.

        Gek…
        De andere reactie is pleite?
        Nu deze?!
        Kan alle kanten op bij de Windmolen..

      • Jeroen Hoogeweij July 10, 2013 at 4:12 pm · · Reply →
        Ondanks het feit dat ik een gore flikker ben en van gore sex met kleine jongetjes,waaronder mijn onschuldige zoontje, hou vind ik dit een dom kutblog!

        Edit Don: Wat jij met je zoontje doet moet jezelf weten maar pas je taalgebruik op mijn blog een beetje aan wil je. Voor het misbruik van je zoontje moet je binnenkort voorkomen begreep ik.

        grapjas July 12, 2013 at 11:21 am · · Reply →
        Wat een negativiteit Jeroen. Weinig geneukt met je zoon de laatste tijd?

        donquijotte July 13, 2013 at 10:38 am · · Reply →
        @jeroen Je loopt je aan de overkant behoorlijk te verdedigen echter met leugens ga je het niet redden. Je verdraait alles. Al is je grote leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel. Btw ik woon niet bij je in de buurt maar in het immer rustieke Laren. Je weet wel dat Laren waar ook eens ene Demmink woonde. Een vriendje van jouw als ik me niet vergis.

        FeeX July 13, 2013 at 11:43 am · ·
        @Donnyboy Ik weet ook wel dat Jeroen een beetje vreemd is. Ik vertrouw hem ook niet helemaal. Dat hele satanische gedoe baart mij ook angst. Hij is volgens mij net zo eenzaam als jij. Probeer iets liever om te gaan met Jeroen. Hij heeft het moeilijk met zijn (pedofiele?) gevoelens en verdiend ieders steun ondanks zijn af te keuren praktijken.

        donquijotte July 13, 2013 at 11:52 am · · Reply →
        @Feex Ik doe al voorzichtig met Jeroen. Als je eens wist hoe gevaarlijk ziek hij werkelijk is zou je anders reageren.

        http://donquijotte.wordpress.com/2013/07/05/thrive-what-on-earth-will-it-take/comment-page-1/#comment-8

      • Ik vind het raar.
        Of eigenlijk diep triest.
        Heeft hij echt niets beters te doen?
        Waar komt zijn haat vandaan?
        En waarom etaleert hij dat op deze wijze?
        Onvermogen?

  7. Mag ik jullie voorstellen aan Gopal, huisreaguurder van Kat.
    Dit is onderdeel van zijn onlangs geplempte reactie:
    ‘De spuiten met BMR-vaccin – tegen Bof, Mazelen en Rode Hond, aanbevolen door de Minister-President, en vanaf 1989 ingespoten van overheidswege bij kinderen tussen 14 maanden en 9 jaar wordt ingespoten, bevatten niet alleen het Paromixo-virus Parotitis Epidemica, Paramyxo-virus Genus Morbilli, en het Rubilla Virus, maar ook nog Formaldehyde (een kankerverwekkende stof), Squaleen (veroorzaker van het Golfoorlogsyndroom), Aluminium (dat de hersenen aantast), Polysorbaat-80 (dat onvruchtbaarheid veroorzaakt) en niet in de laatste plaats Thiomersal (een giftige kwikverbinding dat voor neurologische en toxische schade zorgt en het immuunsysteem aantast). Wel beschouwd kun je bij een BMR-vaccinatie dus feitelijk spreken van een Euthanasie-injectie – een Spuit van Drion. Een moordwapen dus, zij het een niet zo’n effectieve want vele slachtoffers overleven de eerste aanslag ermee. Wel wordt van alle ingeënten er drastisch mee bekort, en ontwikkelen vele problemen als ADHD en psychische stoornissen van autistische aard. ‘

    Knettergek…

      • Hier twee reacties, fruitariër ontwaakt!

        Quirine
        14 juli, 2013 at 9:28

        Mijn leerplichtige pleegzoon werd onrechtmatig opgesloten en ging niet naar school, daarvan heb ik aangifte gedaan bij leerplichtambtenaar. Mijn zoon, waar ik het 1ouderlijke gezag over had, werd zonder mijn toestemming meegenomen (volgens de wet ontvoering) door een sportleraar van Dalton VOorburg, dus ook aangifte gedaan bij overheid. Krijg je een smoes dat zoon woonachtig in Voorburg moet zijn, dus meteen ingeschreven bij mijn broer die naast de school woont, maar overheid deed niks. Geklaagd tot aan allerlei cietjes, ombudsen, Sander Dekker, burgmeester en PG. Dan nog criminelen die illegaal op mijn terrein zaten, jaren bezig geweest met milieu- en dierenpolitie. Hoge overheid is chantabel omdat ze de hoeren geleverd krijgen van de boy’s in de dure sportwagens en ik adviseer om dat elders te doen en niet bij mij. Wat doet de overheid, al mijn topsportdieren stelen (5 paarden, 100 honden en evenzoveel katten en kippen, incl, trailers, hekken etc) mij in elkaar laten slaan en inbreken, politie die mij pest en mijn gestolen goederen niet naast mij weg mag halen van hogerhand. De burger draait op voor sanering van het terrein en alle zaken die ik win. Bij WOBverzoeken krijg ik complete onzin terug. De lobby voor vaccins is slechts tbv farmacie. De pedo’s hier in NL zijn vele malen gevaarlijker voor kinderen dan mazelen. Misschien kan farmacie daar een prikje voor ontwikkelen?
        fruitarier
        14 juli, 2013 at 10:04

        @ Quirine,

        Op internet zijn, als men uw naam intikt, foto’s te vinden van uw voormalige landje met dieren.

        Erop zijn schrijnende taferelen te zijn met o.a. pony’s die tot ver na de enkels in de modder staan.

        Ook vind ik verhalen over uw kat die een gebroken/ontvelde poot zou hebben en waar u ook niets aan gedaan hebt (totdat er door anderen werd ingegrepen).

        Wat is hier nu precies van waar?
        De foto’s , imho, spreken toch wel een beetje boekdelen…

  8. *zit in haar mantelpakje, incluis jasje, te wachten aan de Swap-tafel*.

    Vooralsnog geen sollicitant te zien.. *zet koffiezet apparaat maar uit*

      • Ik vind Mind over Matter toch wel de beste kandidaat, die gaat het breedst met zijn interesses en heeft van dat heerlijk kruidige taalgebruik. Vaak vindt hij ook dat mensen geexecuteerd moeten worden enzo. Ik houd persoonlijk wel van dat snufje godsdienstwaanzin erbij. Het leukste vond ik wel dat hij leerplicht van de duivel vindt. Dat heeft mijn zoontje nou precies zo! Maar ja, dan moet hij van de grote pappasatan toch weer naar sgool!

        Dupuist, graag publiekelijk het volledige vaccinatieprogramma bij jezelf in dat gortdroge in staat van ontbinding zijnde lichaam inbrengen. Laat die god van je (lucifer) eens zien dat ie trots op je kan zijn. Laat zien dat je kunt genezen. Kom op je kunt het, je bent een wandelend zielsverkocht lijk, je kunt er echt alleen maar op vooruit gaan! Waar in je leven is het fout gegaan? En de leerPLICHT is inderdaad ook een satanische maatregel van het hoogste niveau, stelletje smerig tuig dat jullie zijn, waar halen jullie het gore lef vandaan om zo om te gaan met je medemens? Seksueel misbruikt in de jongere jaartjes? Mishandeld? Wat is er gebeurd dat je de ziel uiteindelijk volledig hebt verkocht?
        Het opleggen van plichten is machtsmisbruik, en dat doen babylonische vrijmetselende hoeren graag. Vergeet alleen niet dat je ooit voor het volkstribunaal zult moeten verschijnen, ja jij ook dupuistekop, en een mooie straf zou dan zijn 3 x het volledige Hol-landse vaccinatieprogramma binnen 10 minuten ingebracht live uitgezonden op de hypnotiserende kast in de hoek van de kamer. Dan kunnen we als mensheid met zijn allen leren wat een satanist nu eigenlijk bedoelde met het woord “genezen”.

      • Jeroen 12:41
        Neen, die mafiadinges is niet Maud Oortwijn maar Mellony van H.
        *zie details tussen (…)*

        Ennuh, ‘Abraham’ moet je wel kennen
        * man van HooFDleTters En é ò ó enz*

    • Laten we religie erbuiten houden!
      Er zit hier al genoeg Draculagehalte in deze site.
      We moeten ook geen internetsekte worden, maar juist tussen waarheid en waanzin een duidelijke lijn aanbrengen of zo.
      *Lijnrechter erbij halen moet*

      • Het gaat me er vooral om dat ze doodnormale culturele beelden pakken en die vies proberen te maken, te demoniseren. En als ze vervolgens overal die beelden (terecht en onterecht) in herkennen, gaan ze daar “bewijs” in herkennen van een groot satanisch complot. Doe je volgens alleen maar wat aan door te laten zien dat die beelden nogal gebruikelijk en cultureel ingebed zijn, niet door mee te gaan in hun angsten en zulk soort beelden te vermijden.

        Heeft verder niets met “sekte” te maken, maar met een basaal begrip van de cultuur waar we in leven. Hoe beelden en symbolen -in tegenstelling tot wat de complottertjes ervan maken- begrepen worden.

      • complotteren heeft een sterke religieuze component, anders kan je die onzin natuurlijk nooit aan elkaar koppelen. Volgens mij raak je juist de kern van de zaak door die aan de orde te stellen. dat doe je niet door beelden te vermijden die ze angstaanjagend vinden, of die hun fantasie prikkelen.

      • Ik bekijk dat eerder vanuit een cultureel dan een gelovig perspectief -in wat dan ook- , maar veel van de beelden die ter discussie staan hebben een religieuze context.

      • Neem nou Lucifer. Dat is een cultureel rijk en niet perse negatief beladen beeld, al eeuwen. Moet dat archetype nou vermeden worden omdat de complottertjes er anders rare dingen over gaan denken? De tiefus. Laat ze eerst maar eens Joost van den Vondel’s Lucifer lezen. Ik wil me niet door cultureel zwakzinnigen en ongeletterden zonder enig referentiekader laten dicteren wat bepaalde beelden betekenen:

        Myn Belial ging heene op lucht en vleugels dryven,
        Om uit te zien waer ons Apollion magh blyven.
        Vorst Lucifer zondt hem, tot dezen toght bequaem,
        Naer ’t aertrijck, op dat hy eens nader kennis naem’
        Van Adams heil en staet, waer in d’Almogentheden
        Hem stelden, het wort tyt om weder van beneden
        Te keeren hier te stede: ick gis hy is niet veer.
        Een wacker dienaer vlieght op ’t wencken van zyn’ Heer;
        En stut zyn meesters troon getrou met hals en schouder.

        Was Joost van den Vondel een satanist? Nopez…. William Blake misschien, die het ook nogal vaak over Lucifer had? Ook al niet! Zou het beeld misschien een wat bredere en vooral ook diepere betekenis kunnen hebben? Hmmzzzz…

      • En vanzelfsprekend hebben de begrippen “Zion” en “Babylon” ook een heel andere context in dit liedje van Boney M dan in het koppie van “Mind over Matter”.

      • Het goede en het slechte komt voor uit de Menschheid zelve.
        We zouden wel kunnen leren van dieren.
        *Alhoewel mijn kat een serie, lust en massamoordenaar is*

  9. http://donquijotte.wordpress.com/2013/07/12/barracuda-van-jeroen-hoogeweij/
    Woont die vieze vuile kinderverkrachter, Jeroen Hoogeweij, tegenwoordig in Leidschendam dan?

    FeeX July 13, 2013 at 12:05 pm · · Reply →
    @Donnyboy Zou je de reactie van grapjas niet weghalen. Over the top denk je niet?

    donquijotte July 13, 2013 at 12:07 pm · · Reply →
    @Feex Ja die moet ook weg maar ik weet nog niet hoe. Ben nog niet zo thuis in dat WordPress gedoe.

    Nu weer aangepast..
    Vreemd hoor..
    Die Pettjo heb ik geen hoge pet van op.
    Is dat geen alterego van Bou zelf?

    • Feex, Pettjo is beslist niet Bou en laat Don maar lekker spelen in z’n eigen keukentje (Mr. smulweb ;-).

    • Nee, Pettjo reageert tot in de late uurtjes, dat trekt Bou niet en vlgs. mij is het een hij.
      Maar Pettjo is wel iemand die vaak zijn gang mag gaan en heel af en toe teruggefloten wordt, tamelijk arrogante wijze van reageren, veel copy-paste.

      • En op deze manier wordt de “zaak” Demmink kunstmatig in de lucht gehouden. Eigenlijk gebeurt er niets, zijn er geen nieuwe feiten, maar er worden telkens weer nepverhaaltjes opgeklopt. Zo werken haatcampagnes.

      • (…)Het blijft amazing dat GeenStijl nu geen enkele twijfel meer heeft over de zaak Demmink. Het geeft de burger weer moed. Thanks @all

        Het houdt niet-op, niet van-zelf…

        Zolang de Myra van Puffelens dezer wereld dit soort gevolgtrekkingen maken en zich gelijkertijd opinieleiijders plegen te noemen, voel ik me geroepen om bij te dragen aan een tegengeluid.

        Ik zou ook wel meer zicht willen krijgen op de omvang van de groep die dergelijke conclusies tot waarheid verheffen en hiermee (in hun hoofd of op de webs) aan de haal gaan. Het veronderstelt toch een bepaald soort suggestibiliteit (vergeef me het woord) en gebrekkig analytisch vermogen, waarvan ik aannam dat je dat voornamelijk bij mensen ziet met stempeltjes als LVB en zwakbegaafd. Die zijn echter vaak ook lekker authentiek en niet zo pretentieus. Ik zou in elk geval bedanken voor een talkshow-invite van deze dame. Er wordt een hele doelgroep mee bediend, dat dan weer wel.

        * sigh *

        Ga lekker van de zon genieten.

      • @Sander

        Iets met spijker en kop. Al eerder stelde ik de gekkietracker samen, waaruit je goed kan opmaken wat de omvang van die groep is. Er is ook een redelijk goed zicht op welke reaguurders onder welke nicks waar reageren. Daar wil ik nog een chart aan gaan koppelen met een “social graph” waarin dat netwerk in kaart gebracht wordt. Zat ook te denken aan een word cloud, zodat je goed zicht hebt op welke obsessie er spelen en welke haatcampagnes ze nu weer inzetten.. Maar moet even wachten tot ik weer in de knutselmodus mag van mijn compagnon.

      • Zoals het op findtheconversation.com gedaan wordt vind ik heel cool. Dan wordt de gekkielijst in het midden automatisch bijgewerkt en de cirkel van namen er omheen zouden alle gekkieblogs moeten worden. Als je dan doorklikt kan je die gebruiker bekijken, zijn content en de reaguursels die hij schreef. Maar dus even de tijd vinden.

      • @jeroen,
        Als dat je lukt met die gekkietrackerlijst, contentkoppelaar, oid, dan heb je goud in handen. Dan heb je nog maar 1 klant (ik noem maar een AIVD) nodig die dit voor veel geld wil afnemen. Zeker als het niet alleen werkt op internetdata maar ook op telefoondata of elk ander voorraad gegevens, waar wij geen weet van hebben 😉

        Als je er dan ook nog een stukje consultancy / onderhoud bij verkoopt……

      • Sterker nog… De AIVD moet bezuinigen…. 1 keer een goede investering doen. en de overheid kan straks af met een AIVD-er in Leidschendam achter een beeldscherm die een paar trackers heeft lopen (naast de gekkietracker, ook een terroristentracker of een nazitracker..oid.).

        Real time monitoring van de waan van de dag.. En als bijvoorbeeld een Micha even over de virtueel-aan-hem-opgelegde-lijn dreigt te gaan, dan laat je een politieauto iets vaker door zijn straat surveilleren…. gewoon…. omdat het kan… 😉

        Ach, dit gebeurt natuurlijk al…..

      • @Markiezet. Ben op het moment bezig met de oplevering van een assessment systeem (morgen beta stage, beveiliging zit nu wel voldoende op slot), waarin mensen psychologisch getest worden en bekeken wordt hoe ze in hun teamsamenstelling functioneren. Daar kan ik de feeds uit de gekkietracker al in een grid prakken en weergeven en wordt het meteen ook naar een database weggeschreven. Als ik een nieuwe rapportage maak (moet ik even kijken waar je overal charts van kan maken qua gekkies) heb je al een zeer volledig systeem.

        Schreef er al op Sargasso over, hoe je met alleen maar open source oplossingen je eigen prism kan maken, die zelfs wat verder gaat dan alleen maar metadata. Ook meteen een profiel en risicoanalyse erbij.

        Eigenlijk heb ik alle code en “best practices” al klaarstaan, moet alleen nog maar de tijd vinden om het bij elkaar te zetten als ik die uren niet kan factureren. Ik wil zelf graag dingen doen met psychologische tests voor de geestelijke gezondheidszorg omdat die qua testlogica het spannendst zijn. Op de een of andere manier deed ik alleen maar online test/ reporting systemen de afgelopen anderhalf jaar en dat zou het volgende moeilijker stapje zijn.

        Als ik de test eruit sloop en het systeem profielen laat maken op basis van online uitingen in plaats van antwoorden op vragen ben ik er al. Zouden we al iets nuttigs voor de AIVD hebben. Wat we nodig hebben is use cases, of een ingang om wat we doen daar te kunnen pitchen.

      • Kan helaas geen login geven, maar die shizzle draait nu dus allemaal. Hoef eigenlijk alleen maar wat styling en zeikende kutmeuk (excusez le mot) eraan te doen en dan kan ik op vakantie. Mijn partner en ik willen het “core systeem” daarvan ook voor andere doelen in gaan zetten, ga ik in het zonnetje een plan voor schrijven. We zouden er iets mee kunnen voor opsporingsapparaten en de geestelijke gezondheidszorg.

        Maar kom er maar eens achter wat de beste use case voor de AIVD zou zijn. Niet echt een transparante organisatie ofzo. Zijn ook bezig met de transitie van freelancende cowboys naar een stevig team waar een grote organisatie mee in zee durft.

      • Het is allemaal niet zo heel anders dan de business intelligence achter KPI dashboards etc. bij grotere organisaties. Zoals je ook wel in Sharepoint ziet enzo.

      • En hoe zit het dan met de PseudoFeeX bij Don?
        Niet dat ik ineens een stempel krijg wegens uitlatingen in mijn naam, maar niet van mijn hand.
        Is het natrekken van de I.P een extra controle?
        Of zit dat erin gebakken?

      • @Jeroen Hoogeweij
        Heb ’t gelezen, waar je zoal mee bezig bent. Heb me al wat verdiept in de technologieën erachter. Het verband tussen kandidaten, sollicitanten of patiënten met (vermeende) complotters zie ik wel, evenals de maatschappelijke (predictieve) meerwaarde. Kwestie van screenen, diagnosticeren, in kaart brengen, anticiperen. Lijkt me een hels karwei, maar ook interessant. Je moet er wel iets mee hebben, een soort missie, lijkt me. En energie, tijd en aandacht. Iemand moet ’t doen. Nu nog een leuke pitch idd. Een pay-off heb ik alvast voor je: where conspiracy meets algorithm. Oh, wacht…

    • Heeft helemaal niks met Demmink e.d. te maken.
      Ik kan het U allen wel wat verhelderen :
      Vaak betreft dit zaken die (nog) “niet eens in het wetboek staan” / “waar het wetboek te kort schiet”, of zaken die op de grens liggen tussen strafbaar en legaal.

      Veelal vallen deze zaken onder : vermogensdelicten, fraude, of oplichtingspraktijken.
      Meestal iemand die iets ‘dermate unieks’ bedacht heeft dat het nog nooit eerder is voorgekomen.
      Aangezien alle rechtszaken openbaar zijn, wil men niet dat dit landelijk bekend raakt.
      Veelal wordt er met de verdachte een geheimhoudingsplicht getekend, in ruil voor een sepot.

      Precies

      • Schrijfsel van…Piet Snot.
        Hatschjoe.
        Je weet het niet, het is wel allemaal geheimzinnig als allerlei dingetjes via een WOB moeten worden afgedwongen. Zou trouwens ook zomaar kunnen dat er wat zaakjes tussen zitten betreffende het koningshuis bijvoorbeeld. Dus betreffende koningin Beatrix, koning Willem Alexander of Maxima.

  10. Middagpauze. Je zult maar rechtenstudent zijn en dit soort vragen moeten lezen en beantwoorden.

    Begrijpend lezen.
    Opdracht 2.
    Hieronder wordt een passage van een Facebook-post weergegeven. Lees deze passage.

    (…) Iedereen hierin betrokken gaat ervoor boeten en de volgende die dit verder probeert af te dekken ontvangt direct een klap in haar of zijn smoel .Deze pedo ontvoering en misbruik van onze dochters gaat deze week beeindigd worden !!!!!!!!!

    Vraag 2a. (3pt)
    Hoeveel beweringen telt deze passage? Hoe zou je de aard van deze beweringen kenschetsen? Motiveer je antwoord.

    Opdracht 3.
    Bij intensief lezen is de lezer erop gericht de gehele tekst te lezen en alle informatie te begrijpen. Bij extensief lezen is het voldoende om bepaalde informatie te lokaliseren of om de tekst scannend te lezen.

    Vraag 3b. (3pt)
    Lees nu de post nogmaals in zijn geheel en beoordeel of extensief lezen voor een goed begrip van de tekst volstaat. Geldt dit ook voor de tekstpassage? Motiveer je antwoord.

    Opdracht 4.
    De weergeven tekstpassage bevat één of meer uitingen die in juridische zin als onrechtmatig en/of strafbaar kunnen worden gekwalificeerd. Benoem deze en citeer hierbij de bijbehorende wetsartikelen in het Burgerlijk Wetboek en het Wetboek van Strafrecht.

    Vraag 5b. (4pt)
    Welke beweringen kunnen als strafbaar worden gekwalificeerd? Welke delicten leveren deze op (een combinatie van meerdere delicten is mogelijk)?

    Vraag 5c. (1pt)
    Welk delicten behoren tot de zogenaamde uitingsdelicten?
    A Belediging, bedreiging en smaad
    B Belediging, bedreiging en laster
    C Smaad, laster en belediging
    D Smaad, laster en bedreiging

    Opdracht 5.
    Bekijk nu het Facebookprofiel en bekijk hierop de overige posts en de gepubliceerde foto’s.

    Vraag 6b. (3pt)
    Hoe heet de techniek waarbij bestaande posts op Facebook in de tijdlijn ‘naar voren worden gehaald’ en welk effect wordt hiermee beoogd? Leg uit dat dit ook een averechts effect kan hebben.

    Vraag 6d. (3pt)
    In hoeverre handelt betrokkene, blijkens het Facebookprofiel, onrechtmatig jegens zijn dochters? Welke gedragingen zijn klachtwaardig en welk(e) delict(en) levert dit op?

    Vraag 6f. (2pt)
    Maakt het hierin verschil of het familie of instanties betreft? Waarom (niet)?

    Vraag 8b. (6pt)
    Op welke strafuitsluitingsgronden zou in deze casus succesvol een beroep kunnen worden gedaan? Geef aan of deze behoren tot de rechtvaardigingsgronden of de schulduitsluitingsgronden en benoem of deze wettelijk of buitenwettelijk zijn. Motiveer je antwoord.

    Vraag 9. (6pt)
    Kan in deze casus succesvol een beroep op de Wet BOPZ worden gedaan? Zo ja, benoem in hoeverre er aan de gevaarscriteria wordt voldaan. Zo nee, benoem waarom niet, of waarom dit niet effectief is. Wat is in dat geval wel de meest geëigende route? Motiveer je antwoord.

    Vraag 10. (4pt)
    Geef aan op welke manier een lezer op internet succesvol bezwaar kan maken tegen uitingen op het Facebookprofiel. Motiveer je antwoord met recente jurisprudentie en vermeld hierbij de LJ-nummers.

    Bonusvraag. (0pt)
    Weerleg onderstaande stelling gemotiveerd. Elke poging is fout en levert 0 punten op.
    Het niet snel tegen zichzelf in bescherming worden genomen van betrokkene leidt tot onherstelbare schade voor hemzelf, zijn omgeving waaronder vrouw en kinderen, zijn targets hulp- en dienstverleners en de (internet-)samenleving.

    Antwoorden.
    Samenvatting: hoofdpijn, zorg en irritatie.

  11. Soow. Veel gebeurd hier sinds mijn afwezigheid…zo geïnspireerd geraakt dat ik maar even in de spreekwoordelijke pen geklommen ben.

    * schenkt, vooruit, ’t is vakantie, nog één triple’tje in *

    * denkt terug aan zondagmiddag, mijmert over geroosterd zwijn en realiseert zich dat het écht een leuk welkom was *

    * vraagt zich af of er ook een vacature openstaat voor het Swap-team, zoekt alvast naar referenties van Jeroen *

    * zich verwondert over het feit dat twee dagen reaguren –the seed has been planted– precies bij één individu{1} openlijk leidt tot dezelfde vissende en scriptverradende, patroonblootleggende opmerkingen *

    * beseft zich dat stelling nemen en daarmee je kop boven het maaiveld uitsteken er hier ook al toe leidt dat complimenten en opbouwende feedback je niet bespaard blijven *

    * voelt een herhaling van zetten en suckende spelletjes op stapel staan, voorspelt lange tenen en allergische reacties van de waard, verkiest daar liever geen gast van te zijn *

    {1} Noem slechts nicknamen, Don Cachotte.

    • * schenkt, vooruit, ’t is vakantie, nog één triple’tje in *

      Hah.. Laatste werkdag vandaag en dan wachten mij ook oceanen van bier!

      * vraagt zich af of er ook een vacature openstaat voor het Swap-team, zoekt alvast naar referenties van Jeroen *

      Mijn positieve referentie heb je alvast. Die tentamenvragen vond ik geniaal en het overdenken waard. Zelf kan ik niet zo goed volgen dat vd Brink zulke dreigementen aan de lopende band kan uiten en maar gewoon vrij rondloopt.

      * voelt een herhaling van zetten en suckende spelletjes op stapel staan, voorspelt lange tenen en allergische reacties van de waard*

      Ja, herhalingen van zetten zijn jammer. Ik zou de complottertjes willen vragen om als ze dan toch doorgaan met trollen, dat ze eens een andere insteek zoeken.

  12. @Mia,
    Over schaapjes gesproken.

    Ik zit met mijn penis achter mijn computer. Ik exporteer frames en exploiteer angst. Ja. Als het scoort moet recht in de smoel over de rug van geslachtofferde NSB’ers, volksverlakkers en staatshournalisten gegijzelde journalisten. Tsjà(kk)áhh. Dat krijg je ervan als je je inlaadt met de Nationalistische Overheidsomroep voor Staatspropaganda.

    En die sheople maar mekkeren dat we ten slotte in een vrij land leven!

    Ennieywee & anfèn, D-O-N-E-E-R-! Wees de eerste die dit leuk vindt.

  13. 2 responses on “De trollen van Swapichou…..”

    donquijotte July 16, 2013 at 10:47 am · · Reply →
    Hoeveel te meer ik erover nadenk en met in herinnering hoe ze bij Swapichou onbeschoft Theyknew behandelden denk ik er sterk over alle gegevens toch maar te openbaren. Xara uitgezonderd want zij viel wel mee tegen Theyknew.

    donquijotte July 16, 2013 at 10:54 am · · Reply →
    Ik ga derhalve nog wat partners,ex-partners, werkgevers, oud werkgevers en opdrachtgevers benaderen. Hij/zij die zaait zal oogsten is het niet? Zelfstandig ondernemer zonder inschrijving KVK, zonder btw nummer. Dat riekt naar uitkerings- en belastingfraude Jeroen. Die grote bek van je gaat je nu opbreken. Als je zelf niks meer te vreten hebt word je misschien wat vriendelijker voor andere wel vriendelijke mensen. Mark my words jeroen: Jij gaat KAPOT!

    http://donquijotte.wordpress.com/2013/07/16/de-trollen-van-swapichou/

    Hij is nog aan het overleggen met zijn ‘team’..
    En in post 2 praat hij al met Jeroen persoonlijk.
    Een dreigement om kracht bij te zetten.

    Lievvvv, dat hakkenbijtertje!

  14. @Jeroen

    In de context van je assessment tool, gekkie-tracker, en automated DSM project is dit een interessant artikel. Het verhaalt hoe een prof in de UK door het toepassen van ‘forensic stylometry’ het pseudoniem van Rowling ontmaskerde.

    Het is in de basis dezelfde theorie en techniek die Hancock – waar ik eerder aan refereerde – toepast om psychopaten te filteren uit (social) media.

    Deze software zou de relatie tussen verschillende gebruikte nicks prima blootleggen, en het gebruik door de haatplottertjes van verschillende nicks en proxy IP’s om zo anoniem en moeilijk traceerbaar te blijven vrijwel nutteloos maken.

    • Hey Ziva,

      Ja interessant. Er zijn inderdaad genoeg methodes om mensen op hun taalgebruik te identificeren, ook als ze onder een hele serie van pseudoniemen schrijven.

      Inmiddels zit ik met mijn assessment applicatie in de beta fase en we hebben een blije klant die helemaal uit zijn dak zit te gaan op zijn nieuwe speeltje. We gaven hem ook een iPad erbij en nu is hij helemaal het mannetje 🙂 Het heeft me wat grijze haren gekost, maar ik kan op vakantie.

      We willen na de vakantie, vanaf 1 september echt losgaan met het psychologisch testsysteem/ electronisch patientdossier. Inmiddels ook contact met een zeer oude rot, die jarenlang directeur van een psychiatrische inrichting was, nu een communicatiebureau heeft en goede ingangen naar geestelijke gezondheidszorg instellingen heeft. Hij vindt dat we eerst maar eens moeten gaan luisteren en kan afspraken voor ons regelen bij verschillende clubs, zodat we tot de juiste use cases kunnen komen. Eerst luisteren, problemen in kaart brengen en daarna pitchen vindt hij. Kreeg veel intervisie van die man met z’n verhaaltjes over “leren luisteren”. Argh!

      Er is ook van alles niet in orde met het huidige patientdossier begrijp ik, wat wij veel beter in zouden kunnen richten qua privacy. Er liggen daar serieuze kansen.

      Eerst wil ik inventariseren wat de meest gangbare testmethodieken zijn en hoe je die verder dan nu gebeurt met elkaar kan integreren, wil het proces binnen zo’n instelling in kaart kunnen brengen, wie wanneer wat met de applicatie zou doen. Dan moet er inderdaad iets bij voor historische overzichten en gespreksverslagen en dan willen we er inderdaad nog een set van extra diagnostische tools aan toevoegen, die bijvoorbeeld tekst analyseren, micro expressies in beeldopnames, zo veel mogelijk manieren waarop de computer de diagnose kan verdiepen en verrijken.

      Dalijk ga ik in de Ardennen eerst maar eens de business case en eerste plan van aanpak schrijven. Ik denk echt dat we van onze kant ook iemand nodig hebben met een stevige ondergrond op het vlak van psychiatrie, alleen al om tabak te kunnen maken van testmethodieken, hoe het werkt in instellingen, etc. Denk nog steeds dat jij volmaakt in dat profiel zou passen, als je zin en tijd hebt. Niet alleen conceptueel, maar ook commercieel.

Reacties zijn gesloten.