Jongens en meisjes het was leuk!

Ik heb aan dit avontuur een leuke nieuwe vriendin over gehouden. *zwaait naar Xaar* en ja het was leuk.

Maar gisteren kwam ik er achter dat we telkens in kleinere cirkels draaien. *mompelt iets met lekke banden* Het centrum is Wim en dat verdient hij niet. Vanaf nu is swapichou.wordpress.com een plekje om te keuvelen, videos te delen of eventjes je frustratie kwijt te kunnen. Ik ga volgende week weer lekker aan de slag, Xaar heeft vandaag een interview *vingers kruist* en het zal leuk zijn om af en toe nog eventjes elkaar hier te treffen. Bedankt. Maar we moeten niet meewerken aan de schandalige praktijken van internetspeurders. Dus lekker verder in het leven gaan. De zaak is opgelost en dat is eigenlijk het enige wat van belang is. Véél sterkte families, en zoek een baan Wimp. Bedankt mensen, bedankt.

Swap.

88 thoughts on “Jongens en meisjes het was leuk!

  1. I agree!!! 🙂 We posten nog wat leuke dingen hier, en mocht er een doorbraak komen gaan we daar natuurlijk over discussiëren, maar tot die tijd is het inderdaad maar even halt op de plaats :). Ik merkte ook steeds meer dat we in cirkeltjes blijven rond draaien, ze zien geen andere theorieën, en het riedeltje kwam te vaak weer.

    Denk dat het goed is dat we hier gewoon af en toe wat lol maken.

    Thanx Swap voor je gelukwensen, ik zal morgen zeker neerzetten hoe het is gegaan!

  2. “Ik heb aan dit avontuur een leuke nieuwe vriendin over gehouden. *zwaait naar Xaar* en ja het was leuk.”
    Swap jonge…….., geen stiefkinderen maken hoor! (op de knietjes icoon) 😉

    Denk ook dat het voor iedereen beter is om de bizarre theorietjes niet meer te belonen met aandacht.

    • Ben ik het helemaal mee eens, en Mia jij bent geen stiefkind of course :)! Jij hebt hier de meeste achtergrondkennis, en hebben we veel van geleerd! :).

      De theorieën ga ik ook niet weer oplepelen, zij hebben ECHT hun eigen scenario in het hoofd en wat je ook zegt, je krijgt dezelfde ‘bijna’ robot zin terug.. ‘lekke banden etc’. Dat hebben we nu te vaak gehoord..

      Wel ga ik af en toe nog wel mijn gal spugen over de aantijgingen die ze doen op direct betrokkenen, want dat moet ik soms echt even kwijt. Hoop dat jullie dat niet erg vinden. Maar over de theorieën, nee, dat laat ik nu ook rusten.

    • Ja heel eventjes naar Arend, toen ben ik maar de kroeg ingedoken, het enige wat ik begreep is dat ze op Micha aan het wachten waren. Waar is hij? Hij zal wel weer in de bak zitten.

      • nou, of hij ligt onder wit plastic inmiddels. Micha denkt nu dat er moordaanslagen op hem worden beraadslaagt .. Maar een aantal van zijn voormalige aanhangers denkt dat hij juist bij de andere club behoort. Op KLOK wordt het steeds onduidelijker. Ik vond trouwens wel die link naar Pamela Hemelrijk erg ontroerend. Ik kende haar wel als journaliste maar wist eigenlijk niet precies wat ze deed. Was wel een hele bijzondere vrouw.

    • Ik was/ben een beetje ‘Vaatstra-aluhoedjes-moe’ toch maar weer even een link aangeklikt….pffffff, braak. Bah!

    • ja ik had het ook gelezen.. Ik zou me er niet meer over moeten verbazen maar doe het toch elke keer weer. Hoe kunnen ze zo denken..

      • Die reactie van Andre Vergeer ook. Komt niet bij hem op dat Jasper 13 jaar tegen alles en iedereen gelogen heeft om zijn familie te beschermen en nu het spel uit is hij helemaal niet wil dat de familie wordt lastig gevallen door hem en de zijnen. Dat zijn kinderen inmiddels oud en groot genoeg zijn om voor zichzelf te zorgen en dat hij zijn bedrijf heeft verkocht ten behoeve van dat alles en nu zijn straf accepteert. Triest volk is het. Ik wil er niets meer mee te maken hebben. Is niet goed voor je gezondheid.

      • ” Als je bovenstaande bij elkaar optelt (en ik heb nog véél meer) dan ontkom je er niet aan dat hier sprake moet zijn van een gecoördineerde en zorgvuldig voorgekookte actie om Jasper Steringa zo snel mogelijk veroordeeld te krijgen met behulp van zijn eigen advocaat. EN om alle “complotters” voor nu en voor altijd belachelijk te maken…”

        Ik denk het ook, ik denk dat iedereen het zat is. Het zal me dan ook niets verbazen dat straks zelfs de zoon van Jasper in het nieuws komt met de boodschap mijn vader heeft het gedaan, we willen nu rust. Maar zelfs dat, zelfs na de rechtszaak zal deze narcistische gestoorde complotters niet doen stoppen. Werkelijk te zielig voor woorden.

      • ” Gopal 14 januari, 2013 at 14:03

        @ Martin:

        Ik las je interessante artikel en had zelf al aan die mogelijkheid gedacht bij die “zelfmoord” van TBS-klokkenluidster Leonie Holtes uit het vorige KLOL-artikel. Ik las ergens dat zij haar mobiele telefoon in een gracht gooide; en vroeg mij daarbij af of een geprepareerde mobiele telefoon soms geen moordwapen kon zijn, die mensen eerst tot waanzin en tenslotte tot zelfmoord zou kunnen drijven. Of misschien zij alle mobiele telefoons zo geprepareerd dat je alleen maar naar je nummer een signaal hoeven te sturen om van elk mobiel toestel een killer-phone te maken. Er zijn 6-miljard mobiele telefoons in de wereld op 7,2-miljard mensen.”

        Deze meneer/mevrouw ziet het helemaal goed! En laptops ook! Gooi het allemaal in de vaart en ga in een hutje op de hei zitten alleen daar ben je nog veilig!!!

        Kom Xaar snel een site opzetten met deze informatie dan zijn we er eindelijk vanaf!

      • Oh help … ” Ik blijf van mening dat Jan Vlug het argeloze slachtoffer is van een opzetje tussen Justitie en Steringa waarbij de een van een lastig dossier wordt bevrijd en de ander van zijn schulden.

        Dat Jan Vlug in december zijn mond voorbij praatte kwam voort uit zijn opperste verbazing over Jaspers snelle bekentenis. We waren daar in heel Nederland uiterst verbaast over. Maar nadat zelfs de MSM over hem heen gevallen waren zag jij zich wel tien keer bedenken voordat zich nog in woord of geschrift uitlaat over deze strafzaak tegen anderen dan zijn cliënt en diens familie.

        Er bestaat mogelijk hard bewijs dat in deze zaak aantoont dat Jasper Steringa onschuld is en dat is die hypothetische snuff-movie “Walpurgisnacht 1999″ die geschoten zou zijn in de stacaravan van Wolfgang Hebben. Daar staat Jasper Steringa helemaal niet op, wel die twee werkelijke daders en hun slachtoffer en mogelijk hier en daar nog beelden van andere aanwezigen bij dat misdrijf. Deze rolprent zou door advocaat Jan Vlug in de rechtszaal moeten worden gepresenteerd als ontlastend bewijs voor de rol van Jasper Steringa.”

        Nu is Jasper onderdeel van het complot. Want hij zou schulden hebben en nu bekent hij schuld en is Jan Vlug het slachtoffer.

        Volgens mij is Marianne nog steeds het slachtoffer maar goed.

      • En hoppa! ” Waarom zijn de ouders van de slachtoffers van Robert M niet in opstand gekomen? Waarom hoor je daar niets van? Waarom slaapt Nederland zo? De mass mind control lijkt volledig succesvol te zijn.”

        De babyverkrachter is dus ook een patsy. Die mensen zijn ernstig ziek.

    • Tja Mia, het komt en zal nooit bij ze opkomen dat Jasper spijt heeft, schuldig pleit en zijn straf wil accepteren. Gisteren toevallig ‘Flight’ gezien met Denzel Washington. Die wou ook boeten toen het spel praktisch uit was en hij het liegen zat was. Ik ben complotters moe. Het gaat helemaal nergens meer over.

      • het begint inderdaad ernstige dingen aan te nemen. Ik kon het vandaag niet eens meer lezen, na mijn flabergastedheid (geen goed Nederlands woord) werd ik helemaal ziek om het te lezen.. Ik kan het niet meer begrijpen, zelfs geen begrip meer.. Las nog wel een stukje op debunking in onze Amerikaanse staat, maar heb de sites maar even links laten liggen vanavond. Ze gaan te ver.. hoe kunnen mensen zo’n tunnelvisie hebben? Xaar begrijpt het niet meer….

        • Ja ik word er krankjorum van, hoe ze alles buigen tot in den zotte en totaal banale. Nodig tijd voor mij om weer aan de slag te gaan. 🙂 Ubuntu probleempje lijkt opgelost trouwens ik doe nu een full install en nu hopen dat ik niet alles naar de mallemoer heb geholpen. Nog een paar minuutjes…. *kruist vingers*

    • Alles wat hij aanraakt verwordt tot één grote bak ellende, pijn en verdriet. En daar boven op maakt hij alles kapot om alsnog zijn gelijk te halen. What else is new. Wel vind ik die conclusie van OCD typerend. Dat is m.i. ook een van meerdere kwalen waar complotters aan lijden, je herkent het aan het jaren lang ellenlange opsommen van ‘feiten’ … *zucht*

        • Ja ook. Ze zijn zeker narcistisch tot op het bot. Maar ook obsessief als de pest. Volgens mij is er geen passende diagnose voor. Maar jij weet hier veel meer van dan ik. Vertel… Wat denk jij?

      • Geen van deze 3 mannen zal zich ooit aan een psychiater blootstellen voor een diagnose, omdat ze NPS niet in zichzelf herkennen, waardoor ze in principe onbehandelbaar zijn.

        • Nee maar ik denk inderdaad dat Micha langzaam maar zeker in het afvoerputje glijdt. Wim zit lekker in zijn villa, Andre, tsja, wat doet die man eigenlijk behalve enorm lange posts schrijven om de brief van Jan Vlug zo goed en zo kwaad als het kan te ontkrachten want Andre heeft gelijk. Och ja, misschien Andre ook wie weet. Maar Micha glijdt af, je ziet het. Die processen, het gebrek aan erkenning, het blowen, de drank, de beperkingen (hij mag het land niet verlaten) het eist zijn tol en hij wordt steeds labieler.

  3. Zijn er meer mensen die het gevoel hebben dat Micha Kat bezig is zijn zelfmoord voor te bereiden?
    Of staan mijn sensoren te ver open?

    • Ik denk dat je dat wel goed ziet. Hij is al een hele tijd op een pad van zelfdestructie maar het lijkt met de dag ernstiger te worden. Ik keek net even op Micha zijn kLOL en moet zeggen dat het steeds zieliger wordt. Hij is enorm intelligent denk ik en enorm gevoelig maar hij voelt zich vreselijk miskend en zinkt daarom in een neerwaartse spiraal steeds dieper in de gekte van complotten. De man moet eigenlijk gewoon hulp en medicamenten krijgen voordat hij inderdaad in een geintoxineerde bui een zelfverklaard martelaarschap aangaat en voor de trein springt.

        • Volgens mij zijn Micha zijn huidige vrienden minstens zo gek als hij zelf. Neem nou zijn redactie, die gasten zijn totaal gestoord. Of die dwaas van Argusoog Radio.

          *shit* moet ik nog luisteren.

          Oh wacht, Micha was er dus niet …. 😦

      • ik denk dat sommige ‘internet vrienden’ het wel zien, maar ik zie Micha inderdaad eerder zelf er een einde aan maken dan dat hij moet toe geven dat hij met veel dingen mis zit.

        • Ik denk dat Micha het zelf niet meer weet. Realiteitszin verliezen is niet eens zo heel moeilijk – kijk maar naar de comments op zijn blog, altijd dezelfde mensen, die het niet eens met elkaar eens zijn en totaal van het padje zijn.

  4. net 2 interessante reportages gezien op de vijfde dag, nederland 2. Ook weer enigszins flabbergasted over een jongen van 20 die zo gelooft in de bijbel dat hij vrouwen nog steeds niet zal dulden op politieke posities.. En zo overtuigd ook weer zijn van het gelijk van de bijbel… Daarna een reportage over requiranten, zeg maar soort van Micha Katjes, maar dan voornamelijk babyboomers in de reportage. Interessant. Mensen hebben volgens mij te veel tijd tegenwoordig 🙂

  5. Huh…… mijn favo blog is verwijderd.
    Heel vreemd, geen aankondiging nada niks!

    “Blog is verwijderd
    Helaas, het blog op barracudanls.blogspot.com is verwijderd. Dit adres is niet beschikbaar voor nieuwe blogs.”

    • Sorry, maar het moet even in gedeeltes.
      Dit stond er op KLOL:

      r_vandenberg
      16 juni, 2012 at 10:59

      @Tom Couzy,

      Wat is het belang hiervan?? Jij bent toch die Supergetuige promoter, die zei dat zij zelfs onder ede wilde getuigen, waar ben je nu dan? Lekker makkelijk lullen vanuit Hongarije!

      Ik heb Tom, die ook de man achter Herstel de Republiek is, maar dat angstvallig verborgen houdt, op de man af gevraagd te antwoorden.

      Tom Couzy, dit staat op Klokkenluideronline. Geef daar als beheerder van ‘Herstel de Republiek” eens antwoord op. Als je dat durft tenminste en me niet cesureert.
      Ook ‘Herstel’ heeft mijn emailadres, dus ik doe dit niet laf anoniem.

      • En dit schreef Tom Couzy vanochtend op de site van KLOL:

        Tom
        17 januari, 2013 at 6:54

        Wacht niet langer dat de politiek u help HELP u zelf voor 1500 euro heb je al een huis met grond in Hongarije http://www.hongaarshuis.nl/aanbod.html?start=8

        Hier geen last van http://www.youtube.com/watch?v=CmdECxGxgD4

        Je kan hier eigen voedsel verbouwen, kippen en een geit houden.

        Geen last van de euro tot 2027 heb ik gehoort van de politiek alhier.

        eigen waterput en een drinkwaterbron op 60 meter diep in je tuin.
        Volop herten een zwijnen in de bossen en bergen en je mag hier open vuur maken

        http://www.hungariahuizen.nl/vakantiehuizen-hongarije-aanbod/huis_165/

        Als je meer wil weten vraag het mij

      • Ja, dat heb je goed begrepen Swap.
        Ben je trouwens wel op de hoogte van inhoud van de site’s die hij geschreven heeft?

        Ik heb altijd mijn twijfels gehad bij de aankondigen van zijn overlijden.
        Een dochter (Talitha o.i.d.) en een echtgenote met exact dezelfde schrijfstijl…..
        Geen advertentie op Mensenlinq te vinden van Tom Couzy…..
        enz..enz….

      • Mijn Vader,Tom Couzy is overleden op 13 augustus 2013!
        Dus het is onmogelijk dat hij berichten plaats na die datum,of het zou vanuit de hemel moeten,maar lijkt mij onmogelijk.Overigens bestaat zijn dochter Thalita,dus geen Talitha,wel degelijk en dat ben ik!

      • Zou het trouwens zeer op prijs stellen als ik de link zou krijgen waar dit zogenaamd op zou moeten staan,commentaar van Tom Couzy op 17 januari 2013 !
        Dan kan ik gaan uit zoeken wie onder mijn vader zijn naam berichten plaatst!
        Trouwens voor diegene die Tom Couzy hebben gevolgd,weten ook dat hij geen schrijffouten zou maken,zoals in “zijn” commentaar zou staan….heb ik gehoort met een t,dat zou niks voor mijn vader zijn!

  6. Het probleem is gelukkig van tijdelijke aard.
    Dit schrijft Barra op Facebook:

    Barracuda blogspot
    4 minuten geleden.
    Het aantal meldingen van verdwenen blogs neemt flink toe, nu de Amerikanen wakker worden. Maar helaas, nog geen fix. We delen onze leed met GeenStijl en Retecool die beide met noodblogs kwamen.

      • Hey ik zie toch een reactie op deze site dus ben nog altijd aan het wachten op de link van het commentaar van mijn vader dat geplaatst zou zijn op 17 januari 2013????

  7. Thalita, wanneer jij mij een link van Mensenlinq met een overlijdensadvertentie van je vader dan zoek ik die andere link op KLOL wel voor je op.

  8. Ik zal morgen naar mijn moeder gaan en de overlijdensakte van mijn vader inscannen!!Hoop dat het dan voor eens en altijd duidelijk is dat hij overleden is op 13 augustus 2012!Verder vind ik de speculaties zeer kwalijk,maar goed ik zal alles doen om mijn vaders naam te zuiveren en verder zal ik ook ales oplossen,aangezien dit mijn taak is als de dochter van Tom Couzy.

  9. Thalita, bedankt dat je dit hebt willen delen. Het is mij duidelijk.
    Laatste link kan dan inderdaad niet jouw vader zijn geweest.
    Ik heb het vermoeden dat de Tom van 2013 (art. 21801 op klok) Tom van der Spek is.

    http://www.boublog.nl/08/06/2012/in-memoriam-ray-bradbury-science-ficton-schrijver/#comment-15919

    http://www.klokkenluideronline.is/artikel/13508/micha-kat-fascismr-in-vernederland#comment-76615

    http://www.klokkenluideronline.is/artikel/21801/killing-de-klokkenluiders-big-way#comment-87746

    • Volgende keer toch maar even duidelijk kijken,voor er een link naar mijn vader wordt gemaakt.Een eigen dood in scene zetten?????Het gaat hier wel om mijn vader en wat zeggen ze altijd….niks anders dan respect voor de doden!
      Mijn vader was zeer met zijn verhalen bezig,de mensen mogen denken wat ze willen daarover,ieder heeft zijn eigen mening!
      Daarbij val ik mensen ook niet aan op wat ze schrijven…
      Ik wil alleen duidelijk maken dat achter zijn verhalen een zeer lieve persoonlijkheid zat met het hart op de juiste plaats en zal liever zijn gehaktbal aan een zwerfkatje geven dan zelf op peuzelen!
      Buiten het feit natuurlijk dat hij mijn vader is en voor mij een zeer groot verlies en een grote leegte heeft achter gelaten door zijn toch enigszins onverwachte overlijden!
      Dat het verhaal de ronde is gegaan dat hij zijn eigen dood in scene heeft gezegd en daardoor ziekelijk wordt genoemd,sorry maar daar lig ik wakker van!!
      Dit heeft mij zeer gekwetst en geloof me,ik zou niks liever willen dan dat hij inderdaad op dit moment in Hongarije zou hebben gezeten!
      We zitten in Nederland en iedereen heeft recht om zijn mening te uiten,alleen in dit soort zaken,zou het naar mijn mening beter zijn geweest,meer onderzoek te hebben gedaan,naar de herkomst van het geplaatste bericht.Mede omdat dit soort berichten toch wel zeer kwetsend zijn voor de nabestaanden 😦
      De naam Tom,hoeft dus duidelijk niet aan de naam Tom Couzy gelinkt te worden,zo blijkt nu weer.
      Ik was er van overtuigd zoals het geciteerd stond,dat er iemand onder mijn vader’s naam berichten aan het plaatsen was.Ik heb geen zin om achter me te moeten kijken of ik veilig de straat op kan,door dit soort misverstanden.Mochten er nog verhalen opduiken die wel onder mijn vader zijn naam zijn geplaats,hoop ik hier achter te komen en zal ik het tot op de bodem uit zoeken.
      Ok al waren er genoeg mensen die hem niet mochten,er waren ook genoeg mensen die hem wel mochten!
      Moge hij rusten in vrede!
      Thalita

      Ps; Dit heeft behoorlijk weer wat opgerakeld bij het toch al moeilijke verwerken,van de dood van mijn vader en ik heb deze moeite genoemen,omdat hij mijn vader is en altijd zal blijven en omdat ik niet wil dat er onterecht naar hem verwezen wordt!

      • Thalita, je reactie is te begrijpen en ik bied hierbij mijn excuus aan dat ik dit klakkeloos voor waarheid heb aangenomen.
        Hoop dat dit je enig steun kan geven om het overlijden van je vader te verwerken.

  10. Thalita, mijn reactie komt eraan.
    Vanwege de linken is hij blijven ‘hangen’.

    “Je reactie is in afwachting van moderatie.
    april 4, 2013 om 17:43”

Reacties zijn gesloten.