Swapichou verder zonder Drs. Donnetje? (poll) (3 UPDATES!!!)

Ik vind het jammer Don, dat jij en Jeroen elkaar continue in de haren moeten vliegen. Ik vind zelf een beetje tegengeluid wel fijn, maar na er een tijdje over nagedacht te hebben, je trollende verleden, moet ik toch tot de conclusie komen dat jullie twee gewoon water en vuur zijn en dat ik er zo geen zin meer in heb. Dit marginale blogje is ontstaan door en voor mensen die zich ‘anti-complotter’ noemen en dan is er niets mis mee om gewoon tegengeluid te hebben. Ik vind eerlijk gezegd ook dat Jeroen er te vaak te hard met gestrekt been in gaat, maar de doelstelling van dit blogje was altijd linkjes delen, weetjes delen, oud muziekje delen, ouwehoeren en waar het kon onzin van plottertjes debunken.

In alle eerlijkheid vind ik het jammer maar ik heb geen zin meer om op ons blogje te kijken en wederom een ordinaire scheldpartij te zien omdat jij Jeroen niet begrijpt, wil begrijpen en Jeroen totaal geen ruimte heeft voor jouw mening het is oordeel is dus *BAN*

Het ga je goed Don Quixote je mag ons altijd mailen op swapwordpress@gmail.com en wellicht dat we je op jouw blogje nog een keertje spreken, ik zag al dat je ons reblogged had.

Tot ziens.

UPDATE door Swap: Jeetje, de meningen zijn verdeelt, daarom dus nog een poll. Wat moet het zijn, free Donnieboy so he can chase his windmills of keep Don ‘le trol’ in ze oubliette

Ladies and gentlemen place your votes please!

UPDATE 2 door Swap: “Free Don!!!” is leidend op dit moment. Interne mailtjes en publieke meningsverschillen eisen rectificatie. Waarom wel Don en niet Jeroen. Waar twee vechten hebben immers twee schuld. Daarom dus weer een poll

UPDATE 3 door Swap: Drama!!! compleet, totaal massamoord en een hetze tegen complottertjes, geen kans meer, complottertjes gaan nu down down down!!!!

158 thoughts on “Swapichou verder zonder Drs. Donnetje? (poll) (3 UPDATES!!!)

  1. En een eigen poll als afscheidskado erbij?
    HIJ WEL?
    *Kijkt boos, stampt op de vloer, en zet sleurhut in de trollentuin om ook een eigen plek in te nemen*

    • Tsja FeeX er komen hier toch tussen de 70 en de 100 mensen elke dag eventjes de comments doorspitten (voor die slappe stukjes die wij schrijven komen ze niet natuurlijk 😉 ) dus vind ik het wel fair dat ze dan een mening mogen geven.

      Maar goed, kom maar op met dat lekkere deuntje wat ik al dagen zo niet weken moest missen!

    • Mick en Keith hebben ook zo’ n aparte verstandhouding met elkaar, Mick de zakelijke uitgekookte artiest en Keith die veel instinctiever is.
      Toch zijn ze nog steeds bij elkaar.

      • @Teigertje

        Haha, daar had ik dus gisteren een hele discussie over met een autistische (en goed bevriende) developer met wie ik werk, omdat onze manier van probleemoplossen zo heel anders is. Als er een stuk code niet werkt, kijk ik een keertje naar wat er eigenlijk (niet) gebeurt, zoek de code op waar het plaats hoort te vinden en wijs soort van instinctief de fout aan. Acht van de tien keer heb ik gelijk. Maar Rene vindt me dus een klootzak (echt letterlijk), omdat je natuurlijk meerdere oorzaken voor een probleem kan aangeven. Hij maakt dan een lijstje en gaat die puntsgewijs proberen uit te sluiten, tot hij bij de juiste is.

        Strikt logisch bekeken heeft hij wel gelijk, maar praktisch bekeken heb ik gelijk. Want zijn manier van probleemoplossen is veel arbeidsintensiever en meestal klopt het wel wat ik dacht dat het was. Maar als het niet klopt heb ik weer een groter probleem dan Rene. Uiteindelijk ben ik toch minder uren kwijt aan dat hele bugfixen.

        Het snelste proces is dat ik eerst op een soort van straatvechters manier door de code ploeg, mijn oplossingen implementeer en alleen naar hem doorzet wat ik niet instinctief kon oplossen. Als ik er dan langer naar moet kijken gaat het toch maar vervelen en hij vindt lijstjes juist leuker. Perfecte samenwerking 🙂

        Niet dat we de Rolling Stones zijn natuurlijk, maar wel herkenbaar.

        Hier trouwens nog een mooie Laibach cover van het nummer 🙂

  2. Goed weer tot de orde van de dag Micha Kat probeert zich uit de uitspraak te wurmen.

    Dear mr. Le Poole,

    The proxypass has been removed on your request. Micha Kat never had anything to do with it.
    The verdict of the court which you send me is based on assumptions and not on facts.

    Needless to say that blocking the ip-adress by TMG online media BV would have been a faster solution.
    Seems TMG online media BV prefers to suffer, play the role of the victim and is very fond of drama.

    Kind regards
    Shame that Name

    • Wat een wartaal. Wat het blokkeren van een IP adres ermee te maken heeft is echt onduidelijk, want de koppeling van die domeinnaam naar de Telegraaf site staat op zijn server. Er is geen enkele manier waarop TMG er vanaf hun kant voor kan zorgen dat die koppeling niet gelegd wordt.

      • Overigens ook apart want die gast achter ‘Shame that Name’ is gewoon een Nederlander, hij zal wel bang zijn voor 1000 Euri per dag, maar volgens mij heeft deze meneer niets illegaals gedaan. Het ging namelijk over het zwart maken van de reputatie (kuch) van de Telegraaf. Daar moet Micha vanaf morgen 1000 Euri per dag voor aftikken. Oei… Micha toch… Vraag maar snel om donaties.

        Overigens is het jullie ook opgevallen dat Martijn eindelijk zijn donatieknop in working order heeft gekregen! Met 1 LIKE NOG WEL!!!

      • Natuurlijk is de afzender van dat Shame that Name mailtje een Nederlander. Shame that Name is een projectje van het Rotterdamse hostingbedrijf waar pedograaf.nl is geregistreerd zoals Micha in zijn pleidooi probeerde aan te tonen middels een mailtje van Pim van Prooijen – PDF “productie 1” (die Micha dus maar weer gewoon voor de leeuwen gooit als hem dat zo uitkomt btw), en beste Pim – goh, hoe toevallig – vertoeft in – jaja – Ukraine (see comments).

        Maar Micha blijft denken dat de hele wereld gek is buiten zichzelf, en verwacht dat we die leugenachtige idioterie van hem serieus blijven nemen, en dat het niemand opvalt dat hij zijn eigen ‘meineed’ probeert wit te wassen.

        • Het ging dus om laster, Kat haalt er van alles bij wat niet relevant is om zijn gelijk alsnog te halen maar het delict is dat Kat de Telegraaf aanduidt als pedograaf en dit zou de *kuch* goede naam van de Telegraaf aantasten en daarom moet hij een dwangsom van 1,000.– Euro per dag betalen. Tenzij ik dus toch helemaal verkeerd zit slaat zijn verdediging dus helemaal nergens op. Sterker nog hij luist zichzelf in de val.

          EDIT door Swap

        • Jij kent Pieter?

          Oh maar dit is leuk… Vertel. Hoe ken je hem, wat voor mens is het?

          EDIT door Swap: Pim that is… geen idee waarom ik met Pieter in mijn hoofd loop.

      • Ken Webkracht al zo ongeveer sinds hun oprichting, toen ze nog op de Rodenrijselaan in Rotterdam Noord zaten en heb respect voor hun werk. Woonde bij ze om de hoek en kwam er geregeld op de koffie. Wat ik niet zo kan begrijpen is dat het goeie, capabele gasten zijn, geen complotgekkies. Kan je ook wel zien aan de kwaliteit van shamethatname trouwens, hoewel ze de content van hun FAQ’s beter uit hadden kunnen werken voor ze met bouwen begonnen. Hadden ze vast wat beter nagedacht over de vraag “is this legal”, die nu nog even openstaat. Ah well.. details.

        Ze zullen vast een beetje pro occupy zijn, maar volgens mij hebben die niet helemaal in de gaten in wat voor wespennest ze zich steken met Micha. Riskant concept, vind ik het, dat shamethatname. Dan vind ik een gekkietracker conceptueel toch beter werken 😉

        • Aha! Ik ben eruit… Het kost gewoon geld dat shamen… Je moet er gewoon geld voor dokken

          Micha Kat heeft depedograaf.nl besteld en er 50 Euri voor gedokt! Ja leuk!!!

          Eigenlijk zou ik de bestelling af moeten maken denk je niet?

      • Leuk clubje van coders, begonnen als klein vriendenclubje en ik zag net op hun site verhuisd en zelfs een extra vestiging. Tja, wat zal ik zeggen… “grow up”, maar dat zullen ze vice versa ongetwijfeld ook vinden. Ik ben wat meer van de “business cases” en kwam dan uiteindelijk terecht bij een Amsterdamse internetclub dan die hippies.

        Maar als ze echt groter willen worden kan dit soort shite niet vind ik…. Het is een beetje een “net niet” conceptje, controversieel op een verkeerde manier, gaat ‘m viraal nooit worden en dan ook nog eens lanceren terwijl hij nog niet eens af is.

        Ik vind het een zorgwekkend signaal.

      • Raar concept. als ik het goed begrijp betreft het hier een geautomatiseerd afpersingssysteem, hoewel de uitleg nog niet gevonden kan worden en een disclaimer ook niet. Afhankelijk van de hoeveelheid “likes” die een shame krijgt wordt een bedrag gegenereerd dat zo’n bedrijf (ik veronderstel aan Webkracht) moet betalen. Dan kunnen ze weer van de lijst afgevoerd worden.

        Ik betwijfel of het ze gaat lukken om afstand te bewaren van de shit die mensen plaatsen, omdat ze zelf blijkbaar een financieel motief hebben. Bij de “shame” verschijnt wel de naam van de plaatser, maar op eentje na (pim’s eigen eerste probeerseltje) werden ze allemaal anoniem geplaatst.

        En juridisch hebben ze het zo te zien nog niet helemaal rond. Ik zou zeggen: terug naar de tekentafel!

        • Afpersen is strafbaar, laster ook. Ik gok dat een Merck wanneer ze er lucht van krijgen met liefde er 20,000 Euro tegen aan meppen om die site de lucht te halen en dan nog eens 20,000 Euro om Pim financieel stuk te maken middels dwangsommen.

          *in contactlijstje kijkt*

          Overigens ook zo megalomaan als de pest Expose all negative information, unite others against, form network of warriors, ultimately to bankrupt and shut down Monstanto.

  3. Voor mij was het probleem niet zozeer de mening an sich, want daar was verder toch niets consistents aan te ontdekken. Hij riep gewoon wat hem uitkwam en was bovendien eerder bezig met het diskwalificeren van anderen dan het handen en voeten geven aan wat voor opvatting dan ook.. Alleen al zijn laatste reacties op mij: eerst vond hij het verdacht dat ik zogenaamd met de God Horus te maken zou hebben (whatever) en als ik dan een keer grootste vijand van Horus uit de egyptische mythologie noem is dat ook verdacht en is Horus juist weer goed.

    Hij was hier helemaal niet om een mening te geven, maar om waar mogelijk te censureren, ontregelen, uit te schelden en demoniseren. Als er een keertje een complottertje langskomt die wel gewoon zijn mening kan geven wordt dat heus wel in zijn waarde gelaten (ook door mij).

    Maar Don’s spelletjes hadden verder niets met meningen te maken. Wel met stompzinnige kwaadaardigheid. Bovendien kan je uit zijn reacties opmaken dat hij onverbeterlijk is, want hij zit dingen die hij doet glashard te ontkennen terwijl je die gewoon terug kan lezen.

    Daar is verder toch geen doorkomen aan.

  4. Jullie geloven toch niet serieus dat dit een waterdicht pollsysteem is? Je hoeft alleen maar je cookie te ruimen of een andere browser te starten en je kan er weer een stem bijzetten hoor. Deze stemming heeft geen enkele geldigheid. Zegt niets.

    • Misschien stemt drs Don zich er wel zelf in, of wat van zijn plottervrindjes, ik noem een Bou, Martino.
      Hij ging gewoon overal tegenin met Google als hulpmiddel en denigrerende zuigende opmerkingen vooral naar Jeroen toe, die er gewoon open in staat.
      Als je ziet hoe hij zich opstelt bij Bou is dat gewoon niet kloppend, daar speelt hij de zgn. intellectueel, altijd correct.
      Maar dat wil niet zeggen dat ik hem zijn leventje niet gun, ik hoop echt dat er wat waar was van zijn raaskallende verhaaltjes en dat er mensen zijn die om hem geven.

    • Ik volgde het stemverloop een beetje en er werden twee “bursts” van 14 stemmen achter elkaar geplaatst, die Don terugwilden. Pollfucken heet dat. Overigens gun ik Don zijn leventje ook heus wel, maar bij voorkeur ergens heel ver buiten mijn blikveld.

  5. Holy moly!!! Een blik in de psyche van Martijn. Wel jammer dat hij niet eventjes vertelt waarom zijn toenmalige vriendin is weggegaan, en waarom zij zo boos op hem is. Dat zou het verhaal objectiever maken. Desalniettemin triest voor het kind. Een kind moet gewoon nooit het slachtoffer zijn van zijn / haar ouders.

    • Haha, wat een persoonlijke ontboezemingen van Martijn.

      Maar volgens mij vertelt hij niet het hele verhaal. Er staat me iets van mishandeling voor de geest, waarom die moeder een ander heenkomen moest zoeken. Om het vege lijf van de gewelddadige gek Martijn te redden zeg maar.Wat ik trouwens heel bizar vond, is dat hij het zelfs “evil” van die moeder vindt als ze zegt dat ze haar dochter zal missen als ze een weekendje met Martijn meemag. Alleen dat laat al zien dat hij echt een mafkees is.

      Overigens staan mijn ervaringen als vader haaks op die van Martijn. Toen het wat lastiger met de moeder ging, kreeg ik zonder problemen de hoofdvoogdij. Dus ofwel Martijn is te dom om het “spel” te spelen, of het komt misschien door zijn losse handjes.

      • Het gaat me overigens niets aan, maar ik ben best nieuwsgierig hoe jij de hoofdvoogdij hebt gekregen i.p.v. de moeder. Ten eerste omdat het uiteraard aantoont dat Martijn peop praat. Maar met name omdat het eigenlijk best bijzonder is dat er voor de vader wordt gekozen. Ik moest bijvoorbeeld enorm lachen om dit comment

        En de reactie 🙂

        “Ha die Yolothan, wat een goeie nickname! Ja, wat een sukkel he.”

      • Martijn heeft inderdaad recht om zijn kind te zien.
        Er zijn zelf gevallen bekend waarbij een kind verplicht op bezoek bij vader in de tbs moest komen.
        Ook moedermoord veranderde dat dus niet.
        Dat terzijde..

        De rechter heeft hem een straatverbod opgelegd of zo dat hij nu verstookt blijft van contact?
        Of is er inderdaad een dreigende situatie ontstaan die de veiligheid van zijn kind bedreigt?
        Ik kan me voorstellen gezien zijn hetze moeder Anass dat Martijn nogal wat dwang gebruikt. om het volgens zijn eigen scenario te behouden.
        Dit was zorgwekkend, het lijkt mij dat hij zijn ex ook niet spaarde.

      • Nou, ik heb om te beginnen altijd de volle mep betaald en onder alle omstandigheden de samenwerking gezocht. Me dienstbaar opgesteld. Dat helpt. Toen we uit elkaar gingen verzonnen we ook een formule dat we van elkaar houden in zoverre we van ons kind houden en die staat eigenlijk nog steeds. Daarnaast kunnen mijn zoontje en ik het nogal goed vinden. Helpt ook, want hij wil zelf ook graag bij mij zijn. We hebben een beetje “mannenhuishouding” maniertjes met hard boeren, lezen aan tafel, schijten met de deur open, het is gewoon gezellig.

        Maar wat dus even verkeerd ging, was dat mijn ex direct na mij wat kreeg met een crimineel type, een skinhead/bodybuilder/thaiboxer/cokejunk. Was allemaal heel extreem en ik complimenteer haar niet met haar rebound keuzes. Naast mijn zoontjes slaapkamer (in een brandgevaarlijk, oud huis) had hij een totaal amateuristische wietplantage, met blootliggende snoeren enzo aangelegd. Zelfs daar kon ik weinig tegen beginnen, dus toen ben ik hem eens dronken gaan voeren en uithoren. Zoveel centjes en nooit eens werken, hoe kan dat nou tog? Begon hij ineens over zijn andere “wapenfeiten”: dat hij ‘vrouwtjes’ voor hem had lopen in het toenmalige Tomorrowland die XTC voor hem dealden en dat hij ook het een en ander naar de VS verscheepte. Zo toevallig: precies toen m’n zoon bij mij was later stond er twee weken later een arrestatieteam van vijftien man bij hem voor de deur en lag er een uitleveringsverzoek uit de VS. Bleek dat onze “professional” een lading pillen (volgens hem neppillen, maar goed) met de Fedex had geprobeerd te versturen, en zijn adresinfo gewoon op het doosje stond. Zucht. zijn zaak hing trouwens samen met die van die DJ’s uit Nederland, die toen ook uitgeleverd werden. Was nogal geruchtmakend destijds, kwam zelfs op het journaal.

        Heeft hij hier nog drie maanden vastgezeten in afwachting van zijn uitzetting, maar die klootzak ging dus beroep aantekenen. Heeft nog een jaar geduurd voor hij met een zak over zijn hoofd naar Amerika kon, maar in dat jaar werd zijn paspoort wel alvast ingenomen, waardoor hij bij mijn ex uiteindelijk op de bank terechtkwam. Dat scenario had ik niet voorzien. Hij kon niet werken, geen eigen huis huren, hij kon niets, behalve nog dieper de criminaliteit ingaan en steeds agressiever worden. Mijn ex dweepte met hem, ging hem ook met mijn zoontje in de gevangenis bezoeken enzo, maar daar kon ik vrij weinig tegen beginnen. Soms moet je gewoon even je momentje afwachten.

        Regelde zich helaas vanzelf, tijdens de verjaardag van mijn zoontje. Die is op kerstavond jarig, dus er is een soort van traditie met een obscene hoeveelheid kadootjes voor iedereen onder de boom. Met mijn toenmalige vriendin kwamen we dus langs en op een bepaald moment (midden in de nacht, iedereen sliep al) timmerde hij mijn ex in elkaar en begon zelfs het speelgoed van mijn zoontje kapot te schoppen. Dat was een bizar moment, want ik moest beslissen wie ik het eerst in veiligheid moest brengen. Eerst mijn zoontje en het zoontje van mijn vriendin die ook mee was en daarna mijn ex en naar mijn huis in Haarlem gevlucht

        Daarna doorgepakt. Zelf aangifte gedaan van huiselijk geweld en mijn ex had al een paar keer op het punt gestaan om er aangifte van te doen dat hij haar sloeg, maar zette dat nooit door. Daar maakte ik een harde eis van en deed daarnaast een melding bij het AMK, waarin ik stelde dat ik mijn ex mede verantwoordelijk achtte, omdat dit natuurlijk wel is wat je kan verwachten dat er gaat gebeuren met zo’n figuur in huis. Ze is toen een tijd in therapie geweest, heeft zwart op wit moeten beloven dat ze die jongen nooit meer zou zien op straffe van verlies van haar ouderlijk gezag en mijn zoontje heeft toen een tijd alleen bij mij gewoond.

        In de loop der tijd is dat teruggebracht naar een 50-50 situatie en tegenwoordig hebben we een harmonieuze co ouderschap. Al jaren trouwens.

        Enniewee. zo krijg je als man alsnog dat ouderlijk gezag. Eind goed al goed.

        • Holy moly… Heftig verhaal man… 😦

          Blij te horen dat het desondanks goed met jullie gaat…. Ik ben zelf een redelijk geduldig mens maar…

          Met mijn toenmalige vriendin kwamen we dus langs en op een bepaald moment (midden in de nacht, iedereen sliep al) timmerde hij mijn ex in elkaar en begon zelfs het speelgoed van mijn zoontje kapot te schoppen. Dat was een bizar moment, want ik moest beslissen wie ik het eerst in veiligheid moest brengen. Eerst mijn zoontje en het zoontje van mijn vriendin die ook mee was en daarna mijn ex en naar mijn huis in Haarlem gevlucht

          Ik weet niet hoe lang ik mijn hoofd koel zou kunnen houden. Hopelijk had ik hetzelfde gedaan.

      • Eh, is nogal wat.
        Maar goed.
        Eigenlijk schrik ik er wel van.
        Je partnerkeuze en achtergronden zijn wel vrij heftig.
        Ik vermoedde wel ergens een hoge ‘adrealinegehalte’
        Maar bij deze bevestig ik deze vermoedens.
        Ik mag hopen dat je kind wat begrip opbrengt, en niet teveel is beschadigd etc?
        Je weet nooit of het ‘naweeen’ meebrengt.

        Wel openhartig, dat dan weer wel.
        *trekt fles los*

      • Weet je, volgens mij krijg je dat ouderlijk gezag vanzelf wel als je betrokken genoeg bent met het welzijn van je kind. Ik vind die “dwaze vaders” niet zo zielig. Mij is het nooit om het formele “gezag” te doen geweest, maar gewoon dat ik zijn vader ben en voor hem klaarsta. Hij heeft mij nodig en niet andersom. Het ontstond bij mij een beetje uit noodzaak dat ik dat ouderlijk gezag kreeg, waar mijn ex trouwens aan meewerkte. Dat was natuurlijk wel een voorwaarde van me toen hij helemaal bij me ging wonen.

        En ja, dat figuur. Hij was veel sterker dan ik, maar hij was ook onberekenbaar, want hij stond stijf van de drugs. Maar ik wil niet vechten met twee jongetjes van vier. Mijn eerste automatisme was om de handen voor de ogen van mijn zoontje te doen en toen hij naar de kamer van mijn ex ging, heb ik ze met een noodgang aangekleed, kaddootjes die klaarlagen meegepakt, en stapje voor stapje met die twee jongetjes naar de voordeur gegaan. Hij stond ook tegen mij te schreeuwen en ik ging dus even akkoord met alles wat hij zei. Toen die veilig waren weer naar binnen gegaan en mijn ex meegekregen. Ook even akkoord gegaan met alles wat hij van haar vond, waar ik het niet eens perse mee oneens was. Maar goed.

        Zijn uitlevering was daarna wel heel snel rond.

      • @FeeX

        Ik mag hopen dat je kind wat begrip opbrengt, en niet teveel is beschadigd etc?

        Natuurlijk lette ik daarop. Toen hij net bij me was, was hij bang om alleen te zijn. Kan me herinneren dat hij echt een keer in paniek was, toen ik even weg was om wat voor in zijn schoen te kopen. Maar gaat juist heel goed. Is ook een tijd geleden en hij was gelukkig heel jong. In alle jaren daarna heeft hij eigenlijk wel een goed leven gehad, met z’n lagere school tegenover mijn huis, z’n moeder die een aantal jaren geleden om de hoek kwam wonen en nu dus weer bij elkaar. Misschien verwende ik hem iets teveel. Ik denk dat het goed voor hem was dat we niet in onze loopgraven zijn blijven steken en hij evengoed het helingsproces meemaakte.

        Overigens is mijn partnerkeuze niet zo heftig, want mijn ex met wie ik dus weer samenwoon is verder een schat. Maar die van haar dus wel op dat moment. Hij was alles wat ik niet was: breed, fysiek agressief, voor haar karretje te spannen, vocabulaire van 150 woorden, het was gewoon haar ridder die alles voor d’r deed. Beetje domme jongen.

        Maar dat ik van spanning en sensatie houd is natuurlijk waar. Dit vond ik alleen wat veel van het goede en op een terrein waar ik dat niet zo zoek. Doe mij maar een goeie conspiracy theory of iets occults. Veel leuker.

    • Ik vindt het een peopverhaal, stuitend.
      Er zijn legio problemen bij de Jeugdzorg, hoef je alleen maar de kranten op na te slaan maar deze pipo vertelt zijn verhaal wat gewoon rammelt.
      Wat rammelt er? Nou, zijn lieftallige vrouwtje vertelt hem 1 dag na de geboorte hoe de zaken er voor staan. (Martino wordt gechanteerd). Tuurlijk joh 1 dag na de geboorte heeft een vrouw nog wat te stellen met haar lichaam hoor maar nee, zijn super-ex gaat het gelijk hard spelen. Naar mijn smaak lopen zowel mannen als vrouwen te klooien maar dat is echt niet het enige waar Jeugdzorg mee bezig is.

      • Oh ja en dat ongefundeerd verdacht maken van de moeder van Ruben en Julian moet gewoon eens stoppen. Kotsmisselijk wordt je daarvan.

      • Het is inderdaad echt een walgelijk verhaal. Gewoon uit zijn eigen woorden blijkt al dat hijzelf de foute partij is. Daar zijn volgens mij nog niet eens grijstinten in te herkennen, als ik alle ooggetuigenverslagen op een rijtje zet. Martijn’s gezeur over Jeugdzorg ligt toch echt aan hemzelf, want ik kreeg bijvoorbeeld het volle ouderlijk gezag, terwijl mijn ex en ik nooit getrouwd waren. Dat ligt toch echt een beetje aan de man of vrouw in kwestie.

        Hij weet overigens het verschil tussen voogdij en ouderlijk gezag nog niet eens, wat al laat zien hoe diepgaand hij zich ervoor interesseert. In ieder geval onvoldoende om aan te kunnen nemen dat hij er ooit serieus moeite voor deed, want dan ken je die begrippen wel.

        Dat bleek even anders te zijn toen mijn ex een dag na de geboorte van mijn dochter meldde dat zij pas wilde tekenen voor het ouderlijk gezag als ik de helft van “het een-en-ander” op haar naam zou zetten. Dat was een harde leerschool.

        Volgens mij was de harde leerschool voor zijn ex en zijn dochtertje, dat hij dat niet overheeft voor zijn kind, dat hij dus niet bereid is om een gemeenschappelijke verantwoordelijkheid te pakken. Hij maakte dus een egoistische keuze. Dit ging volgens mij niet over een slechte feeks die de helft van zijn bezittingen wilde inpikken (zoals hij wel de volledige manege van een andere ex sloopte), maar een verantwoordelijke moeder die een stevige basis voor haar kind wilde leggen.

        Die keuze maakt hij tot op de dag van vandaag, want hij betaalt natuurlijk geen cent alimentatie. Vaders die niets overhebben voor hun kind hebben sowieso geen recht van spreken, vind ik.

        Toen mijn dochter een jaar en drie maanden was, was mijn ex ineens vertrokken. Inclusief dochter. Het huis was leeg geplunderd en van mijn kind geen enkel spoor. Laat ik maar niet de hele beerput opentrekken, want dat doet niet ter zake.

        Ik denk dat die beerput eigenlijk wel nog wat verder opengetrokken zou moeten worden nu Martijn er zelf over publiceert, want dit gaat dus over huiselijk geweld. Tegen niet een, maar meerdere exen. Kan hij wel de zielige Jantje Smit met die stoute roofyolanthe uit gaan hangen, maar zo liep dat niet.

        Heel moedig van de moeder van zijn dochter dat die uit zijn klauwen wist te komen en haar kind goed wist te beschermen en dat ze dat als een dief in de nacht moest doen is veelzeggend. Petje af. Niet zielig voor Martijn.

        Deze man vond dat het na onderzoek niet echt nodig leek dat ik mijn kind al te vaak zou zien. Welk onderzoek? Ik had de hele man nog nooit gezien of gesproken?

        Tja, als je verder niets meebetaalt en geen actief deel uitmaakt van de opvoeding, er misschien wel wat vervelende huiselijk gewelddingetjes plaatsvonden, is het niet echt in het belang van het kind, zo’n vader. Ben je ook niet echt een relevante factor in zo’n onderzoek. Zou andersom voor een moeder trouwens ook gelden. Het zal wel lastig voor Martijn zijn geweest dat ze zijn kind en niet hem centraal stelden.

        Als daarvoor valse aangiftes benut kunnen worden of vaders opzettelijk negatief bestempeld moeten worden, dan schroomt men die middelen niet. Kinderen worden soms nog liever bij pleeggezinnen geplaatst dan dat de ouder een eerlijke kans krijgt.

        Suggereert Martijn daar dat er “vals” aangifte tegen hem zou zijn gedaan? Goh. waarvan dan? En waarom zou die aangifte precies vals zijn geweest? Questions questions.

        De moeder van mijn dochter saboteert de relatie met mijn kind al jaren. Toen ze klein was fluisterde ze haar eerst in dat mama haar zou missen als ze naar papa ging. Ook mocht de knuffelbeer niet mee naar papa, want “papa slaat“. Dat soort dingen heb ik zelfs gefilmd als bewijs.

        Een moeder die haar kind mist is niet zo vreemd, ook al kan Martijn zoiets niet invoelen. En als een kind zegt dat ‘papa slaat’ is dat niet zozeer een bewijs dat die moeder zit te stoken, maar dat Martijn huiselijk geweld pleegt. die vind ik dus ook tamelijk bizar. Ik hoop dan ook van harte dat hij dat bewijs beschikbaar maakt, want daar kan de politie volgens mij wel wat mee. Mag hij meteen blijven.

        De vader is namelijk goed voor een maandelijks inkomen en als dat afneemt of stopt ga je dwarsliggen.

        Yupz, is ook zo. Dat hoort dus bij vaderschap, dat je je kind van een veilige basis kan voorzien. Als je daarin faalt doe je eigenlijk niet meer mee. Jammer joh.

        • Mja apart toch maar weer hoe waarheidszoekers toch zo vreselijk tegen zichzelf liegen.

          Dit verhaal: Moeder is kutwijf, Martijn is engeltje.

          Ja vast… Ik heb zelf (helaas) al meerdere relaties achter de rug maar ik moet toch eerlijk toegeven dat ik een lastig mens ben. Meestal de schuld heb aan mijn problemen en vooral dat die instelling van zelfreflectie er toe heeft geleid dat ik gewoon leuk en goed contact heb met bijna al mijn exen. Duiding dat zijn er dus zo’n acht waarvan ik er met zeven goed contact heb.

          Maar beter, dat ik nu al een hele poos eindelijk een evenwichtige relatie heb.

          En ja, ik ben een enorme XXX ik weet het…

      • De helft van het ‘een en ander’ was hem schijnbaar veel waard.
        Vraag me af wie dan de materialist is.
        Het kan ook aangeven dat hij alles bewust op zijn naam liet zetten wat gezamenlijk (waardevol) was.
        En zijn ‘lasten’ wel wou delen.
        Of dat ze geen kant op kon, en hij dat ook inwreef.

        Maar goed Martijn heeft zijn eigen kind al vaker met een ‘nieuwe stiefmoeder’ verblijdt.
        Met een kind kom je nooit geheel los van je ex.
        En ja een kind heeft recht om zelf een mening te mogen vormen, daarbij is regelmatig stabiel contact ook van belang.
        Maar als ik zijn filmpjes zie…Zou ik als rechter zeer zeker kiezen voor het belang van zijn kind.
        Filmen doet hij dus vanuit zijn eigen paranoia knip en plak scenario.
        Hij bewijst ZELF des te meer dat hij onder invloed rijdt.
        Zijn obsessie voor kinderporno is discutabel.
        Wil je daar je kind achterin geladen hebben?

        • Sterker nog, het was hem allemaal zoveel waard!!!

          “Ja we krijgen samen een kind, wat zeg je? Je wilt wat? Samen… Jij en ik? Tut tut tut meid, daar komt niets van in! Daar heeft ome Martijn hard voor moeten liegen!”

      • Naar school,sport, vriendjes brengen en halen.de driftbuien van teleurstelling incasseren.
        Zorgen voor voeding en kleding.
        Ze veilig laten opgroeien.
        Het valt niet mee.
        Is nogal een inbreuk op je privacy, zorgen voor je nageslacht.
        Je moet het wel willen!

        • Ja ik kijk nu voor het eerst dat hele videootje van JDTV af maar het is natuurlijk wel erg voor deze mensen.

          Kinderen moeten wat mij betreft bij hun ouders opgroeien. Maar ik vraag me toch enorm af waarom zijn die kinderen in contact gekomen met Jeugdzorg? Want daar hoor je ze (begrijpelijk) niet over. Het is natuurlijk niet zo dat er op een dag zonder enige aanleiding aangebeld wordt en de kinderen meegenomen. Zo werkt het natuurlijk niet.

          Dat wil ik wel eens weten. Ik zie het leed echt wel, en ik hoor ook verhalen waarvan ik denk jeetje mina wat klinkt dat als een blunder van een ambitieuze loser die eventjes een verkeerde beslissing maakt die levens verwoest. Maar toch… Hoe komt Jeugdzorg in het spel, en erger wat voor situatie is er ontstaan dat dit soort (foute) beslissingen gemaakt worden.

          Het lijkt mij dat de andere kant van het verhaal ook enorm interessant is om te horen.

      • Martino dream on, je hebt geen cent dus valt er weinig te splitten.
        Waarschijnlijk ben je zelf een grote klaploper.
        -waar is de vliegenmepper in de aanbieding?-

      • Ik denk ook niet dat Martijns kind bij de jeugdzorg loopt.
        Wel vermoed ik dat Martijn er ZELF loopt.
        Dat verschil is er ook.

      • Jeugdzorg is een serieus onderwerp, dat moet je dus niet naar je hand zetten met een in elkaar geflanst peopverhaaltje, daarmee ondermijn je het probleem: de de bureaucratie waardoor kinderen in het gedrang komen. Schrijf daar eens een goed verhaal over en dan gaat het om heel wat meer als kinderen van gescheiden ouders.
        Dit is een element in Martino wat mij zo stoort: hij maakt er een circus van.
        Een site met steeds waanzinniger wordende filmpies en dat gescharrel met Kat en het alleen doorlaten van slijmballen in de comments.

      • Ik vind dat een kind ook recht heeft op ‘kind’ zijn.
        Dat mis ik wel als je in kinderogen kijkt.
        De sprankeling van de jeugd.
        Ik waardeer de sprankeling bij hoogbejaarden.
        En kan eigenlijk een doffe kinderblik niet goed aanzien.
        Ik zie kinderen, die de mijne hadden kunnen zijn, ineens oud, soms ook koud., onherkenbaar terug.
        Vroeger werkte ik vrijwillig met jongeren en beroepsmatig met volwassenen.
        Ik vind mezelf wel vrij sociaal en praktisch ingesteld.

        Ik heb een brede cv, scoor voldoende, en ben/blijf eigenlijk part time werkeloos.
        Ik ‘ hang’ en bungel overal tussen.
        *Hang en staplek reserveren gaat…. alweer*
        EN NOG EEN X

      • Wat me trouwens opvalt, is dat hij weer zit te dreigen met filmopnames, maar nu die van zijn eigen dochter, waarvan hij een uitspraak van haar dat hijzelf slaat om wil draaien in he volstrekt omgekeerde. Het is werkelijk heel bizar. Maar dat dreigen met filmopnames waarvan het hem ontgaat dat het om te beginnen al immoreel was dat hij die maakte deed hij natuurkijk ook bij de moeder van Anass. Het is een dingetje van hem.

        • Hij is totaal paranoïde, was je dat nog niet opgevallen?

          Welk normaal mens gaat bij een rouwende moeder op bezoek en gaat heimelijk opnames maken?

          Dan ben je echt niet goed snik.

      • Oh kijk, Martijn’s verhaal is zelfs nog leugenachtiger dan ik al dacht. Want de moeder van zijn dochter was dus de eigenaar van de manege die failliet ging door Martijn.

      • Heeft de Martijnorkaan een familiebedrijf gesloopt?
        Een manege is meestal een familiebedrijf.
        Jaren opbouw ..
        Weggevaagd?

  6. @ Swap, heeft Don een ban gekregen op verzoek van Jeroen of was het jouw keuze?

    Persoonlijk voel ik meer voor een soort time-out voor beide mannen.
    Wanneer ze het op kunnen brengen om niet op elkaar te reageren mogen ze blijven.
    Zo niet, beiden een ban of een apart logje alleen voor Don en Jeroen waar ze uitsluitend op elkander kunnen ‘vitten’. Want ik heb het gevoel dat beide mannen het onderlinge gekat op een bepaalde manier wel ego-strelend vinden. Jeroen kan er veel in kwijt, maar Don ook.
    Dus wat is wijsheid mannen?

    • @Mia

      Nee zeker niet op verzoek van Jeroen. Sterker nog het laatste wat ik zal doen is een ban doen op verzoek van wie dan ook. Ik was het gezeik echt zat. Ik had beide kemphaantjes kunnen of misschien zelfs moeten bannen, ik heb dat dus niet gedaan.

      Noem het wat je wilt maar ik lees Jeroen zijn mening graag hier. Die van Don ook, maar liever die van Jeroen, heeft meer inhoud m.i. en daarbij miste ik de vriendelijke toon die er tot voor kort altijd was en de gezelligheid. Het is immers maar een praatclubje of niet?

      Verder. Het is ons stekje en ik vind het enorm leuk. Het is voor mij een hobby waarin ik gezellig kan kletsen en soms e.e.a. aan de kaak stellen.

      Maar het is geen hok waar twee ego’s hun onenigheden kunnen uitvechten. Dat is niet het doel, was het volgens mij ook nooit. Als Jeroen en Don lekker verder willen knokken dan doen ze dat maar op Barra of bij Don zelf of waarom niet Troebel Water

      Vandaar de ban voor Don. Even goede vrienden, maar soms moet je kiezen.

  7. — EDIT BAN —

    EDIT door Swap: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hier wachte ik al de hele avond op!!! Doei Joop! Don mag ik wel, maar jij bent maar een eng ventje.

    • RAUS! DAS SPIEL IST AUS!

      DIE ZEIT IST FAST VORBEI
      DIE FREIHEIT IST NICHT MEHR FREI
      STILL IST UNSER HERZ
      UND KURZ IST UNSER TOD
      DER MENSCH LIEGT IN GROSSER PEIN!
      DER MENSCH LIEGT IN GROSSER NOT!
      DIE ZEIT IST FAST HERAUS
      UND UNSER SPIEL IST AUS
      RAUS, DAS SPIEL IST AUS!
      RAUS, DAS SPIEL IST AUS!
      WAS ENTSTANDEN IST,
      DAS MUSS VERGEHEN!
      WAS VERGANGEN IST,
      MUSS AUFERSTEHEN!
      WO DER BOSE IST
      UND WAS IST GOTT?
      WER IST ZEITLOS
      UND WER IST TOT?
      WAS ZUSAMMEN IST
      MUSS IN STUCKE GEHEN
      UND WAS ALLEIN IST
      MUSS SICH MULTIPLIZIEREN
      WIR DER BOESE SIND
      UND WIR SIND GOT
      WIR SIND ZEITLOS
      UND DU BIST TOT
      RAUS, DAS SPIEL IST AUS!
      RAUS, DAS SPIEL IST AUS!
      RAUS, DAS SPIEL IST AUS!
      RAUS, DAS SPIEL IST AUS!
      RAUS, DAS SPIEL IST AUS!
      RAUS, DAS SPIEL IST AUS!

      • Het blijft mij verwonderen … wat harkt zo’n man nu binnen harkt aan donaties.

        Overigens kan het nooit veel zijn (ja dit is gemeen) want hier een voorbeeld van een Martijn-o-fiel niet om lullig te doen ofzo maar die mevrouw is toch niet helemaal ok? Die heeft hulp nodig! En niet alleen een uitkering.

      • Yup, lekkere doelgroep hebben Kat en Vrijland aangeboord. Lekker kapitaalkrachtig ook. En maar klagen de hele dag over die k*t overheid, maar ondertussen wel om de paar minuten op de F5-knop van de bank meppen om te zien of de uitkering en toeslagen gestort zijn.

        Mooi volk, die wakkere…

        BTW: je hebt lekker huisgehouden @Swap.
        Massa-bans, en een stuk of 1000 reactie’s die ik nu – maybe, maybe not – moet doorploeteren.

        • Ja. Het is ook enorm frustrerend als die vervelende overheid nog steeds jouw gratis geld niet heeft gestort. En zijn verdikkeme die toeslagen ook nog eens te laat! Daar word een mens woest van! Kan ik me goed voorstellen stel je voor straks moet je nog met je dikke reet van de bank af en naar een of ander kantoor toe!

        • Ook helemaal logisch om dan vervolgens van met staatsgesubsidieerde laptopje via staatsgesubsidieerde internetaansluiting je beklag te doen bij lotgenoten. Toch?

  8. Hahaha sommige mensen komen echt verkeerd terecht tsjek deze zoekterm: “heb+een+teek+eruit+gehaald+alleen+het+kopje+zit+nog+in+wat+ken+ik+daar+mee+doen+verder”

    U heeft de teek er niet goed uitgehaald.

      • dat van het aangroeien is een fabel. Als het kopje er nog is, valt het er vanzelf uit. Je kunt het een beetje vergelijken met een splinter.

        “Als de teek niet goed verwijderd is

        Als de teek niet goed verwijderd is, zodanig dat de teek gedeeltelijk verwijderd is, dan ligt het eraan hoe groot het deel is dat is blijven zitten. Als alleen de hypostoom (steeksnuit) of delen ervan achter blijft, dan zorgt dat waarschijnlijk niet of nauwelijks meer voor risico’s op een infectie; wel kan het de huid irriteren. Verwijder dit zoals je een splinter zou verwijderen, bijv. met een gesteriliseerde pincet of naald. Door de beetplek nat te maken, kunnen de monddelen ook uit de huid komen.

        Maar als de kop van de teek blijft zitten, dan kunnen zich daarin nog de speekselklieren bevinden, met mogelijk ziekteverwekkers. Er is dan dus nog steeds een potentieel risico op besmetting! Probeer het kopstuk daarom alsnog te verwijderen en als het niet lukt, raadpleeg dan een arts.”
        Bron: http://www.lymenet.nl/info/teken-verwijderen.htm

      • Toch vind ik die oplossing met wespenlarves in die teken zo gek nog niet. Ziva vond het niks, maar ik heb er wel een gevoel van rechtvaardigheid bij. Voor duizendpoten vind ik het wel zielig:

      • Wespen daar hou ik niet zo fijn, Hommels en bijen daartegen wel!
        ***Zoemmmm***´`’*Bloemmm***”*~’
        Dus weg met de wesp!
        En ook de paardenvliegen zijn vervelend, ook weg!

      • Ook wespen kunnen nog best nuttig zijn. Zo kunnen ze heel goed ruiken.

        “So far, they’ve been able to detect, to some level, any chemical that we’ve trained them to,” Rains tells DBIS. Training is simple and quick. The wasps are fed sugar water. At the same time they’re introduced to a smell for 10 seconds. The process is repeated two more times. Lewis says, “We can train a wasp within a matter of 10 to 15 minutes.” For example, a set of wasps is trained to detect the smell of coffee. When they are put into a simple container, a tiny web camera watches their actions. When the smell of orange is pumped into the pipe, nothing. But when it’s coffee, the wasps crowd around the smell. So far, Rains and Lewis have not found anything the wasps cannot be trained to detect. They can be trained to detect everything from drugs to human remains to fungi on crops. They could one day even be able to detect deadly diseases like cancer.

      • Dat weet ik.
        Mijn vorige buren hadden veel ‘wespenlokkers’ waardoor het leek alsof er een wespenplaag was met die ‘wespenvangers’…
        Ze ruiken van kilometers ver.
        Bij een fruitboomgaard waar een beetje fruit ligt te gisten zijn ook veel wespensoorten te vinden.
        Ik geniet liever van het zachte gezoem van de hommels en de bijen.
        Die steken minder snel omdat ze daarmee hun eigen doodvonnis tekenen.
        Wespen hebben geen weerhaken in hun angels, steken vaker, en ook veel sneller.

      • @FeeX: ik ben ook niet zo voor de wesp. Ik weet dat ze wel redelijk nuttig zijn, maar ben ooit een keer tegen een wespennest aangelopen, en dan houd je wel een trauma daarvan over. De nachtmerries hielden na een paar weken eindelijk op.

        Dus nee.. Dan dat parelhoentje maar :).

        • Gewoon in de zee springen Xaar is mij in Spanje overkomen het was net een tekenfilm een heel nest woedende wespen achter me aan ik ben lekgeprikt maar het zilte water bleek helend te zijn en achteraf viel het wel mee.

      • @FeeX, qua steken klopt inderdaad. Ik had gisteren nog toevallig een gesprek met mijn moeder daar over, dat ze de afgelopen weken veel suffe beien ineens in huis aantrof, dood aan het gaan. Dus ik zei ook, die hebben dan gestoken. Wel apart verschijnsel.

        Mijn moeder woont in een zeer natuur-rijk gebied (met heel veel teken trouwens! dat is minder) en als er bij haar iets opvallends is met de natuur, is dat altijd een interessant gesprek.

        We kijken ook altijd met de verrekijker vanuit haar slaapkamer naar het ooievaarsnest een 100 meter verder. Zo mooi! *de jonge ooievaars zijn nu aan het oefenen met hun vleugels*. Mijn moeder hoopt zo dat ze kan zien dat ze ook daadwerkelijk uitvliegen.

        De natuur is zo mooi!

    • Ik had het geluk dat ik ze bij ‘mijn’ huisdieren zelf compleet kon verwijderen.
      Heb je het lijfje vast, kijk je naar de spartelende restdelen.
      Wel heb ik er ooit 1 geplet,
      Er kwam een donkere drap uit.
      Ik weet ook niet precies wat ik normaal met de verwijderde teken doe, eigenlijk.
      Zo vaak gebeurd het hier niet met mijn eigen huisdieren.

      Dat gedoe met alcohol en vuur is mij nooit gelukt.
      Als bij poging 1 het niet lukt, dan ‘bijt’ de teek zich vast.
      Gelijk een goede grip, ik draai iets, en los!

      Maar inderdaad druppels in de nek van de huisdier schelen ook.
      Bij mijzelf.. klopt af.. heb ik het nog nooit gehad.
      Ik krijg wel het idee dat sommige mensen er juist wel, of niet vatbaar voor zijn.

      • @FeeX, ik had regelmatig teken bij mijn katten. Ik gaf ze wel vlooienspul maar dat hielp niet tegen teken. In het begin vonden ze het verschrikkelijk!! Helemaal tegenwerken enzo maar als je er wat handiger in wordt is het een fluitje van een cent. Nu heb ik spul gevonden ook tegen teken en vlooien-neten, dus dat krijgen ze in de zomer elke maand. Hoef eigenlijk geen teek er meer uit te halen. Soms even in het begin van de lente, als ze het spul 1 keer in de 3 maanden krijgen.

        Nee, het is gewoon ook een beetje pech hebben waar je bent. Mijn stiefbroers gingen naar het bos vorige week en kwamen allebei vol met teken weer thuis. Dus het is ook maar net waar ze zitten. Je kunt wel zorgen dat je wat citroen op je smeert, maar als een teek wil kruipt hij bij je broek naar binnen en gaat heel sneaky en langzaam naar boven lopen om zich daarna in 1 van je warme plooien te nestelen. En warme plooien heeft iedereen.

  9. Tsja, jouw blog, jouw virtueel territorium. Het is jouw feestje, dus laat je gewoon niet door anderen dicteren wie je wel of niet binnenlaat. Wie vervolgens toch nog op het tapijt pist smijt je buiten.

  10. Dit vind ik dan wel weer een klassiekertje. Martijn schreef in zijn laatste artikeltje:

    Ook vaccineren is van cruciaal belang; net als genetisch gemanipuleerd voedsel, chemtrails en nanotechnologie. Niet voor niets heeft het hoofdkantoor van de NSA de vorm van een centrale processor op een computer moederboard

    Chemtrails zijn waar, want het NSA kantoor lijkt op een moederbord. Niet dat het daar ook maar iets van wegheeft, maar goed. Dat kantoor is nog niet eens het echte hoofdkantoor, want de NSA is een volledig decentrale organisatie die op heel veel plekken zit.

  11. Guttegut Micha slaat de plank ook weer eens helemaal mis wat een rare kwast is het ook.

    1) Rechters genoeg, heus! Maar ze kiezen ervoor om precies dié rechter (Mr. Walraven) op de zaak te zetten, waartegen Micha aangifte heeft gedaan wegens (aantoonbare) belangenverstrengeling.

    Goed plan, je bent crimineel je doet aangifte tegen alle rechters in Nederland wegens *kuch* ‘aantoonbare’ belangenverstrengeling en je wraakt er lekker op los tot er geen rechter meer overblijft en je dus nooit veroordeelt kan worden. Ja Micha! Zo werkt het. Je aangifte stelde natuurlijk geen kut voor, waarom vertel je niet waarom daar niets mee is gedaan? Niet onderzocht? Nep-journalist.

    Oh en jakkes Het wordt duidelijk dat Ulrici en Micha oude bekenden zijn. Micha kent haar, haar hele familie en heeft zelfs met haar zus Patricia gezoend.

    • Meneer Kat valt gewoon door de mand. Zijn verweer was voor een groot deel gebaseerd op zijn onvermogen een derde partij die domeinnaam depedograaf.nl te doen verwijderen. Nu de dreiging van een dwangsom opeens wel heel concreet wordt is daar opeens alsnog ene “Shame that Name” die de stekker uit gewraakte domeinnaam trekt.

      • Die dwangsom is al van kracht. Ik hoop dan ook dat Bas le Poole doorpakt en het geld komt ophalen. Het is al lang tijd dat Micha aangepakt wordt.

      • Klopt Swap, en die advocaat stuurt met zijn ingebrekestelling aan op het daadwerkelijk laten innen van die dwangsom. Ik vermoed dat meneer Kat daar bij nader inzien toch geen zin an had.

        • Dat is apart, want de uitspraak ging er (als ik het goed begrepen heb) om dat Micha Kat niet langer stukken over de telegraaf mag publiceren door deze aan te duiden als de pedograaf maar zoals je ziet in de search heeft hij noch de stukjes verwijderd noch is hij opgehouden met te refereren aan de telegraaf door het pedograaf te noemen. Ergo volgens mij gaat dat aantikken.

        • In gijzeling betekend dan gewoon vastzitten in het huis van bewaring neem ik aan, hoe lang mag dat maximaal duren? Weet je dat toevallig?

          Micha kan volgens mij nooit 20k ophoesten en ik denk dat hij al in gebreke is dus dat betekend volgens mij nu al 2k die hij op moet hoesten. Ik ben benieuwd hoe dat afloopt.

      • In dit soort gevallen beslist de rechter over de duur van de gijzeling. Maximum een jaar en inderdaad in het HvB. Als het zo ver komt, het is het zwaarste middel in het civiel recht.

      • Ah, zijn ze er al achter welke gevangenisbeulen daar klaar staan voor het martelproces?
        Komt hij bij Jasper? in dezelfde bajes?
        Had Micha niet en kapitaal aan kunstvoorwerpen en waar zijn ze nu?
        Het loopt met een sisser af, vrees ik.
        En Micha kan weer doorblazen.

        • Ik denk het eigenlijk niet, ik denk wel dat de Televaag doorpakt, Ik me haast niet voorstellen dat ze er zo’n zaak van maken, winnen en het er dan maar bij laten.

          Overigens die man is ongelooflijk.

          Kat vroeg bijstand voor zaken tegen de Leeuwarder Courant, Nieuwe Revu en rechtbank Den Haag, de laatste om het toelaten van camera’s af te dwingen.

          Ik denk dat als hij eens geen aanklacht heeft lopen dat zijn hart plots stopt.

  12. *Complotverzekeringspolis weer veranderen gaat*
    ZO!, nu is deze site niet de begunstiger meer, maar aansprakelijk voor mijn welzijn.
    Valt nu onder risicofactor CAO complotsite.

    • Hoe moet ik dit lezen, Vissers trok zich terug uit de kansloze Micha-claim, Micha wordt woest, lastert Vissers, Yehudi treedt op als advocaat legt beslag op de domeinnamen van Kat en een vete is geboren?

  13. Kat is ook razend dat Yehudi namens de familie Vaatstra schadeclaims indiende bij de rechter tijdens het proces tegen Jasper Steringa.

    • Volgens mij trekt Kat niet alleen op tegen Yehudi, want ook op andere sites stond het verhaal van de vermeende aanslag onlangs bij het gerechtshof.

Reacties zijn gesloten.