Feauteaux Wimp Maandag!!!

Steun de actie, steun de frau van Wimp!Image

18 thoughts on “Feauteaux Wimp Maandag!!!

  1. Hi luitjes. Ik heb de laatste topics gelezen met jullie reacties, ik was er even tussenuit, maar het eerste wat me opvalt dat het nog steeds hetzelfde riedeltje is van Wim. Daar waar jullie strijdkrachtig Wim stokken in zijn wielen blijven steken, ben ik lang niet zo sterk. Het kost me steeds meer moeite om de onzin van die man nog langer tot me te nemen. Mijn hoop was (en is) gevestigd dat Wim door het OM aangepakt zou kunnen worden. Dit lijkt niet te gaan gebeuren en de vrijheid van meningsuiting tegenwoordig zit ook niet echt mee. Kennelijk mag je roepen, wijzen en beschuldigen wat je wil. Ik probeer nog wel eens een stukje van Wim te lezen, maar mijn hersenen beginnen dan gelijk te remmen bij weer die kutargumenten van hem, oops, excuus, Alles wijst erop dat Wim juist heeft genoten van de hele Jasper-zaak. Hij stond weer flink in de aandacht en dat zijn enige motivatie te zijn om mensen lastig te vallen. Omdat Wim er op kickt. Hij lijkt er verslaafd aan te zijn, over de grenzen van het betamelijke en fatsoenlijke te gaan, om schijt te hebben aan begrip als rekening houden met anderen. Ik vind Wim een enge kerel, waar ik elke seconde van walg als ik zijn teringzooi lees (chips i did it again). Desalnietemin blijf ik volgen maar op mijn gevoelige manier. groetjes ook aan Mia

    • Hoi Rachid.

      Weet je Ries, als je mensen als Wim D. of Micha K. echt gaat aanpakken legitimeer je ze nog meer (als in het O.M. pakt me nu ook, het is allemaal een complot).

      Nu is het natuurlijk ludiek om kaartjes naar de vrouw van Wim D. te sturen en haar te vragen kan je alsjeblieft Wim D. vragen om te stoppen. Maar de werkelijkheid is dat hoe meer aandacht hoe beter. Dit, waar dan ook Wim en cs. aan lijden, is gewoon een afwijking. Wij lachen erom en proberen het te ontleden, maar dit hier is natuurlijk slechts een gezellig bridge-clubje die geheel toevallig elkaar gevonden hebben, en nu ondanks de oprechte pijn die het ons allemaal doet om te zien wat voor vreselijke schade mensen zoals Wim D. aanrichten zullen wij uiteindelijk verder gaan in ons eigen leventje en Wim D. vergeten.

      En dat is maar goed ook. Dat verdient hij namelijk. Om heel snel vergeten te worden. Kortom maak er een beetje lol van, want dit is niet is iets wat wij specifiek gaan winnen. Wel roep ik Jano Hassan, Spencer Sletering, Stephanie van Reemst en vele anderen op om Wim keihard aan te klagen. Laat hem maar met de billen bloot gaan zodat hij naakt en vergeten achter kan blijven als een leugenaar en bedrieger, en manipulator maar vooral als een faalhaas.

      Mijn 2 centen…..

      Verder hoop ik dat je ook blijft schrijven, je bijdragen worden namelijk (wat mij betreft) enorm gewaardeerd.

    • He Vrouwentong, leuk weer iets van je te lezen en de groetjes zijn in ontvangst genomen.

      Ik begrijp je moeite met Wim zeer goed, voor zijn ‘slachtoffers’ is hij een hardnekkig computervirus die niet te verwijderen valt.
      En daar zit het euvel. Wimp stelt in reallife niets voor, is een simpel huismannetje die van z’n vrouw -naast getannes (lees tennis)- ook af en toe het tuinhekje moet verven, moeilijk voor te stellen maar het is zo.
      Wim kan daarbij niet gewoon onder een ‘baas’ werken. In zijn geval hoeft dit ook niet, maar zegt voldoende over het functioneren van de man.
      Nee Wim is (waarschijnlijk door een voor hem traumatische gebeurtenis in de echte wereld, overlijden vader?) blijven hangen in de voor hem veilige computerwereld, waar hij zich heer-en-meester waant. Normale menselijke gevoelens heeft en kent hij niet op het net.

      Ik en ook anderen hebben hem ooit met een drammerige kleuter vergeleken, een kindje die is blijven steken in de ‘waarom-fase’. Altijd maar die vraagtekens…..

      Wees blij dat je zoiets niet elke avond aan je tafel en op je bank zitten hebt….

  2. ik vind het trouwens verdacht stil aan de overkant. Meestal betekent dat niet iets goed :(. Stilte voor de storm of toch vermaand door zijn vrouw?

  3. Ik heb de Webjournaal reacties ook zitten volgen, er zit wel leuk tegenspel bij 🙂 En plotters blijven gewoon plotters, dikke korrel zout en laten nekkletsen, zie het als humor.
    @Rachid moet je ook wat meer doen, ze zijn niet te veranderen en denken ook zo over anders denkende mensen. Uiteraard is het diep triest en verdrietig voor de mensen die ze lastigvallen. Ze zijn niet te stoppen, inlevingsvermogen en geweten zijn minimaal of niet aanwezig al doen ze zich doorgaans aardig en sociaalvoelend voor, puur uit eigen belang.

    Het is idd erg stil aan de overkant, had zeker wel wat hysterie verwacht rondom de prijs van Bauke. Waarschijnlijk zijn ze driftig aan het brainstormen… kan niet wachten! 😛

  4. Of nog steeds boos dat Bauke de beroemde prijs kreeg..
    Wim heeft er zoveel uren in gestoken, en daarbij is zijn naam door de stront gehaald vanwege stalking.., eh,..waarheidsbevinding.

Reacties zijn gesloten.