Goodbye venus!

En? Leeft iederéén nog?

Of was de kerst te zwaar?

27 thoughts on “Goodbye venus!

  1. ik ben er weer 🙂
    @Swap: oh bah, dat is niet fijn, gelukkig dat je je weer wat beter voelt 🙂
    @Magdalena: ja heel fijn, lekker bij familie. Maar ook wel weer blij in mijn eigen huisje te zijn 🙂

    • Ha die Xaar, ik leef nog! Maar leuk was anders, ik ga zo aan de kippensoep dus dat wordt wel een opkikker! Even iets anders is het mogelijk om via WordPress in te breken op computers? Ik heb er weinig verstand van maar mijn ene installatie heeft kuren en Magda had ook ergens last van kan dat via deze site gebeuren? Er komen namelijk nog steeds dagelijks steeds meer ‘bezoekers’ dan wij alleen. Enig idee?

      • nee, is niet mogelijk, zeker niet op computers. Wat wel kan is dat wij veel posten, dus de Google en andere zoekmachine robots komen vaak langs. Dan kan het zijn dat het aantal bezoekers oploopt. We zitten op gratis wordrpess account, dus nee, het is sowieso niet mogelijk dat die bezoekers naar je computer gaan.

    • @Swap: Aah, wat klote met de kerst in bed! Zelf geef ik niet zoveel om de kerst, was toevallig vrij. Maar fijn dat je weer het ventje bent! 🙂
      @Xara: Altijd gezellig met familie. Ja, lekker he in je eigen huisje! Ben zelf ook weer blij met mijn kudde katten samen te zijn zonder volk… 🙂

    • Hoi Mia, deze link heb ik niet gehad. Wel een andere, waar Swap een berichtje bij schreef. Heb wel een keer op accepteren geklikt maar er gebeurde niets… Ik heb Swap toen ook een kort mailtje terug gestuurd.
      @Swap heb jij die ontvangen?

      • Nee, ik heb nog nooit een mail van jou gekregen… Vreemd, ik heb in den beginnen wat uitnodigingen verstuurd om het mogelijk te maken dat mensen kunnen editten (en Xaar dan het geheel want kan opleuken)

      • Ik doe nog eventjes een zoektocht in de mail maar ik kan hem echt niet vinden. Had je onder hetzelfde email adres gestuurd als je hier geregistreerd staat?

        *paranoia wordt*

      • @Magda
        Nou werkelijk overal gezocht maar je mail niet ontvangen. Heb je die uitnodiging nog ergens? Waar was het voor? Kan je hem mij via de mail sturen? Als het voor rechten in WordPress was dan klopt het, zo niet dan klopt het echt voor geen meter. Ik vind het een beetje heel vreemd zeker die link van Mia. Daar klopt geen hout van. Deze is dan ook zeer zeker niet van mij.

        @Mia

        Heb jij die uitnodiging nog wel? Zo ja kan je die dan sturen naar mij, ik wil weten of 1.) mijn ip adres er achter zit want dan is er weldegelijk iets mis met mijn PC 2.) of het een andere ip is in dat geval is er ook iets mis maar dan worden we dus voor de gek gehouden door iemand.

        Voorlopig maar even niet op linkjes klikken van vage wegsites e.d. Ik vertrouw iets helemaal niet momenteel.

      • @Swap, ging denk ik om die uitnodiging. Maar omdat ik geen kaas gegeten heb van WordPress en dacht een accountje te moeten aanmaken, nahja snapte er niet zoveel van… juist bang iets verkeerds te doen of aan te klikken etc. Schreef ik een krabbeltje terug onder mijn eigen naam als antwoord. Haha *geinig* 🙂

        • Ah dus onder een ander mail adres. Ik ga nogmaals zoeken. Ben eigenlijk wat nieuwsgierig, ik vind het uiterst apart dat jij PC er mee stopt, die van mij ook, Mia haar RUS aanslaat en er linkjes onder mijn naam verstuurd worden waar ik zelfs nog nooit van gehoord heb.

          *achterdochtig is*

        • Nou is niet perse nodig, maar omdat het een open forum is vind ik het nu niet bepaald nodig dat we met naam en toenaam als voer voor de aluhoedjes komen te liggen, ik ben dus ook zorgvuldig geweest (dacht ik dan) om ervoor te zorgen dat niemand precies weet wie de anders is. Dat is immers helemaal niet nodig m.i. om een beetje gezellig te keuvelen. Misschien is het gewoon louter toeval en ben ik een beetje paranoia omdat het toch raar volk is dat loyale aluhoedjes volk en niet wil dat ik of anderen met volle naam etc. bekend raken. Dat is niet nodig.

      • Nee, niet onder een ander email adres, wel mijn eigen naam. Ik is ook een beetje paranoidetjes…oei oei complotjes en alunogwathoedjes LOL!

        • Ja dat moet volgens mij helemaal kloppen! 🙂

          Dat is van WordPress dus zeker niet van mij, verklaard een hoop! Die is dus opgelost, dit was alleen voor de extra access zodat jij ook gewoon kan editten enzo 🙂

          Nu nog het raadsel van Mia oplossen en ik ben weer helemaal gerust gesteld!

  2. Nou het mysterie is nu wel helemaal opgelost!

    Linkje van Mia ging dus niet om een linkje wat ik had verstuurd maar hoe het dus mogelijk kan zijn om WP te kraken. *zucht* ik ben dus nog niet helemaal op scherp!

    Linkje van donotreply@wordpress.com ging dus over iets heel anders….

    Ik geloof dat het nu opgelost is. Het feit dat Magda problemen had en ik toevallig rond dezelfde tijd ook zal wel toeval en/of malware geweest zijn in 1 van die vage linkjes die er op de site gepost zijn…

    Nou pak van mijn hart! Ik heb namelijk weinig zin in gedonder!

    We kennuh dus weer ff verders!

Reacties zijn gesloten.