Wat stoort mij nou eigenlijk?

Nou…

Complotters zijn m.i. allemaal (althans de meeste) van die recalcitrante ‘EDIT gewenst’ onvolwassen mensen die spugen op de juf (zonder enige aanleiding) en daarna gaan huilen dat ze straf krijgen. Daarna gaan ze nog eens huilen dat ze geen melk krijgen en zeuren en mekkeren over het onderwijs dat ze gegund wordt. Inderdaad.

Inderdaad… Gegund.

Dit volk zit letterlijk pontificaal op hun reet zich als helden op te werpen terwijl ze niets anders doen als teren op dezelfde staat der Nederlanden die ze zo verachten. Hoe laag kan je zijn?

In mijn ogen kan je haast niet lager zakken… Als je natje en je droogje voor elkaar hebt en je de typhus verveelt zoals een Wim Dankbaar (die kennelijk een beetje moedeloos is momenteel) dan kan ik (Swap) er nog iets van begrijpen. Maar al dat volk wat maar als totale parasieten zuigt en teert op de samenleving en als dankjewel niet wat luiers verschoont in een bejaardenhuis, of gewoon gezellig iets sociaals doet in de wijk, dorp, buurt, stad maar gewoon lekker paranoide zich op de kosten van een beetje virtueel mag clowneskeren.

Prima ergens, maar waar is het vreten? Waar is je productie? Alle respect voor mensen die het momenteel tegenzit en waar wij nu eventjes tijdelijk voor zorgen, dat kan ons allemaal gebeuren. Maar spugen in de hand die je voedt vind ik dermate walgelijk dat ik er zo woedend om kan worden. Woon je dan in een van de minst corrupte landen ter wereld, waar voor alles een potje is, maak je er toch nog een puinhoop van, dan ligt dit toch echt aan jou.

Discussiepunt: “Is de staat der Nederlanden goed vertoeven of niet?”

34 thoughts on “Wat stoort mij nou eigenlijk?

  1. Ook mooi, de zoektermen:

    TodayYesterdaySummaries
    Search Views
    swapichou 3
    klokkenluider online nl artikel author micha kat 2
    fiets marianne jan kloppenburg 1
    martin vrijland barracuda wiki 1
    foto’s van kningswei 1
    raadsels rond de keningswei 1
    marianne fiets kloppenburg

  2. Of gisteren:

    TodayYesterdaySummaries
    Search Views
    swapichou 3
    verklaring geke klopt niet 2
    jasper s fiets keerde om 1
    het beest van oudwoude 1

  3. Respect voor je stuk, je mening. Ik struikel alleen over de term “***********”. Dat vind ik te denigrerend, maar vooral onhandig en onnodig, maar dat is mijn mening. Krachttermen verzwakken je betoog namelijk. En je jaagt er waarschijnlijk alleen maar mensen mee weg.

    EDIT door Swapichou: Aangepast

    • Goh, die EDIT was eigenlijk geheel niet nodig, eigenlijk ik had ook gewoon kunnen reageren bedenk ik me net. Och ja, editten is leuk… En ik ben een beetje moe, me kapot gewerkt de laatste weken. Met resultaat maar toch, ik ben best moe en dat blijkt lijkt me.

  4. Ach, ‘ vroeger was alles beter’ nostalgie komt wel op…
    Geen internet,
    Op tijd op mijn werk zijn..drukke dagindeling.
    Uitslapen in het weekend.
    Dat waren mooie tijden..
    Die Nederland van toen, was toen, en of het echt beter was?
    In mijn beleving wel..
    De Nederland van toen wil ik wel (enigszins) terug.

    • @swapichou Je hebt van dat bericht een statische pagina gemaakt. Ik zie geen mogelijkheid in de backend om dat te veranderen in een post (bericht), dat kan ik alleen in de database doen. Dan zou ik de pagina andere eigenschappen kunnen meegeven. Maar: daar mogen wij niet bij komen 🙂

      • Er zijn twee oplossingen: of je verwijdert de pagina of je kopieert het naar een bericht en gaat handmatig alle comments plakken. Mijn advies is optie 1, denk niet dat we heel veel tijd moeten besteden aan de heer Vrijland en ach, we hebben ook nog niets van hem gevonden :). Ten minste ik niet.

      • Inderdaad, heb nog wel veel gegoogled erop.. maar niemand is zo stom geweest om een pagina aan te maken, terwijl het een bericht moest zijn hahaha :). Wel vaak anders om, een pagina omturnen naar een bericht.. LOL :). Dus helaas..

  5. Vrijland heeft ( jawel) meer ervaring met :plakken,knippen, en monteren.
    Zijn taal en filmopnames zijn beneden alle peil.( menig kind van de lagere school kan het beter)
    Persoonlijk (zo ben ik ook wel weer) had ik liever de rapporten in zijn geheel willen lezen ,dan een filmpje(zonder leesvoer).
    Objectief gezien..beter.
    IK denk niet dat het nfi een filmpje stuurde, en ook dat er paginanrs zijn in het rapport.
    Verder twijfel ik of de maker van de film ook de tekstschrijver is van zijn site.
    Dat gesprek op het einde, daar krijg ik het idee dat het ‘in scene’ is gezet..
    Advocaten die over zaken praten met vreemden?
    Daar is toch toestemming van de familie voor nodig?
    Past niet in het beroeps protocol.
    Het is toch aan de familie om privé naar buiten te brengen, indien nodig?
    Als er sprake is van hulp bij zelfdoding, dan lijkt het me logisch te kijken waar ‘ de lek’ in de familie zit en wie de foto, en ook delen van de rapporten in de openbaarheid slingert.

    Ik lees nergens ‘ familie geeft info vrij, familie spreekt..’
    Ja, de vader, die zijn zoon weinig zag, gaf wel zijn twijfels over het Om.
    Geen foto van Vrijland met familie.
    Opmerkelijk is dat Martin zich opwerpt als familie..en ‘ woordvoerder inzake en inzage Anass.’
    Maar goed.. het adres van de onderzoekarts was voluit in beeld.
    Wellicht ook bewust in beeld gebracht om de burger uit zijn stoel te trekken en actie te ondernemen.
    Ook was ergens het adres van Anass in beeld gebracht in eerdere berichtgevingen van MartiJn.
    Lijkt me niet dat het wenselijk is om daar een huisbezoek te brengen..bij de familie..
    Ik vind het schaamteloos..
    Waarheidsbevinding?
    Als het goed is, dan zijn de spullen van Anass al vrijgegeven, ook de sjaal en mobiel.
    Dat MartiJn het met een suggestief filmpje moet doen, ipv inzoomen op de vrijgegeven sjaal..de laatste gepleegde telefoontjes etc..
    Geeft aan dat hij geen ‘ inside updates ‘ ontvangt.
    Dat zegt mij meer.. dan zijn hele site bagger.

        • Echt geen idee…

          Ik zat laatst helemaal stuk en geloofde nergens meer in en toen lachte de zon recht in mijn gezicht… Zo dwaas, er zit geen logica denk ik.

          Verklaard een hoop.

          Slim = Gek
          Lief = Pijn
          Geluk = Pech
          etc.

  6. Ik blaat wat ik mekker, niets meer niets minder, wat de inhoud van het geblaat of gemekker is dat is aan de lezer, maar dit is toch een vrijplaats? Daarom.

    Overigens, in mijn ogen enorm grappig, we zijn of zitten op zo’n 25 vaste lezers per dag. Dat is ongeveer 25 meer dan ik had verwacht, of gewenst, of gewild 😉 maar ach, het is toch ergens leuk,

    Wel zou ik willen dat de lezer(T)s even dag zouden zeggen, zo simpel reagluren is dan ook weer zo onpersoonlijk.

  7. Mocht ik mijn rekeningen niet kunnen betalen ,denk ik wel dat het handig is om te te scharen bij de harde kern van aluhoedjes..
    Procederen etc lijkt wel gratis..
    Reizen ook..

  8. Tja..
    Dankbaar schijnt te beweren dat hij met zijn jfk theorie een gouden ei heeft..( only in America)
    Van anderen lees ik dat ze dakloos zijn, of dreigen te worden, maar wel online blijven..
    Internetcafe?

    *Spannende soap volgen doet*
    Het blijft gissen..

    • Visionair die gasten… Koot en Bie hebben alles voorspeld, of zagen het goed al decennia voor dat wij geboren zijn. Wat een bijzonder team.

Reacties zijn gesloten.