En het is verdwenen! (3 updates)

En daar ging Martijn A. kopje onder… Wat zal de reden zijn? Teveel negatieve Google resultaten? Zijn broer, die het nu echt niet meer pikt of eindelijk een bezoekje van de politie?

martinvrijland

Ik denk dat hij een verzoek heeft gekregen om bepaalde artikelen van de site af te halen. Met name de artikelen over Anass en de privacy schending van Jeroen. Wie zal het zeggen. Speculaas-koekjes mogen in de comments 🙂

Het internet is in ieder geval weer een beetje ‘schoner’ zonder “al” zijn volgelingen (hooguit 2,3) en zijn theorieën. Nu maar hopen dat onkruid wel eens kan vergaan, maar vrees het ergste.

Mission completed!

*wij jubelen*

*UPDATE*: ook martinvrijland.nl (geregistreerd op 16 april jl) is nu blanco. Micha denkt dat er weer een complot achter zit, as usual (in capital natuurlijk):

“WE WETEN NIET WAT ER SPEELT * MARTIN STOND ONDER STEEDS GROTERE DRUK * OOK ARGUSOOG.ORG AL GERUIME TIJD BEVROREN * ALS ER MEER TE MELDEN IS HOORT U HET * WAS KEERPUNT DE INTERVENTIE VAN PETER R. DE VRIES IN DE ZAAK-ANASS EN ZIJN TOENADERING TOT DE MOEDER?”
http://www.klokkenluideronline.is/

Nou Micha,
a: als je nog niet weet dat die Peter R. de Vries site op facebook nep is EN de moeder totaal geen contact met hem heeft gehad, ben je nog stommer dan je eruit ziet (om maar even een fout citaat erin te gooien).
b: denk ik dat Martijn met zijn bedelacties en smaad/laster een bezoekje heeft gekregen.

Beter dus maar zo. Misschien is hij wat slimmer dan Micha en gaat niet tot op het bot door met onzin verkondigen.

UPDATE 2: Lees de reacties op het vertrek van Martijn bij Micha

UPDATE 3:: elders wordt gesuggereerd dat wij in de ‘inner circle’ kwamen van zijn kind. Wij kunnen verzekeren dat dit NOOIT door ons is gebeurd. We hebben bewust zijn ex en dochter buiten de informatie verstrekking gelaten. Met alle informatie zijn we zorgvuldig om gegaan. In tegenstelling tot Martijn die het zoontje van Jeroen wel liet beledigen (met naam en toenaam), hebben wij ons nooit schuldig gemaakt aan dat soort lage praktijken.

169 thoughts on “En het is verdwenen! (3 updates)

  1. Zie je!!!! Net een vlo die niet dood wil gaan tussen twee scherpe nagels!! Maar: alle overige berichten zijn weg!!!! Dat is in ieder geval iets om te feesten..

    Onkruid vergaat niet.. het klopt. Daar ga ik niet meer aan twijfelen.

    Ik hoop dat het een laatste stuiptrekking is. Meneer heeft zijn laatste donatie geld dus besteed aan een eigen domein.. Hoe ziek.

  2. En dan komt ie met zijn lullige tijdlijn weer aan. Nou die van ons gaat beter en beter worden, weet ik zeker!

    • Laat wel ruimte over om te ‘speculeren, linken, en te fantaseren’
      Want we willen het uitgebreid analyseren. 😉
      Jeweettog?
      waarheidsbevinding?
      😦

  3. wel toevallig Swap, hij is geregistreerd op 16-04.. Dat is precies die datum dat jij mij vandaag opgaf met die berichten in de mail…

    Domeinnaam martinvrijland.nl
    Status actief
    Houder M. Vrijland
    Administratieve contactpersoon martinvrijland@gmail.com
    Registrar Webcreators Internet Services
    Water acker 114
    1965SX HEEMSKERK
    Nederland
    Technische contactpersonen domains@b-smarthosting.net
    DNSSEC nee
    Domeinnaamservers ns5.b-smarthosting.net
    ns6.b-smarthosting.net
    Datum registratie 2013-04-16
    Administratie door NL Domain Registry

  4. ik denk dat meneer de laatste week heeft besteed om alles over te zetten. Voordeel is wel dat we dan makkelijk de site offline kunnen halen. Maar ik denk niet eens meer dat hij de moeite doet. Ik denk dat Martijn verleden tijd is, in huidige vorm, op internet. Hope so!

    • Hmm. zijn computer in beslag genomen?
      Vrijwillig gestopt?
      Zich aan het verstoppen of bezig met verhuizen?
      Tot inkeer gekomen?
      Vragen, vragen..
      *aluhoed vouwt wegens stilte voor de storm*

      • speculaasjes mogen! 😉

        Die vakantie geloof ik ook geen ruk van, zeker niet na anonieme tip dat hij misschien bij vriendin weg is. Die heeft gewoon bezoekje gehad van de macht der wet (speculaasje). Zelfs tijdlijn is nu weg.. nieuwe pagina alweer blanco. Martijntje wringt zich in alle bochten nu?

      • Ik denk gewoon gefrustreerd geraakt met de minimale aandacht van een paar gekkies en het feit dat geen van zijn pennenvruchten enig publiek trekt, en toen dacht. Laat maar eigenlijk, ik ga wat anders verzinnen om aandacht te krijgen en donaties te vragen.

        Let op mijn woorden Martijn duikt binnenkort weer op!

        Wedden?

        • Ziva 14 mei 2013 16:07

          Geen reden?

          1. Een vriendin die zegt: En nu stop je onmiddellijk of ik ga weg.

          2. Een brief van een advocaat met een serieuze waarschuwing

          3. Een telefoontje van de politie met wat onaangename manier van vragen waar je mee bezig bent.

          4. Een onaangename boze brief van een ex-werkgever over schade berokkenen aan het imago van betreffend bedrijf

          5. Een UWV cq Belastingdienst schrijven.

          6. Een moderator bij WordPress die snapt waar Martijn mee bezig was.

          7. Een nieuwe Martin Vrijland alias die binnenkort – met medeweten van Micha Kat -opent op (x) en de Swapichou’s, Disputax’s en Barracuda’s even op een dwaalspoor houdt.

          8. Een gekrenkt zelfbeeld, dat met wat we inmiddels weten van Martijn, tot een impulsieve ‘delete’ actie heeft geleidt.

          9. Martijn heeft een nieuwe baan, en wist zijn sporen.

          Zomaar 9 redenen, vul maar aan….

          Briljante comment 🙂

          • Jezus…

            Ik ben niet gevoelig maar wat Netanya Ho nu uitkraamt is toch minstens ban-waardig, al dan niet strafbaar. Het is echt erg.

      • http://hilfigerhilfiger.blogspot.nl/
        Hier ook wel rare reactie’s, beschuldigingen,natrapwerk.
        Volgens mij is het een kleine, maar fanatieke groep dat graag wil domineren en provoceren.
        De strekking en reacties vrij voorspelbaar.
        Internetsekte..
        Ze zoeken een ‘uitwijkplek’ om te schijten.

  5. LOL!!!

    Lees de nieuwe berichtgeving op KLOL eens:

    SITE MARTIN VRIJLAND UIT DE LUCHT
    Door: Micha Kat op 14 mei, 2013 in Algemeen, 2 Comments
    WE WETEN NIET WAT ER SPEELT * MARTIN STOND ONDER STEEDS GROTERE DRUK * OOK ARGUSOOG.ORG AL GERUIME TIJD BEVROREN * ALS ER MEER TE MELDEN IS HOORT U HET * WAS KEERPUNT DE INTERVENTIE VAN PETER R. DE VRIES IN DE ZAAK-ANASS EN ZIJN TOENADERING TOT DE MOEDER?

    http://www.klokkenluideronline.is/

    Sorry, ik moet mezelf even oprapen van de vloer… ik wist niet niet dat ik zo hard kon lachen! 🙂

    • Voorbereide actie..
      en uitgevoerd.
      *huivert*
      Ik hoop(te) gezien er in de auto en thuis geen sporen van geweld waren aangetroffen dat…
      Maar nu de tijd verstrijkt…
      Hoe berekend moet je zijn zoiets te plannen en uit te voeren?
      Je eigen kinderen opofferen voor… ja, wraak?
      *Wil zich dat niet kunnen voorstellen hoe de vader dat dan deed*

      Soms hebben mensen 2 gezichten..
      Stille wateren, of zoiets..met diepe afgronden.
      Vraag me af aan wie hij zijn brief heeft gericht..

      • Ik vraag me af wat hij ‘voelde’ .
        Lijkt me nogal ‘emotieloos’ om zoiets voor te bereiden.
        Ik bedoel…hij heeft leuke levenslustige kinderen, dat kun je toch niet over je hart verkrijgen?
        *snap het niet, wil het ook niet ‘snappen’*

        Toch..heb ik mijn vragen over, het hoe en wat.
        Een versoberde omgangsregeling gaat maar niet zo..
        Ze gaf de kinderen af, dus was niet zo.n kreng dat met de kinderen weg was, als hij ze kwam halen, en niet meegaf, niet open deed, of de kinderen contact verbood.

        Dit, omdat ik merk dat het verhaal ook een kapstok wordt voor ‘begrip wanhoop moordouders’
        Het was wel de vader die deze keuze nam.
        Onbegrijpelijk.
        Zwartmaken van elkaar is bij vechtscheidingen standaard.
        En wat er hier gebeurd is..

        Hij had de zorg voor zijn kinderen, en nam een beslissing.
        Wreed..

  6. Persoonlijk denk ik niet dat Martijn Alberda met zijn bizarre kronkels ons gaat verlaten.
    Hij zal vermoedelijk weer verrijzen onder een andere naam.

    Hopelijk zal hij het onderwerp Anass laten rusten.
    Dat is het beste, arme jongen….. R.I.P.

    EDIT door Swap: Op verzoek.

    • Ik bedenk me plots toch dat het de moeder ergens vrede moet geven, als dit klopt, nou dan was hij verschrikkelijk in de war en kon hij het met school en alles niet meer aan. Wat droevig. Zonde eigenlijk. Leek me een lieve jongen die ook gewoon recht had op een leuk leven naar zijn gevoel en wat hem gelukkig maakt.

      *jubelgevoelens zijn weg, zeker met oog op de homohaat van Martijn meer ongepast kan je zijn acties niet meer maken, schoft ik hoop dat hij nooit meer bovenkomt*

      • Het leek mij ook onwaarschijnlijk dat hij ontvoerd was, misbruikt en teruggelegd.
        Wel dènk ik dat hij veel te bieden had in de toekomst (Wéét ik ook niet)
        Wat Martijn deed was buiten proporties.
        Ook al was hij de zwarte schaap in zijn eigen familie.
        De ‘erkenning’ die hij kreeg… komt wel uit een ‘vreemde hoek’.
        Moet je niet willen..

    • Hieruit blijkt hoe homoseksualiteit gepromoot wordt via TV programma’s en hoe gevoelig de jeugd daarvoor is. Hoop ook van harte dat dit een hoax is.

      • Ik vind dit zo erg. Een goed gesprek had alle verschil van de wereld kunnen maken. Wat mij raakt is dat hij zich met naam en toenaam bekend maakte op het internet en daarmee een zeer moedig signaal afgaf dat onvoldoende opgepikt werd. Waar is al die hulpverlening voor homo jongeren als het ertoe doet? Het is ANNO 2013. nog steeds geen feestje om daarvoor uit te komen.

      • Ja.. Martijn heeft deze ook wel gezien.
        Gezien hij gedegen onderzoeksmethoden uit zijn mouw schud..
        *homoSM horror wel prettig vond te verbeelden op zijn bruinwerkparkeerplaats *
        Toch, wil ik geen oordeel vormen over ‘religie en lange tenen’
        Maar hij heeft zijn gal gespuugd over ‘vrouwelijke eigenschappen en naakte waarheden’
        Opgeroepen tot ‘spierballentaal en wapens oppakken’
        En dat gekeuvel bij Myra over schattige en stoere Marokkaantjes en Pim F verleden idealen?
        Met zijn billen bloot, jankt hij verslagen?
        Maar Martijn ‘heeft zijn zaad te vroeg misgeschoten’ en ik vrees dat hij inziet dat… naast zijn deur, en onder zijn neus..er mogelijk een ‘grotere onrecht’ plaatsvond.
        De moeder leverde levenslustige en gezonde kinderen af conform de eis.
        Gaf ze mee, omdat ze haar kinderen ook contact gunde.
        Zou bij de rechter niet zonder ‘redelijke gronden zomaar zijn recht kunnen ontnemen’.
        Speculaasbrokken uitdeelt bij de koffie.
        Ik ga niet zeggen dat die kinderen nog levend gevonden worden, of ritueel en satanisch geofferd zijn.
        Mogelijk vermoord door een labiele vader.
        Ik denk echt niet dat de moeder de vader verkracht heeft om ‘te beuren’
        Maar goed..Moord of doodslag of verdwijning.
        Het is wel erg wrang om daarvoor ‘te kiezen’
        Die keuze heeft de vader gemaakt.
        Op zijn ‘eigen wijze’
        Bizar, wreed.

  7. Gut, ik ging ff langs KLOL voor de broodnodige paranoia en nu hebben ze een andere blogger onder vuur. Die het ook niet op Martin en Wim (Dankbaar) heeft. Onder de naam mevr. Verschuren-Maas. En natuurlijk volgens KLOL ben je dan vreemd, een troll of in dienst van. En Martijn wordt gemist. Het leukste commentaar vin ik deze:De MSM-pers is reeds gebreideld met het oog op de nabije geplande gebeurtenissen (zie Bilderberg 666) en alternatieve nieuwsbronnen worden nu op dit moment buiten de orde gesteld, net zoals de ondergrondse pers in ’40-’45 door de Duitsers werd vervolgd. We moeten, vrees ik, weer achter de stencilmachines om een alternatief geluid te kunnen laten horen. Wij worden roepende in de woestijn!

    Ga dan maar snel achter de stencil machines. Heus de wereld wordt er alleen maar beter van.

    *kijkt al op de schroothoop naar stencilmachines*

    • Ja leuk hè… Vooral dat ze zelfs via google nog niet door hebben dat het Swapichou en Barracuda waren die frontaal de aanval op Martijn uitvoeren. Dat soort volk zal dan bovendien zich zelfs nog geroepen voelen om eventuele misstanden in ons land op te lossen. Een groter groepje verliezers kan je haast niet verzinnen, het is zo banaal dat het wel waar moet zijn. Ernstig, zeer ernstig. Micha is next? Wie weet 🙂

  8. Wat is dit voor een dode trollensite?

    Mag de echte waarheid soms niet aan het licht komen?

    • Nou ja, voor alsnog. Martijn komt wel weer bovendrijven. Narcist, je weet toch. De vraag is eigenlijk hoe lang het gaat duren alvorens we hem weer ontmaskeren, en vooral in hoeverre hij mensen kan tergen tot die tijd.

      *grom*

      Martijnlijn inmiddels bijgewerkt, Jeroen?

      • Ik zal zo even kijken. Net terug van werk en bier en ben gaar . Zijn het hapklare brokken die ik zo in de tabel in kan gooien? Anders wordt het morgenochtend, moest eerst even mijn hersens resetten.

        • Mwa gewoon even het verloop van de martinvrijland faal in beeld brengen. Het smeken om aandacht bij Kat, het pulken om attentie, het herkauwen van complotten, het mondjesmaat aandacht vinden door ‘persoonlijk’ te doen, en dan… Dan de kans… De kans op aandacht … Eindelijk een dertienjarig jochie pleegt zelfmoord en Martijn ziet zijn kans, zijn Vaatstra, beroemdheid … Erkenning, en vooral donaties!

          Zoiets?

      • Klinkt prima 🙂 Opkomst en ondergang van zijn blogje dus, met zowaar een happy end. Even nog meepikken van het web archive, doe ik morgenochtend wel wat mee… Kijken of ik er ook wat slingers bij kan ontwerpen…..

      • Ik had wel willen weten wat hij met de barbiepoppen van zijn zussen uitvoerde eigenlijk.
        Of hij ravotte, of als laatste werd gekozen met sport.
        Maar goed.
        Zijn stok paarden en paradepaarden laten een beter spoor achter.
        *Dwangmatige,priemende, bewegende wijsvinger moeizaam in bedwang houdT*

  9. De waarheid is relatief zullen we maar zeggen. Vooral het statement dat dit een trollensite is en ieder ander die een andere mening heeft (vrijheid en de-mo-cra-tie) is ook een troll. Dan is de waarheid in de opmerking van waterman toch 1 di-men-sio-neel.

    *wrijft zich in handen* ^-^

      • Over Demmink is er meer rook geweest dan Micha& Co.
        Ik zou ook 1 mei vrij markt willen vieren ipv 30 april.
        Maar dat is mijn persoonlijke mening.
        Erwin L heeft wel een punt, maar bereikt er weinig mee.
        *Pas 200 jaar is nog geen elite, maar nog steeds nieuw geld mompelen doet*
        En tuurlijk is geld macht en andersom.
        Geen stijl had ook Anti Demmink stukken.
        Best goed geschreven ook..

      • Wil niet zeggen dat ik ‘Vaatstra en Frisolink kon leggen’
        Of dat ik ‘gepland` kon vinden.
        Gezien ze ‘die tijd op die plek’ zelf niet had voorzien, of verwacht had.

      • Negeren zo een site, geen aandacht aan geven, waarschijnlijk maatschappelijk gefaald persoon die vanuit Hongarije boos loopt te zijn op Nederland terwijl hij zich onderhoud met een WAO uitkering. Zo zijn er wel meer afgekeurde losers.

  10. Vanzelfsprekend blijft Martijn tot de laatste snik een minderwaardig stuk menselijk afval. Als afscheid schreef hij nog even een leugen op KLOL:

    http://www.klokkenluideronline.is/artikel/23380/statement-martin-vrijland#more-23380

    Het hoofddoel van verscheidene sites lijkt te zijn complotdenkers neer te sabelen. Nu het in de ‘inner circle’ van mijn kind begint te betreden, schieten zij hun doel voorbij en voel ik mij dus genoodzaakt daar maatregelen tegen te nemen.

    Martijn Alberda bedoelde dat mijn kind op zijn site bedreigd en beledigd werd. Geen moment werd Martijn’s dochter online zelfs maar genoemd, dat werd onderling zo afgesproken. Ook de moeder van zijn kind bleef buiten schot en nu probeert hij het zo te draaien? Bon. Morgenochtend weer door met de MartijnLijn.

    • Duidelijk een narcist… Hahahahaha wat een minderwaardig stuk manipulatief vuil, het is ongelooflijk.

      Maar geloof me, die vent zit de komende 24 uur non-stop te F5-en (en te fappen) op alle steunbetuigingen die komen van de stoottroepen van Micha.

      En dan, komt hij terug zichzelf voelende als een Messias onder luid applaus… Van 30 psychoten.

    • Overigens ook bizar dat hij zijn inner-circle beticht van verraad, zeker met betrekking tot zijn kind, zou mij niets verbazen dat moeders heeft gezegd. Stoppen of je ziet je kind nooit meer.

      Maar goed die heeft ons nooit benaderd dus we weten het niet.

    • Het is een goede zaak dat MV’s gewroet in zaken die de zijne niet zijn tot stoppen is gebracht. De MartijnLijn is een inventief en effectief middel gebleken om hem, om het op z’n Kats te zeggen, te ‘exposen’. Wel vind ik dat er over zijn dochter meer staat dan zou moeten, i.c. haar school.

  11. En hij plaatst er een foto van Anass bij..
    (Alsof die ‘van hem’ is)
    Van wie hij niet schuwde de familie na te trappen, te profileren én te profiteren… ( duidelijk) terwijl ze zoon en 2ling broer moesten begraven en zijn dood en,alles erbij te bevatten.
    RUIS.
    Maar gelukkig geeft hij zijn eigen naam toe.
    Zit in zijn slachtofferrol…TRAP ER NIET IN:
    (plaatste wel personalia van zijn slachtoffers)
    *Bloeddruk meet en zelfban overweegt*

    • En Micha heeft natuurlijk al helemaal een plaat voor zijn hoofd. Wel heel cynisch dat hij dit stukje nu op zijn blog zet als je bedenkt dat ik dit nog gisterenavond op Barracuda schreef:

      “Dat Micha Kat echt een smerig figuur is blijkt wel uit het zieke spelletje dat hij met een elfjarig kind zit te spelen. Mijn oog viel op deze zin:

      Lees hier ons fameuze artikel over Ron Fouchier wiens dochter een enthousiaste bezoeker is van deze website!

      Ik dacht: oh jee, familiedrama. Een van de gekkies op KLOL is de dochter van een viroloog met haat aan haar vader ofzo. En dan lees ik tot mijn grote weerzin:

      Het is het meest bizarre interview ooit afgedrukt. O wat is Ron sympathiek! Hij vertelt hoe zijn oudste dochter voor school een werkstuk moest maken in de vorm van een actueel krantenartikel. Ze dacht: papa is in het nieuws, ik neem hem! Tot ze op internet blogs tegenkwam waarin letterlijk ston: Waarom hebben ze Pim Fortuyn vermoord en niet Ron Fouchier? En: Hij woont daar en daar. Als je een auto hebt, rijd je hem maar dood. Voor een meisje van 11 komt dat keihard aan. Natuurlijk moest ik haar troosten. We kregen ook politie over de vloer om over beveiliging te spreken. Ja, ‘beveliging’, dat mogen we hopen voor de man die op het punt staat in opdracht van de Bilderbergers de hele wereldbevolking uit te roeien!

      Micha vindt het kortom hilarisch dat een kind van elf bang werd voor de bedreigingen aan het adres van haar vader en roept in wezen op tot geweld tegen Fouchier. Het persoonlijke leed dat hij veroorzaakt is volkomen ondergeschikt aan zijn gestoorde wanen, hij geniet er zelfs van.”

      Zie je dalijk de reaguurdertjes op KLOL tranen met tuiten huilen om de gemene onderdrukking en de lage methodes van de Loeminadie AIVD trollen of whatever. Terwijl Martijn gewoon liegt dat het gedrukt staat en mensen beschuldigt van wat hijzelf juist deed.

  12. ‘ Nu het in de ‘inner circle’ van mijn kind begint te betreden, schieten zij hun doel voorbij en voel ik mij dus genoodzaakt daar maatregelen tegen te nemen.’
    en
    ‘ Daarbij denk ik niet aan mijzelf, maar uitsluitend aan mijn kind. Ik zelf kan goed tegen een stootje.’

    Ik denk dat iedereen hier er wel mee eens is dat zijn kind niet schuldig is aan de gedachtegang van vader..er zeer mogelijk nadeel van ondervind.

    ‘Omdat ik in korte tijd zeer veel mensen heb bereikt ben ik echter overtuigd dat de ontwaking wat dat betreft niet stil staat. Ik moet alleen nu aan de gevolgen voor mijn kind denken waar het gaat om de gepleegde smaad.’
    Ik zou zeggen..
    Pak de spiegel…
    .

    • De slachtoffers van Martijn kunnen het letterlijk overtypen.
      Allemaal.
      *Voegt het standaard toe bij flyers M/V slachtoffersformulier*

      • Hij heeft het over het kind dat hij met de kerst nog liet barsten omdat hij liever naar een Poolse vriendin ging terwijl hij al een andere relatie had. Het kind waarvoor hij geen cent alimentatie betaalt. Het kind dat ondanks zijn leugen niet genoemd werd. Het is van een zeldzaam leugenachtig opportunisme om nu ineens de “bezorgde vader” uit te gaan hangen.

        Het feit dat hij de kinderen van mensen er juist wel bij ging betrekken op zijn blog betekent juist dat het nu einde verhaal is met zijn site.

      • *keihard op toetsenbord slaat met grootste klauwhamer*
        Hij heeft zijn kind mogelijk maanden niet gezien, en belt bij eenzaamheid op de raarste momenten…
        M/V stelt alles en iedereen aansprakelijk,en is/geeft nooit thuis,
        *idee…speculaasje bij de koffie, roddels in gang ze, voor rtl boulevard. en ‘oude fiets verder’ gaat waarheidsbevindingen Franse tour begint*

  13. Het is toch werkelijk niet te geloven? Dat diezelfde lui, die lak hebben aan privacy en in heel Nederland inmiddels bekend staan als internet hooligans, die aantoonbaar veel schade hebben aangericht in de Vaatstra zaak en voor de familie van Anass, zich nu gaan beklagen over de privacy van onze Martijn Alberda, de super loser en leugenaar.

    Daarbij is juist uiterste zorgvuldigheid betracht en is niet, zoals die lijpe complot tokkies dat doen, alles online gezet. Sterker nog, er is eigenlijk nog zo veel meer.

    Misselijk wordt je ervan als je leest, dat het kneusje net doet, alsof hij oprecht zou zijn en of zijn kind ook maar iets met zijn keuze te maken heeft. In het verleden heeft hij aangetoond, dat zijn kind en zijn partners hem niets kunnen schelen en alleen maar worden gebruikt. En nu gebruikt die kwal zijn kind als excuus om te stoppen, terwijl er eigenlijk niets meer was, waar hij mee zou kunnen doorgaan. Inmiddels zijn we wel gewend, dat Martijn nog een keertje probeert na te trappen, maar als we mazzel hebben, dan is het ten minste een tijdje voorbij met zijn geneuzel en lijkenpikkerij.

    En ook het patiënt Micha Kat met zijn steeds kleiner wordende sekte weet van ellende bijna niet meer waar hij nu weer over moet liegen. Die über trol is inmiddels overal bekend en de tijd, dat hij kon fantaseren, dat hij nog journalist zou zijn, is voorbij. Elke dag een stuk verder down the drain en hij zit al zo ver in de stront. De vraag is dan ook, hoe lang het domme kneusje met waanbeelden het nog gaat volhouden, voordat hij stikt in zijn eigen shit.

  14. Martijn kan dan wel *excusez le mot* iemand met jong hebben geschopt, maar dat betekent natuurlijk niet dat hij een serieus te nemen vader is. Mijn kind woont gewoon bij me. Voeden, kleden, aan het huiswerk zetten, overhoren, ontbijtjes maken, elke avond voorlezen, samen op pad gaan, ouderavonden bijwonen, boze buurmannen wegens voetballen door ruiten, rapportbesprekingen, mee uit sporten gaan, hij heeft er geen flauw benul van.

    Waar het op neerkomt is dat Martijn zijn kind nu keihard als menselijk schild inzet. Zoals Saddam Hoessein zeg maar. Hij moet echte vaders niet beledigen door zichzelf zo te presenteren. Want hij is gewoon een loser die zo’n verantwoordelijkheid helemaal niet aankan.

    • Nee precies, hij zoekt héél bewust een route op als slachtoffer van de boze anti-complotters, cq. AIVD … En misbruikt zijn eigen kind als schild om zijn uitvlucht te rechtvaardigen. Waardeloos figuur.

      Hij had beter kunnen verdwijnen, dan was hij in hun ogen een legende geweest.

      • *heeft hij ook over nagedacht, maar eenmaal bij het spoor zag hij zijn narcis en kreeg een harde*
        Speculaasje?

    • Zou zo’n labiele beroepsleugenaar met een gebrek aan empathie zijn kind eigenlijk wel zonder begeleiding mogen zien? Mij lijkt zo’n gevaarlijke gek, die letterlijk over lijken gaat niet iemand, die je kinderen toe vertrouwd.

      Een goede vader heeft helemaal niets te vrezen als zijn identiteit bekend is. Maar voor een oplichtende lijkenpikker is anonimiteit.

      Over Jeroen en zijn kind is nog vele male meer bekend, maar die stopt nergens mee en hij en zijn kind hebben zo te lezen nergens last van, behalve dat een setje internet tokkies op aanraden van lafaard Martijn de sexverslaafde loser en mislukkeling hen heeft bedreigd. Maar nu het is afgelopen met het achterbakse gedoe van een verzonnen figuur, die Martin Vrijland zou heten en heel Nederland weet, wie dat kneusje is, is dat voor hem heel nadelig. Hij heeft immers zelf met zijn gelieg, gemanipuleer, gedreig , gestook en geneuzel heel veel vijanden gemaakt. Dat heeft hij helemaal zelf gedaan. Daarbij heeft hij nooit aan zijn kind gedacht, want Martijn denkt altijd alleen maar aan Martijn.

      Zijn kind kan straks dank zij papa precies nalezen, wat er is gebeurd, wat er is geschreven en waarom. Dan mag hij als zogenaamde vader zelf aan zijn kind uitleggen, dat hij een lijkenpikker was, die loog, manipuleerde en kwetste omdat hem dat uitkwam en toen dat niet meer opschoot net deed of dat kwam uit zorg voor zijn kind. Datzelfde kind, dat hij met kerst in de steek liet om zijn Poolse vriendin uit te wonen en die het misschien ook wel heel merkwaardig van papa vindt, dat hij het leuk vond om een vriendin op een homo ontmoetingsplaats af te droppen.

      Maar voor zijn kind is het allemaal zeer spijtig, dat ze één van de meest mislukte internet tokkies van Nederland als vader heeft en het is maar goed, dat haar vader nu niet meer durft om zijn eigen hachje te redden, voordat ze nog meer merkwaardige prestaties van vader moet lezen. En dat zou zo maar weer kunnen, als hij het weer eens nodig vindt om te gaan stoken ten koste van een rouwende en wanhopige familie.

      • Wellicht dat het kind van Martijn weer een nieuwe stiefmoeder krijgt voor de verjaardag?
        Vrouwen in zijn ogen niet ‘gelijkwaardig’ en makkelijk vervangbaar.

  15. Barra over Martin Vrijland:

    “Hij kwam, zag, overwon, stortte ter aarde, krabbelde weer overeind en….trok de stekker eruit”

    • “If you know the enemy and know yourself, you need not fear the result of a hundred battles. If you know yourself but not the enemy, for every victory gained you will also suffer a defeat. If you know neither the enemy nor yourself,
      you will succumb in every battle”

      “He who is prudent and lies in wait for an enemy who is not, will be victorious.”

      “Supreme excellence consists in breaking the enemy’s resistance without fighting.”

      “Be extremely subtle even to the point of formlessness. Be extremely mysterious even to the point of soundlessness. Thereby you can be the director of the opponent s fate.”
      Sun Tzu, The Art of War

      • “Nee, ik hou niet van geweld
        Ook niet op het voetbalveld
        En van gesnauw en van gescheld
        Hou ik al helemaal niet
        Ik hou niet van kapot
        Van in elkaar of van verrot
        Van een revolverschot
        En ook van een vandaal niet”

  16. Dat Martin Vrijland is opgetieft daar kan ik alleen maar blij om zijn. Maar het is vreemd om te lezen met voor gejank zijn ‘volgers’ komen. Dat Jeroen werd aangepakt en zijn zoon is werd maar even ‘vergeten’ want schijnbaar een kind van de ‘vijand’ telt niet. Eigenlijk tellen kinderen daar helemaal niet, gezien het feit dat Anass amper gevonden werd en Kat op KLOL al begon te kwijlen en daarbij gelijk naar Joris Demmink wees. En Martin Vrijland aan de slag ging en niet het zusje van Anass in bescherming nam die dankzij hem zwaar onder vuur lag. Nou kindervrienden zijn het, zeker als het waar is dat Vrijland nu zijn kind als alibi gebruikt.

    *Mag ik een teiltje*?

  17. Eerder stipte ik al de merkwaardige connectie Alberda – Dankbaar aan.
    Die is onderbelicht, omdat hard bewijs voor hun samenwerking ontbreekt, met uitzondering van de befaamde Jan Vlug petitie.
    Ik heb niet verifieerbare aanwijzingen, dat de heren elkaar al veel langer kennen dan vandaag, dat hun gezamenlijke JFK-fascinatie geen toeval is, en dat Dankbaar op de achtergrond hand- en spandiensten heeft verricht in de zaak Anass.
    Met name de enorme lijst met onbenullige suggestieve vragen/eisen aan het OM past naadloos in de modus operandi van Wim en beslist niet in die van Martijn.
    Om de speculaas verder af te bakken: de toenadering Alberda – Kat was voor Dankbaar in dat geval een onverteerbaar koekje. Dankbaars reactie daarop zal ook niet voor de tompoes geweest zijn.

    • Persoonlijk denk ik dat Martijn gewoon een Dankbaar fan is/was en zijn methodes klakkeloos overnam met Wim zijn *kuch* noeste arbeid inzake de zaak Vaatstra als voorbeeld nam hoe hij dan wel eventjes de zaak Anass zou oplossen ‘complotter style’

      *Whoop Whoop*

      Sorry kon het niet laten… Maar als jij informatie hebt die je wilt delen doe dat dan gaarne op het mail adres en dan kunnen we altijd kijken of er inderdaad meer achter zit.

      Zelf denk ik echter van niet. Martijn komt bij mij over als de meneer die puur voor eigen glorie gaat en zoals een echte narcist betaamd dit helemaal doet zoals hij denkt dat het wel goed moet zijn, en dus altijd faalt…

      • Eerlijk gezegd..
        Wim dankbaar vergeleek identificeerde zich met Nelson Mandela.
        En Martijn met Matrixfiguren, en ze identificeren zich met elkaar, en de slachtofferrol.
        (ZE willen iedereen zijn, maar niet zichzelf)
        Viel me sterk op..Micha werd ‘als een Jood afgevoerd.’en kalltgesteld
        Wim mocht van zijn vrouw niet verder.
        En Martijn heeft begrip voor de ont’vader’ing.en komt nu pas achter dat hijzelf zijn kind ‘benadeeld’

    • Zelf denk ik ook, dat Martijn in de zaak Anass de rol wilde vervullen, die Dankbaar had in de Vaatstra zaak. En Dankbaar zat nog druk te fantaseren over hoe Jasper S. zijn piemel uit zijn overall haalde en had het er maar moeilijk mee, dat inmiddels iedereen wist, dat het een onsympathieke gestoorde bluffer is met waanbeelden. En in dat gat is Martijn vol overtuiging gesprongen.

      • Ja Wim gaf wel een hele verbeeldende voorstelling van die nacht.
        WD vond het zelfs spijtig dat de gruwelijke foto’s niet op internet stonden, en bleef maar zaniken over de dagboek van Maaike dat toegankelijk moest zijn voor iedereen, en gal spugen over de familie Vaatstra.
        Dat komt wel overeen met M/V
        Maar goed.. volgens mij is er wel een algemeen profiel bij Blowblog Klöl en andere aanverwanten.
        *creeps, dat zeker*

    • Oh nee Josee, zowel Dankbaar als Vrijland/Alberda zijn mannen die uitsluitend de 1e viool willen bespelen en dat geeft problemen als er maar één is.
      Dankbaar zou nooit door één deur willen met Martijn en zeker géén hand- en spandiensten voor hem verrichten.

      • @Mia,
        klopt.
        In zoverre, dat Dankbaar wel degelijk in staat is om langere tijd met iemand samen te werken, totdat het klapt. Maar dan klapt het ook echt flink en slaat de liefde om in regelrechte haat.
        Voorbeelden in chronologische volgorde: Peter R de Vries, Maurice de Hond en Micha Kat. In mijn levendige fantasie is het dus sinds kort geklapt tussen Wim en Martijn vanwege Martijns opzichtige gescharrel met Micha.

  18. Het klakkeloos na-apen van Dankbaars werkwijze is geen peuleschilletje hoor.
    Het tegen elkaar uit spelen van een vader en een moeder van een overleden kind is iets, dat je tot in je vingertoppen moet beheersen, dat doe je niet even.
    Zoals gezegd, te bewijzen valt er helemaal niets, maar de betrokkenheid van Wim als whisperer op de achtergrond is om meerdere redenen aannemelijk. Of denk je dat die sinds sinds een paar maanden alleen maar kruiswoordpuzzels zit op te lossen thuis, zonder dat zijn handen gaan jeuken?
    IK heb begrepen, dat er over Bloemendaal al het een en ander achter de schermen bekend moet zijn; misschien kunnen anderen een aansluiting vinden.
    Als ik zelf betrouwbaardere gegevens heb over Bloemendaal, kom ik daar t.z.t. wel mee op de proppen. Tot dan.

    Oh, en hier hun gezamenlijke optreden:
    http://rechtiskrom.wordpress.com/2012/12/12/klacht-tegen-jan-vlug/

    • In de zaak Anass heb je zijn moeder, voogd en verzorgster en de biologische vader, die Anass amper kende en hem sloeg tijdens een vakantie, die was bedoeld om elkaar te leren kennen. De moeder werd door Martijn gedwongen om tegen haar wil samen te werken met vader, omdat dat zogenaamd heel belangrijk zou zijn voor de waarheidsvinding. En Martijns Marokkaanse aanhang vond het geweldig, want bij hen gaat het blijkbaar niet om waarheid, maar om beeldvorming. En daar is de vader zielig, omdat hij een goede moslim zou zijn en heeft Anass geen zelfmoord gepleegd, want dat hij verschrikkelijk werd gepest en voor homo werd uitgescholden, dat zou daar natuurlijk nooit iets mee te maken kunnen hebben. En iedereen weet toch, dat kinderen, die er apart uitzien en worden gepest omdat ze homo zouden zijn nooit zelfmoord plegen, als ze van Marokkaanse afkomst zijn? Uit die hoek kwamen natuurlijk ook de meeste donaties en daarom was die samenwerking voor Martijn zelf zo belangrijk.

      Dankbaar deed het nooit voor geld. Die narcist genoot van het podium en wilde graag als Wim Dankbaar bekend zijn.

      • Dankbaar heeft wel ergens gezegd dat hij met het JFK ‘een kip met gouden eieren had’.
        Had er nog meer mee kunnen verdienen begreep ik.
        Maar goed.. hij is Dankbaar…(.b)lijkt,en zocht zijn heil in Vaatstra.
        Ik noemde hem Wimp (per ongeluk)
        Leverde mij een ban op bij Bou,(Ik stelde al rare vragen, over tegenstrijdigheden enzo..)
        Volgens Vergeer was Ik Ada van de Deventer moordzaak..
        Volgens mij viel de Deventer moordzaak hem ook niet goed.
        Anders had hij deze te pas en onpas wel genoemd.
        *google gaat*

      • Bou kon het inderdaad niet zo goed hebben, als je haar wilde sex fantasieën in de weg zat met tegenstrijdigheden, dna bewijs of een bekennende verklaring. En Wimp Dankbaar is helemaal een geval apart. Die ligt nu waarschijnlijk zwaar depressief ergens in een hoekje te huilen, dat het zó gemeen is, dat ze niet voor Ali hebben gekozen als dader, terwijl hij het al helemaal kwijlend voor zich zag en toch zo zijn best heeft gedaan met zijn ongeloofwaardige onzin.

      • *aluhoed opzet*
        MR Blöw en MrPettjö?
        De voorzetter en keeper.
        *Skypetap tapetoestemming aanvraagformulier invult/inlevert*
        Zoetermeer?

        Ben van der Brink. Micha Kat.
        *google*
        Beetje vreemd..
        *Bijbelgordelroos*

      • Ik hen quotes van WD.. nou die gingen wel behoorlijk ver.
        Sommigen leken wel hout te snijden, maar dat was voor ik verder keek.
        Maar chronologisch in volgorde zetten van hun eigen aangeleverde materie geeft een heel ander beeld.
        Dat moeten ze zelf ook beseffen lijkt mij.
        Dat ze tegenstrijdigheden zelf opwerpen, en blijven ze beiden hanteren.
        Ik heb ook menig uur info van het Om daarover gelezen en op volgorde gezet.
        Doorgelinkt.
        (Ook genoeg ‘complotvoer’ bij Om trouwens)
        Zelfs gedacht dat ze het op zouden pakken.
        Nou ja deels wel..
        Over hoeveel teams erop zijn deze, in de loop der jaren, en met welke dnadatbanken in Europa het rond is gegaan.
        *Dat zijn rode haar* en zo dichtbij…..
        Maar goed, ik had ook niet verwacht dat er na tig jaar een dader uitrolde.
        Het O.M heeft ondanks toch gefaald, dankzij Bauke…is er toch alles uit de kast getrokken om.
        Wat het ‘waard’ was..
        Jasper had nu vrij kunnen zijn indien direct opgepakt?
        Er zijn daarvoor 12 verdachten geweest?
        Er is nu rust, en het is afgesloten?
        Tja,
        Het bracht veel teweeg.
        En niemand schrijft, belt Jasper bij Blöw..
        Ze pakken de fiets er weer bij.

    • klopt wel.
      In de officiële media werd er weinig verteld over strubbelingen ouders Anass.
      (de familie van)
      Ik ben nieuwsgierig, vroeg me af, wat familie dan inhoud, en Martijn is er erger en dieper op ingedoken.
      Had wellicht De coming out al ‘veel eerder gezien’
      Had toegang tot privemails van jaren terug???
      Etc en meer…
      Zohra is een mooie, sterke vrouw, heeft haar kinderen wel toegang gegeven tot o.a vader en ontwikkeling en zelfontplooing.
      Dat moet je haar nageven.
      Of ik bij haar op de koffie zou komen, indien ik met haar gewerkt zou hebben…
      Denk het niet, wéét het niet.
      Maar goed, daar gaat het ook niet om.
      En wat de moeder van de vermiste kinderen betreft nu..
      Het is horror wat ze nu moet doorstaan lijkt me.
      Moet geen kapstok worden om begrip te kweken voor Vaders in de goot.
      Alhoewel ik de familie van de vader ook sterkte toewens in deze.
      Hoop ik vooral voor de moeder dat er een einde komt aan de zoektocht.
      En dat de vader genoeg gaf om zijn levenslustige kinderen.
      Hoop..mag. hoop moet.
      *schijten doet*

  19. Juweeltje dit:

    “vanPuffelen
    15 mei, 2013 at 12:25
    Martin, ik wil je ook nog wel even een veer in de bips steken…maar eigenlijk wil ik praktisch weten waar we nu informatie kunnen vinden over arme Anass? En de broertjes. Is er nog een site die dit onderzoekt en waar we allemaal op kunnen reageren? Liefs voor jou Martin en inderdaad bedankt zover.”

    Voor normale mensen leest dit waarschijnlijk zo:

    “Gestoordpersoon123
    15 mei, 2013 at 12:25
    Martin, jij bent zo geweldig want jij bevredigde mijn lust naar het spiegelen van mijn eigen ellende in de situatie van een ander, maar dan juist door het zo bizar te maken en zo uiteenlopend dat ik het niet meer kon of wilde bevatten maar ik geloof het wel hoor… Maar eigenlijk wil ik weten waar ik nu me kan verlekkeren over al dat vreselijke wat met die jongen gebeurt zou zijn of kan zijn, dat geeft mij een doel, een gevoel van zijn, zo samen speculeren over hoe het allemaal wel niet is of misschien toch wel, dus waar dan Martin? (hint hint hint Micha) En als dat niet kan, kunnen we het dan over die vermiste broertjes hebben. Dat is ook zo erg, dat het wel erger moet zijn dan de media mij voorliegt. Is er nog een site waar ik me kan verlekkeren en waar ik mijn paranoïde waanbeelden kan delen met andere gestoorden? Liefs voor jou Ehm en inderdaad bedankt voor alle mooie gestoorde en gedrogeerde tijden”

    • Radio Myra?
      Vanwege dit:
      Beste luisteraar, wat velen niet weten is dat ik per luisteraar betaal voor de live streaming. Daarom vraag ik jullie hulp – lees: donatie – om te kunnen blijven uitzenden en meer streaming te kunnen inkopen bij toename luisteraars. Het gebeurt nu al dat luisteraars soms niet meer live kunnen meeluisteren omdat er ‘te veel’ mensen luisteren. Dus graag jullie donatie – groot of klein. Het is zeer welkom!

      • Was dan ook wel een spraakmakende uitzending met Baybasin. Ze doet gewoon goed werk om zoveel mogelijk mensen te informeren. Ik heb met liefde gedoneerd opdat ik hoop dat we eindelijk verlost worden van die luitjes die misbruik maken van hun macht. Dat het langs deze weg moet is al een schandaal in een democratisch land

      • @don Q: ik vind haar nep. Ik kan me nog 1 van de eerste uitzendingen herinneren, dat ze net deed alsof ze niets van de Vaatstra case wist. Nu weet ze ineens alles van het complotterswereldje. Beetje vreemd toch?

        Daarnaast verbaas ik me nog steeds over hoe complotters de hand boven criminelen kunnen houden.. Raar wereldje.

      • Xarah,
        Ieder zijn/haar eigen mening. Ik ken Myra al iets langer en weet dat ze heel oprecht is. Daarom steun ik haar graag middels een donatie. BTW als ik graag wil weten wat er zoal gebeurd in deze wereld en niet alles zo maar voor waar aanneem maakt mij dat dan een complotter. Geloof me als ik zeg dat ik in mijn leven genoeg zaken heb meegemaakt die het daglicht niet kunnen verdragen.

  20. @Don Q: en het feit dat jij moet doneren en dat wij nog steeds gewoon onze eigen mening zeggen en zelfs iemand van internet hebben afgetrapt, moet toch ook wel genoeg zeggen? Of is dat te simplistisch?

    • Meanwhile on the office
      (bij Micha &Co thuis).
      Micha tegen de foute media.
      Etc
      Jdtv.
      LOL 😉
      Maar lieve Don.
      Ik zal de radio heel erg zacht zetten, maar wel aan.
      Speciaal voor jou.

    • Ik MOET niet doneren, ik doe het graag omdat ik respect voor Myra heb. Ik heb ook niet de intentie wie dan ook van het internet te trappen. Je weet dat ik de werkwijze van Martin Vrijland niet onderschreef en zelfs een ban had daar, maar hij schreef ook goede stukken. Laat iedereen lekker alles schrijven wat ie wil.

      • Tuurlijk, zijn er dingen die het daglicht niet kunnen verdragen.
        Waaronder de werkwijze en etaleren van eigen leed bij dit soort zaken.
        Meer begrip voor een eventuele moordenaar dan familie?
        Don. Jij zegt goed contact met je kinderen te hebben.
        Stel je voor dat je er 1 moet begraven en een ander maakt er een mediamoord van.. en kassa..
        Trapt je weg van, of dichterbij het graf van je kind, als jij protesteert
        declareert, incasseert, profileert…profiteert.
        Dat is geen waarheidsbevinding.
        ( Jankend indien hij zijn heldennaam niet geheim kan houden)
        Maar tussen roddel en onzin is het moeilijk zoeken.
        En daarbij.. bij zulke ongefundeerde beschuldigingen geuit door Micha &Co.
        Wordt er ook snel niets meer serieus als er een link is met hun namen erbij.
        Sommige reacties daar zijn puur agressief en on respectvol.
        Lijkt me niet dat ‘wakker Nederland’ graag luistert naar hysterisch gegil.
        Niet de manier om effectief dmv psychoten toe te laten serieuze veranderingen kunt bewerkstelligen.
        Integendeel…
        Ik kijk liever op cbs statestieken.
        Bij Micha &Co.. daar willen ze TBS figuren los laten lopen.
        Micha &Co zouden beter kunnen schrijven welke weer los komen..
        #Er zijn meerdere Vaatstramoorden, wel snel opgepakt.
        #Meervoudige babymoorden, Sietke H, Anita G, Marieke?
        Ging vrij onopvallend..geen link met rode schildpadden.
        Ik kan wel doorgaan, er gebeuren erge dingen.
        Hele erge dingen..

  21. Persoonlijk zit ik niet in het kamp van complotters, ook al ben ik ervan overtuigd dat deze wereld samenhangt van diverse complotten. Ik behoor dus niet tot de groep die totaal niet gelooft in complotten. Beide genoemde groepen beschouw ik als bekrompen.
    Ja, de wereld van de ‘conspiracy theory’ ben ik als een groot sinister complot gaan zien, gesteund door vele dubieuze en onfrisse zaken die mij steeds meer zijn gaan opvallen binnen deze (virtuele) subcultuur.
    Ooit was ik wel min of meer onderdeel van deze conspiracy theory sekte, totdat ik ben gaan inzien dat ik onderdeel was van een duistere, sektarische beweging vol met ziekmakende materie, halve waarheden en glasharde leugens; een beweging die ook vol bleek te zitten van list, bedrog, agressie, demagogische goeroe’s en geprogrammeerde en geesteszieke volgers. Een (virtuele) subcultuur dat, zo ben ik me op een gegeven moment gaan realiseren, op geen enkele wijze bijdraagt aan een betere wereld. Integendeel, een beweging die mensen nog meer in slaap wiegt en hypnotiseert dan ze ooit waren.

    De ‘Conspiracy Porn’ die sites als KLOL faciliteren creeert meer ellende dan dat het oplost, ben ik me op een gegeven moment gaan realiseren.
    Zogenoemde Complotters zouden zelf eens wakker moeten worden; uit die conspiracy industry matrix moeten stappen, en dan eerst eens heel eerlijk naar zichzelf gaan kijken…
    Martin Vrijland is daar wat mij betreft een goed voorbeeld van, maar ook iemand als Micha Kat, die als een ware demagoog te werk gaat, kan mijns inziens ook heel goed een spiegel gebruiken.

    Het draait vaak allemaal om het eigen ego bij zulke goeroe’s van de alternatieve media. Het is business en men hanteert er in feite vaak precies dezelfde m.o. als de door hen zo verafschuwde mainstream media…
    Mijn eigen ervaring is dat er is zelfs meer ruimte bij de mainstream media is voor afwijkende geluiden dan bij de alternatieve media.
    Andersdenkenden worden sowieso niet op prijs gesteld door de alternatieve complot media en diens meer dan eens paranoide volgers.

    De zwart-wit wereld, de waanzin en krankzinnigheid waarin veel gehersenspoelde alternatieve complotter ‘sheeple’ leven is erg tragisch.
    Er is meer dan mainstream, maar ook meer dan alternatief.

  22. een super juweeltje:
    685957
    15 mei, 2013 at 19:37
    @Martin
    Fijn dat je wat hebt laten horen. Alles is er een stuk duidelijker op geworden. Als ik de site van swapikut lees dan schrik ik van de scheve fanatieke dwarsliggers waarmee een discussie voeren onmogelijk is. Wat een onvoorstelbaar volk is dat, niet te geloven. Ik weet dat er trollen zijn maar dit slaat bijna alles…

    Ik sluit me bij Johnmans aan dat het internet genoeg mogelijkheden biedt om tzt., beter voorbereid en sterker dan voorheen terug te slaan. Zoals ik je heb meegemaakt op Argusoog ben ik er van overtuigd dat je dat ook zal doen. Je levert vette input en dat lukt niet iedereen!!

    LOL 🙂 🙂 we mogen op geen enkele site reageren en als wij eens mensen blokken.. tsja… geloof dat we redelijk open staan voor mensen toch?

  23. Het toevoegen van joe tuub filmpjes op deze blog was ooit luchtig bedoeld, met name toen er nog bijna niemand was. Een liedje delen als vorm van troost. Echter de mate waarin @wortel ons meent te moeten ‘vertroetelen’ met talloze filmpjes die kennelijk zijn mening vertegenwoordigen en de betekenis zich laat raden, vind ik te ver doorslaan, het doel voorbij schietend. Te veel. Aub zeg gewoon wat je denkt. Dat is qua interpretatie al lastig genoeg.

Reacties zijn gesloten.