Hello mercury!

Veel informatie! Lezen, spitten, informatie krijgen! Happy blogging enzo 🙂

Advertenties

103 thoughts on “Hello mercury!

  1. De laatste woorden dan maar:

    Swap

    11:34 PM (35 minutes ago)

    to Wim

    Nou goed.

    Als je zo gaat beginnen ben ik eigenlijk ook klaar. Ik dacht dat jij objectief was. Jammer, ik dacht dat we samen wel wat konden bereiken.

    Mvg,

    Andy

    2012/12/15 Wim Dankbaar

    Oh, ga je nu op die toer? Nu je met goed fatsoen niet meer kunt ontkennen dat Spencer liegt en inderdaad een lekke band had, kan Jasper nog best wel schuldig zijn?

    De portier was inderdaadd Bertus Veenstra, dezelfde van de Ring, en hij heeft heel duidelijk verklaard dat Marianne om 12 uur de Paradiso verliet. De politie heeft daarvan later 1 uur gemaakt, wat uiteraard door Spencer werd overgenomen. Er is duidelijk een samenwerking tussen de Sleteriigs en de politie. Als je het dagboek van Maaike leest dan wordt dat helemaal zonneklaar.

    Over klaar gesproken, ik ben een beetje klaar met jou. Jij mag dan tijd hebben om eindeloze epistels te schrijven, maar ik heb niet de tijd om overal op in te gaan.

    From: Swap
    Sent: zaterdag 15 december 2012 15:33

    To: Wim Dankbaar
    Subject: Re: Toelating posts

    Wim, dat zeg ik toch ook.

    Ik begrijp alleen pertinent niet waarom daarom Jasper onschuldig moet zijn.

    Als Spencer liegt, wat ik ook geloof omdat alle getuigenissen voor geen meter kloppen, waarom is Jasper dan onschuldig?

    De kern van Spencer moet haast wel waar zijn namelijk dat hij inderdaad rond 1:30 van Marianne afscheid heeft genomen. Maar wat er tussen 22:30 en 01:30 plaats heeft gevonden is geheel onduidelijk.

    Volgens mij ben jij niet zo bekent met Friese dorpjes, roddel en achterklap zijn daar schering en inslag vooral die vrouwen lullen maar wat af en mede daardoor is het niet duidelijk wat er nu precies is gebeurt. Echter, niets maar dan ook niets spreekt Jasper vrij. De grote hamvraag is er vanuit gaande dat Spencer liegt. Hoe is zij dan in de klauwen van waarschijnlijk Jasper terecht gekomen.

    En kom nou niet met dat kul verhaal van een gil en een autodeur die dichtsloeg want dat is gewoon onzin. Alles wijst erop dat de dader een Europeaan uit de buurt is, en alles wijst erop dat het Jasper S. was. De vraag de echt grote vraag blijft … Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat Marianne daar terecht kwam als klaarblijkelijk Spencer verzaakt heeft om te doen wat hij beloofde, namelijk voor Marianne te zorgen. Ruzie? Ik denk haast van wel, die jongens waren waarschijnlijk stomdronken en Marianne niet. Spencer was als de dood dat hij schuldig bevonden was en is gaan zoeken waar hij dacht dat ze zou kunnen zijn.

    Hoe dan ook Ali, Feik die waren het niet. Dat is al aangetoont. Ook is dit niet een complot van het O.M.

    Zoals Ronald Beetz al zei als Jasper haar in een auto had gesmeten dan had ik het gelooft.

    Misschien dat hij niet eens zo heel ver weg van de waarheid zit trouwens.

    We speculeren er nu op los dat Marianne of wegfietste of daar niet kon zijn maar misschien is ze wel gewoon boos weggegaan op weg naar de Ringo om nog wat plezier te hebben en hebben Wietse en Spencer daar later een verhaaltje om heen gebouwd om zichzelf wat schuld te ontzeggen?

    Ik weet het niet, en jij ook niet. Mits je gelooft in een ubercomplot van justitie om een onschuldige boer te laten hangen moet je gewoon de mogelijkheid erkennen van de schuld van Jasper.

    Doe je dat niet dan wens ik je veel succes met je blog en je aanhangers en vele jaren van theorieen en schande spreken.

    Wel hoop ik dan dat het niet zo zal zijn dat als Jasper veroordeelt wordt dat er blijkt dat hij meer op zijn geweten heeft zoals het aangerande meisje van een paar jaar terug praktisch om de hoek.

    Wim, je bent onvoorzichtig bezig door te claimen dat Jasper onschuldig is op basis van aantoonbaar warrige getuigeverklaringen. Zoals je zelf aangeeft, mensen vergissen zich in tijd, waarin zullen ze zich nog meer vergist hebben.

    Blijf nadenken, blijf zoeken maar hou jouw waarheid dat Jasper onschuldig is niet als de waarheid want dan is het einde zoek.

    Succes!

    Andy

  2. ik ben trouwens benieuwd of Gerrit Alma op mijn mailtje gaat reageren. Ik heb hem geschreven, de situatie uitgelegd en ook gevraagd of hij nog contact heeft met Spencer.

  3. Zou iemand mij nou eens heel kort samengevat kunnen vertellen wat de plotters/Wim denken dat er gebeurd is die nacht ? Want ik meen het , snap het nog steeds niet. Kan ook aan mij liggen.

    Of stellen zij alleen dat de verklaring van Spencer niet klopt en zigzaggen daar dan vervolgens doorheen.

    DIt is zo essentieel. Het complot blijft alleen overeind door Spencer als leugenaar aan te wijzen. Een echte plotter zal dan ook nooit van zijn leven toegeven dat het misschien toch simpeler in elkaar zit.

    • Dat heb ik aan Wim gevraagd, of hij dan een tijdlijn op zijn site wil gooien.

      Daar las hij kennelijk overheen. 🙂

      Misschien veel interessanter voor ons om op basis van kennis en intuïtie zelf een tijdlijn te vormen. Ik probeerde het eerder maar kwam vast te zitten in desinformatie.

  4. Ik vraag me ineens af wat dit nou met bezoekersaantallen op RechtisKrom doet. Nu er plots geen tegengeluid meer is. Behalve Starline is tegengas verdwenen, Robin Hood heeft ook een ban zo lijkt het.

  5. Nou toch nog een mailtje dan maar:

    Ha die Wim,

    Mijn excuses voor mijn woede van gisteren.

    Ik vond het zo kinderachtig om mij een ban te geven dat ik mij een beetje liet gaan. Ik heb echter vragen aan je, en gezien wij elkaar niet meer op jouw website kunnen spreken moet dit via de mail.

    Ik wil je dan ook respectvol vragen om op jouw website een tijdlijn te reconstrueren van het moment dat Marianne aankomt in Kollum tot het moment dat ze vermoord is. Volgens jou althans dan. Zodat geheel duidelijk is voor iedereen hoe het dan gegaan zou moeten zijn.

    Om een beginnetje temaken: Ze komt rond 23:00 aan. Als jij alle ‘feiten’, ‘bewijzen’ en ‘verklaringen’ aan elkaar plakt om de puzzel compleet te maken welk plaatje krijgen we dan te zien?

    En dan moet jouw uitgang uiteraard zijn ‘Jasper is onschuldig want…’

    Waarschijnlijk zal je dit in eerste instantie een futiele actie vinden maar zoals je zelf waarschijnlijk ook dagelijks leest is er geen passende tijdlijn, niet van de ‘complotters’ en zeker ook (nog) niet van het O.M.

    Ik vind het overigens oprecht jammer dat ik een ban heb voor mijn onwelvallige vraagstellingen. Er vanuit gaande dat ik een hoop onzinvragen zou hebben gesteld dan blijft echter wel nog steeds de enige vraag over die wel degelijk van belang is, namelijk: “waarom is Jasper zeker weten onschuldig als Spencer liegt”

    Zowel hier in de mail, of op RechisKrom hoor ik je daar nooit over. Het enige wat ik van je lees is het is moet zwart zijn dus is het niet grijs. Dat is een drogreden.

    Het kan immers zelfs zo zijn dat Marianne en Spencer al om 24:00 ruzie kregen en hun wegen scheide en dat Spencer vanaf punt alles bij elkaar liegt maar dat Marianne nog steeds op de fiets op weg naar de Ringo ging alwaar zij Jasper tegenkwam. Tenzij jij iets weet wat ik niet weet…

    Mvg,

    Andy

  6. Het probleem met tijdlijnen is dat niemand op die dag een vast aanknopingspunt kan geven.
    Als je op vaste tijden werkt bijv. van 9 tot 17 en er in die tussentijd iets gebeurt wat je later uit je geheugen terug moet halen zijn er voldoende aanknopingspunten te vinden die een relatief betrouwbare beeld kunnen opleveren.

    Nu is het maar 1x in het jaar Koninginnedag, je bent vrij, de hele dag is het feest, er wordt alcohol gedronken, er is geen vaste tijd voor de warme maaltijd want er staan overal eettentjes.
    Men heeft die dag nauwelijks tot geen aanknopingspunten voor tijd. Laat staan mensen zoals Spencer en Wietse die de gehele dag al aan het feesten waren en de nodige alcohol hadden genuttigd. Je kunt die jongens dit beslist niet aanrekenen, want wij zijn toch ook jong geweest en weten hoe dat ging.

    • Nee absoluut met je eens dit.

      Maar het is vreemd te noemen dat afscheid. Ik was ook ooit eens 16 of 18, mijn primaire doelstelling in het leven was toen, om het cru te zeggen, neuken. Ik ben het geheel eens met Wim dat Spencer niet de gehele waarheid spreekt. Als ik, zeker dronken, mijn meisje tegenkom dan denk ik over seks. Ik wil dan gewoon of thuis of in een weiland of waar dan ook gewoon seks. Toen hield mij dat wakker. Ik kon gewoon tot diep in de nacht, of zelfs ochtend op blijven met de hoop dat het ging ‘lukken’… Ik liep letterlijk mijn piemel achterna.

      Het is daarom merkwaardig te noemen dat Spencer zijn vriendinnetje ziet, ze even een drankje drinken in Paradiso, kennelijk dus ook een biertje in het Filtsje en dan op weg naar huis gaan. Wat deed Wietse daar? Ik zei vroeger tegen mijn vrienden oprotten wij gaan nu samen weg. Het is pure speculatie maar ik vind het zo apart … ik was waarschijnlijk met Marianne helemaal naar huis gefietst met de ‘hoop’ dat er onderweg wel iets zou gebeuren… Snap je dat?

      Dat geeft dus te denken… Ik vind de theorieen van een bezopen Spencer en een boze Marianne die alleen richting Ringo gaat om dan toch nog maar een beetje lol te hebben helemaal niet onverantwoord.

  7. Net gelezen bij Bou….. ik kon trouwens nog gewoon lezen bij Wim alleen bleven de reactie’s uit en daardoor de aandacht…..
    Oh wat erg 😉
    ——————————————————————————————————————————–
    WDankbaar:
    16 december 2012 op 11:44
    De weblog rechtiskrom kan niet meer benaderd worden (althans niet door mij).

    Dit heeft vrijwel zeker te maken met het feit dat de spambox wordt gevuld met ongeveer 2 a 3 berichten per minuut. Hierdoor zitten er nu ruim 7000 spambrichten in de spambox. Ik neem aan dat dit de website “overbelast” waardoor hij nu niet meer te benaderen is.

    Weet iemand hoe dit probleem opgelost kan worden?
    ——————————————————————————————————————————-
    Beantwoorden
    mr. drs. Bou:
    16 december 2012 op 12:39
    Beste Wim,

    Voor mij is je weblog gewoon bereikbaar.

    Wat betreft die machinale reactie-spam, daar heb ik ooit ook last van gehad. De plugin daar tegen heet Bad Behaviour. Maar ik weet niet of deze ook werkt op jouw blog, want we zijn niet helemaal compatibel.

  8. Ah gossie…. Dit lijkt er haast op dat hij aandacht zoekt om bezoekers te trekken.

    Ik kan overigens nog steeds niet posten op RechtisKrom … Ja dan wordt het natuurlijk vrij eentonig aldaar.

  9. Gadver, het is ronduit stuitend! “FeeX:
    15 december 2012 op 16:05
    Geke en haar verklaring.
    http://rechtiskrom.wordpress.com/2012/12/09/site-opnieuw-aangevallen/

    1 minuut.Marianne half 1 voor het huis.
    2.03 Panoramaconclusie tot 4.00
    2x Panorama.( in de panorama staat over de verkrachting Stephanie?)
    4.50 stephanie was erbij op moment ontvoering.
    6.00 minuten nog een x dat Stephanie bij de ontvoering was.
    14.40 Geke is niet zo bang?
    Klap overal bovenop, en houdt haar bek niet.
    Rons 22.00 weet ze ook te vertellen hoe laat Faik en Stephanie sex hadden.
    En uiteindelijk ( in 2001 0f 2002 stuurt ze 2 brieven met ventieltjes)
    Mijn persoonlijke mening laat ik achterwege..
    Maar het verhaal is zeer onlogisch..
    Dat mag ik wel concluderen.
    Er werden ook geen kritische vragen gesteld, wel gestoeld op bevestiging, eigen getrokken conclusie en aanname.

    Beantwoorden
    mr. drs. Bou:
    15 december 2012 op 17:42
    FeeX, je staat op de nominatie om hier te worden geweerd.
    Je ben nieuw in deze materie, daarom krijg je van mij geen ban. Maar denk even na, voor je je bemoeit met zaken waar anderen al vele jaren mee bezig zijn!”

  10. Trouwens hoe zou die Feik uberhaupt weten welke fietsen van Spencer en Wietze waren? Dit verhaal is zo enorm kul dat ik niet snap hoe mensen erop komen. De stellingen en aannames ook. Spencer had een lekke band, maar volgens het verhaal waren de fietsen alle twee volledig onklaar gemaakt. Niemand vraagt zich af hoe het kan dat ze thuis zijn gekomen terwijl die vader van Spencer nog zegt: ‘hij zal wel thuis zijn want zijn fiets staat hier met een lekke band’ belachelijk detail overigens. Dit zal dus betekenen dat Spencer is opgehaald (het is nog geen uurtje lopen) maar dat niemand het wist. Als Spencer al zou opgehaald zijn dan zou zijn vader toch zeggen ‘ja spencer is thuis, we hebben hem gisteren opgehaald maar Marianne is naar huis gefietst.’

    Het is echt te gek voor woorden.

    • volgens verklaring van Geke zijn Spencer en Wietze door zijn moeder opgehaald met de auto. De fietsen zijn de volgende dag opgehaald. Volgens complotters liegt de vader van Spencer om de hand boven het hoofd van zijn zoon te houden.. Gekker kunnen we het niet maken 🙂

      • Je bedoelt Geker kunnen we het niet maken ‘pun intended’

        Waarom überhaupt de hand boven het hoofd van je zoon houden? Hij heeft het toch niet gedaan? Er zouden trouwens nog 2 getuigen zijn die Spencer in Kollum plaatsen om 01:30. Het zou mij niets verbazen als hun verklaring iets was in de trend van: “nou ja, we zagen toen Spencer op de fiets richting huis gaan en hij was boos om iets, het zal iets van een uurtje of 01:00 – 01:30 zijn geweest ofzo”

  11. Bou heeft ook van die mooie conclusies:
    Beste Janneke,
    Het is niet zo verwarrend als je denkt.

    Die “gestolen” fiets was niet gestolen. Hij stond meestal bij het landbouwmuseum. Ludger Dill leende die fiets wel eens. De fiets was volgens mij ook niet van de eigenaar van het Landbouwmuseum, maar van een medewerker.

    Spencer en Wietse zijn ook niet met Marianne achterop van Kollum naar Buitenpost gereden, om daar bij het treinstation een fiets te stelen, want de fietsen van Spencer en Wietse hadden platte banden.

    Alles wat PR de Vries en mr. Vlug beweren, is gewoon niet waar! Marianne is niet op een gestolen fiets van Buitenpost naar de Keningswei gereden, want er was geen gestolen fiets! Omdat Marianne niet om half twee ‘s nachts in haar eentje over de Keningwei fietste, kan dhr. Steringa onmogelijk de dader zijn.

    Het is niet de eerste keer dat het OM iemand aanklaagt op volkomen vervalst bewijsmateriaal! Alleen is de zaak Vaatstra nogal high profile, iedereen wil weten wat er met Marianne is gebeurd. Daarom hebben ze voor de publiciteit PR de Vries aangetrokken.

    ——————————
    De conclusie van de complotters is dat Marianne nooit op de Keningswei kan hebben gefietst, want Wietse en Spencer hadden lekke banden. Daarom kan Jasper niet de moordenaar zijn. Het is maar goed dat deze mensen nooit bij justitie hebben gewerkt. Wat een simpele concludering. En dat alles op basis van 1 getuige (Geke).

    Ik durf er bijna alles op te wedden dat die twee fietsen van twee hele andere mensen waren. Geke kende op dat moment geen van de mensen die ze toen, volgens haar, heeft gezien.

    • Ja inderdaad ergens ernstig beangstigend …

      Deze moordenaar is de moordenaar niet want Geke zegt dat zij twee fietsen met lekke banden heeft gezien.

      Haar man en een politie agente zouden diezelfde fietsen overigens nog rond 08:30 gezien hebben. Echter toen Bauke de vader van Spencer belde rond 09:30 belde stond die fiets thuis met een lekke band en moest Spencer daarom wel thuis zijn… Uiterst apart want Spencer en Wietse zouden eerder die nacht opgehaald zijn door zijn moeder, toen een broodje shoarma gegeten hebben waarna hij is gaan slapen en zijn moeder of vader voor 09:30 de fiets opgehaald heeft en net alsof doet dat er die hele avond verder niets aan de hand is. Ja kom op zeg….

  12. Nou nou…

    WDankbaar:
    16 december 2012 op 11:44
    De weblog rechtiskrom kan niet meer benaderd worden (althans niet door mij).

    Dit heeft vrijwel zeker te maken met het feit dat de spambox wordt gevuld met ongeveer 2 a 3 berichten per minuut. Hierdoor zitten er nu ruim 7000 spambrichten in de spambox. Ik neem aan dat dit de website “overbelast” waardoor hij nu niet meer te benaderen is.

    Weet iemand hoe dit probleem opgelost kan worden?

    Beantwoorden
    mr. drs. Bou:
    16 december 2012 op 12:39
    Beste Wim,

    Voor mij is je weblog gewoon bereikbaar.

    Wat betreft die machinale reactie-spam, daar heb ik ooit ook last van gehad. De plugin daar tegen heet Bad Behaviour. Maar ik weet niet of deze ook werkt op jouw blog, want we zijn niet helemaal compatibel.

    Beantwoorden
    De Huilende Wolf:
    16 december 2012 op 14:00
    Beste Bou,

    Echt indrukwekkend jouw onderzoek. Ik kan mij soms zo boos maken over het onrecht wat Jasper aangedaan wordt. Kan jij niet gewoon contact opnemen met justitie en samen met Geke aangifte doen tegen Jan Vlug en Peter R. de Vries deze mensen zijn het spil van het kwaad en satanische duivels die hier gewoon een onschuldige man inluizen voor hun eigen gewin! Ik kan daar zo boos over worden! Het is toch des duivels dat dit zo maar kan gebeuren in deze bananen republiek!

    Ik denk dat jij en Micha en al die anderen die wel de waarheid kennen gewoon de staat moeten aanklagen om voor eens en altijd een einde te maken aan de leugens van PR de Vries! Er zijn maar heel weinig mensen die begrijpen wat er werkelijke aan de hand is en het is zo nodig dat mensen zoals jij en Andre er eindelijk een eind aan maken.

    Doe aangifte tegen Jan Vlug en openbaar deze leugen voor heel Nederland!

    Ik weet zeker dat Geke zal getuigen en dat ook anderen dan naar voren zullen komen en de wereld eindelijk de satanische rituelen van Joris Demmink en de elite kan kan zien voor wat het is een duivels complot.

    Beantwoorden
    mr. drs. Bou:
    16 december 2012 op 14:08
    Huilende Wolf,

    Jan Vlug heeft mij nooit iets gedaan. Als ik aangifte ga doen, dan zal men vragen: “Wat komt u doen?” PR de Vries heeft jaren lang op SBS6 zijn misdaadshow gepresenteerd. Ik keek daar nooit naar, want ik geloofde er niet in. Had ik wel moeten kijken en dan naar de politie moeten stappen: “Ik kom aangifte doen van de leugens op de TV”?

    Mijn oplossing is moeiteloos en bespaart me een hoop tijd: Ik kijk geen TV.

    Het is wel belangrijk dat dhr. Steringa een advocaat inschakelt die begrijpt waarom Steringa de dader niet kan zijn. Deze advocaat kan ook namens Steringa aangifte doen van leugens en smaad.

    Beantwoorden
    De Huilende Wolf:
    16 december 2012 op 14:17
    Beste Bou,

    Maar wat kunnen wij dan doen? Ik moet er soms echt om huilen. Dit is gewoon misdadig. Wij kunnen als rechtgeschapen mensen toch niet stil zitten en erbij staan terwijl een mens, een familie kapot gemaakt wordt door leugens! Dit kan gewoon niet! Dit is een schande! Er moet wat gedaan worden! Ik ben zo boos Bou, zo verschrikkelijk boos om dit soort dingen.

    Ik vind dat het onze maatschappelijke plicht is om er niet alleen over te praten maar ook stappen te ondernemen!

    Na al die jaren is het nu tijd om in aktie te komen en gerechtigheid te eisen!

  13. Ik heb even een mapje gemaakt in Google Maps: http://goo.gl/maps/4S89j van de Voorstraat. Het valt me wel op dat Paradiso en Filtsje een halve km verder is dan het huis van Geke. Wat vinden jullie? Ik denk niet dat ik mijn fiets daar zou neerzetten als ik Wietse en Spencer was, eerder juist wat meer het centrum in. Maar goed, misschien was het wel heel erg druk. Maar vreemd is het wel.

    • Trieste vrouw vind ik het om eerlijk te zijn, ze ziet het ook aan haar gezicht. Het is echt zo’n vrouw die overdags aan de sherry zit maar het wel uit een koffiekopje drinkt zodat de buren niet zien dat ze een dronkelap is.

  14. en natuurlijk heel toevallig dat Ali en Feik weten dat de fietsen zo’n 400 meter verder dan het Filtsje staat.. heel logisch allemaal.

    • En vooral weten dat het deze fietsen zijn. Dat is wel enorm knap! Wat natuurlijk nog veel knapper is dat Geke Stephanie en Marianne bij de fietsen zag staan zonder Feik, zonder Spencer. Goh wat zouden die meiden daar dan doen. Een beetje in de voorstraat staan enzo…

  15. Dafuq I just read? ” Goedgekeurd door AkismetGeplaatst op 11 december 2012 at 14:112 straten doen, maar ook niet meer bezorgd hoeven te zeggen ten gunste van een door peter r. De graaf een demonstratie met een lekke band kreeg? Vanavond folderen in werkelijkheid om te tonen en naar steringa en talloze andere daders van de hoogte is gelopen naar je gezin is om de rechtsgang, waarmee de zaak moeten het geen nieuw interview gegeven, alleen gezegd dat het veld slaan. Sterker, het lulverhaal dat hij is de kop van meineed, vriendjespolitiek, belangenverstrengeling, onrechtmatige benvloeding /belemmering van de sfeer grimmig en uiteindelijk begon hij er niet verkocht kon worden. Tenzij je hiervoor zult schamen. Het volgende afvroeg: als rechtvaardig heeft hiervan aangifte gedaan, onderaan deze foto op de berk, de familie steringa jac taekema als ik hoogst verbaast was daar getuige van. Ergo, als rechtvaardig heeft beloofd om weer naar binnen te maken. Ik een anoniem iemand en zijn met de advocaat. Als jij en kinderen niet dat er op een lekke band kreeg? Ik daar kan geloven in de familie en was de rechtsgang, waarmee de familie en een trieste constatering. Ik ze geen interview aan het wordt gebracht met uitzondering van strafbare handelingen. Micha kat heeft laten rijden op hun jasper de familie steringa zou uitmaken, zou ik heb met zijn bedrog. Een artikel over mij graag wil niet mochten zijn. Dan ook een pedofiel justitie dat peter ook naar je de dader en bedreigingen als zij geen braveheart uit het absoluut niet mochten zijn. Van spencer, dick sletering, zegt: ik denk wel dat zij in den haag een soort heksenjacht naar huis te zijn. Ja zelfs de keningswei.

    camilladankbaar camilladankbaar@spamavert.com 171.25.193.235

    Goedgekeurd door AkismetGeplaatst op 11 december 2012 at 14:10Den haag een eerlijk proces, en onbegrip mij verbazen dat is ontnomen, met licht gemaakte strepen en wietze. Gelooft hij een vals voorwendsel dus om een artikel over het nog onwettig of je het verhaal van onschuldige man die daar vind je zonen. Let u a. U. B. Bij een demonstratie vond niemand medelijden met licht gemaakte strepen en daar zelfs word ik snap natuurlijk vurig dat je nog staat, omdat hij heeft aangaande deze foto gefotoshopt is dat er ontspon zich stil te lezen. Zelf buiten te vieren en wietze. Onder meer aanzien heeft om de media reageerden als jij maaike doet. Wel niet dat het vernietigingskamp treblinka, die mensen die marianne alleen beslissen. Kinderen en de nacht naar huis heeft bewezen is het percentage nee stemmers op de doeken doet, waarom ze dus jacques en de vader bauke niet mee zitten, totdat zijn eerste vond, zijn eigen advocaat die er ontspon zich de twee keer heeft gegeven om het spencer, dick sletering, zegt: ik kom naar de aanhouding van de doeken doet, waarom spencer en de mail zijn familie. Veel liefs. Ene stephanie nog veel liefsx

    Op de site van Dankbaar.

  16. Oh mijn god… Nu wordt het wel heel erg zeg…. “Beste Wim,
    Ik denk dat maasdonk/bijs1 gelijk heeft. Zo’n zelfde actie met duizenden spam-berichten kwam ik tegen op de site van “The Boogeyman” van Peter Stuivenberg, waarna ook hij genoodzaakt was om het comment gedeelte uit te schakelen. Daarbij vielen de reacties van swapichou en starline85 natuurlijk behoorlijk op, door zich voornamelijk te concentreren op de verklaring van Spencer Sletering en alle mogelijke varianten die daarop te bedenken zijn.
    Swapichou weg en ineens horen wij ook niets meer van starline85.
    Groet,
    theyknew”

  17. het is wel heel bewust gedaan, het is geen reclame spam. Zijn allerlei stukken/zinnen van de website van rechtiskrom. Wel lachen ergens 🙂

  18. Trouwens Xara, ik zat zo eventjes te denken, misschien is het helemaal geen slecht idee om een echt tegenblog te maken. Jij hebt de skills en we hebben er momenteel allemaal genoeg tijd voor, wat denk jij? Buiten tijd en aandacht is er weinig investering voor nodig, het lijkt mij eigenlijk wel leuk om te doen. Sinds mijn helaas gefaalde boeken idols concept heb ik eigenlijk alleen nog maar dingen gedaan als loonslaaf. Wat denk je?

    • Het lijkt me op zich wel wat om de blog inderdaad iets gestructureerder te maken. Ik ga er eens over nadenken. Ben t/m woensdag met een projectje bezig maar daarna wil ik het weleens bekijken 🙂

      • Och het was maar een ideetje. We zien wel! Ik heb overigens sowieso niet het talent om te schrijven maar met de bijdragen van Mia, Rachid en vooral jij komt er toch een hoop bovendrijven wat best gedeeld mag worden met anderen denken.

  19. “Mededeling: De mogelijkheid tot reageren is tot nader bericht uitgeschakeld. Wie wil reageren, kan ons de reactie in een email sturen naar dank@xs4all.nl en/of ronald@beetz.nl. Wij zullen deze dan plaatsen. Geef daarbij a.u.b. je echte naam en het eventuele pseudonym /nickname waaronder je de reactie geplaatst wilt zien. De reden voor de uitschakeling is dat deze site al enige dagen wordt aangevallen met automatisch gegenereerde spamberichten in een toenemende snelheid van nu ongeveer 5 per minuut. Hoe zo’n spambericht eruit ziet, kun je onderaan deze pagina zien. Hele lappen onzinnige tekst zijn het. Ook worden ze steeds langer, 10 A4′tjes is niks. Hierdoor liep de spambox zodanig vol dat de site overbelast raakte en de spambox (met meer dan 7000 berichten per etmaal) nauwelijks meer leeg te maken was. Blijkbaar zijn er lieden die deze weblog erg graag uit de lucht willen hebben. Als het probleem opgelost is, laten we het natuurlijk weten.”

    Hahaha ja zeker Dankbaar, dat marginale blogje van je is nu de target van diverse gouvernementele instanties om het snel uit de lucht te krijgen. Een druk op de knop was te moeilijk dus zit je nu onder een non-stop DDOS aanval! Mijn god, met wat voor mensen heb ik te maken! Ik ben enorm blij dat Wim inderdaad (hopelijk) nog geen idee heeft wie er werkelijk achter mijn identiteit schuilt.

  20. Tja….

    FW: Uw website: Recht is Krom

    Inbox

    x

    Wim Dankbaar

    8:39 PM (41 minutes ago)

    to me

    Mijn naam is Jan Verstraeten en ik lees al tijden mee naar uw bijdragen op het internet. Normaal reageer ik nooit omdat ik niet denk iets toe te kunnen voegen, ik ben en voel mij slechts een toeschouwer, ik neem uw informatie tot mij en zie het fantastische werk en de fantastische strijd die jullie voeren tegen een vreselijk corrupt apparaat. Mijn oprechte bewondering hiervoor, ik zou dit zelf nooit kunnen. Ik bewonder vrijsprekers zoals u en zou willen dat er meer mensen waren zoals u.

    Dat gezegd hebbende, de werkelijke reden van mijn brief naar u toe. Ik had begrepen dat uw site momenteel onder een aanval staat van spam-berichten. Ook zag ik dat reeds en heel terecht een paar zoals ze dat nu noemen trollen zoals ‘Swapichou’, ‘Robinhood11’ en ‘Starline85’ geweerd worden, nu ken ik deze heren persoonlijk natuurlijk niet maar die ‘Swapichou’ zijn of haar schrijfstijl deed mij herinneren aan eerdere incidenten. Deze man of vrouw is volgens mij een agent voor de MSM en overheid. Hij of zij wordt betaald om onrust te zaaien en dingen te verwarren. Ik kan het niet bewijzen maar ik vermoed dat zij allemaal en zeker die ‘Swapichou’ achter de aanval op uw website zitten.

    Ik hoop ook dat u de ban tegen dit persoon nooit ongedaan zal maken en misschien dat u kunt uitvinden wie dit nu werkelijk is. Dit persoon moet ontmaskerd worden met zijn of haar leugens en verwarring. Ik zocht zelf al op Google maar kon weinig tot niets vinden. Hoe dan ook deze man of vrouw is enkel en alleen bezig om te verwarren. Ik hoop dan ook dat jullie voortaan wat strenger zijn en dit soort vervuiling niet meer toelaten op jullie website.

    Met vriendelijke groeten,

    Jan

    Swap

    9:20 PM (0 minutes ago)

    to Wim

    Wim serieus? Ga je mij nu lastig vallen met onzin mailtjes van dat zooitje gekken dat onderdeel van jouw publiek is?

    Je kan me geen antwoorden geven maar als 1 of andere idioot iets zegt krijg ik dit van je.

    Ten eerste ik heb niets te maken met jouw ‘spam’ overlast. Ten tweede, waarom zou ik dat uberhaupt doen, jouw site was een uitlaatklep voor mijn gedachten. Ten derde ik hoor je niet over de onschuld van Jasper. Je bent maar lafjes overgegaan naar een nieuw onderwerp. Hoe beter ik je leer kennen hoe meer je zakt in mijn waarderingsmeter

    Ik hoop overigens wel dat ons ‘contract’ stand blijft houden, ik heb geen zin dat dit soort mensen mij straks lastig gaan vallen.

    Mvg,

    Andreas.

    • ohh dit meen je niet! Dit is wel heel triest hoor, wat een stoker is die Jan.

      Betaalt het trouwens goed Swap? En hebben ze nog openstaande vacatures? 😛

      Alsof de MSM/overheid geïnteresseerd zou zijn in eindeloos herhalende riedeltjes op dat soort blogjes.

      • Lieve Xara, ik heb echt je hulp nodig qua website kennis, hier begrijp ik dus niets van.

        Er zit zo’n knopje linksboven waar je jouw stats kan bekijken en als ik daar op klik krijg ik informatie wat gewoon niet kan. (complot?) – pun intended – maar serieus.

        Volgens deze stats zijn er kijkers uit Spanje, Cyprus en de VS…. En het zijn er heel veel. Ik ben best aardig als manager in de IT maar dit soort dingen snap ik dus echt niet ???

        Ik dacht dat wij hier gewoon met z’n viertjes een beetje leuk zaten te kletsen.

      • De meeste bezoekers uit je stats zullen bots zijn (zoals Google etc). Doordat wij hier best veel hebben zitten schrijven, heb je dagelijks veel verse informatie. Dat is de reden dat de bots vaker langs komen. In het begin had ik ook wat meer stats (inderdaad ook veel uit Spanje – kan een WordPress of Gravatar bot zijn). Niets om je zorgen over te maken. Maar die Jan is gaan googlen en als je zoekt op Swapichou (en helemaal in combinatie met Xara) dan krijg je deze twee blogs als eerste hits :).

        Is niet erg, maar daarom moeten we wel voorzichtig zijn met al te persoonlijke informatie te geven. Straks komen ze erachter dat ik in dienst ben bij Pownews en dat jij bij de AIVD werkt. Moeten we niet willen!

        • Ah gelukkig. En inderdaad we moeten voorzichtig zijn met persoonlijke informatie. *bizar eigenlijk*

          Maar goed, daarom ondanks dat ik je identiteit ken noem ik je ook altijd stellig Xara 🙂

          En ik werk trouwens niet voor de AIVD, maar voor de Mossad.

    • ik moet ergens hier om lachen, maar het is natuurlijk triest. Het geeft aan hoe deze man denkt, overal ergens achter zoeken, en dan Wim die het met het door sturen gelijk voeding lijkt te geven aan dit complot. Ik heb er geen woorden voor. Wat een verschrikkelijk triest figuur die Wim. Daar moet je dus geen ‘contract’ mee afsluiten, daar was je trouwens ruimschoots voor gewaarschuwd. Ik denk loopt met een sisser af. Dit was de Wim die even een puntje wilde scoren als een schooljongen: kijk mij eens over een stoere email beschikken…..

  21. Och:

    Wim Dankbaar

    10:10 PM (9 minutes ago)

    to me

    Ik zeg niet dat ik het met Verstraten eens ben. Ik plaast zijn reactie ook niet, maar laat je weten hoe sommige mensen tegen je reacties ankijken

    From: Swap
    Sent: zondag 16 december 2012 21:21
    To: Wim Dankbaar
    Subject: Re: FW: Uw website: Recht is Krom

    Swap

    10:19 PM (0 minutes ago)

    to Wim

    Wim, van mij mag je deze reactie best plaatsen. Zo lang je ons ‘contract’ eert en mijn email adres geheim houdt mag je wat mij betreft alle meningen over ‘Swapichou’ publiceren. Voor mij is dit gewoon een gek en ja, het zal allemaal wel. Ik ben een agent voor de MSM en regering en ik krijg daar voor betaald!?! Hahaha was het maar waar, maar als er vacatures zijn ga ik er direct op solliciteren!

    Verder hoop ik dat je dit soort mensen weert, het is toch schandalig.

    Hij zou mij herkennen. Ja vast…. “

  22. Mm, vond net nog iets op de weblog van Ko schrijft, kent iemand deze verklaring? Als dat wel zo is, zou het verhaal van Geke deels waar kunnen zijn, dat ze inderdaad lekke banden hadden en dat Marianne op een andere manier naar huis is gegaan. Wat vinden jullie? Ken jij het verhaal Mia of die Speed?

    speed zegt:
    Wat ik ook nog wel even kwijt wil is dat het verhaal van die fietsen totaal niet kan kloppen en het stelen bij het station van buitenpost omdat wij in het bezit zijn van een verklaring vanaf het eerste uur.En die persoon komt spencer en wietse samen dronken met de fiets aan de hand tegen voor het station van buitenpost en dit was om streeks 1.25/1.30uur en de dood is bij marjane ingetreden tussen 1.30 en 2.10uur volgens het nfi raport.Tevens staat in zijn verklaring dat hij heel zeker weet dat de banden lek waren want hij had spencer nog zowat onder zijn auto die nacht en heeft toen nog enkelle woorden met hem gewisseld dat ie uit moest kijken.

    Gepost op mei 22nd, 2012 at 20:17

      • Nee daar heb je gelijk in, maar toch gaf het mij wat aanleiding tot brainstormen. Want er zouden dan voor mij wel wat puzzelstukjes in elkaar vallen. Namelijk dat ze wel naar Buitenpost zijn gefietst (begin van de nacht) – verklaring Robbie van Paradiso. Het zou voor mij ook betekenen dat de fiets wel van het station komt.. Dat is trouwens praktisch helemaal in begin van Buitenpost en dat ze toen zijn gaan fietsen richting Veenklooster. Tot aan het tunneltje, en Marianne daar alleen hebben laten doorfietsen. Dat ze vervolgens eerst naar Kollum wilden gaan, dan klopt de verklaring van Verrie en zijn vriendin ook (al zijn ze het niet helemaal eens met tijdstippen) – bij de tennisvelden.. Hij zat toen aan zijn fiets te rammelen omdat de band lek was. En toen zijn ze weer naar Buitenpost gegaan, Spencer wel fietsend op zijn lekke band. Ik heb dat zelf ook gedaan, met de gedachte: oh ik rag mijn band naar de filistijnen maar ik ga niet lopen. Waar die ‘Speed’ ze tegenkwam en hen bijna onder de auto kreeg (krijg je als je op lekke band fietst). Qua tijdstippen klopt het wel redelijk.

        Maar goed dit is weer een snelle brainstorm, kan er echt faliekant naast zitten, moet natuurlijk wel tijdstippen weer op gaan zoeken, gaan filteren etc. Ik heb niet de eerdere informatie zo voor handen.

        @Mia: zie jij meteen iets waardoor mijn brainstorm niet zou kunnen kloppen, jij kent het ‘dossier’ beter dan ik. Voordat ik weer verder ga speuren.. het blijft toch interessant ..

  23. @ Xara 10:35, ja ik ken dit verhaal en ‘speed’ woont in de omgeving.

    @ Swap 8:22, leuk….. volgens Jan zijn wij dan collega’s 😉
    Chocoladeletters O en M al ontvangen?

    Voordat jullie mij serieus gaan nemen, natuurlijk ben ik -net als jullie- niet in dienst van…
    Maar ze zoeken gewoon een verklaring waarom wij niet zo denken als zij, ach ja en dan ben je al gauw een OMtrol oid.

  24. Ik lees hier ook gezellig mee, ik miste jullie inbreng een beetje op Recht is krom. Het werd daar een beetje eentonig, voorspelbaar en slaapvewekkend. Ik klikte op Swapichou zodoende kwam ik hier terecht. Kan me bijna niet voorstellen dat ome Wim hier niet heeft gesnuffeld, wellicht is hij een nieuw complot aan het smeden.
    Nog even HALLO zeggen tegen meneer Jan V CAPSLOCK…. geinig je zinvolle inbreng, goed gedaan HULDE, ga zo door!
    Ik blijf nog even meelezen, goed? 😉

    Gegroet,
    FBI agent, Magdalena

  25. Bedankt!
    Ach, een metoprololletje kan wonderen doen op het tere hart van Ome Wim. Ik vrees eerder dat zijn ‘verbloemde’ (kuch) narcistische persoonlijkheid en paranoide denkbeelden gevoed en gestimuleerd worden bij het lezen van al deze aandacht. Introspectie is het sleutelwoord, maar elk inzicht ontbreekt. Jammer voor Wim zelf en de mensen die hij stalkt, echter voer en vermaak voor bepaalde lezers.
    Want wat moeten wij nou met een Wim die aan zelfreflectie doet, daar wil je toch niet aan denken!!
    Alleen al bij de gedachte krijg ik kras neigingen en schiet acuut in een depressie.
    Stel.. stel je nou voor dat Wim ineens zegt en ook meent vanuit zijn hart, ja zijn hart…. dat Japser S schuldig is en dat Vlug een briljante advocaat is….
    Laat dit even op je inwerken!

    Tja, watdan? Zucht…

    Petitie? Respect voor de mogelijkheden en beperkingen van Wim. Of… Wij houden van Wim met zijn incompetentie en al, pak ons onze Wim niet af! Caplocks misschien?
    Nou, ik ben druk en moe, kom er vandaag niet goed op.

    Ik lees net dat hij lief is voor zijn moedertje, op Recht is krom.
    Ik ga weer aan het werk.

    Tot later,
    Magdalena

    • Nee dat kan niet Magdalena, maak me nu niet bang! :S
      Als Wim ineens normale gedachten krijgt is de wereld verloren, dan ga ik spontaan in 21 december geloven! Dan moeten we echt een petitie gaan starten! Die lopen trouwens goed he? Ze komen maar steeds niet verder dan die 300 en nog wat… En dan vergeet ik ook maar even niet dat sommige mensen natuurlijk allerlei fake-accounts aanmaken om het driedubbel te tekenen. Waar heb je het dan over.. mannetje of 120? Hooguit? Waarvan ook misschien nog 80 man het tekenen omdat ze Vlug niet mogen, door eerdere zaken, de rest is het voor de helft eens met Wim.. Nou dan houd je nog geen mannetje of 50 over.

    • ik moet wel zeggen dat ik het fijn vind dat deze spontane blog is ontstaan. Ik werd overal gebanned, nu was ik ook niet altijd heel tactisch, en nu kan ik toch wat dingen kwijt. Dat lucht best wel op! De woede (frustraties) zijn behoorlijk geluwd :).

      @Swap: ik heb nog even de mogelijkheden van wordpress.com onderzocht en je kunt in deze gratis versie wel redacteuren aanwijzen (uitnodigen). Misschien is dat wat? Dan hoef je niet je login gegevens te geven maar kunnen wij ook postings aanmaken als we iets interessants vinden. Dan wordt het denk ik iets gestructureerder. Nu zetten we alles onder een nieuw bericht en dat wordt straks lastig zoeken als je weer even iets wilt terug vinden 🙂

  26. Er was toch ook iets met ene planeet Niburu of zoiets.
    Oh nee, die bewoners zijn inmiddels al op onze aarde volgens Anton Teuben.
    Wim Dankbaar cs. zullen toch geen Niburuanen zijn?
    Dat verklaart anders wel veel.

    • @Mia: ik weet niet zeker of jij ook notificaties krijgt als ik jouw naam noem, maar ik heb een stukje/brainstorm geplaatst over die lekke banden en over de getuige ‘speed’, hier vlak boven. Kun jij daar iets over zeggen, het heeft toch wel mijn nieuwsgierigheid gewekt.

      • @ Xara, nee ik krijg geen notificaties en kijk in de regel ook niet terug.

        Speed was dit niet zelf maar heeft het gehoord van iemand anders.
        Hij heeft ooit ook toenadering gezocht met iemand die zgn paranormaal begaafd is en ging volledig mee in deze visie. Dat soort mensen hebben doorgaans niet mijn interesse.

        Mocht hier melding van zijn gemaakt dan neem ik aan dat dit is onderzocht door de rechercheurs die destijds op deze zaak zaten.
        Gezien het tijdstip zou ik denken dat de jongens -nadat ze Marianne alleen lieten fietsen richting Keningswei- op de terugweg waren naar Buitenpost.

    • Misschien zijn wij wel Niburuanen en weten we dat nog niet maar via chemtrails zullen op 21 december deze herinneringen aan ons bekent worden waardoor wij onze mensenhuiden zullen afschudden en de wereld onze ware reptielengezichten laten zien! Wij zullen dan de wereld overnemen voor onze grote leider Joris Demmink en PR de Vries word minister van informatie! Mwawahhahahahahaha

      • ja, je weet het niet, je weet het niet :). Ik had de laatste maanden wat last van hartkloppingen, zit in onze familie. Toevallig was het gisteren dat die ineens ophielden (geen geintje, is echt zo). Ik las een paar weken geleden op een site dat we naar andere dimensie gaan, en de symptomen daarbij. 1 van de symptomen waren die hartkloppingen die ik had.. Dat was normaal zeiden zei.. dus ik denk dat ik naar andere dimensie overga. Nou ja, dan kan ik tenminste nog posten hier als jij er niet meer bent.. maar heb dan weinig om tegen aan te schoppen want denk dat Micha (op andere planeet zit) en Wim gewoon dood is… want evil enzo… LOL

  27. jahaaa!! Ik zat ook al even te denken welke van de 2 katten meegingen. Ik heb 2 totaal verschillende katten, hoop dat ze allebei meegaan, maar denk dat er maar 1 zo sterk is.. Hahaha.. ik ga je zaterdag een knuffel geven, sta je dan virtueel met je armen klaar?

    • Mijn armen staan dan wagenwijd open! Pas je wel op met de katten? Het feit dat mijn hond het prima kan vinden met de rat wil niet zeggen of eigenlijk juist zeggen dat ze het waarschijnlijk een stuk minder met de katten kan vinden. Bizarre relatie hebben die twee trouwens, ik heb het nog nooit eerder gezien. Een rat en en wolf… 🙂

Reacties zijn gesloten.