Teken de tijd!

Zo, weer even wat nieuwe energie.

teek2

Teken: het wordt steeds erger! En ja, ik heb het, pak ‘m hem beet 6 weken geleden, aan den lijve mogen ervaren toen ik op een zondagochtend wakker werd en een teek zich in mij had geboord in de plooi van mijn borst (hoe durft hij!).

Ik bleef rustig, omdat ik ze soms ook weg moest halen bij mijn katten. Dus ik pakte de tekentang en in 2 keer had ik het kut-parasietje eruit gehaald. Parasietje zeg ik nadrukkelijk omdat het beestjes zijn met totaal geen nut! Wespen halen nog wat vliegen uit de lucht, spinnen vreten je vliegen weer op, heeft allemaal nut. Maar teken??

Laatst zat ik met mijn broer even te eten en hij vertelde mij dat een vriend van hem (die is ook nogal complot-achtig) ervan overtuigd is dat teken zijn gedropped door de NWO. Maar je hoort de complotters daar weer niet over. Vaag verschijnsel. Een teken beet kan ernstiger zijn dan een mazzelen ziekte of de bof of een vaccinatie daartegen! Kom er maar in complotters hahaha :).

Maar goed, teken zijn KUT, echt kut. Mijn katten hebben geen last meer van dat gespuis omdat ik ze in de zomer elke maand trouw een pipetje geef in hun nekje. Houdt de teek weg. Maar nu ik zelf zo’n beestje in me heb gekregen ben ik eens gaan zoeken.

Via nujij.nl kreeg ik een goede tip. Citroensappen dus. Ik ga het zeker proberen. Het gaat op dit moment nog steeds goed met me. *keep fingers crossed*.

Ondertussen waren de andere kleine parasieten ook weer lekker bezig. Micha is nogal gefascineerd door mevrouw Mees. Waarom snap ik eigenlijk niet, zou toch heel herkenbaar moeten zijn? Stalkgedrag etc..

MEES

Maar als hij vervolgens dit schrijft: “Als je ondanks zo’n brief die je sommeert te stoppen toch doorgaat, ben je een psychopate, zeker als je ook nog juriste bent zoals Mees”  

Sorry, dan kun je mij echt even oprapen vanaf de vloer :). Micha die zoiets zegt? En hij dan met al zijn veroordelingen, dwangsommen etc. Lijkt me een destructieve uitspraak :).

Martijn heeft ook weer een ego-boost gekregen en ging natuurlijk vandaag bellen met een directeur van de bible-belt. Die probeert weer in het grefo-wereldje te komen. Zei ik jullie al :).

Goed, tot slot maar even wat muziek, voor de afleiding. Lekker nummer waar ik vaak op danste in de jaren 80. Maar ja, toen was de tijd anders en waren de teken anders :).

101 thoughts on “Teken de tijd!

  1. Ik ben al een paar keer door schorpioenen gestoken, zelfs door een slang gebeten, en slechts 1 keer door een ‘teek’ gefopt. Die ‘teek’ in mijn knieholte liep ik op in Nederland tijdens een mountain bike ritje met een vriend.

    Schorpioenen en slangen zijn scary, maar een tekenbeet overtreft dat gevoel. Het anonieme steatlh achtige gelurk van een teek trek ik totaal niet.

    Anyway, ook al ben ik van 1977. Dit Ibiza deuntje uit de jaren tachtig (ok, jaren negentig Tel Aviv ;-( ) blijf ik leuk vinden.

    Imagination – Belouis Some

  2. @Jeroen

    Ik kom nog terug op je mail. Ik moet even bedenken hoe ik je verder kan brengen, en/of ik daar een rol in wil spelen.

    Dus, I’m not ignoring you.

    xS

    • Ik ben benieuwd! Mijn compagnon trouwens ook, liet hem de correspondentie zien en hij zit ook druk te zoeken. Maar het zit allemaal erg in de brainstormfase hoor, dus we hebben geen haast. Eerst maar eens deze oplevering afronden voor de zomervakantie aanbreekt, tijdens de vakantie nog eens goed over nadenken en vanaf september willen we er echt werk van gaan maken.

      • *edit door Xaar: houdt het bij het onderwerp ajb! De OTO discussies mogen in het andere draadje, dank je wel*

        Salmay, Dalmay, Adonay. Dat is toch ook zo’n spreuk van dat OTO clubje jeroen?

      • Eh nee, dat is geen spreuk uit een OTO clubje, Catweazle. Schreef je ze trouwens al een mooie brief? Adonai wordt wel geassocieerd met de “Holy Guardian Angel”. Het is een naam die iemands persoonlijke godsbeeld uitdrukt.

        ADONAI! Thou inmost Fire,
        Self-glittering image of my soul,
        Strong lover to thy Bride’s desire,
        Call me and claim me and control!
        I pray Thee keep the holy tryst
        Within this ring of Amethyst.

        For on mine eyes the golden Sun
        Hath dawned; my vigil slew the Night.
        I saw the image of the One:
        I came from darkness into L.V.X.
        I pray Thee keep the holy tryst
        Within this ring of Amethyst.

  3. Alhier brengen teken ernstige ziektes. Ik ben totaal paranoia voor teken. Iets met SWAP DOET DOMME VAUT “borreliosis” mompelt. Typhus ziekte…

  4. Bah was net met mijn hond bij de dierenarts. Staan daar overal foto’s met die kut teken. Ik haat teken!!! Overigens… 30 Euro voor een anti teek halsband is best veel….

    • Bolfo werkt goed voor teken en vlooien. Ook rond de 30 euro voor 4 pipetjes, maar wel effectief. Vaak in de aanbieding hier bij de Pets Place (nu ook weer!). Betaalde 18 euro ofzo. De katten van mij kunnen niet zonder.

      Trouwens een tekenbeet doet ook pijn hoor. Dat had ik nooit verwacht. Heb ze zo vaak uit mijn katten gehaald vroeger, bleef altijd een klein wondje over. Toen ik er zelf 1 had, en ik haalde het eruit, viel het me op hoe lang dat nog pijn doet. Had ik niet gedacht.

      Als je een teek hebt voel je het volgens mij altijd, het gaat jeuken. Ik dacht eerst, huh, een wondje/korstje, daarna zag ik dat rottige beestje zitten. Het wondje herstelde na ruim een week (heb het wel goed ontsmet).

      • @Jeroen: nee daar heb ik nooit van gehoord.

        Ze gaan in je huid zitten en zuigen bloed op. In principe is het zo, als je ze binnen 24 uur eruit haalt (op een goede manier), dat je er weinig schade aan over houdt. Vroeger waren er rare methodes om teken eruit te halen, bv door groene zeep, alcohol, vuur etc. Dan schrikken die kut-beestjes en gaan hun bloed (met eventueel een bacterie) in de mens spuiten. Maar dat gebeurt op zich niet als ze eerst in je zitten.

      • Het is echt zo. ging al bijna twijfelen:

        In het speeksel van de teek zit zowel een verdovende stof als een stof die de bloedstolling tegengaat. Hierdoor wordt de tekenbeet niet gevoeld, en kan de teek zich onmerkbaar ergens neerzetten.

      • argh, bah, het wordt steeds erger met die beestjes :(. Ik merkte de teek wel vrij snel, door jeuk inderdaad, maar het kan best zo zijn dat je hele kleine gewoon niet opmerkt.

        *checkt goed voor het douchen haar lichaam nu*..

      • @jeroen: ben ik al te laat voor dan.. Ik moet er maar gewoon het beste van hopen. Het teekje heb ik, naar mijn idee, ruim binnnen 24 uur verwijderd. Het ging goed, ik heb geen rode kring. De volgende dag had ik al toevalligerwijze een afspraak met de dokter. Ik houd mijn lichaam goed in de gaten, ook op rode kringen, was wel wat grieperig. Mocht ik toch onverhoopt gewrichtsklachten krijgen dan ga ik naar de dokter.

        Don en theyknow zijn mensen die natuurlijk ook gewoon keurig hun vaccinaties ooit hebben gekregen, dus die blaten de schaapjes nu weer na. *blaat, blaat, bèèèèh, bèèèèh*

  5. het werken in de tuin, wat ik altijd zo graag deed, is wel anders geworden :(. Maar goed, ik ga morgen die spray proberen, en de sokken over mijn broek, en dan toch weer gras maaien. Anders maak ik het alleen maar erger. Gaat wel weer over, 1 keer gebeten in 14 jaar tijd, valt best mee in de tuin toch?

      • Je hebt goed spul op de markt voor de mens, met diethyl erin, in de volksmond deet genoemd. Werkt goed tegen allerhande ongedierte en ook de teek. Je hebt er met zo’ n hoge percentage dat je tot 10 uur bescherming hebt.

      • weet je waar ik dat kan kopen Teigertje? Ik had Deet vandaag op mijn boodschappenlijstje staan maar kon het niet zo snel bij de drogist vinden.

      • btw: het beste kun je Deet op je kleren spuiten, dus inderdaad sokken over je broek heen en dan het spul over je heen spuiten. Citroen spray’s kunnen ook helpen, maar pas dan wel op met blootstelling aan de zon. Werkt niet helemaal goed met uv stralen.

      • De drogist, de naam deet moet genoeg zeggen voor ze zijn om je te helpen. Een percentage van 40% deet moet voldoende zijn. Pas wel op dat je het niet in contact brengt met sieraden, plastic e.d.

      • zal morgen nog even naar de drogist gaan. Het was vandaag daar erg druk dus heb niet een medewerkster gesproken. Ondertussen maak ik sowieso wat citroen spul.

  6. * edit door Xaar – ja is inderdaad off-topic en totaal geen bijdrage aan dit topic. Stuitend en onnodig. Laatste waarschuwing, anders een ban, en dat meen ik. Genoeg is genoeg*

    • *edit by Xaar -hij werd daar zeker wel op aangesproken. We kunnen niet continu kleuterjuffen zijn. Om mijn volledige naam te noemen heeft ook totaal geen nut Don, of wil je dat ik jouw hele leven hier ook even te grabbel gooi (niet dat het het interessant genoeg is), echt laatste waarschuwing!*

      Geeft u mij dan maar een ban Xaar. Kan jeroentje anderen voor mongool, idioot en leugenaar betreffende een overleden zus uitmaken zonder dat hij daar op aangesproken wordt. Ik zag in het vorige topic ook maar zo, heel schokkend, een een of ander dik wijf op een hele kleine pony voorbijkomen. Die bleef wel gewoon staan. Twee maten? Geeft niet. Is jullie blog, have fun!

  7. BREAKING, BREAKING!!! Dit kan niet waar zijn, Micha draait door!! Heeft zijn medicijnen niet gehad vandaag. Zo erg heb je het nog nooit gelezen!!! *koek-koek, koek-koek*

    http://www.klokkenluideronline.is/artikel/24197/ron-en-ab-schakelen-geenstijl-in

    “DE WANHOOP BIJ DE MAFIA VAN RIVM IS NU ZO EXTREEM, DAT GEENSTIJL WORDT INGESCHAKELD VOOR EEN HATE-PIECE * OVERWINNING KOMT STEEDS DICHTERBIJ * ‘VACCINEREN HELPT! HELPT! HELPT!’ * ‘EN DE WEIGERAARS MOETEN DE CEL IN!’ * EN JASPER S. HEEFT MARIANNE VERMOORD! * EN DEMMINK IS ONSCHULDIG! * EN RUTTE HELPT HET VOLK * EN HELEEN MEES IS ZIELIG!”

      • ja, dit slaat alles. Hij slaat nu compleet om zich heen, wat teigertje zegt, verkeerd sjekkie gerookt. Hij haalt nu echt alles erbij!! Wel sneu ergens..

    • Een zonnesteek misschien, ik heb allen niet de zon gezien vandaag.
      Een andere mogelijkheid die ik kan bedenken is een psychose, de schreeuwende caps lock, de frustraties borrelen over het scherm terwijl hij op de hielen wordt gezeten door zijn demonen.
      Een sjekkie dat verkeerd gevallen is, had hij maar wat beter spul gekocht, archhh.

    • Micha is playing Google, en hoopt zo de controverse mbt vaccineren te claimen. Kat is een aandachtsjunk pur sang, en wil de ‘leider’ zijn.

      Wat zei hij ook al weer in het WRCHolland Interview vanuit zijn Schiedamse appartement: “ik heb altijd gestreefd naar het vormen van clubs, maar dat is eigenlijk nooit gelukt.”

      Kat probeert doorlopend de aandacht rond zijn persoon te concentreren, en in dat streven raakt hij steeds verder van de werkelijkheid geisoleerd.

      Micha Kat heeft een mega-bobbel in zijn hoofd, en een stevig zwart gat waar empathisch vermogen zou moeten flaren.

      Micha Kat kan ook niet meer terug. Als hij nu abrupt stopt met de desastreuze onzin die zijn leven momenteel beheerst, dan stort hij geestelijk volledig in.

      Tickin’ Time Bomb that is.

      BTW @Jeroen
      Dat volledige interview met Micha Kat is een mooi voorbeeld van het belang van historisch onderzoek om een beter beeld te krijgen van de psyche. Zie hoe Kat – in dit geval – de wereld bekijkt en ervaart, en zie hoe – na onderzoek – de wereld er werkelijk uitziet. Dat codeer je niet zo maar even in je test. Tenzij je een hele snelle ‘document scanner’ hebt die zoals tegenwoordig scriptie’s of proefschriften het hele web archief scant en vergelijkt.

      • Hahaha, naar aanleiding van jouw eerdere reactie had ik het gisteren mee dan een uur over precies dat historisch overzicht en ruimte die je in je systeem in moeten bouwen daarvoor. Bij dat overzicht zien we trouwens een interactieve tijdlijn voor ons, waar je ook video in zou moeten kunnen plaatsen. Gespreksopnamen komen er ook in. Volgens mij zou het mogelijk moeten zijn om extra technologie op die gesprekken los te laten, om ook dingen op te pikken die een mens er minder goed uit kan vissen. Micro expressies ofzo.

        Integratie van zaken als documentscanners zijn echt een fluitje van een cent. Wat we proberen te begrijpen is vooral het proces van intake tot diagnose en dossieropbouw in het algemeen. Welke stappen er in welke fase gezet worden en hoe je dat met ons programma het beste kan faciliteren.

  8. Dus, vrijdagavond, en so far blijft het nog redelijk rustig in Egypt and surroundings.

    Mooi moment om even een ‘on-topic’ film te bekijken – tip: AppleTV –

    FROGS

    Frogs is a 1972 horror film directed by George McCowan.[1] The film falls into the “eco-horror” category since it tells the story of an upper-class U.S. Southern family who are victimized by several different animal species, including snakes, birds, and lizards, as well as the occasional butterfly.

    Full movie @the link

    Teken lijken na het zien van de film weer op onschuldige ‘beestjes die ook honger hebben zoals jij en ik”.

    @Complottertjes: Wees voorzichtig met Otrivin tijdens het kijken.

    • Geniet er van Zivac. Ik heb ondertussen nog even de ‘aardschok-info’ gevolgd hier in Groningen. Ik vind het raar, ik woon in de wijk tussen Oosterparkwijk en Lewenborg, daar hadden ze het heel goed gevoeld. Trillende ramen, uit hun bed geslingerd etc. Waarom ik niet dan? Was om 1 uur nog steeds wakker en ja ik zit meestal in kleermakerszit op de bank. Maar zou dan toch wel IETS moeten hebben gevoeld? Of gehoord?

      Beetje vaag, zelfs 4 wijken verder naar het Zuiden hebben het gevoeld. Ik ben niet meer zo goed in dat soort dingen ‘voelen’ denk ik. Maar goed, ik heb ooit een maandje Amerika meegemaakt (LA) in de tijd van El Niño, dus misschien heb ik dat voelsprietje niet meer.

      • @jeroen Ik zag de avatar van Zivac en dit is een vraag waarvan ik niet weet wat te denken en hoe anderen er over denken. Zivac stond toevallig in dit topic.

      • je bent een mismaakt stuk afval, Don. Niet dat ik je doodwens hoor, maar als je zou sterven, hoeveel mensen zouden op je begrafenis komen? Niemand he. Misschien komt er nog een weekje later iemand pissen op je graf en dat was het dan weer met Don. Over die pijn gaat het eigenlijk he, dat je mensen zo aanvalt, zo gefixeerd bent op je haat en alles wat negatief is. Niemand houdt van jou.

        Daarnaast ben je een dieptrieste leugenaar met je lulverhaaltjes over reisjes naar Praag. Wat heeft dat nou voor nut om over zulke dingen te jokken? Doe je wel vaker he. Op Barracuda zuig je dan weer uit je duim dat je vrijmetselaar bent en fantaseer je over reisjes naar Barcelona, terwijl wij allebei weten dat jij een totaal vereenzaamde loser bent, die vanuit zijn vervuilde, stinkende leefomgeving een uitlaatklep voor zijn haat zoekt.

        Het maakt me niet zo uit hoor, je jodenhaat en zuigende trollspelletjes, maar dit heeft verder geen enkele betrekking op wat voor discussie dan ook. Zou je dat gesprek niet beter kunnen voeren met je mede mongooltjes?

        Zou je niet op een andere manier om kunnen gaan met je geestesziekte dan mij stalken op verschillende blogs. Echt, het is zinloos. je bent geen partij voor me en beschadigt jezelf alleen maar op deze manier.

      • Jeroen.
        Maak je niet zo druk, de nick van donnyboy is ook typerend en zelfverkozen.
        Proberen te negeren.

      • @jeroentje Heb een heel gezellige avond gehad bij Praag. Dank voor je welgemeende verwensingen and we meet. Pfffff dat ging met 1 aanslag per 11 seconden. Ik denk da je in de basis wel een goeie vent bent. Je hebt gewoon een handicap.

      • @jeroentje Ze hebben me verteld dat er mongolen zijn die geen trisomie-21 afwijking hebben. Please tell me want ik ben dom. Ik lijk wel een MONGOOL.

      • “Night” is een goed boek met een aangrijpend, verdrietig en inspirerend verhaal. Je zou het eens moeten lezen.

        Of het autobiografisch en non-fiction is zoals Wiesel claimt weet ik niet, ook al ken ik persoonlijk veel Holocaust survivors. Uiteindelijk is het aan Wiesel zelf om die status wel of niet te openbaren. En misschien hoort een controverse zoals deze ook wel bij een dergelijk boek.

        Daarnaast heeft Elie Wiesel zijn positie en invloed doorlopend gebruikt voor goede zaken, en niet alleen in het belang van Israel. Dat alleen al maakt hem een eerzaam mens.

        Minder eerzaam zijn de intentie’s van de mensen die dit Gruner verhaal te pas en te onpas misbruiken voor hun macabere agenda: Holocaust-ontkenning, en breder anti-semitisme, of anti-Israel tamtam. Nergens zie je namelijk de wil om de gebeurtenissen of herinneringen mbt de Holocaust zo zuiver mogelijk te houden, en oprecht ‘fake-witnesses’ uit de geschiedschrijving te weren. Nee, je ziet dit verhaal alleen maar opgerakeld worden door notoire Holocaust-ontkenners en Jew-haters.

        Dus, @Don, met welke intentie gooi jij mij dit filmpje voor de voeten? En wat is eigenlijk je eigen mening? Heb je het boek van Wiesel gelezen? Of dat van Gruner? Of ken je dit verhaal alleen maar uit je nachtelijke surftripjes langs anti-semitische fora en haatgroepjes?

    • @Jeroentje

      “Is het anders geen idee om jezelf met poliovaccin in te spuiten Don, kijken of je kanker krijgt?”

      Tja joh, de toekomst zal het leren! Ook voor jou! Daarbij zal het mij een genoegen zijn om op je graf te pissen. Daar heb ik overigens geen kwaadaardige bedoelingen mee, maar die drang heb ik nu eenmaal. Zou maatschappelijk geaccepteerd moeten worden, vindt je ook niet?

  9. Wat is het toch ook een heerlijk stel, die Don en Theyknew. De frustratie zit diep bij jullie, jongens. Ben ik zo hinderlijk? Jeetje. Op zich werd mijn stelling hierboven voldoende geïllustreerd, dat jullie te dom, leugenachtig en kwaadaardig zijn om over wat voor onderwerp dan ook een serieus gesprek aan te gaan. Wat jullie lieten zien is dat de mening van complottertjes er niet toe doet en dat niemand in deze samenleving daar rekening mee hoeft te houden. Zit toch niets achter.

    Wat volgens mij ook steeds duidelijker begint te worden, zeker ook als ik kijk naar het soort maatregelen dat justitie neemt, is dat de speling die jullie hebben steeds kleiner wordt. Er is geen gesprek met jullie te voeren en dat zal de komende tijd ook steeds minder gebeuren.

    Eigenlijk zijn jullie heel kwetsbaar, want er zijn in dit land geen mensen meer te vinden die wat kunnen met complottertjes: biblebelters niet, mensen die geïnteresseerd zijn in spiritualiteit prikken door de pseudoverhaaltjes heen, “ufologen” van het eerste uur herkennen zich niet in jullie kutverhaaltjes, mensen die kritisch zijn over Jeugdzorg begrijpen dat ze via de complotterroute geen steek verder komen, jullie clubje mongolen wordt eigenlijk steeds kleiner, marginaler en irrelevanter. Jullie zijn al bijna kwetsbaar genoeg om in een keer te ruimen. Eigenlijk is er alleen nog maar een harde kern van psychiatrische patiënten over, die zich steeds radicaler gaat gedragen.

    Niemand moet jullie. Als jullie waarschuwen tegen vaccinatie, bereiken jullie het tegenovergestelde: heel wat grefo’s volgden de hele vaccinatiehetze van de complottertjes, snapten dat ze niet thuishoren in dat kamp en maakten alsnog een afspraak met de GGD, die ze thuis kwam prikken. Dat is wat er bereikt werd met die agressieve antiracistische campagne.

    • Die signalen moeten jullie ook niet ontgaan zijn: iemand die tijdens de kroning opgepakt werd omdat hij een beetje leek op Micha, de manier waarop complottertjes een zitting tegen Micha alleen achter glas en onder toezicht van agenten mogen bijwonen, de ruimte die jullie krijgen wordt steeds kleiner. Deze samenleving heeft geen respect voor de manier waarop jullie je “mening” aan anderen op willen dringen en begint ook steeds beter te begrijpen dat een functionerende democratie weerbaar is tegen gestoorde complottertjes.

    • Haha, van “antivaccinatie” maakte de iPad “antiracisme”. Was het maar waar, zou ik bijna zeggen, want tot overmaat van ramp zijn de complotgekkies ook nog eens racistisch. Eigenlijk is er niets nuttigs of positiefs bij die groep te vinden.

      • Nou Jeroen ik ga vanmiddag eens lekker een koel biertje drinken en eten bij vrienden.
        Het is als een grote wind die door spleten gaat hier,
        Las al dat het bij Praag leuk was. Dat was wel een mega snelle vlucht, Don Quichotte met Sancho Panza niet ter paard maar per star wars space craft of zo hahhahaha.

      • Welnee joh, die zit helemaal niet in Praag, evenmin als Niccolo ooit in Barcelona was. Maar hij fantaseert er graag over, waar hij allemaal naartoe zou gaan als hij geen werkloze loser was. Vanmiddag ook maar eens aan het bier in Amsterdam.

    • Tja, Jeroen laat hun hartje wel overslaan…
      Hij heeft wel fans…en krijgt de volle aandacht.
      Van Martijn Vijand, Know nothing en Donnyboy.
      Hij weet als geen ander hun bloeddruk op afstand te verhogen..
      Golden shower, en ontblote billenfantasietje bij Jeroen in de comments
      Volgens mij is het a thin line..

  10. Of ze gebruiken google earth om te zweven.(reizen)
    Da ben je nog voor het eten thuis, en kun je tussendoor naar je eigen wc.
    Als ik in het buitenland zou zitten, zou ik internet vergeten.
    Zeker de baggersites zou ik op mijn reis niet aandoen.
    Dat zou ik bewaren voor dagen waar ik mij irriteer.

    • Welnee joh Feex, het is nog veel sneuer. Tegelijk met mijn vakantiefoto’s van de Ardennen zagen ze dat ik nogal een fan van Praag ben (toch wel de occulte hoofdstad van Europa). Meestal ga ik na een intensief project eventjes alleen op pad en zoek dan een zo decadent mogelijk boetiekhotel op, waar ik dan een week voor dood ga liggen qua burnout preventie. Buddha-bar hotel in Praag (en een ander hotel vlakbij de Karolusbrug, ben de naam even kwijt) is zo’n bestemming, maar ga ook graag naar Lissabon naar een hotelletje dat ontworpen werd door de architect die ook de Buddha bar in Parijs deed. Meestal ben ik zo kaputt dat ik niet eens aan toerisme toekom.

      Ze houden zich gewoon enorm bezig met mijn vakanties. Zal ook wel schuren als je zelf in een donker stinkhol van de Wajong leeft en je nooit zo’n luxe zal kunnen veroorloven. Het zal wel iets met compensatie te maken hebben, dat Don dan over zijn reisjes gaat liegen.

      • Jemig, dus je wordt gewoon gestalkt door deze types?
        Merkt ook al gelijk hoe vol er op ingehakt wordt tot inderdaad het agressieve, zichzelf overschreeuwende aan toe. Schiet er erg van in de lach, het is zo’ n negatieve energie van zulke gasten. Het lijken wel koekoeksjong, ze vreten zich vol met dat soort energie en groeien daar (heel tijdelijk) van.

      • Ja, ze gaan nu al een paar jaar vol op het register als ik op een Nederlandstalige site reaguur. Het zielige is wel dat ze alleen maar in het stof bijten en zichzelf per saldo aan mij beschadigen. Gelukkig weten ze niet wie ik op Gawker en Huffpo ben 🙂

      • Ik snap het ergens wel hoor, dat al hun stoppen doorslaan van mij: constant kritisch over complottertjes, van Joodse afkomst en pro Israel (met een linksig bijsmaakje), ik zie vaak ook wanneer ze weer eens met een onbeholpen (maar potentieel schadelijke) campagne beginnen en probeer dat dan bloot te leggen, prik door hun pseudo spiritueel geleuter, ben intellectueel op een manier die ze haten en waar ze niet echt een antwoord op kunnen formuleren, ben als Rotterdammer vanzelfsprekend in staat om nog grover te beledigen, alle archetypen en symbolen die zij eng vinden vind ik dan juist weer heel leuk, ben meer dan een beetje geïnteresseerd in occultisme, vind het ook nog eens goed dat er een overheid is en dat we effectieve immuunsystemen hebben, probeer daar met mijn IT systemen nog aan bij te dragen ook en tot overmaat van ramp ben ik de gelukkige bezitter van een onbestemde seksuele identiteit.

        Zo iemand als ik zou eigenlijk niet mogen bestaan, daar gaat het geloof ik over. Of die zou in ieder geval het zwijgen opgelegd moeten worden. Maar ja, gaat niet gebeuren.

    • Kat mauwt en geeft kopjes…
      Maar intussen..zijn het wel schadelijke roofdieren.
      *kat naar binnen doet*

  11. een jaar later, de zomer begint vroeg ;). Weer even op passen vootr de teken, ze zitten vooral in hoog gras en dat is er veel, vooral door de regen dat je niet kon maaien. Checken, checken :). Fijne pinksterdagen!

Reacties zijn gesloten.